Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
maandag 16 maart 2020 om 22:10

dinsdag 17 maart 2020 om 10:46
Goed bezig Lemoos. En de tips over de filters neem je natuurlijk mee.
dinsdag 17 maart 2020 om 11:01
Je mag dan wel denken dat je het hoogste on rang bent (wat je niet bent) ik moet voor 15 collega's foto's maken en door mailen en nog zorgen dat de normale productie gecontroleerd word. Dit werk doen we normaal met 4 man ik ben nu alleen dus ja het kan effe duren dat je de info met foto's hebt.
Dus hou die boze mails voor je.
Dus hou die boze mails voor je.
dinsdag 17 maart 2020 om 11:21

Ik moet zeggen dat bij het verhaal van de MP gisteren het mij opviel hoe netjes alles eruit zag. En ik zag CD's staan en dacht, goh wat zit daar nu tussen.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 17 maart 2020 om 11:44
Nog meer mensen die mieperds hebben als kinderen?
School heeft zich uit de naad gewerkt om een thuiswerkprogramma te maken en het is even roeien met de riemen die we hebben. Vooral met een thuiswerkende man die ook wat rust om zich heen nodig heeft om zijn werk goed te kunnen doen.
En dan continue lopen rotzooien op de laptops, na 3 opdrachten al zeuren of ze mogen stoppen, het werkt zo lastig op de laptop, ze zijn moe, hebben honger, enzovoorts.
Stelletje drama queens. In de tijd die ze zaten te miepen, hadden ze hun werk al af kunnen hebben en was er nu tijd om wat leuks te gaan doen.
Ik word er echt chagrijnig van ondertussen.
School heeft zich uit de naad gewerkt om een thuiswerkprogramma te maken en het is even roeien met de riemen die we hebben. Vooral met een thuiswerkende man die ook wat rust om zich heen nodig heeft om zijn werk goed te kunnen doen.
En dan continue lopen rotzooien op de laptops, na 3 opdrachten al zeuren of ze mogen stoppen, het werkt zo lastig op de laptop, ze zijn moe, hebben honger, enzovoorts.
Stelletje drama queens. In de tijd die ze zaten te miepen, hadden ze hun werk al af kunnen hebben en was er nu tijd om wat leuks te gaan doen.
Ik word er echt chagrijnig van ondertussen.
dinsdag 17 maart 2020 om 12:09
Hier zijn we slechts met zijn tweeën, maar wat ben ik dankbaar dat we op twee etages kunnen werken. We hebben allebei wat geneuzel met de verbinding. Dus af en toe gooi ik een paaseitje naar beneden, dan kikkert hij weer helemaal op.
Stormysea, op zich begrijp ik jouw kinderen wel hoor. Ik was al niet zo'n goede opletter in de klas, maar thuis was het nog lastiger want nog meer afleiding. Voor mij zou het echt een drama zijn geweest.
Laten we het er op houden dat ze pas 2 dagen thuis zijn en nog moeten wennen. Heb je iets van een rooster van wat ze op die dag moeten doen? Misschien geeft ze dat wat meer houvast?
Thuiswerken vind ik ook heeeel lastig. Teveel leuke dingen die ik liever doe.

Stormysea, op zich begrijp ik jouw kinderen wel hoor. Ik was al niet zo'n goede opletter in de klas, maar thuis was het nog lastiger want nog meer afleiding. Voor mij zou het echt een drama zijn geweest.
Laten we het er op houden dat ze pas 2 dagen thuis zijn en nog moeten wennen. Heb je iets van een rooster van wat ze op die dag moeten doen? Misschien geeft ze dat wat meer houvast?
Thuiswerken vind ik ook heeeel lastig. Teveel leuke dingen die ik liever doe.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

dinsdag 17 maart 2020 om 12:58
Ik snap het ook wel hoor, Dianaf.
Het is meer dat ik gewoon helemaal simpel word van het gezeur, gemier, gemiep en gedrein.
Als ze even aan 't werk zouden gaan, zouden ze zo klaar zijn. Maar eerst 10 minuten miepen dat je wat moet doen, dan 30 minuten lopen kloten met de laptop en steeds komen zeuren dat 't niet werkt, dan na 5 minuten zeuren of ze mogen stoppen, want ze zijn zooooo moe.
Blech..
En het feit dat ze continue om alles moeten bekvechten helpt ook niet.
Bij voorkeur op het standje dat ze aan het andere einde van de stad nog kunnen horen dat ze ruzie hebben, terwijl ze dondersgoed weten dat hun vader ook aan het werk is en ze niet door z'n telefoongesprekken kunnen gaan schreeuwen.
Man is ondertussen ook aan 't chagrijnen over zijn werk.
Ik ga zo van pure ellende maar een lange wandeling maken met de hond denk ik.
Het is meer dat ik gewoon helemaal simpel word van het gezeur, gemier, gemiep en gedrein.
Als ze even aan 't werk zouden gaan, zouden ze zo klaar zijn. Maar eerst 10 minuten miepen dat je wat moet doen, dan 30 minuten lopen kloten met de laptop en steeds komen zeuren dat 't niet werkt, dan na 5 minuten zeuren of ze mogen stoppen, want ze zijn zooooo moe.
Blech..
Bij voorkeur op het standje dat ze aan het andere einde van de stad nog kunnen horen dat ze ruzie hebben, terwijl ze dondersgoed weten dat hun vader ook aan het werk is en ze niet door z'n telefoongesprekken kunnen gaan schreeuwen.

dinsdag 17 maart 2020 om 13:08

dinsdag 17 maart 2020 om 13:08
Waar jij dan vervolgens ook chagrijnig van wordt want dat doet iedereen nu.

Bizar hoe druk het is in parken en bossen. Overal wandelende mensen met hond.
De honden zullen wel blij zijn nu, die worden nooit zo veel uitgelaten.

dinsdag 17 maart 2020 om 13:28
Herkenbaar.Stormysea schreef: ↑17-03-2020 12:58Ik snap het ook wel hoor, Dianaf.
Blech..
Ruzie op leven en dood over een oud balletje.
Jongste die in de tuin brult:' ik krijg nachtmerries van het huiswerk en zo gaan kinderen dood! Was op het jeugdjournaal'.
Ik ben een stomme moeder, er is geen kind dat zoveel moet doen, ieder kid in heel Nederland doet leuke dingen en zij moeten zoveel!
Alles is te moeilijk en dan door de uitleg heenkrijsen, en de imitatie die man en ik daarvan gaven was ook al niet grappig.
dinsdag 17 maart 2020 om 13:54
Stormysea: Ja, lekker wandelen! Net ook gedaan.
Ik leef echt met je mee hoor! Ik hoor van diverse ouders dezelfde klachten. Het is toch een andere dynamiek met broers/zussen, dan met klasgenoten. Niet dat het iets oplost.
Het-groepje, zijn de buren al langsgeweest om te informeren?
Ik leef echt met je mee hoor! Ik hoor van diverse ouders dezelfde klachten. Het is toch een andere dynamiek met broers/zussen, dan met klasgenoten. Niet dat het iets oplost.

Het-groepje, zijn de buren al langsgeweest om te informeren?

dinsdag 17 maart 2020 om 14:26
Tssss, een beetje m'n hoop in rook doen opgaan

Het groepje, jij ook al van die drama queens dus.
Voel ik me niet zo alleen meer. Denk dat ik maar een support groepje ga oprichten.
dinsdag 17 maart 2020 om 14:31
Heb je niemand die je even kan bellen voor een kletspraatje Michella ?Michella_1991 schreef: ↑17-03-2020 14:17Nu is mijn agenda echt leeg..
Zelfs de thuisbegeleiding mag per vandaag niet meer komen
dinsdag 17 maart 2020 om 14:33
Ach die arme jeugd toch he
Mogen ze thuisblijven van school, moeten ze thuis huiswerk maken.

En dan hebben die ouders ook nog totaal geen begrip voor hun demotivatie duh
dinsdag 17 maart 2020 om 14:50
Ik ben zonet met de auto naar de saaiste weg gereden die hier in de buurt ligt. 3 km lang geen boom, geen woning gewoon niks. En ik heb heen en terug die weg gelopen. 6 km lang was er niets te zien, behalve gras en planten, bomen in de verte, asfalt en in de verte mijn auto op de terugweg. Dit omdat er ongeveer een gestage stroom wandelaars langs mijn huis kwam lopen om mijn gewone rondje te lopen. Nee ik pas ervoor om in optocht door het bos te lopen.
Waar komen jullie vandaan? En hoe dom ben je eigenlijk dat je in zo'n stroom mensen gaat meewandelen al die de longen uit je lijf hoest..
Waar komen jullie vandaan? En hoe dom ben je eigenlijk dat je in zo'n stroom mensen gaat meewandelen al die de longen uit je lijf hoest..
dinsdag 17 maart 2020 om 14:52
Omdat ik het niet hardop mag zeggen (maar stiekem wel denk): wat een gezeik, kinderen die geen huiswerk willen maken of pubers die zeuren over het feit dat ze niet uit mogen met vrienden. Echt, hoe verwend kan je zijn? Ik zou iedereen die loopt te janken over de nieuwe situatie het liefst even flink door elkaar schudden. Niemand vindt het leuk, maar dit is hoe het nu is. Deal with it, en ga niet lopen janken en zeuren.

dinsdag 17 maart 2020 om 15:30
Dag twee van het afstandsonderwijs. Vanmorgen betrapte ik mijzelf erop dat ik zelfs eyeliner ging opsmeren. Grootste uitdaging was het weghouden van de honden bij het statief en voorkomen dat zoon als ‘helpend handje’ steeds in beeld probeerde te komen. Deels geslaagd. Opdrachten binnen gekregen, een vraag van een ouder over de RAL kleur op mijn keukenmuur en zoon weet nu wat/wie de ‘popo’ is.
dinsdag 17 maart 2020 om 15:34
Nou, ik begrijp het wel hoor.AccioAvocado schreef: ↑17-03-2020 14:52Omdat ik het niet hardop mag zeggen (maar stiekem wel denk): wat een gezeik, kinderen die geen huiswerk willen maken of pubers die zeuren over het feit dat ze niet uit mogen met vrienden. Echt, hoe verwend kan je zijn? Ik zou iedereen die loopt te janken over de nieuwe situatie het liefst even flink door elkaar schudden. Niemand vindt het leuk, maar dit is hoe het nu is. Deal with it, en ga niet lopen janken en zeuren.
Het lijkt verdorie wel oorlog in Nederland.