Wanneer sterf jij?

16-04-2009 00:13 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie net een reclame voorbij komen van die SMS toestanden.

SMS Huppeldepup ON naar ...

Je kent ze wel, doodvermoeiend.

Nu zie ik net dat je kunt smssen en dan krijg je je sterfdag door!!?

Heeft iemand dit al eens gedaan?

Wil je dit weten ook al weet je dat dit nep is?

Mag dit? Dit geloof ik niet..

Ik vind dit echt raar!
DTEEZ!
Tis dit:

You defeat an egomaniacal opponent at chess. In his rage, he stabs you though the eye with his bishop.

Word ik neergestoken?
Ik heb ooit de deathclock ingevuld en ik ga volgens hen dood op 14 maart 2048

tja..

Oh en als ik dus 67 ben speel ik met vuurwerk en blaas ik mezelf op:

While having fun with fireworks, an M-80 blows up in your hand. You die from massive blood loss.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
volgens Elninjoo's site:

Being depressed with life in general, you commit suicide by cutting your throat with a hacksaw.

Aaah, ik had wel iets meer verwacht eigenlijk. Valt me toch tegen. Zo erg zelfs, ik wordt er gewoon depressief van.

Waar ligt die zaag ook alweer....
quote:elninjoo schreef op 16 april 2009 @ 09:13:

http://www.thedeathpsychic.com/

Ah! Ik word doodgebeten door een hondsdolle pittbull!

Nou.... je kunt er veel van zeggen, maar het is in ieder geval geen alledaags 13ineendozijn sterven!
Friday, October 29, 2066

Ik word dus..... 79

volgens de site. Duuussss.. :D
T is net zoiets als die smsdienst waarmee ZIJ kunnen bepalen of jij en je partner wel bij elkaar passen. Echt dat er uberhaupt mensen zijn die daar serieus naar smsen??

Is dat op 14-jarigen gericht die dat soort spelletjes ook nog in elkaars agenda doen of zo?? (wij hadden altijd zio'n spelletje met letters wegstrepen of zo..en dan kwam er een score uit).

Ik vind dit wel erg ver gaan hoor........voor de normale mens is het pure onzin, maar voor de wat labielere medemens vind ik het gewoon gevaarlijk. Plus: ook al sms je er voor de gein naartoe, t lijkt mij toch naar om zo'n datum in je hoofd te hebben.....dat ga je nooit meer vergeten
Raar, op de een of andere manier durf ik niet te kijken....
Oh, nou dat viel mee. Ik heb het in ieder geval zelf in de hand, wannneer. "Being depressed with life in general, you commit .... hanging yourself" Beter dan die hacksaw door je keel vind ik.... sorry kaatje :-)
quote:Maeijken schreef op 16 april 2009 @ 09:21:

Oh en als ik dus 67 ben speel ik met vuurwerk en blaas ik mezelf op:

While having fun with fireworks, an M-80 blows up in your hand. You die from massive blood loss.ik ook ik ook ik ook! Ik weet alleen mijn leeftijd niet, want deatlock doet een beetje vreemd. Vriend overlijdt aan een hartaanval tijdens spetterende seks trouwens
quote:sibelle schreef op 16 april 2009 @ 09:36:

Raar, op de een of andere manier durf ik niet te kijken....Niet raar........ ik durk ook niet te kijken op Ninjoo's site
DTEEZ!
Ik heb die van Elninjoo ook ingevuld.

Mijn einde komt heel dramatisch:

While driving, you look down to dial your cell phone. Failing to watch the road ahead of you, your speeding vehicle crashes into an overturned fuel tanker, causing a massive explosion which turns you into human kibble.

Overigens komt dat letterlijk uit een film, geloof ik.
668, the neighbour of the Beast
quote:Djoels schreef op 16 april 2009 @ 10:10:

[...]

Niet raar........ ik durk ook niet te kijken op Ninjoo's site Ik heb ook iets tegen die databerekensites..... Dat vind ik een beetje naar, maar deze site is echt té grappig.
http://www.findyourfate.com/deathmeter/deathmtr.html
Oei, ik kom ook bloederig aan mijn einde:

"While attempting to climb a barbed wire fence, you lose your grip and fall, slicing your neck in several areas. You bleed to death slowly."

Gezellige boel!
Het is allemaal zooo dramatisch. Ik heb mijn hele familie al ingevoerd, en ze komen allemaal ernstig tragisch om het leven
24 feb 2068 is het gedaan met me volgens bovenstaande site. Handig om te weten, kan ik de zaag alvast klaarleggen.
Fijne site Elninjoo

Mijn man wordt doodgeslagen met een minigolf-stick; mijn dochter wordt door een buur gedood met een shovel en ik ga dood na dagenlange hoofdpijn waarna een bloedvat scheurt.

Als je in Canada gedood wordt door een beer en je komt nooit in Canada: wat dan???
Hm ik heb wel een heel knullig manier van overlijden:

While walking up an escalator, your shoelace gets caught in the moving stairs, and you are dragged all the way to the top. You die from internal injuries.
28 februari 2061 is voor mij de 'grote dag'.

Dat is mooi: ik heb dus nog even!
Liez, ik zou zeggen: alleen nog Crocs voor jou!
Our exclusive and infallible Deathclock predicts you are going to die on

Monday 12th March 2063 at 23:50,

that is to say in

1.701.095.088

seconds,

at the age of 78, N

hit on your head by a 7-ton hailstone.

Nou jaaaaaa, nu weet ik het niet meer zeg.

Eerst snij ik mijn eigen keel door, nu ga ik dood door iets dat op m'n hoofd valt.

http://www.longagony.com/deathclock/index.htm
Ik ga met kerst dood.

Ik flikker van het dak als ik de verlichting ophang en breek mijn nek.
quote:Zoete schreef op 16 april 2009 @ 10:26:

Liez, ik zou zeggen: alleen nog Crocs voor jou! dan toch nog liever dat fatale schoenveterincident
While you're having lunch at an outdoor cafe, a suicide bomber blows himself up next to you.

nou moe.. ( van de site van elninjoo )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik heb mijn kat erin gegooid: "You are struck by lightning and killed while walking your dog during a storm."

Nu weet ik zeker dat hij nooit een hond wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven