Minder van Tinder- deel 10

14-08-2018 18:45 918 berichten
Deel 10 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
Alle reacties Link kopieren
Ik wil jullie even een hart onder de riem steken. Ik ken mijn vriend via Tinder. We hebben elkaar iets meer dan 2 jaar geleden ontmoet en we wonen sinds een half jaar samen. Het kan echt wel. Niet iedereen is daar op zoek naar one night stands. Ik wens jullie veel geluk in de liefde in 2020!
Julus schreef:
06-01-2020 16:44
Als een man over openminded begint heeft hij het over seksuele voorkeuren. Het lijkt wel een hype, zo vaak zie je het voorbij komen.
Alles moet kunnen zeg maar en anders ben je bekrompen. Open relaties is ook heel normaal. Delen.
Ja totdat ze jou moeten delen of erachter komen dat jij ook niet exclusief met hen date. Dan zijn de rapen gaar en ben je ineens een hoerige slet :roll:
Dutchgirly schreef:
06-01-2020 16:46
Ik wil jullie even een hart onder de riem steken. Ik ken mijn vriend via Tinder. We hebben elkaar iets meer dan 2 jaar geleden ontmoet en we wonen sinds een half jaar samen. Het kan echt wel. Niet iedereen is daar op zoek naar one night stands. Ik wens jullie veel geluk in de liefde in 2020!
Wat leuk dat jullie elkaar hebben getroffen! Een vriendin van mij gaat binnenkort ook het huwelijksbootje instappen met haar (ooit) tindermatch. Veel geluk met elkaar :-D
Julus schreef:
06-01-2020 16:44
Als een man over openminded begint heeft hij het over seksuele voorkeuren. Het lijkt wel een hype, zo vaak zie je het voorbij komen.
Alles moet kunnen zeg maar en anders ben je bekrompen. Open relaties is ook heel normaal. Delen.
Het lijkt inderdaad een hype te zijn! Je ziet op tinder ook vaak stelletjes die in hun bio (zo noem je dat toch) vermelden: ''stelletje op zoek naar een avontuur of naar een extra vrouw''. Ik vind tinder niet de meest geschikte plek hiervoor, volgens mij zijn er veel betere sites om een trio te kunnen regelen maar in ieder geval prettig dat zij het bij voorbaat al aangeven. Ik hoef hun dan niet te liken. Deze man waarmee ik gematchd was vond ik er oprecht leuk uitzien op zijn foto's. Ik baal er dan gewoon van dat hij het niet heeft aangekondigd. Ik krijg namelijk een bericht van hem, denk in eerste instantie 'leuk, hij neemt contact met me op' om vervolgens zo'n vraag te krijgen, waar ik totaal niet op zit te wachten.
pausini schreef:
06-01-2020 11:56
Dat lijkt me ook lastig. Heeft hij gezegd waar het aan ligt?
Niet echt. Hij kon het ook niet echt uitleggen. Ik twijfel eigenlijk nu alleen nog maar meer, ik vroeg namelijk of hij zin had om van het weekend wat af te spreken en kreeg als antwoord dat hij druk is en niet weet wat hij wil. Gaf wel een dag waarop hij misschien kan. Niet echt het enthousiasme waar ik op hoopte.
Trien30 schreef:
06-01-2020 12:18
Enige tip die ik kan geven. Focus je niet op het snel verliefd moeten worden. Als dat komt komt het en zo niet kijk je dan wel weer verder. Het kan soms maanden duren.

Heb plezier samen. En leer elkaars goede en slechte eigenschappen kennen.

Voordeel van niet direct verliefd op iemand zijn is dat je iets meer met je verstand kan bepalen op iemand leuk is dan met de roze bril. :)
Goede tip! Ik weet inderdaad dat het lang kan duren en dat is ook niet erg. Hij heeft ook gezegd dat hij niet snel verliefd wordt, en dat heb ik ook. Dankjewel! Hoewel ik nog meer twijfel op het moment heb ik ook nog zeker zin om hem beter te leren kennen. En inderdaad, dat is een fijn voordeel haha.
Dutchgirly schreef:
Wat leuk!
Nog heel even en dan is mijn date weer terug!
Ik heb vrij genomen en ga hem ophalen van het vliegveld. Wel echt zin om hem weer te zien :-D En dan even wat tijd inhalen samen.
Hebben dagelijks contact via whatsapp en videobellen soms.

:sheep: nog even aftellen....
Dutchgirly schreef:
Ik heb ook mijn partner leren kennen via Tinder 5 jaar geleden. Na lang wikken en wegen toch maar afgesproken en er was meteen een klik. Er zijn dus zeker serieuze partners te .

Aantal vrienden hebben ook via Tinder partner leren kennen.
lotjeb95 schreef:
10-01-2020 18:02
Ik heb vrij genomen en ga hem ophalen van het vliegveld. Wel echt zin om hem weer te zien :-D En dan even wat tijd inhalen samen.

Veel plezier samen!
LoesjeLoes schreef:
11-01-2020 21:06
Ik heb ook mijn partner leren kennen via Tinder 5 jaar geleden. Na lang wikken en wegen toch maar afgesproken en er was meteen een klik. Er zijn dus zeker serieuze partners te .

Aantal vrienden hebben ook via Tinder partner leren kennen.
Hoopvol, fijn dat jullie het gevonden hebben.
lotjeb95 schreef:
10-01-2020 18:02

Leuk! Veel plezier!
Kwam ik deze ochtend een profiel tegen zeg :mrgreen: 'ik vind communicatie heel belangrijk, als je nog niet de moeite neemt om jezelf in minstens 3 zinnen voor te stellen in je profiel swipe ik meteen links. Als je niet tegen directheid en een weerwoord kunt swipe jij maar naar links'
Dat gaat een gezellige date worden :whip:
Attraverso schreef:
12-01-2020 09:42
Kwam ik deze ochtend een profiel tegen zeg :mrgreen: 'ik vind communicatie heel belangrijk, als je nog niet de moeite neemt om jezelf in minstens 3 zinnen voor te stellen in je profiel swipe ik meteen links. Als je niet tegen directheid en een weerwoord kunt swipe jij maar naar links'
Dat gaat een gezellige date worden :whip:
Meteen dreigen, en dat onder de vlag van directheid. Ik zeg: naar links, en wel heel vlug.
Vervelende profielen zijn dat, alsof je dan nog zin hebt om te matchen. Dat negatieve, agressieve zie ik vaker. Die zijn of verbitterd of arrogant.
Julus schreef:
12-01-2020 10:48
Vervelende profielen zijn dat, alsof je dan nog zin hebt om te matchen. Dat negatieve, agressieve zie ik vaker. Die zijn of verbitterd of arrogant.
Precies. Je hoeft niet te dreigen met naar links swipen als iemand geen profieltekst heeft, dat kan je gewoon doen. Beetje een loos dreigement dus.
Inderdaad zie je die profielen vaker, vond het raar.
En heel veel mannen die 'geen fwb/ons' in hun profiel hebben. Vraag me af of die dan zo veel vrouwen tegen komen die enkel op seks uit zijn.
Of zou dat maar een lokmiddel zijn?
Ik denk dat ze slim inspelen op...dus een lokmiddel inderdaad. Veruit de meeste mannen met wie ik in contact kwam begon al snel over fwb of fun.
Zeker een lokmiddel.
Attraverso schreef:
12-01-2020 15:17
Inderdaad zie je die profielen vaker, vond het raar.
En heel veel mannen die 'geen fwb/ons' in hun profiel hebben. Vraag me af of die dan zo veel vrouwen tegen komen die enkel op seks uit zijn.
Of zou dat maar een lokmiddel zijn?
Wat is de betekenis van FBW/ons dan?
Kan er zo even niks van maken...
Friends with benefits/one night stand.

Ik denk dat een deel het als lokmiddel gebruikt, maar een deel ook serieus is....
Had een tijdje leuk contact via tinder. Hij stelde voor verder te praten op whatsapp. Daar hadden we minder storingen dan op tinder. Eenmaal daar kwam de vraag of ik keurfilmpjes of keurplaatjes wilde... wtf. Wilde alleen maar Dick picks sturen.
@lotjeb95 tuurlijk, wat voel ik me nu dom zeg haha.

@pascha11 mijn vriendinnen en ik proberen al jaren achter de psychologie van dit verschijnsel te komen. Wat beweegt een man ertoe om een "onbekende" vrouw graag zo'n foto te willen sturen?
Theorie 1: hij denkt dat je zo geïnteresseerd raakt en wil afspreken.
Theorie 2: hij wordt opgewonden van de gedachte dat een onbekende chick naar zijn piemel kijkt.
Theorie 3: Uhhh die weet ik even niet meer.

Ik denk zelf theorie 2. :rolling:
Dat denk ik ook. Goede analyse! Heb hem meteen geblokkeerd nadat ik gezegd had daar niks van te willen weten...

Ben een beetje tinder moe. Mannen die zich jonger of ouder voordoen, snelle sex praatjes, mannen die al in relatie zitten. Bleh...
Ik denk dat mannen denken dat wij denken zoals zij. Zij raken opgewonden van naaktfoto's, dus denken zij dat wij er ook opgewonden van raken. Dit zijn de mannen die niet begrijpen hoe het bij vrouwen werken, of het interesseert ze niet. Ik heb 2 categorieeen man ontdekt mbt dickpicks;

Ene categorie begrijpt niets van de dickpick sturende man, omdat zij door hebben dat vrouwen er niks van moeten hebben. Dit zijn de mannen met wie ik vaak lang en leuk contact had. Friendzone dus. Zij zullen nooit over seks beginnen.

Andere categorie is de dickpick sturende man. Uit op seks maar is prima in staat om leuke gesprekken mee te voeren, al blijft de drijfveer en dus de toon vaak seks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven