Seks in slaap?
vrijdag 3 april 2020 om 07:59
Hallo
Ik wil toch even van me afschrijven,
Mischien herkend iemand dit.
Mijn man heeft vaker dat hij snachts in zijn slaap tegen me aanrijd of aan me zit,
Of boven op me gaat liggen en tegen me aanrijd.
Meestal ben ik zo moe en denk ik pf zeg ik wat doe je en dan stopt hij en slapen we de volgende dag geloofd hij me niet en weet hij er niks van.
Vanacht deed hij het weer en duwde hij zn zaakje echt in me terwijl ik 5 x zei nee niet doen want we gebruiken nog niks en wil niet weee zwanger zijn.(condooms waren op)
Hij bleef maar door gaan en stopte niet ik kreeg m ook niet van me af dus achteraf daarna ging hij liggen was het 10 min stil(dus weer in zn slaap) en ging hij daarna naar de wc.
Ik heb het er nog niet over gehad omdat ik echt ervan schrik.
Herkend iemand dit?
Ik ga er straks ook over praten of hij überhaupt weet wat er vanacht is gebeurd
Ik wil toch even van me afschrijven,
Mischien herkend iemand dit.
Mijn man heeft vaker dat hij snachts in zijn slaap tegen me aanrijd of aan me zit,
Of boven op me gaat liggen en tegen me aanrijd.
Meestal ben ik zo moe en denk ik pf zeg ik wat doe je en dan stopt hij en slapen we de volgende dag geloofd hij me niet en weet hij er niks van.
Vanacht deed hij het weer en duwde hij zn zaakje echt in me terwijl ik 5 x zei nee niet doen want we gebruiken nog niks en wil niet weee zwanger zijn.(condooms waren op)
Hij bleef maar door gaan en stopte niet ik kreeg m ook niet van me af dus achteraf daarna ging hij liggen was het 10 min stil(dus weer in zn slaap) en ging hij daarna naar de wc.
Ik heb het er nog niet over gehad omdat ik echt ervan schrik.
Herkend iemand dit?
Ik ga er straks ook over praten of hij überhaupt weet wat er vanacht is gebeurd
vrijdag 3 april 2020 om 23:59
icequeen2000 schreef: ↑03-04-2020 23:44ik blijf dat bullshit vinden, in uw slaap kun je niet zien waar je hem wilt insteken...
Ja hoor, je kunt in je slaap zelfs de sleutel in het slot steken en naar buiten lopen.
Slaapwandelen is niet alleen maar 'wandelen'.
Sexsomnia is hier ook al genoemd.. maar goed, TO haar man is hier al lang en breed tot verkrachter veroordeeld. Verdere uitleg lijkt me dus zinloos.
zaterdag 4 april 2020 om 06:32
Sharpay schreef: ↑04-04-2020 00:40Ik heb hier ook ervaring mee helaas. Ik heb altijd de indruk gehad dat hij dondersgoed wist wat hij deed en dat het dus een bewuste actie was. Ik heb het als heel naar en grensoverschrijdend ervaren. Vooral ook omdat het in een periode was waarin het erg slecht ging in de relatie en ik afstand wilde van hem.
Ik schrik me kapot, zoveel vrouwen in dit topic alleen al met deze ervaring.
Dat er zoveel seksueel misbruik voorkomt binnen in een relatie, bij diegene bij wie je je juist veilig en geborgen zou moeten voelen.
Het is een schande! Die mannen zouden zich dood moeten schamen. Ik heb zin om hun piemels te teaseren en meer
zaterdag 4 april 2020 om 06:40
Pindakaasjes schreef: ↑03-04-2020 23:59Ja hoor, je kunt in je slaap zelfs de sleutel in het slot steken en naar buiten lopen.
Sexsomnia is hier ook al genoemd.. maar goed, TO haar man is hier al lang en breed tot verkrachter veroordeeld. Verdere uitleg lijkt me dus zinloos.
Als je dit bij je partner doet grijp je je ballen bij elkaar en stap je naar de huisarts voor hulp.
Ipv boehoeeee jank jank kan niks aan doen en ondertussen van je vrouw verwachten dat ze dit ondergaat.
Die mannen mankeren wat laat hun er dan ook wat aan doen. Maar nee hoor vrouwen moeten dit weer oplossen.
zaterdag 4 april 2020 om 08:01
Ja en allemaal onder de noemer van die zeldzame aandoening, de verhouding klopt niet helemaal.Abundance-of-Freedom schreef: ↑04-04-2020 06:32
Ik schrik me kapot, zoveel vrouwen in dit topic alleen al met deze ervaring.
Dat er zoveel seksueel misbruik voorkomt binnen in een relatie, bij diegene bij wie je je juist veilig en geborgen zou moeten voelen.
Het is een schande! Die mannen zouden zich dood moeten schamen. Ik heb zin om hun piemels te teaseren en meer![]()
zaterdag 4 april 2020 om 09:24
Ik heb een ex die dit ook soms deed, vooral als hij te diep in het glaasje had gekeken. Hij stopte wel als ik duidelijk nee zei gelukkig, dan ging hij slaap fappen maar voor even tot hij weer in een diepere slaap kwam. Ook wel eens aan toegegeven want had zelf zin. Werd hij halverwege echt wakker en dacht dat ik met hem aan de slag was gegaan in zijn slaap. Hij zat soms ook midden in de nacht rechtop in bed te mompelen en stond ook fysiek op uit bed om daarna weer te slapen dus wel echt een slaapwandelaar.
zaterdag 4 april 2020 om 09:47
Moirmel schreef: ↑03-04-2020 22:01Ik kan niet voor je man spreken maar ik herken zijn probleem. Was hij als kind ook een stevige slaapwandelaar?
Nu is het alweer even geleden maar vorige jaar heb ik hier weer een tijd regelmatig last van gehad. In het verleden is dit soms ook uitgemond in gewone seks waarbij ik een enkele keer tijdens de daad zelf wakker werd en mijn partner niet besefte dat ik daarvoor nog aan het slapen was.
Bij mij steekt het de kop op bij oververmoeidheid en stress, dus misschien kan hij daar iets aan doen. Gelukkig ben ik zelf kennelijk makkelijk te commanderen in mijn slaap, dus wanneer mijn partner zegt dat ik mij moet omdraaien, luister ik braaf; mocht dit niet zo zijn, en ik zou me werkelijk vergrijpen aan haar, zou ik dadelijk een aparte slaapplaats voorzien.
Dat halfslapen, half wakker, ken ik ook. Een vreemde toestand waarbij je droomwereld overloopt in de werkelijkheid en je enerzijds "bewust" bent dat je in je bed ligt en anderzijds ook droomt; sorry kan het niet beter omschrijven, maar voor mij is verre van bij bewustzijn.
Maar ga je ook stug door als je partner telkens 'nee' zegt en jou zelfs van zich af probeert te duwen terwijl jij in die halfslaap op haar kruipt?
zaterdag 4 april 2020 om 09:56
mijn man heeft ook van die slaaptoestanden waarbij ik regelmatig wakker wordt gemaakt omdat hij iets/iemand ziet in de kamer of denkt dat hij uit het raam moet kijken midden in de winter etc. daar wil ik best begripvol op reageren hoor al is het soms erg vervelend... maar als hij denkt zich te moeten opdringen aan me dan loopt ie de volgende dag met twee blauwe ogen en matchende ballen en stel ik hem voor aan mijn advocaat... en ik ben echt heel dol op hem hoor maar ook slapende zijn er gewoon grenzen
Lorem Ipsum
zaterdag 4 april 2020 om 10:39
Mijn man heeft dit ook! Ik vind het ook eng, zeker omdat hij dan ook heel anders praat dan normaal. Net of ik met een ander in bed lig. Het kan soms best dwingend zijn en aangezien het een grote, zware man is, krijg ik ‘m ook amper van me af. En hij weet van niks inderdaad. Het is vaak bij periodes. Dus gelukkig niet elke nacht.
zaterdag 4 april 2020 om 10:43
En? Wel naar de ha geweest?Ghost79 schreef: ↑04-04-2020 10:39Mijn man heeft dit ook! Ik vind het ook eng, zeker omdat hij dan ook heel anders praat dan normaal. Net of ik met een ander in bed lig. Het kan soms best dwingend zijn en aangezien het een grote, zware man is, krijg ik ‘m ook amper van me af. En hij weet van niks inderdaad. Het is vaak bij periodes. Dus gelukkig niet elke nacht.
zaterdag 4 april 2020 om 10:47
Precies dit. Ik heb periodes dat ik dit ook doe en ook dat ik aan de wandel ga, me aankleed tv probeer te kijken.turquasi schreef: ↑04-04-2020 09:56mijn man heeft ook van die slaaptoestanden waarbij ik regelmatig wakker wordt gemaakt omdat hij iets/iemand ziet in de kamer of denkt dat hij uit het raam moet kijken midden in de winter etc. daar wil ik best begripvol op reageren hoor al is het soms erg vervelend... maar als hij denkt zich te moeten opdringen aan me dan loopt ie de volgende dag met twee blauwe ogen en matchende ballen en stel ik hem voor aan mijn advocaat... en ik ben echt heel dol op hem hoor maar ook slapende zijn er gewoon grenzen
Zolang de deur naar buiten op slot zit gaat t goed. Ik wil nog wel eens een “gesprek” aangaan met m’n vriend maar hij kan me heel makkelijk stoppen. Zodra ik hem ga aanranden mag hij me toch écht een tik verkopen en gaan we samen naar de dokter om dit te stoppen. Slaap of niet, het is grensoverschrijdend gedrag.
Zoals ik al eerder zei is sexsomnia wel echt een ding maar echt niet dat toevallig al die partners op dit forum schrijven en zolang je partner na zoiets niet naar de dokter gaat is hij/zij gewoon een aanrander.
zaterdag 4 april 2020 om 10:48
Nou. Sommige roepen dat al die mannen smeerlappen zijn. Want zoiets ken ik niet dus het bestaat niet
Maar ik vind het aantal hier die het herkennen ook best hoog
De mannen die niet naar de ha gaan, dat is wel triest
zaterdag 4 april 2020 om 11:06
Pindakaasjes schreef: ↑03-04-2020 23:59Ja hoor, je kunt in je slaap zelfs de sleutel in het slot steken en naar buiten lopen.
Ja, en jij en nog wat van die niet goed lezende figuren die dit soort reacties tikken, lezen niet dat de meeste mensen al aangeven dat als dit echt voorkomt op de manier waar TO het over heeft ( hij blijkbaar half wakker en zijn stribbelt tegen) dat een normaal persoon dan de volgende ochtend vreselijk zou schrikken, als zijn partner hem dit verteld.
En meteen naar de dokter rennen. En apart gaat slapen tot dit opgelost is. Want een normaal mens zou dit echt te erg vinden.
Dat doet hij niet en blijkbaar zijn er meer van die sneue mannetjes.. en dames die daar intrappen en goed praten.
Hou toch op zeg.
zaterdag 4 april 2020 om 11:11
Heb je het onderwerp al gegoogled en op verschillende sites gelezen over het onderwerp? Of blijf je liever onwetend hier wat schreeuwen?Luci_Morgenster schreef: ↑04-04-2020 11:06Ja, en jij en nog wat van die niet goed lezende figuren die dit soort reacties tikken, lezen niet dat de meeste mensen al aangeven dat als dit echt voorkomt op de manier waar TO het over heeft ( hij blijkbaar half wakker en zijn stribbelt tegen) dat een normaal persoon dan de volgende ochtend vreselijk zou schrikken, als zijn partner hem dit verteld.
En meteen naar de dokter rennen. En apart gaat slapen tot dit opgelost is. Want een normaal mens zou dit echt te erg vinden.
Dat doet hij niet en blijkbaar zijn er meer van die sneue mannetjes.. en dames die daar intrappen en goed praten.
Hou toch op zeg.
zaterdag 4 april 2020 om 11:18
Wat wil je eigenlijk zeggen? Het is een aandoening, dus je partner moet de consequenties maar voor lief nemen want jij kan er niks aan doen?Ab_Normaal schreef: ↑04-04-2020 11:11Heb je het onderwerp al gegoogled en op verschillende sites gelezen over het onderwerp? Of blijf je liever onwetend hier wat schreeuwen?
zaterdag 4 april 2020 om 11:25
Dat zeg ik nergens.
Integendeel, je moet het absoluut niet voor lief nemen, en alles aan doen wat mogelijk of nodig is.
En ja, dat kan ook einde relatie zijn, want het is niet een beetje snurken of slaapwandelen.
Mannen die er niet alles aan doen zijn idioten
zaterdag 4 april 2020 om 11:30
Heb je hem al eens een goede pijnprikkel gegeven bijv in zijn oorlel knijpen met je nagels en dan ook flink doorknijpen. Kijken of hij daarop reageert?Ghost79 schreef: ↑04-04-2020 10:39Mijn man heeft dit ook! Ik vind het ook eng, zeker omdat hij dan ook heel anders praat dan normaal. Net of ik met een ander in bed lig. Het kan soms best dwingend zijn en aangezien het een grote, zware man is, krijg ik ‘m ook amper van me af. En hij weet van niks inderdaad. Het is vaak bij periodes. Dus gelukkig niet elke nacht.
Verder vind ik het inderdaad ongelooflijk hoe vaak dit kennelijk voorkomt en dat de mannen daar niet me naar de HA gaan en dat de vrouwen dit kennelijk ook niet eisen. Ook vraag ik me af of alle mannen die hier voor komen echt wel van niets weten.
zaterdag 4 april 2020 om 11:31
EensAb_Normaal schreef: ↑04-04-2020 11:25Dat zeg ik nergens.
Integendeel, je moet het absoluut niet voor lief nemen, en alles aan doen wat mogelijk of nodig is.
En ja, dat kan ook einde relatie zijn, want het is niet een beetje snurken of slaapwandelen.
Mannen die er niet alles aan doen zijn idioten
zaterdag 4 april 2020 om 11:47
Luci_Morgenster schreef: ↑04-04-2020 11:06Ja, en jij en nog wat van die niet goed lezende figuren die dit soort reacties tikken, lezen niet dat de meeste mensen al aangeven dat als dit echt voorkomt op de manier waar TO het over heeft ( hij blijkbaar half wakker en zijn stribbelt tegen) dat een normaal persoon dan de volgende ochtend vreselijk zou schrikken, als zijn partner hem dit verteld.
Hou toch op zeg.
Je hoeft niet zo aangebrand en agressief te reageren hoor!
Rustig maar..