Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
Rot op met die Vinted reclame! Hoe vaker ik die hoor, hoe meer weerzin ik er tegen krijg.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
malibu82 schreef:
15-02-2020 18:17
Rot op met die Vinted reclame! Hoe vaker ik die hoor, hoe meer weerzin ik er tegen krijg.
Same! Ik kan die vrouwen uit de reclame ook echt niet (meer) uitstaan. Die neppe blije hoofden, bleh
BowGirl35 schreef:
15-02-2020 14:28
Het is al 1,5 maand 2020 en nog vinden jullie het nodig om op onchristelijke tijden vuurwerk af te steken, stelletje Mongolen dat jullie rondlopen :@
Hier ook.
Mijn kat krijgt er grijs haar van!
Enkel b moet dubbel b zijn en dubbel l moet enkel l zijn.
Stop de tijd.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Zo gespannen voor vandaag, alsnog het hele weekend me druk zitten maken :frusty:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Hmm het is eigenlijk best te doen, koffie zonder koffiemelk. Scheelt weer centen en calorieen. Het is gewoon even wennen. Maar dat was koffie zonder suiker ook en nu weet ik niet beter.

Sterkte Moonenz, wil je erover praten? :hug:
malibu82 schreef:
15-02-2020 18:17
Amen sluit me hier helemaal blij aan :proud:
Het is eindelijk een heldere zonnige dag en mijn woonkamer wordt overspoeld door zonlicht en daardoor voel ik de blijdschap door me heen stromen. Alleen mijn ramen zien er niet uit, da's weer minder.
Cateautje schreef:
17-02-2020 13:51
Het is eindelijk een heldere zonnige dag en mijn woonkamer wordt overspoeld door zonlicht en daardoor voel ik de blijdschap door me heen stromen. Alleen mijn ramen zien er niet uit, da's weer minder.
Gewoon met je ogen dicht van genieten. :biggrin:

Irritant, in dienst bij nieuwe werkgeven, maar overal willen ze ineens een foto bij. Voor de introductiedag, de nieuwsbrief enz... Geneuzel.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik ben weer voor de bijl gegaan (6) .
Ik moet die zakjes met gemengde, verschillende zoutjes ook niet kopen.
herfstappeltaart schreef:
17-02-2020 15:55
Ik ben weer voor de bijl gegaan (6) .
Ik moet die zakjes met gemengde, verschillende zoutjes ook niet kopen.
:there:
Ze hadden appelflappen op mijn werk. :'(
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
17-02-2020 16:09
:there:
Ze hadden appelflappen op mijn werk. :'(

:biggrin: Ik hoop dat je ervan genoten hebt!
Ik bedenk me dat ik en een kadootje, en een bioscoop met popcorn heb gegeven aan de kinderen vandaag. Ik ben echt principeloos.
Het was wel een erg gezellige dag en ze hebben beiden klusjes gedaan en extra voor school gewerkt. Maar toch.
Oh, jij vindt dat ik best meer moeite kan doen om mijn haar op te steken en verf op mijn smoel te smeren met een halflamme tak (arm)?

Ik vind ook dat jij een triest, slecht uitziend, obees excuus van een man bent maar dat ga ik jou toch ook niet ongevraagd mededelen?

Zal mij worst wezen wat zo’n lelijkerd als jij van mij denkt of vindt.
Twijfel.. Wel of niet naar condoleance?
Kwebbeltje91 schreef:
17-02-2020 18:36
Twijfel.. Wel of niet naar condoleance?

Bij twijfel zou ik gaan. Ik heb het een aantal keren nagelaten (had ook twijfels) en daar heb ik nog steeds spijt van.
Hoe krijg je het je strot uit?

Als de caissiere je vriendelijk vraagt of je het erg vindt dat ze even haar collega caissiere helpt (die om hulp heeft gevraagd en niet verder kan), antwoorden: "nee, dat wil ik niet, want ik heb het druk"...

Mens, tussen 5 en 6 is het altijd spitstijd in de supermarkt. Geen goed moment om haast te hebben. Bovendien stonden bij die andere kassa ook mensen te wachten. Is het nu echt zo erg om 30 seconden later die supermarkt uit te lopen? Maar nee, het is blijkbaar IKKE, IKKE, IKKE.

Ik ben goed in het onthouden van gezichten. Jou laat ik in ieder geval niet meer voor gaan als ik een volle wagen heb en jij maar een paar artikelen. Want dan heb ik het "druk". Stom wijf @(
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
herfstappeltaart schreef:
17-02-2020 18:49
Bij twijfel zou ik gaan. Ik heb het een aantal keren nagelaten (had ook twijfels) en daar heb ik nog steeds spijt van.

Ik heb toch besloten om niet te gaan, maar de familie wel een kaart te sturen.
Ja, godallemachtig. Als iedereen altijd zo enorm langs elkaar werkt en er amper organisatie is, snap ik wel waarom er zulke achterstanden ontstaan. :facepalm:
Geen idee wie het dit keer op z’n geweten heeft, maar ik hoef geen ander honds stront in m’n tuin. Het wordt tijd voor een camera om te kijken wat er allemaal gebeurd. Ben het nu wel zat (6)
Neem eindelijk eens de verantwoordelijkheid voor de auto die hier al maandenlang staat.. Lege banden, schimmel op het stuur, overal krassen en deuken.. Wie je ook bent, los het gewoon op. Zo'n smerig gezicht :sick:
Wauw, je kent elkaar al 2 hele maanden en nu moet onze zoon elke week een weekend mee naar je nieuwe vriendin. Echt. Wauw. En je was het al heel lang van plan, maar ik (die strontvervelende moeder) hield het tegen en daar heb je respect voor gehad, die 8 weken lang. :-(
Kwebbeltje91 schreef:
18-02-2020 19:29
Neem eindelijk eens de verantwoordelijkheid voor de auto die hier al maandenlang staat.. Lege banden, schimmel op het stuur, overal krassen en deuken.. Wie je ook bent, los het gewoon op. Zo'n smerig gezicht :sick:

Melden bij handhaving.
Maken ze een notitie, en duurt het dan een bepaalde periode dat de auto er nog staat, dan slepen ze deze weg.

Hier ook aan de hand gehad.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
18-02-2020 21:00
Melden bij handhaving.
Maken ze een notitie, en duurt het dan een bepaalde periode dat de auto er nog staat, dan slepen ze deze weg.

Hier ook aan de hand gehad.

Ik hoorde vanavonddat er iemand uit de straat een kleine maand geleden melding van heeft gemaakt. Hopelijk is ie snel weg..
KataTonDemonaEaytoy schreef:
18-02-2020 20:27
Wauw, je kent elkaar al 2 hele maanden en nu moet onze zoon elke week een weekend mee naar je nieuwe vriendin. Echt. Wauw. En je was het al heel lang van plan, maar ik (die strontvervelende moeder) hield het tegen en daar heb je respect voor gehad, die 8 weken lang. :-(
:hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven