April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
Louise, gefeliciteerd met

Julius!

Klink wel erg heftig je bevalling, gelukkig duurde het niet te lang!

Bib dames, hou vol, het einde is in zicht!
Loiuse: haha ik zie de skippybal al hangen . Maar dat is wel ff heftig in een paar weeen ineens volledige ontsluiting hebben. Maar je hebt helemaal gelijk als je erin zit is het allemaal anders dan dat je het zo opschrijft.

Assevas: joehoe! Jij woonde toch ook in zuid Holland? Of haal ik je nu door de war met iemand anders? Ik kan je wel even toevoegen op hyves dan kunnen we via die weg regelen hoe ie hierheen kan komen?

India en Steenbokje nog even volhouden!

Ben vanmiddag bij de fysio geweest en rara wat was het nou? Niet gaan lachen maar ik heb mezelf tijdens het persen dus 2 paar gekneusde ribben bezorgd . Dus vandaag ben ik gemasseerd en gekraakt en volgende week mag ik nog een keer en dan moeten in ieder geval de spieren die nu helemaal in de stress zitten alweer een beetje bijgekomen zijn. Wat een grap he?
Louise: Jippie!!! Van harte met de geboorte van Julius! Klinkt inderdaad wel heftig die bevalling. Maar gelukkig is er een gezond mannetje van gekomen. Geniet ervan!

@ Elma: Dat meen je niet!! Lekker dan! Dan heb je wel goed je best gedaan zeg! Persen alsof je leven er vanaf hing waarschijnlijk. Goed hoor. Wel pijnlijk nu, da's wel echt balen. Hoelang houdt de pijn aan bij gekneusde ribben? Dat duurt toch meestal wel even?

Ik moet er ineens aan denken dat ik tijdens het persen af en toe (heel kinderachtig) de boel probeerde te neppen. Ik was natuurlijk zo kapot dat ik soms even niet meer kon/wilde. Dan moest ik weer persen en dan zette ik mijn 'persgezicht' op maar deed dan lekker mooi even niks. Alsof de VK dat niet meteen doorhad....
Elma: ik woon in het mooie Flevoland. Voeg me idd maar even toe op je hyves dan spreken we het hoe en wat wel verder. Balen trouwens van je ribben, maar wel fijn dat je nu weet wat er aan de hand is.

Noerie: dat van dat neppen had ik ook hoor Vooral toen ik nog niet echt persdrang had en en van gyn al wel moest persen, alleen hadden ze het daar te goed door en dan kreeg ik ongenadig op mn kop

Zo even naar de prenatal om een draagzak en een kolf te halen. Dus voor het eerst met de kleine in de auto, ben heel benieuwd hoe ze dat gaat vinden.

Dames, geniet van het weekend en het mooie weer!!
Louise: gefeliciteerd met de geboorte van Julius!

Wat een mooie naam overigens.

Elma: gekneusde ribben van het persen, dat is nog eens je ziel en zaligheid erin gooien. Beterschap.

Assevas: veel shopplezier bij de Prenatal. En natuurlijk met de eerste keer in de auto!

Fijn weekend allemaal,

Puck
Assevas: ik heb je toegevoegd op hyves. veel plezier vandaag, ze vindt het vast heerlijk in de auto. Gwen valt tenminste altijd in slaap in de maxi cosi.

Puck: jah goed he we doen het goed of we doen het niet haha. gelukkig voel ik het nu niet zo heel erg meer, heb nu vooral spierpijn van het gemartel van de fysio haha

Noerie: haha ja de Vk neppen werkt dus echt niet. Ik mocht halverwege even niet persen maarja dat lijf had zoiets van dat kind gaat er nu uit!! Krijg je dus mooi op je kop, zegt ze joh ik zie het heus wel als je mee zit te duwen hoor!

Vandaag met het hele gezin boodschappies doen, misschien kan ik nog wel een ijsje lospeuteren bij manlief straks
Hallo...

BIB...

Assevas: en...hoe is het gegaan de eerste keer in de auto/op stap?

Helaas heeft het weeëndansje nog niets opgewekt, miss bij India...

Is iedereen lekker aan het genieten van het zonnetje?

Ik kan er niet zo goed tegen als normaal merk ik, ben er maar weer uitgegaan.

Iedereen een heel goed weekend!!!
Even kort: vandaag de eerste dag zonder kraamhulp. Wat is dat wennen..... Gisteren kwamen onverwacht toch nog de kraamtranen op visite. Ik zag het even niet meer zitten, hoe ik het allemaal moest regelen met 4 kinderen. Gelukkig ziet de wereld er nu een stuk beter en vrolijker uit. Anne blijft gewoon een tevreden moppie. Heeft alleen vannacht tussen 23.00 en 01.30 gespookt, maar nadat ze weer had gedronken is ze als een blok in slaap gevallen totdat ik haar om 06.00 moest wekken voor een voeding (mama stond op springen).

Steenbokje, India: heel veel sterkte. Het komt nu voor jullie steeds dichterbij. Neem nu je rust zoveel je kunt!

Liefs, Ruma
Louise en MJDH Gefeliciteerd met jullie knullen! super (weer) he zon kleintje in je armen. Lekker genieten!

Ruma balen he dan ineens de kraamhulp weg vond ook zo jammer had ook echt een geweldige. Lukt het wel allemaal een beetje met je 4 kids?

Hier worden de nachten steeds korter, Anouk komt nu na haar laatste voeding van 11 uur weer om 2 uur en half 6 zit nu op 7 voedingen per dag in plaats van 6. Ben nu bijna volledig aan de flesvoeding aangezien ik op een dag maar 1 complete voeding bij elkaar kan kolven..... Snap er niks van waarom ik zo terugloop ik kolf toch echt elke 2 uur om gek van te worden maar ik wil zo graag dat ze borstvoeding krijgt. Maandag weer is met een lactatiekundige bellen want van al die borstvoedingssite's word ik ook niet veel wijzer.

Elma nog een ijsje losgepeuterd??? hihihihihihi

Gekneusde ribben??? Jeetje daar ben je ff zoet mee zeg. Heb je er erg veel last van??

En assevas hoe was je 1e rit? En shoppen met je meissie??

Ik woendag met die dame van mij naar de H&M.. Denk jee shoppen met haar... slaap ze whahahahaha dat was haar 1e keer H&M (ikke verslaafd aan H&M) hahahahahaha

Ik ga nog ffies terug naar bed om 11 uur krijgen we weer visite dat nu in alle hevigheid is losgebarsten. Heb al 72 kaarten binnen jeetje is elke keer weer een verrassing als ik die brievenbus opendoe. hahahaha Fanmail...

BIB's kom op he die laatste loodjes! Toi Toi Toi!

Emma vond het idd erg fijn in de auto, heeft de hele weg liggen slapen. Ook in de Prenatal was ze heel rustig. Weer lekker veel geld uitgegeven daar pffff, ze hebben er veel te leuke dingen. Vannacht en vandaag is ze wel erg onrustig geweest. Normaal komt ze om de 4-4 1/2 uur, maar vannacht en overdag toch echt wel minimaal om de 3 uur en soms nog eerder. Misschien is dit weekend toch iets te druk geweest voor haar, hopelijk slaapt ze goed vannacht en is ze morgen weer een beetje in haar ritme.

Pam: lekker veel gekocht voor Anouk?

Ruma: ben je al weer een beetje gewend zo zonder de kraamhulp? Kan me goed voorstellen dat je kraamtranen hebt gehad, tis toch ff aanpassen met 4 kids.

Ladies met BIB, we blijven voor jullie dansen hoor!!!!

Goeiemorgen!

Assevas: leuk he al dat shoppen, dat is het grote nadeel van verlof hebben de centen vliegen er doorheen. Ach ja je moet toch wat doen als je de hele dag thuis bent (shoppen, internet winkelen etc).....

Pam: Het is geen schepijsje geworden maar een ouderwets lekkere doos magnums bij de super jammie! Leuk he die babies dan denk je dat ze een ritme hebben en dan gaan ze weer schuiven, doen ze gewoon express hoor om ons te pesten. Hmm ja die ribben geen idee hoe lang dat duurt, het is al veel minder erg dan vorige week dus hopelijk snel er vanaf. Merk wel dat de fysio goed aan het masseren is geweest dus eind van de week zal het wel een eind beter zijn.

Ruma: kan me voorstellen dat je even een dipje had. 4 kids is ook niet niks! Zie je het inmiddels weer een beetje zitten?

Alle BIB-ers zet hem op he!

Fynn is vanaf gisterenmiddag al bij oma en we gaan hem straks weer ophalen. Onze "lieve" buurjongen gaf zaterdagavond een verjaardagsfeestje maar was dat even vergeten te melden met als gevolg een compleet overstuurd kind door alle herrie buiten . We hebben van 10 tot half 1 met hem opgezeten voordat hij weer een beetje gekalmeerd was. Dus wij gesloopt en hij natuurlijk ook. Om te voorkomen dat we al onze vermoeidheid op hem zouden afreageren hebben we oma maar gevraagd of hij daarheen mocht. En oam vond dat natuurlijk helemaal niet erg maar ben blij als ik hem straks weer lekekr thuis heb voel me dan toch altijd een beetje schuldig (net alsof je je kind komt dumpen)
@ Elma: gekneusde ribben door het persen!!! Je hebt idd echt je best gedaan!!! En dan ook nog zo'n leuke buurjongen... Gelukkig wonen die van ons iets verder weg, dus daar hebben wij niet zo snel last van. En je knulletje heeft een mooie dag bij oma gehad. Oma's verwennen lekker!!

@Pamster: Wat zei de lactatiedeskundige? Wat is precies de reden dat je nu alleen maar kolft? Ik meen me te herinneren dat je last had van tepelkloven, maar was er verder nog iets? Bij mij werkte het kolven helaas ook nooit zo zoals het moest. Bij gewoon aanleggen kwam de melk gewoon op gang, maar bij het kolven kreeg ik nauwelijks een voeding vol. Ga in elk geval niet door met kolven als het pijn doet, dan kun je beter stoppen en wat later weer opnieuw kolven (staat in mijn borstvoedingsinstructieboekje van de kraamzorg). Hier heb ik trouwens ook de eerste week behoorlijk last gehad van tepelkloven, maar deze zijn nu weggetrokken. Ik kan je in ieder geval de tepelzalf van Medela aanbevelen (PureLan 100). Het is even doorbijten, maar volgens mij krijg je een betere produktie door aan te leggen. Bij mij doet de eerste minuut ook nog altijd behoorlijk pijn, daarna zwakt het flink af totdat ze "te lang" aan de borst is, dan begint het weer pijn te doen en zorg ik ervoor dat ze loslaat en leg ik haar aan aan de andere borst.

@Assevas: Geef je BV? Dan zou het een regeldag kunnen zijn geweest. Bij FV zou ik het echter niet weten, dan heeft ze misschien even een kleine off-day.

Verder alles goed met iedereen? Ook met de BIB?????

Anne is echt een liefje. Ze slaapt volgens mij ongeveer 22 uur per dag!!! Zelfs onder het drinken. Ze huilt nauwelijks, alleen als ze honger heeft en ik niet snel genoeg kom aanrennen. De BV loopt ook goed en ik hoop dat ik nu eens een keer langer kan voeden dan 6 weken. Ik wil zo graag eens een half jaar kunnen voeden, maar goed alles wat ze nu al van mij heeft gekregen is mooi meegenomen.

Gistermiddag met het hele gezin gaan wandelen. Simon en Anne in de dubbele wagen en de andere twee liepen ernaast. Als je jezelf dan ziet lopen, denk je echt: wauw, wat een groot gezin!!

Fijne dag nog!!
Ruma:

Kolven doet helemaal geen pijn maar als ik Anouk aanleg dan gaat het 2 voedingen goed en daarna heb ik weer last van kloven. Ik leg goed aan volgens de pro's dus daar ligt het niet aan en is het waarschijnlijk dat het bij Anouk in haar mondje verkeerd gaat maar daar kan je niet ff naar binnen gluren zeg maar...

Ik kolf stug door want alles wat ze binnen krijg is iets zullen we maar zeggen ook al is het 1 bv fles per dag.

Vandaag sta ik er helemaal alleen voor mannetje is weer aan het werk en schoonmams komt morgen weer. Mis mijn ventje wel was toch wel gezellie dat hij 3 weken thuis was. Maar ik zie er niet tegen op. Lekker met zijn 2tjes een rustig dagje van maken.

Heb haar net voor het eerst in haar ledikantje gelegd vind ze prachtig maar slapen ho maar hahaha (ze sliep in de kinderwagenbak in het ledikantje omdat ze zo klein was)

Is ff aankijken hoe het gaat.

Hahaha Elma toch niet allemaal tegelijk op gesnoept he??

pff ik ben van de 20 kilo er 12 kwijt denk dat ik die overige 8 er echt af moet trainen in de sportschool. Maar goed heb nog een abbonement dus over een paar weken is aan de slag.

Assevas het viel mee wat ik gekocht heb voor haar. Mijn portomonee zei echoooo schoonmams heeft wel een onwijs leuk polootje gekocht voor haar hihihihi

BIBs zet hem op he!
Hallo dames,

Ik heb heeeel lang niet geschreven, maar van tijd tot tijd wel meegelezen. Ik wil iedereen van harte feliciteren met dochter of zoon, leuk om al die bevallingsverhalen te lezen. Mijn uitgerekende datum was gisteren, maar er gebeurt nog niets. Jammer, want van mij mag het wel. Voel me al een paar dagen niet lekker: een vage misselijkheid, moe en hondsberoerd slapen. Zal er allemaal wel bijhoren. Mijn bloeddruk is wel wat omhoog gegaan en vanaf vorige week vrijdag moet ik om de dag naar het ziekenhuis voor een CTG. Duimen jullie voor me dat het een beetje opschiet? We willen ons mannetje zo graag zien!!
Hoi,

Hier ook nog steeds een BIB.

Vanmorgen weer controle gehad en alles was goed gelukkig.

Dus nu mag ik weer 1x per week op controle ipv 2x.

Maar hopelijk hoef ik volg. week niet meer

Verder groei ik maar door, maar voel me wel goed, al ben ik soms een tikje chagrijnig maar dat schijnt erbij te horen...

Dag dag
@ Pamster: Balen van die kloven zeg. Wow, wat fijn dat je vriend 3 weken thuis was! Mijn vriend was er 1 week en dat vond ik inderdaad ook erg gezellig. Wel jammer dat Anouk nu toch iets meer uit haar ritme is. Zelfde met Sofia. in het begin zat ze goed op de klok, toen was het even dram (regeldagen) en nu is het maar zozo. Ze komt wel redelijk om de 3 uur, maar drinkt vaak in etappes en meestal is het tussen 7 en 9 feest. Dan drinkt ze kleine beetjes, houdt dan weer op om zich 10 minuten later dan weer te melden. En dan is ze ook de hele tijd wakker.

Sofia is ook al een echt gezelligheidsdier. Ze wil er constant bij. Als zij in de woonkamer ligt en ik ben in de keuken dan begint ze te huilen en stopt pas als ik haar dan ook in de keuken zet.

@ Elma: Lekker toch even dat Fynn bij oma was? Oma blij, Fynn blij en jullie even rust. ik doe nu precies hetzelfde... Zoonlief eet tussen de middag even een broodje bij oma... Hoef ik even niet te halen en weer te brengen...

@ Ruma: Je hebt ook een groot gezin, haha! Wel erg leuk hoor. Kan je maar mooi trots op zijn! En wat doet Anne het goed! Lekker hoor. Kan je ook wel gebruiken met zo'n groot gezin.

@ Assevas: Misschien heeft Emma nu haar regeldagen dat ze zich vaker meldt?

@ Reminder: Ik zal zeker voor je duimen. De laatste loodjes zijn gewoon balen. Nog maximaal 2 weken moet je maar denken. En bij mij gebeurde er ook niks vantevoren hoor. Geen gerommel, geen voorweeen, niks. En ineens begon het zomaar. Kan dus ook. Hou je taai!

@ Steenbokje: Hoe is het bij jou?

@ Beer: Hoe gaat het bij jou? Druk allemaal zeker? Gaat het goed met Beertje?
Hoi Noerie, het gaat goed hier, maar inderdaad, heel erg druk! Heb af en toe ook een beetje de blues. Ben dolblij met Beertje maar mis af en toe de zwangerschap ook wel, of in ieder geval die fase (slaat nergens op want ik had het helemaal gehad op het laatst). Beertje is een echte vierde, zo makkelijk. Snachts komt hij 1 keertje, maar hij huilt bijna nooit, ligt alleen hard te smakken en geluidjes te maken. Woensdag voor het eerst naar het CB, ben benieuwd hoeveel hij nu weegt. Ben je met Sofia al een keer geweest? En de andere baby's hier?

PAmster, ik vind voeden eigenlijk nooit helemaal pijnloos. Heb mijn 2 dochters lang gevoed, maar blijf het in het begin altijd pijnlijk vinden. Ik heb denk ik heel gevoelige tepels. Maar aan de andere kant zit ik niet echt met die pijn ofzo, kan het redelijk negeren. Hoop dat het nog helemaal goed komt bij jou.

12 kilo al kwijt, das veel toch ! Ik ben er van de 14 nu 9 kwijt, vind ik ook niet verkeerd, nog 5 te gaan. Ben de laatste week wel weer heel erg veel gaan eten, uitkijken dat ik niet juist ga aankomen, heb de hele tijd honger.

Reminder, spannend meid!

Stenbokje, houd moed!
Haha Beer, dat geloof je inderdaad bijna niet. Dat je de zwangerschap mist. Maar ik herken het wel. Ik vind het zo raar dat ik geen buik meer heb. Klinkt goed; zoals Beertje gaat. Fijn hoor! Maar moet ook wel als vierde inderdaad. Fijn dat Beertje dat meteen begrijpt. Maar zal ook vast wel komen omdat jij vrij relaxed bent, denk je niet? Je kent de klappen van de zweep natuurlijk al redelijk goed en dat zal Beertje ook wel merken.

Toen Sofia 11 dagen was kwam er iemand van het CB hier. Toen is ze nog gewogen. Eind volgende week heb ik pas een afspraak. Maar ik ga morgen maar eens langs het inloopspreekuur van het CB. Eens kijken hoeveel Sofia nu weegt en een paar vragen heb ik zo langzamerhand ook wel.

Netjes van die kilo;s dames! Hier gaat het ook goed. Ik ben er al 9 kwijt van de 12! Valt me echt alles mee. En mijn buik is zo goed als weg. Wel redelijk slap nog natuurlijk en een klein bolletje. Maar die had ik ook al. Zo strak was hij nou ook weer niet voor de zwangerschap namelijk:-).

Maar ik heb ook echt een bere honger. Zal wel dor die BV komen.
Beer: dat gevoel heb ik dus ook, ik mis het zwanger zijn (of in ieder geval het gezellige getrappel soms) ook al had ik het helemaal gehad. Misschien ook wel omdat ik weet dat dit echt de laatste is en het dus nooit meer zal voelen....

Pam: nee hoor niet in 1 keer opgegeten. vandaag weer eentje op haha. Hier van de 7 kg 4 kg kwijt maarja er zaten er nog 8 aan van Fynn dus nog 11 kg te gaan voordat ik weer een beetje uitzie zoals 2 jaar geleden. Ga over een maand ofzo wel weer voorzichtig naar de sportschool om er wat aan te gaan doen. Voorlopig nog maar even gewoon van de kleine genieten.

Reminder: dat is idd lang geleden. Ook voor jou komt het eind hopelijk in zicht! En dat beroerde slapen is helemaal ruk natuurlijk, assevas had geloof ik nog ergens geschreven over een soort pilletjes die ze daarvoor had gekregen misschien heb je daar ook wat aan?

Noerie: Fynn was idd helemaal happy geweest bij oma. We hadden zijn 3 wieler meegegeven en hij heeft er met opa lekker rondjes mee gereden. Vanmiddag was ie weer helemaal blij toen we hem mee naar huis namen en nu ligt ie al lekker 2 uur te pitten zo moe was ie.......

Steenbokje: nog even volhouden ook voor de medemensen die van je mooie humeur mogen genieten hahaha

Ruma: ik ga voor je mee hopen dat je deze keer lang mag voeden.

Gwen is vandaag lekker aan het tutten met haar flessen. Drinkt ze de helft valt ze dus in slaap om vervolgens na anderhalf uur de rest te willen hebben. Hopelijk gaat ze dat vannacht niet volhouden!
Hoi hoi,

BIB,

zo te lezen zijn jullie al bijna alle zwangerschapskilo's kwijt, lkkr hoor, ik hoop maar dat het bij mij straks ook zo snel gaat...

maar laat ik eerst maar es baren

Elmanita: haha ja idd, maar ik hou me in hoor, heb wel zin om te snauwen maar kan me nog inhouden, vind ook zo zielig anders voor mijn vriend....

Ik heb net alles afgestoft, gezogen en gedweild, verveelde me echt kapot en neem de rugpijn ervan maar voor lief..

Iedereen is zeker lkkr van het zonnetje aan t genieten?

Ik ga zo ook maar es met de viva buiten zitten.

Het is weer rustig bij mij....ze wil er nog niet uit blijkbaar

Verder nog geen baby's zo te zien...

liefs
Tja, die zwangerschapskilo's. Ik ben er nu 10 kwijt van de 15. Maar ik moet van mezelf toch nog wat meer afvallen, wel pas als ik geen BV meer geef.

Vanochtend op het weeguurtje geweest, maar helaas is Anne nog niet terug op haare geboortegewicht. dus nu maar om de 2,5-3 uur voeden.... arme tepels....

@Beer: bij mij blijft het voeden ook nog steeds pijn doen, vooral als ik haar aanleg. De eerste minuten zijn echt even doorbijten. Fijn dat Beertje zo goed meegaat. Dat is hier ook wel. Anne komt 1x per nacht na ongeveer 5 uurtjes slaap en daarna slaapt ze vrolijk verder. Ik probeer nu bewust van haar te genieten juist omdat dit de laatste keer was.

@Pam: Anne heeft uiteindelijk zelf de kloven weggewerkt, juist door haar vaker aan te leggen. Nu heb ik niets meer, maar het blijft pijnlijk.

Later meer, Anne huilt om eten.
Ik hoor Anouk ook wakker worden voor haar laatste voeding dus ff snel

Ik ben volledig overgegaan op flesvoeding. Ik trek het niet meer was om de 2 uur aan het kolven met als resultaat 20cc per keer en dus nog maar 1 voeding per dag schiet dus niet op en erg intensief heb het idee dat mijn hele dag nog maar draait om het kolven had ik haar gevoed ging ik kolven en een uur later begon het riedeltje weer opnieuw en vergeet gewoon van mijn meissie te genieten

dus het is klaar over en uit heb het geprobeerd en is helaas met pijn in mijn hart mislukt. Kan er nu weer om janken voel me toch een beetje een faler dat ik mijn meissie niet het beste kan geven al kan ik er niks aan doen dat weer ik ook wel.

Dus ik ga nu maar fijn een flesje klaarmaken voor mijn meissie en lekker van der genieten en knuffelen.

sorry voor mijn ego verhaal maar moest het echt even van me af typen
Pamster: je hebt het iig geprobeert en dat het niet meer lukt is jammer maar niks aan te doen, en ze heeft toch het belangrijkste gekregen toch?

Je hebt echt niet gefaalt hoor!!

Het is veel belangrijker om te genieten van Anouk

Hier nog BIB, verder niet echt veel te melden...

Liefs.
Hey Pam, joh je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen. Je hebt het toch geprobeerd? Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zat, ik vind zelfs dat ik de hele dag al aan het voeren ben en ik geef alleen maar flessen dus diep respect dat je ook nog tussendoor hebt gekolfd! En nu lekker gaan genieten van je meissie die is veel leuker om naar te kijken dan zo'n kolf!

Steenbokje: nog geen actie?

Ruma: hmm ja afvallen kan er nu alweer tegenop zien, ik heb nu echt zoiets van ik eet nog alles wat ik wil en als ik weer ga werken dan gaan we weer op rantsoen. Want als ik de hele dag thuis ben lukt het me toch niet.........
Goedemorgen allemaal,

Nog geen nieuwe baby's zie ik. Even een weedansje dan:

Hier flink vermoeid. Flip wilde pas om 2 uur vannacht gaan slapen en meldde zich ook nog om vijf uur en acht uur. Pfff, dan is de nacht kort. Helaas zit bijslapen er niet bij omdat de onderburen druk aan het boren zijn. Gelukkig slaapt Flipje er wel doorheen.

Pamster: niet verontschuldigen voor de borstvoeding die niet lukt. Je hebt het geprobeerd en je wilt het beste voor je kleintje, dus dan flessenvoeding. Een ongelukkige mama is ook niet fijn voor zo'n ukkie. voor jou!

Overigens die regeldagen, hoe vaak komen die voor? Dan kan ik het een beetje inschatten wat er aan de hand is.

Wat gaat dat afvallen toch snel bij jullie allemaal. Ik heb geen idee hoeveel ik ben aangekomen en dus nu al kwijt ben, maar ik kan al een aantal broeken weer aan. Alleen tshirts staan nog niet vanwege de ruime voorgevel die ik nu heb....

Flip is bij het CB geweest en heeft aan de arts laten zien dat hij kan plassen als de beste tijdens het onderzoek. Hij is nu ruim vier kilo (was 3 kilo bij geboorte) en al vier centimeter gegroeid. Heupen staan nog goed bij hem dus duimen dat het zo blijft.

Veel succes aan alle BIB's en alle BUB's.

Groetjes,

Puck

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven