Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 8 maart 2020 om 21:30
Ik met borrelnootjes

zondag 8 maart 2020 om 21:50
Iew. Heb je wel eens gehad dat je cocktailnootjes hebt en dat er dan één tussen zit die echt heel ranzig smaakt, alsof er een soort plastic lucht in zit?Betty_Slocombe schreef: ↑08-03-2020 21:42Snap ik. Die zijn deprimerend. Vooral de neppe tijgernootjes van Aldi die heus waar girafnootjes heten.
Ik word nu al somber als ik er weer aan denk
maandag 9 maart 2020 om 07:41
Ha!
Ik heb geen tijd. Vier onmotiveerbare mensen motiveren staat als eerste op de agenda. Er is er al een uit bed. Maar die zit nu al +10 minuten op de plee.
Ze moeten over 20-50 minuten allemaal opgedonderd zijn èn dan moet de boel een beetje aan kant zijn omdat er om 8.30 twee zorgorganisaties langskomen voor overleg.
Dus slinger ik het forum ff aan
kent u dat?
Ik heb geen tijd. Vier onmotiveerbare mensen motiveren staat als eerste op de agenda. Er is er al een uit bed. Maar die zit nu al +10 minuten op de plee.
Ze moeten over 20-50 minuten allemaal opgedonderd zijn èn dan moet de boel een beetje aan kant zijn omdat er om 8.30 twee zorgorganisaties langskomen voor overleg.
Dus slinger ik het forum ff aan

maandag 9 maart 2020 om 07:48
Ja.
Of dat je lekker een mandarijntje denkt te gaan verorberen en dat ie dan voor 90% uit pitten blijkt te bestaan, met tussen de pitten door een muffer dan muffe substantie waar je bijna in stikt van de drogigheid

maandag 9 maart 2020 om 07:52
Aaargh dit is dus waarom ik de mandarijn vermijd, tout court. Ik heb er de kracht niet voor om dat dan weer te verwerkenLady*Voldemort schreef: ↑09-03-2020 07:48Of dat je lekker een mandarijntje denkt te gaan verorberen en dat ie dan voor 90% uit pitten blijkt te bestaan, met tussen de pitten door een muffer dan muffe substantie waar je bijna in stikt van de drogigheid![]()

maandag 9 maart 2020 om 07:52
Ja, ken ik!yette schreef: ↑09-03-2020 07:41Ha!
Dus slinger ik het forum ff aankent u dat?

Daarom nu even een rondje internet.
maandag 9 maart 2020 om 08:28
Nope. Maarrrr er is vooruitgang! Er zit er een aan het ontbijt, een in de badkamer, een is zó comateus dat ik haar negeer en voor die van de plee heb ik school gebeld en direct na het overleg een afspraak met de huisarts gepland - tegen die tijd moet die comateuze dan maar leven met de thuiszorgdame.Lady*Voldemort schreef: ↑09-03-2020 07:52Dat vermoedde ik al
Heb je je huisgenoten nou al een keer de deur uit gewerkt?
maandag 9 maart 2020 om 08:41
Is jouw gezin dan taboe voor de thuiszorg?yette schreef: ↑09-03-2020 08:28Nope. Maarrrr er is vooruitgang! Er zit er een aan het ontbijt, een in de badkamer, een is zó comateus dat ik haar negeer en voor die van de plee heb ik school gebeld en direct na het overleg een afspraak met de huisarts gepland - tegen die tijd moet die comateuze dan maar leven met de thuiszorgdame.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
maandag 9 maart 2020 om 09:09
yette schreef: ↑09-03-2020 07:41Ha!
Dus slinger ik het forum ff aankent u dat?

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

maandag 9 maart 2020 om 11:15
Charles? Over z’n piemel?Maud*de*Braose schreef: ↑09-03-2020 09:11Yas, heb je de biografie van Charles al gelezen? Vind hem fijn weglezen.
maandag 9 maart 2020 om 11:21
Yep! Onmiddelijk binnengehaald op mijn e-reader. Hij was wel duur maar soit, ik moest hem hebben.Maud*de*Braose schreef: ↑09-03-2020 09:11Yas, heb je de biografie van Charles al gelezen? Vind hem fijn weglezen.
Geen bijzonderheden