Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

donderdag 13 februari 2020 om 13:06
Op te lossen door niet op de linkjes te klikken?Calamitycat schreef: ↑12-02-2020 23:11Ik zal wel een zure zeikerd zijn (aangezien ik de enige ben die hier blijkbaar iets van vind) maar ik wil je vragen deze post te verwijderen en de TO willen verzoeken om deze links niet in de OP te zetten.
Het zou namelijk zomaar kunnen dat forummers (waaronder ik) niet herinnerd willen worden aan wat ze in het verleden op deze topics hebben geschreven en het juist fijn vinden dat het moeite kost de vorige topics terug te vinden. Hopelijk heb je hier begrip voor.
donderdag 13 februari 2020 om 13:45
Tja... lekker makkelijk. De forumster die ik aansprak plaatst hier ongevraagd de linkjes naar alle vorige topics en ik vraag me dan af waarom iemand zoiets doet. Vind dat echt een rare actie, het is immers niet haar eigen topic, bovendien lopen hier heel wat forumgekkies rond dus vind ik het geen fijn idee dat het zo makkelijk wordt gemaakt alles terug te lezen.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die graag wil dat zaken die juist op deze topics geschreven zijn in de donkere krochten van het forum verdwijnen. Maar goed, blijkbaar wel. Dan weet ik dat en kom ik hier dus niet meer.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
donderdag 13 februari 2020 om 13:51
donderdag 13 februari 2020 om 14:13
Maar men kan toch ook gewoon via jouw profiel teruglezen? Ik snap de verontwaardiging gewoon niet zo. Dit topic is bijvoorbeeld ook niet geopend door de originele TO.Calamitycat schreef: ↑13-02-2020 13:45Tja... lekker makkelijk. De forumster die ik aansprak plaatst hier ongevraagd de linkjes naar alle vorige topics en ik vraag me dan af waarom iemand zoiets doet. Vind dat echt een rare actie, het is immers niet haar eigen topic, bovendien lopen hier heel wat forumgekkies rond dus vind ik het geen fijn idee dat het zo makkelijk wordt gemaakt alles terug te lezen.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die graag wil dat zaken die juist op deze topics geschreven zijn in de donkere krochten van het forum verdwijnen. Maar goed, blijkbaar wel. Dan weet ik dat en kom ik hier dus niet meer.
¡Apagando las luces!

donderdag 13 februari 2020 om 15:14
WTF zeg.
Voordat je nou denkt dat je mij op de regels moet wijzen (die ik uiteraard ken), steek eerst eens lekker hand in eigen boezem. En die van je zogenaamde “work hard, play hard buddy”.
Edit: ik vond je echt een supertof mens hoor. Maar in deze kwestie: voor mij is dit hoofdstuk wel afgesloten
Voordat je nou denkt dat je mij op de regels moet wijzen (die ik uiteraard ken), steek eerst eens lekker hand in eigen boezem. En die van je zogenaamde “work hard, play hard buddy”.
Edit: ik vond je echt een supertof mens hoor. Maar in deze kwestie: voor mij is dit hoofdstuk wel afgesloten
anoniem_279245 wijzigde dit bericht op 13-02-2020 15:16
22.16% gewijzigd

donderdag 13 februari 2020 om 18:14
Ik hoop dat jij nooit een burn-out krijgt.nessemeisje schreef: ↑13-02-2020 15:18Pff weer zo'n huilstruik. Een burn-out van afstuderen, een mental breakdown van drieenhalve dag stage lopen. De jeugd heeft de toekomst, jammer dat ze niks kunnen hebben en zich doodschrikken als ze eens moeten doorzetten.

donderdag 13 februari 2020 om 23:31

vrijdag 14 februari 2020 om 00:14

vrijdag 14 februari 2020 om 00:25
Als je je kutje niet laat kietelen gaat je poesje dood.
Deze tekst hoorde ik dat ik jaar of 4 was van een ouder kind op straat en is er altijd in gebleven
. Ze zong deze tekst en mijn zus (paar jaar ouder) weet het ook nog. Ik vond de melodie leuk en zong leuk na wist ik veel wat een kutje was wij noemde het thuis een doosje. Totdat ik aangesproken werd door moeders toen ik het zong en de trap op rende terwijl er visite was.
Die tekst en melodie is me altijd bijgebleven juist omdat er zo op gereageerd werd door de volwassenen.
Deze tekst hoorde ik dat ik jaar of 4 was van een ouder kind op straat en is er altijd in gebleven
Die tekst en melodie is me altijd bijgebleven juist omdat er zo op gereageerd werd door de volwassenen.
vrijdag 14 februari 2020 om 00:32
Oh ik snap er de helft van maare ouwhoer is typisch Kerkrade en daar wordt geen oude prostituee mee aangeduid, mocht je dat denken

De paus in Kerkraads dialect
https://www.facebook.com/madlipzparksta ... 141590592/
Zelfs Darth Vader doet mee.
https://www.facebook.com/madlipzparksta ... 535986561/
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu