Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
zaterdag 11 januari 2020 om 12:21
Veel appen voor een date is mij ook niet goed bevallen. Dan weet je allerlei soms erg intieme dingen van iemand, en dan is er totaal geen klik. En als je als man allerlei issues deelt en daar de hele dag over appt, vind ik dat iets zeggen. Werkt hij niet? En ben ik een klankbord of therapeut? Niet aantrekkelijk.
Ik ga niet meer op whatsapp. We kunnen een beetje contacten via de site en een date plannen. Zo blijft het zuiver en veel spannender.
Ik ga niet meer op whatsapp. We kunnen een beetje contacten via de site en een date plannen. Zo blijft het zuiver en veel spannender.
zaterdag 11 januari 2020 om 12:22
zaterdag 11 januari 2020 om 12:28
Zijn daden komen wel met zijn woorden overeen. Maar goed; ik ben juist huiverig voor mannen die alleen of vooral voor de seks gaan, zonder daarover vooraf duidelijk te zijn dus ik vind jouw date in die zin wel betrouwbaar overkomen.Vivi3338 schreef: ↑11-01-2020 12:13Mijn date heeft gister positief op mijn idee geregeerd, met ‘“leuk, gaan we doen’. Dat was het, dus had gezegd dat we dan even een avond moeten plannen en gevraagd hoe zijn avond verder was.
Geen reactie verder, zag vanochtend dat hij 04.00 nog online was en vind dan toch jammer dat hij niet even iets had gestuurd. Nu net bericht dat hij was wezen borrelen, hoe mijn avond was en dat hij morgen overdag kan. Nu kan ik morgen toevallig ook niet, maar heb ook liever dat we een avond plannen. Beetje meer romantisch, filmpje en dan nog drankje bij hem/mij bijvoorbeeld. Tot nu toe is het allemaal nog erg ja ‘braaf’ namelijk![]()
Hij had al keer aangegeven dat hij gewoon leuk leven heeft zo, niet perse op zoek. Dat heb ik ook, maar zijn allemaal wel erg last minute dates (dag ervoor of dag zelf gepland) en maar 2/3 uurtjes. Misschien zie ik het verkeerd, maar voelt alsof hij nog niet teveel wil investeren? Weet het niet..
zaterdag 11 januari 2020 om 12:29
Dat gevoel krijg ik inderdaad ook, als hij zich verveelt.. Dit is wel iets van de laatste 2/3 dagen, daarvoor nam hij meer initiatief tot contact etc. Maar wel allemaal kort van te voren plannen, niet iets ‘speciaals’ van maken.Julus schreef: ↑11-01-2020 12:16Ja ik vrees dat je gelijk hebt. Jij moet er erg aan trekken en dat is vaak geen goed teken. Zeker met wat hij al aangeeft, dat hij niet perse hoeft. Hij lijkt dus niet teveel te willen investeren en als hij zich verveelt, wil hij wel iets gaan doen. Ik zou mijn vingers er niet aan branden en vanaf nu niks meer laten horen. Hoor je niks, dan weet je het zeker.
Nu kan ik morgen overdag wel als ik iets afzeg, maar ga dat nu bewust niet doen. Reageer gewoon dat ik morgen niet kan en liever een andere keer op een avond. Dan ligt de bal bij hem en idd verder m’n vingers aan branden.
zaterdag 11 januari 2020 om 12:35
Kan hem inderdaad niet op een leugentje betrappen nee haha. Heb in vervelend ook wel vaak meegemaakt dat het om seks ging, dus dit voelt ergens ook wel fijner en stabieler. Denk dat ik na 3 dates hem nu gewoon wat langer wil zien, terwijl hij het nog beetje vluchtig houdt. Ik ga het aangeven (voorzichtig) en kijken wat er gebeurd!
zaterdag 11 januari 2020 om 12:38
Ik denk dat je reactie juist prima is! Gewoon duidelijk toch? Je kan morgenmiddag niet en spreekt liever een keer 's avonds af.Vivi3338 schreef: ↑11-01-2020 12:35Kan hem inderdaad niet op een leugentje betrappen nee haha. Heb in vervelend ook wel vaak meegemaakt dat het om seks ging, dus dit voelt ergens ook wel fijner en stabieler. Denk dat ik na 3 dates hem nu gewoon wat langer wil zien, terwijl hij het nog beetje vluchtig houdt. Ik ga het aangeven (voorzichtig) en kijken wat er gebeurd!
zaterdag 11 januari 2020 om 12:41
Lijkt me ook, daarnaast leent een avond zich soms ook gewoon wat meer voor romantiek.Vivi3338 schreef: ↑11-01-2020 12:29Dat gevoel krijg ik inderdaad ook, als hij zich verveelt.. Dit is wel iets van de laatste 2/3 dagen, daarvoor nam hij meer initiatief tot contact etc. Maar wel allemaal kort van te voren plannen, niet iets ‘speciaals’ van maken.
Nu kan ik morgen overdag wel als ik iets afzeg, maar ga dat nu bewust niet doen. Reageer gewoon dat ik morgen niet kan en liever een andere keer op een avond. Dan ligt de bal bij hem en idd verder m’n vingers aan branden.
Benieuwd wanneer het wordt!
zaterdag 11 januari 2020 om 12:41
Wat een lul zeg! Hij had er idd gewoon geen zin meer in, en probeert het op deze manier af te kappen.Qiyara schreef: ↑11-01-2020 11:45Haha nou nu breekt m'n klomp, mij date heeft gecanceld. Hij viel over 1 zin in onze lappen tekst!!
Hij heeft claustrofobie en ik vroeg hem of hij daar al eens behandeling voor heeft gehad omdat dit best makkelijk op te lossen is doorgaans. Misschien niet het meest empatische/begripvolle antwoord. Maar ik bedoelde er verder niks mee of dat het er niet mag zijn.
Echt omg.. Moet er om lachen hoor, hoe je zo snel weer aan de kant geschoven wordt. Hoppa, doeiii. 1 verkeerde zin en exit.
Geen vraag, hoe bedoel je dat nou precies of wat dan ook.
Weg ermee, die gozer heeft ook teveel issues.
Lijkt idd wel of de mannen ge woon niks vasts meer willen.
Ik heb nog wel een appje gisteravond gehad dat hij het gezellig vond, en me nog wel een keertje wou zien.
Maar toch heb ik een bepaald onderbuik gevoel bij hem..
Alsof.hij toch stiekem al een vrouw heeft.
Heb ooit ook eens gedate met iemand die dus ook een vrouw thuis had zitten, wat ik uiteraard niet wist, en die had ook van die bepaalde vage gedragingen.
Ik weet natuurlijk niks zeker.. Kan natuurlijk ook zijn dat hij het ook wennen vind of ook niet perse een relatie wil. Ik heb ook gezegd dat ik blij ben zo met.mijn leven en niet perse een relatie hoef. Maar wat komt dat komt , en zal ik niet uit de weg lopen.
zaterdag 11 januari 2020 om 13:54
Denk je niet dat hij nu denkt dat je wilt afspreken voor de sex? Mannen denken niet zo snel aan avond=romantisch heb ik t gevoel.
Sex kan natuurlijk ook overdag maar niet als je in t openbaar afspreekt (normaal gesproken
zaterdag 11 januari 2020 om 14:02
Maar hoe doe je dat dan als twee van die contacten tegelijk je op date vragen? Ik lees dat jij er met een tegelijk date. Zou ik ook liever doen, maar moet je dan gaan rekken of zo? Of ben je eerlijk dat je eerst een ander gaat daten en hem nog even 'op voorraad' houdt door te blijven appen, zogezegd? Serieuze vraag.
zaterdag 11 januari 2020 om 14:05
Vivi luister naar je onderbuik gevoel, je hebt een voorstel gedaan. Super goed van je. Hij reageert nu matig/lauw. Jij kunt niet morgen, goed dat je geen afspraken afzegt. Ik zou alleen zeker niet in de avond gaan afspreken, met iemand waarbij je twijfelt of hij je wel leuk genoeg vindt.
Wat Still zegt, lijkt het zo eerder een seksuele date. En dan kan je zijn intenties nog niet peilen.
Wat Still zegt, lijkt het zo eerder een seksuele date. En dan kan je zijn intenties nog niet peilen.
zaterdag 11 januari 2020 om 14:06
Julus ik lees nu pas dat er hier een vervolg op je date is geweest. Het was misschien te verwachten. Ging toch al moeizaam.
Ik heb weer iets raar aan de hand, kom ik opTinder een man tegen, leuk profiel, knap, vlakbij, geeft duidelijk aan een vrouw te zoeken om leuke dingen mee te doen (geen fwb) en niet open te staan voor een relatie.
Ik swipe en we matchen, heel leuk gesprek, appen een paar dagen met regelmaat, hij vraagt me gisteren om af te spreken. Aangezien in zijn profiel staat dat hij geen relatie wil vertel ik hem dat ik 2 dates gepland heb dit weekend dus volgende week mss ergens. Geen reactie...
Krijg ik vanmorgen een bericht dat hij dan afstand neemt want niet gekwetst wil worden mocht ik beslissen om met een van die andere mannen verder te daten. Heu????
Ik heb weer iets raar aan de hand, kom ik opTinder een man tegen, leuk profiel, knap, vlakbij, geeft duidelijk aan een vrouw te zoeken om leuke dingen mee te doen (geen fwb) en niet open te staan voor een relatie.
Ik swipe en we matchen, heel leuk gesprek, appen een paar dagen met regelmaat, hij vraagt me gisteren om af te spreken. Aangezien in zijn profiel staat dat hij geen relatie wil vertel ik hem dat ik 2 dates gepland heb dit weekend dus volgende week mss ergens. Geen reactie...
Krijg ik vanmorgen een bericht dat hij dan afstand neemt want niet gekwetst wil worden mocht ik beslissen om met een van die andere mannen verder te daten. Heu????
zaterdag 11 januari 2020 om 14:09
Dat is ook wel weer zo. Ben benieuwd hoe de date reageert.Qiyara schreef: ↑11-01-2020 14:05Vivi luister naar je onderbuik gevoel, je hebt een voorstel gedaan. Super goed van je. Hij reageert nu matig/lauw. Jij kunt niet morgen, goed dat je geen afspraken afzegt. Ik zou alleen zeker niet in de avond gaan afspreken, met iemand waarbij je twijfelt of hij je wel leuk genoeg vindt.
zaterdag 11 januari 2020 om 14:09
Ja, op die manier is het helder. Dacht even wat anders vanwege je vraag aan iemand of ze nog andere contacten had lopen, maar dat was dus niet jouw referentiekader.
zaterdag 11 januari 2020 om 14:10
Je bent in trek! Wel apart van die match, kennelijk weet hij nog niet goed wat hij wil. Maar wat was jouw insteek met hem, aangezien jij wel een relatie wil dacht ik? Je verveelt je niet met alle datesAttraverso schreef: ↑11-01-2020 14:06Julus ik lees nu pas dat er hier een vervolg op je date is geweest. Het was misschien te verwachten. Ging toch al moeizaam.
zaterdag 11 januari 2020 om 14:14
Ik heb dat nu voor, misschien lees je wel graag meerdere antwoorden?coolpack2 schreef: ↑11-01-2020 14:02Maar hoe doe je dat dan als twee van die contacten tegelijk je op date vragen? Ik lees dat jij er met een tegelijk date. Zou ik ook liever doen, maar moet je dan gaan rekken of zo? Of ben je eerlijk dat je eerst een ander gaat daten en hem nog even 'op voorraad' houdt door te blijven appen, zogezegd? Serieuze vraag.
Heb vandaag en morgen een date.
Een eerste date is voor mij altijd gewoon kennis maken, ga nooit kussen of zo. Daarna kijk ik of ik een van de 2 graag terug zie en of dat wederzijds is.
Is dat zo dan date ik niet meer met iemand anders. Ik ga niemand aan het lijntje houden.