Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
15-03-2020 19:00
Nee, ik ga sowieso niet naar je toe. Echt heel fijn dat je aan de betere hand bent, maar ik wil het risico niet lopen. Ik werk bij meer cliënten en die wil ik echt niet aansteken.
Heel goed
hallekie schreef:
15-03-2020 13:01
Jahaaa, nu weet ik wel dat de regering het niet goed aanpakt, en dat alles waardeloos is, blablabla...kan het in godsnaam ergens anders over gaan??? Djiez!
+ 100.000....

Wel leuk dat het idd bijna lente is Cateau! :daisy: :sun: B-)
Wat ben ik blij dat ik geen kinderen met een ex heb.
Nee, dat de scholen sluiten betekent niet dat je het co-ouderschap direct on-hold moet zetten, plaatsvervangend :thunder:
Het-groepje schreef:
15-03-2020 15:16
Ja lemoos, voor het vaderland in deze barre tijden: EEN BLOG!!!

Mijn ene kind is trouwens ook verdrietig want die weet ook dat zij aan de bak moet.
Dat hoeft volgens haar NIEMAND, die mogen in onesie (en dan een leuke, niet die zij heeft)
cola drinken (mag ze niet)
heel de dag tiktok filmjes maken (mag ook al niet steeds).
:rofl: Wat een hoop ontaarde ouders hier.
Neefje (7) was ook niet blij, want hij moest thuis ook gewoon leren.

Leuker nieuws... wie telt ook de dagen af tot het echt lente is?? :sun: Duurt weer veel te lang.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Waarom willen mensen hun kinderen toch altijd bij mij dumpen?
Op het werk hadden ze ook al zo'n hihihihahaha-plan: we zetten alle kinderen op 1 kamer, en dan "mag" TheaMuts ze de hele dag vermaken.
Ja, ik vind kinderen leuk, nee, ik heb er geen zin in om de hele dag met andermans kinderen opgescheept te zitten.
Ik heb de mijne al groot gebracht, ik heb er geen behoefte aan om dat bij andermans kinderen ook te doen.
Theamuts schreef:
16-03-2020 11:13
Waarom willen mensen hun kinderen toch altijd bij mij dumpen?
Op het werk hadden ze ook al zo'n hihihihahaha-plan: we zetten alle kinderen op 1 kamer, en dan "mag" TheaMuts ze de hele dag vermaken.
Ja, ik vind kinderen leuk, nee, ik heb er geen zin in om de hele dag met andermans kinderen opgescheept te zitten.
Ik heb de mijne al groot gebracht, ik heb er geen behoefte aan om dat bij andermans kinderen ook te doen.
Want jij bent een... nanny? :wtf:
Waarom denken ze eigenlijk dat jij dat wel leuk zal vinden? Of proberen ze je gewoon uit de tent te lokken?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Beste domme collega, hoe haal je het in je hoofd om nog te bespreken of de bijeenkomst van volgende week maandag door gaat?!
Heb je de adviezen niet mee gekregen? Jij loopt al weken te hoesten en te kuchen, dus je had sowieso al thuis moeten blijven.
In deze asobuurt komt er nu eentje achter dat " zelfs de coffeeshops dicht zijn" ;-)
Wat ben ik blij met de mensen die een berichtje sturen of ik hulp nodig heb met de boodschappen. Ook van mensen die ik weinig spreek. Zo zouden meer mensen moeten zijn. Voorlopig lukt het nog om zelf wat boodschapjes te doen, dus ik ga dan ook zelf. Maar het ontroerd me wel
kerst schreef:
16-03-2020 12:01
In deze asobuurt komt er nu eentje achter dat " zelfs de coffeeshops dicht zijn" ;-)
Is natuurlijk wel een eerste levensbehoefte. :rofl:

Trouwens dat geneuzel van die coach over het sluiten van de trainingsfaciliteiten van topsporter: je hebt het wel over die baan van die mensen! :wtf:
Ja, en die mensen in de horeca en andere gesloten bedrijven doen het voor de lol?
En ik dacht dat die athleten niet van het 'topsporter-zijn' konden leven? Het is gewoon een zwaar gesubsidieerde baan! Er zijn genoeg zogenaamde bullshitbanen die echt nuttiger zijn hoor.

Nou ja, als ze mazzel hebben, worden de Spelen ook uitgesteld.
Ach je verjaardag kan nu ook niet doorgaan natuurlijk. Ontzéttend vervelend dat ik niet kan komen.
Een begrafenisondernemer,een ........
Fam, dus vrouw,kind en kleinkind, mogen hun overleden man,vader alleen tot de deur brengen .
Geen afscheid, geen rouwdienst, niets van dit alles.

Ik kan die ondernemer wel een dreun verkopen.
Gun deze mensen toch hun laatste afscheid van hun geliefde.
Achterlijk schoonfamilielid met je oeverloze gehuilie over je vakantie die niet door kan gaan. Alsof het mij ene reet interesseert. Alsof er niets ergers is op de wereld momenteel. De manier waarop je het te pas en te onpas uit: het egocentrisme van een kind van 8 is er niets bij vergeleken en je krijgt je geld gewoon terug dus hou je monotone zeikstem achter je lippen en gedraag je eindelijk eens een keer als de 50 plus vrouw die je bent...het zou je sieren.
sprokkelientje wijzigde dit bericht op 16-03-2020 12:41
0.11% gewijzigd
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
hemke schreef:
16-03-2020 12:32
Fam, dus vrouw,kind en kleinkind, mogen hun overleden man,vader alleen tot de deur brengen .

En toch begrijp ik die ondernemer wel, sorry.
Kwebbeltje91 schreef:
16-03-2020 12:40
En toch begrijp ik die ondernemer wel, sorry.
Ja, op inhoud ik ook...maar ik snap ook de emotie....afschuwelijk zoiets te moeten meemaken.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Op dit moment heb je weinig te willen doos!!!! Ik ga niet mijn gezondheid en die van mijn naaste opzij zetten omdat jij het niet wilt .
Relax we're all crazy, it's not a competition
BowGirl35 schreef:
16-03-2020 12:12
Wat ben ik blij met de mensen die een berichtje sturen of ik hulp nodig heb met de boodschappen. Ook van mensen die ik weinig spreek. Zo zouden meer mensen moeten zijn. Voorlopig lukt het nog om zelf wat boodschapjes te doen, dus ik ga dan ook zelf. Maar het ontroerd me wel
Wat doe jij zelf voor de medemens?
Theamuts schreef:
16-03-2020 13:36
Wat doe jij zelf voor de medemens?
Mijn over buurvrouw is al wat ouder en slecht ter been, ik vraag regelmatig of ik iets voor haar mee moet nemen als ik naar de winkel ga, zodat zij het niet hoeft te doen. Ook bij ouderen een bakkie doen als de situatie het toelaat. Momenteel geen goed idee dus een belletje doen vinden deze mensen ook zeer prettig.
Dus ga mij niet “beschuldigen” dat ik niets zou doen voor de medemens
hemke schreef:
16-03-2020 12:32

Er spelen grotere belangen nu. Vreselijk maar het is niet anders.
Ik dacht dat de chatgroep bedoeld was om elkaar te helpen. Het lijkt nu meer op een kletsgroep wie het zieligste is .
geneet van 't laeve
Godsamme, wat zijn sommige echt een stel zure zeikerds die zichzelf hoog verheven voelen. Wat een kutgedrag.
Buurman ga nou es wat anders doen dan uren op je gitaar tokkelen per dag.
Tvp
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Hele dag zijn ze bezig geweest met hun corona plan... En nu gaat iedereen in paren afwisselend op kantoor en thuis werken deel wisselt om de dag, deel halverwege de dag... om de 1,5 meter afstand te waarborgen en niet teveel mensen op kantoor te hebben... En ik ben een paar met mezelf... En ben er continue... Bovendien veranderd er niks voor mij wat betekent dat ik bijna iedereen aan m'n bureau krijg en bij bijna iedereen langs moet... Dus als ik ziek wordt binnen of buiten werkomgeving neem ik alsnog iedereen erin mee :whistle: staaltje denkwerk werkgever
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Baankje1 schreef:
16-03-2020 13:58
Ik dacht dat de chatgroep bedoeld was om elkaar te helpen. Het lijkt nu meer op een kletsgroep wie het zieligste is .
Wat valt er te winnen ? ;)
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven