Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 16 maart 2020 om 16:31
Jemig!
En strax als de maatregelen voorbij zijn, te beginnen in China, begint het hele circus opnieuw. Net zolang totdat iedereen corona heeft gehad, de economie op niveautje Kongo “draait” en er 6000 topics lopen.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)

maandag 16 maart 2020 om 16:33
Maud*de*Braose schreef: ↑16-03-2020 15:55Ik wilde een "de beste coronaplaatjes" topic openen. Maar dat is niet handig. Teveel gevoelige mensen die niet houden van zwarte humor.
Jammer, lijkt me wel wat.

maandag 16 maart 2020 om 17:05
Bij 3000 Corona topics is het forum vol. Moet er een nieuw forum geopend worden

maandag 16 maart 2020 om 17:10
Ik heb dan wel geen vitaal beroep, een beroep zelfs waar werkelijk niemand echt op zit te wachten, maar ik ben nog altijd een productief lid van deze maatschappij

maandag 16 maart 2020 om 17:14
Hey, da's goed nieuws!PoesinBoots schreef: ↑16-03-2020 17:12Hah. Mijn nieuwe werk mag toch starten morgen![]()
Facetimen met cliënten enzo.
maandag 16 maart 2020 om 17:20
Zelfde geldt voor afvallen.Marquise schreef: ↑16-03-2020 15:54Ik heb vooral een beetje medelijden met de TO. Wil je wat aan je gezondheid doen en nu lijkt het toch aardig het moment, krijg je daar weer gezeik van dat het TOCH VOORAL ALLEMAAL NIET LUKT. Moet ik wel bij zeggen dat ik ook ooit de fout had gemaakt om mee te schrijven met zo'n stoppen met roken topic waar een ex-roker het vooral nodig vond om bijna ieder uur te vermelden dat 'het vast moeilijk was' en blablabla.
Mijn advies: als je wil stoppen met roken, vooral niet vermelden.
Pas toen ik twee weken niet gerookt had heb ik het aan een paar mensen verteld, omdat ik toen eigenlijk zeker wist dat ik nooit meer ging roken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 16 maart 2020 om 17:20

maandag 16 maart 2020 om 17:51
Wat leuk!PoesinBoots schreef: ↑16-03-2020 17:12Hah. Mijn nieuwe werk mag toch starten morgen![]()
We mogen wel blij zijn met dat internet. Veertig jaar geleden had zo'n toestand nog veel meer voeten in de aarde gehad dan nu al het geval is.

maandag 16 maart 2020 om 17:55
Fijn Poes. Veel plezier!PoesinBoots schreef: ↑16-03-2020 17:12Hah. Mijn nieuwe werk mag toch starten morgen![]()

maandag 16 maart 2020 om 18:04
Als dat geen neuken wordtMaud*de*Braose schreef: ↑16-03-2020 17:54Hmm, inmiddels een connectieverzoek. Blijkt zowaar de Amerikaanse ambassadeur in Seoul te zijn. Wow.
maandag 16 maart 2020 om 18:08
17:51
Het kabinet heeft vanmiddag een kleine maar belangrijke wijziging aangebracht in de gisteren afgekondigde maatregelen voor de horeca in Nederland. Na nieuw overleg is besloten om het afhalen van eten bij restaurants weer mogelijk te maken en de drive-thru’s van McDonald’s, Burger King en KFC weer beschikbaar te stellen.
Het kabinet heeft vanmiddag een kleine maar belangrijke wijziging aangebracht in de gisteren afgekondigde maatregelen voor de horeca in Nederland. Na nieuw overleg is besloten om het afhalen van eten bij restaurants weer mogelijk te maken en de drive-thru’s van McDonald’s, Burger King en KFC weer beschikbaar te stellen.

Life is short. Eat dessert first.
maandag 16 maart 2020 om 18:10
Ja

nouschi wijzigde dit bericht op 16-03-2020 18:25
0.42% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

maandag 16 maart 2020 om 18:12
Lady*Voldemort schreef: ↑16-03-2020 17:51We mogen wel blij zijn met dat internet. Veertig jaar geleden had zo'n toestand nog veel meer voeten in de aarde gehad dan nu al het geval is.
Dan zaten we nu allemaal te breien.

maandag 16 maart 2020 om 18:12
Jongens hou eens op met de hele tijd over junk food te posten net nu mijn sportschool nog tot 6 april gesloten is. Ik haal steeds gezonde meuk in huis en nu krijg ik zin om iets te bestellen.doornroosje9 schreef: ↑16-03-2020 18:0817:51
![]()