Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Dacht ik op het corona topic te zitten, klik per ongeluk op dit topic.

En ik maar denken, wat heeft corona nou weer met Hazes te maken :roll:

Nou ja, ze geven me eigenlijk allebei een vieze smaak in de mond :mrgreen:
Kumiko schreef:
14-03-2020 20:08
Dacht ik op het corona topic te zitten, klik per ongeluk op dit topic.

En ik maar denken, wat heeft corona nou weer met Hazes te maken :roll:

Nou ja, ze geven me eigenlijk allebei een vieze smaak in de mond :mrgreen:
:rofl: :rofl: :rofl:
Don't take anything personal from people you are not personal with.
Andre heeft een tatoeage met de naam monique in zijn nek gezet
het is zoals het is,daar moet je het mee doen
pingie schreef:
16-03-2020 16:00

Moest hij zeker
pingie schreef:
16-03-2020 16:00
Die heeft ie al wat jaartjes.

https://www.ad.nl/show/andre-hazes-jr-l ... ~ab2cb059/
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
16-03-2020 16:16
Die heeft ie al wat jaartjes.

https://www.ad.nl/show/andre-hazes-jr-l ... ~ab2cb059/
Dit is een andere.
Bridget Maasland wil documentaire maken over haatreacties

Roddelbladen, nieuwssites, tijdschriften en social media: het liefdesleven van Bridget Maasland werd de afgelopen maanden overal besproken.

In een interview met Veronica Magazine vertelt de presentatrice dat ze een documentaire wil maken over de haatreacties die ze kreeg.

‘Heel ernstig’
Die kreeg ze vlak voor, tijdens en na haar relatie met André Hazes. ‘Mensen hebben geen idee wat er aan de hand is, ze waren er zelf niet bij, maar vinden het dan nodig om mij dood te wensen? Ik begrijp daar helemaal niets van en vind het ook heel ernstig’, zegt Bridget over de heftige reacties. ‘Ik wil daar nog wat mee doen, er een documentaire over maken bijvoorbeeld. Dan haal ik er nog iets positiefs uit.’

Naast haatreacties, krijgt Maasland ook berichten van mensen die het raar vinden dat ze klaagt over media-aandacht terwijl ze zelf bij RTL Boulevard werkt. ‘Je moet mensen de kans geven om te vertellen hoe het echt zit. Ik hoop wel dat we bij Boulevard beter ons werk doen en hoor en wederhoor toepassen.’

Vrienden en familie
Het contact met vrienden en familie is wat haar door de moeilijke tijd helpt. ‘Ik heb een stuk of acht vrienden van wie ik altijd zeg: dit zijn de mensen bij wie ik kan onderduiken als het nodig is.’ Gelukkig kan ze ook goed bij haar moeder terecht. ‘Maar in sommige periodes heeft advies geven niet veel zin. Als je heel erg verliefd bent bijvoorbeeld.’

Tja... ik vind het geen goed plan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Die laatste zin: dus tegen beter weten in advies geven mag niet van bridge.. alleen als het haar uitkomt :facepalm:
Ze blijft maar aan de gang. Niemand is inmiddels meer bezig met mevrouw Maasland en AH en zij geeft wéér een interview. Over hetzelfde uitgekauwde nog net geen 3 maanden neuken buiten de deur van die puber.
Always look on the bright side of life
Ik had eigenlijk niet echt een mening over Bridget ook niet over het feit dat ze zo verliefd was op de veel jongere André, maar nu...
Allejezus wat een drama-queen, gaan nu pas haar ogen open hoe naar en aanvallend mensen in hun anonimiteit kunnen reageren vanaf hun toetsenborden?
Misschien moet ze eens wat veldwerk gaan doen bij het meldpunt discriminatie of het CIDI.

Prinsesje..........ugh.
.
Flowerspowers schreef:
18-03-2020 13:32
Ze blijft maar aan de gang. Niemand is inmiddels meer bezig met mevrouw Maasland en AH en zij geeft wéér een interview. Over hetzelfde uitgekauwde nog net geen 3 maanden neuken buiten de deur van die puber.
Dit! Iedereen is het haast vergeten, en madam begint weer van voor af aan. :facepalm:
Yasmeenah82 schreef:
18-03-2020 14:07
Dit! Iedereen is het haast vergeten, en madam begint weer van voor af aan. :facepalm:
Ze had er ook voor kunnen kiezen om de relatie voor zichzelf te houden ipv constant op de media te zetten dat je de man van je leven hebt gevonden
Al die onrealistische berichten over dingen die je in zo'n korte tijd helemaal niet kan weten.
Het zal ook wel niet meevallen als je opeens geen aandacht meer krijgt.... wat moet je dan met je leven?
Nothing happens for a reason
Wat een bimbo zeg!
Pfff.... Hoe groot kan een ego zijn?! Nouja, ik wens haar veel succes met haar "documentaire". Denk dat ze hier genoeg inspiratie kan opdoen.

Alsjeblieft en graag gedaan!
Elle1976 schreef:
18-03-2020 15:23
Wat een bimbo zeg!
Dit.

Bimbo & Himbo, alleen is Himbo er niet meer zo mee bezig.
.
Ze doet alsof ze de enige is met een gebroken hart. Het gaat om een relatie van drie maanden...kom op zeg! Wat een aandachttrekker zeg, juch!!
Even serieus hoe lang heeft die verkering geduurd? Paar maandjes hooguit? Ze doet net of ze al heel leven samen waren. Vermoeiend al die berichten. Kap er gewoon mee je bent gebruikt als toy-oma.
Een documentaire nog wel.... na maar liefst 3 maanden verkering. :|
pipootje schreef:
18-03-2020 15:11
Ze had er ook voor kunnen kiezen om de relatie voor zichzelf te houden ipv constant op de media te zetten dat je de man van je leven hebt gevonden
Al die onrealistische berichten over dingen die je in zo'n korte tijd helemaal niet kan weten.
Ben je het met je eens hoor.
Mooi vind ik ook hoe ze verzorgend Nederland een hart onder de riem steekt met natuurlijk een selfie!
Tuurlijk, heel het land ligt op zijn gat en Bridget maakt een documentaire :facepalm:
Ik vond haar eigen gedrag richting Monique ook wel behoorlijk pesterig.
Na een week al met die Brazes nagels lopen, in no time al die happy selfies samen plaatsen...

Denk als ze wat rustiger aan hadden gedaan, dat het heel anders was gelopen.

Neemt niet weg dat mensen die echt doods verwensingen sturen en dat soort dingen wel echt een paar steekjes los hebben. Dat slaat nergens op.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat een goed idee van haar! Ik hoop dat ze dit topic ook heeft gevonden!
Ze is wel slim, eerst haar interview exclusief in telegraaf, vrouw en nu omzetten in dit.
Dat is girlpower. Mensen zijn gek en zij zet het om in cash!
Terwijl als je bridge nu hoort praten was de relatie heel simpel.
Hij was al lang van Mo weg. Zij kregen contact werden verliefd. Niks aan het handje, aldus B. Jaja....

Nu is het stil en begint zij weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven