Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

woensdag 8 april 2020 om 13:09
Weet ik wel ( rationeel ) maar soms voelt het gewoon zo. Ik zou gewoon willen dat ik meer op mijn broertje leek, dat alles me gewoon wat makkelijker af ging. Dat zou het allemaal zoveel leuker en simpeler maken.Quaintrelle schreef: ↑08-04-2020 13:05Je bent geen mislukkeling. Je bent een leuk en warm mens ( van wat ik via het forum in kan schatten). Niet te min over jezelf denken, dat heb je echt niet verdiend.
Bedankt voor je lieve woorden. Ik neem nog maar een extra paaseitje om mezelf te troosten.

Het zal ook wel komen omdat het weer bijna de tijd van de maand is.

woensdag 8 april 2020 om 13:39
Ik herken dit ook, vooral tijdens de laatste weken voordat mijn eerste nichtje geboren werd. Bij de tweede was het een stuk minder.
Hoewel ik gek ben op mijn nichtjes, zakten die gevoelens vrij snel na de geboorte weer weg. Nu vind ik het prima; de leuke tante uithangen en wel de lusten, maar niet de lasten. Beste van beide werelden

I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode

woensdag 8 april 2020 om 13:48
Haha jullie hebben ook gelijk, suikertante zijn is veel leuker dan ouder. Wel de lusten niet de lasten inderdaad. Zo heb ik het ook 7 maanden lang gezien hoor.
Ik hoef er niet wakker van te liggen s'nachts, ik hoef geen poepluiers te verschonen ( nou ja soms dan ), en zo weet ik er nog wel een paar.
Ik hoop wel dat hij vandaag geboren word, dan win ik het wedje nog. Maar ik vrees ervoor. Het is nu al een eigenwijs kind.
Ik hoef er niet wakker van te liggen s'nachts, ik hoef geen poepluiers te verschonen ( nou ja soms dan ), en zo weet ik er nog wel een paar.
Ik hoop wel dat hij vandaag geboren word, dan win ik het wedje nog. Maar ik vrees ervoor. Het is nu al een eigenwijs kind.

woensdag 8 april 2020 om 13:54

woensdag 8 april 2020 om 14:56
Ik word gek van mijn kinderen die zich altijd zo gênant gedragen in de tuin.
Gewoon in huis normaal gedrag.
Buiten in de tuin een half uur 'MAAR IK WIL OP EEN SCHERMPJE' bleren
Oudste die normaal een heel zachte stem heeft,
maar INEENS, uit het niets ineens roept dat het toch ook leuk is om de buren uit te nodigen, we hebben eten zat, MAAR WAAROM NIET MAAR WAAROM WIL JE DAT NOOIT, VOOR CORONA NODIGDE JE ZE OOK NIET UIT WE HEBBEN TOCH GEEN RUZIE MET ZE, JE NODIGT ZE NOOIT UIT.
Verhalen over vriendinnen die al masturberen op luide toon.
MAAR IN MIJN LIJFBOEK STAAT DAT IEDEREEN DAT DOET EN DAT HET NIKS IS OM JE VOOR TE SCHAMEN, BIJ MANNEN HEET DAT RUKKEN EN VROUWEN GEBRUIKEN HUN VINGERS MAAR IK VOEL NIKS.
Why.
maar INEENS, uit het niets ineens roept dat het toch ook leuk is om de buren uit te nodigen, we hebben eten zat, MAAR WAAROM NIET MAAR WAAROM WIL JE DAT NOOIT, VOOR CORONA NODIGDE JE ZE OOK NIET UIT WE HEBBEN TOCH GEEN RUZIE MET ZE, JE NODIGT ZE NOOIT UIT.
MAAR IN MIJN LIJFBOEK STAAT DAT IEDEREEN DAT DOET EN DAT HET NIKS IS OM JE VOOR TE SCHAMEN, BIJ MANNEN HEET DAT RUKKEN EN VROUWEN GEBRUIKEN HUN VINGERS MAAR IK VOEL NIKS.
Why.
woensdag 8 april 2020 om 15:03
Hahaha sorry maar hahaha!Het-groepje schreef: ↑08-04-2020 14:56Ik word gek van mijn kinderen die zich altijd zo gênant gedragen in de tuin.
Why.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu

woensdag 8 april 2020 om 15:18
Het-groepje schreef: ↑08-04-2020 14:56Ik word gek van mijn kinderen die zich altijd zo gênant gedragen in de tuin.
Why.

woensdag 8 april 2020 om 15:24
Madrid en Hondenmens,hier precies hetzelfde! Mijn vriend en ik vinden kinderen
hartstikke leuk,zijn ook gek op onze neefjes en nichtjes maar hebben er voor gekozen om geen kinderen te krijgen. We willen kunnen staan en gaan waar we willen.
Mdrid,binnenkort wordt je een leuke en lieve tante. Dat weet ik wel zeker.
hartstikke leuk,zijn ook gek op onze neefjes en nichtjes maar hebben er voor gekozen om geen kinderen te krijgen. We willen kunnen staan en gaan waar we willen.
Mdrid,binnenkort wordt je een leuke en lieve tante. Dat weet ik wel zeker.

anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 08-04-2020 15:31
0.15% gewijzigd

woensdag 8 april 2020 om 15:24
Prachtig!Het-groepje schreef: ↑08-04-2020 14:56Ik word gek van mijn kinderen die zich altijd zo gênant gedragen in de tuin.
Why.

woensdag 8 april 2020 om 15:28
Het-groepje schreef: ↑08-04-2020 14:56Ik word gek van mijn kinderen die zich altijd zo gênant gedragen in de tuin.
Why.

Heb je het bonnetje nog?

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

woensdag 8 april 2020 om 15:39
Wil je alsjeblieft naast mij komen wonen met jouw kinderschare? Dan lijkt die van mij nog een beetje beschaafd. Een beetje maar (die beperkt zijn ontdekkingen nog tot: “Heeeeee mama! Dat liedje gaat niet echt over CANDY, het gaat over S-E-X. Doe jij dat ook, sex?”)Het-groepje schreef: ↑08-04-2020 14:56Ik word gek van mijn kinderen die zich altijd zo gênant gedragen in de tuin.
Why.
woensdag 8 april 2020 om 15:42
Dan kunnen jullie wel steun bij elkaar zoeken...lemoos2 schreef: ↑08-04-2020 15:39Wil je alsjeblieft naast mij komen wonen met jouw kinderschare? Dan lijkt die van mij nog een beetje beschaafd. Een beetje maar (die beperkt zijn ontdekkingen nog tot: “Heeeeee mama! Dat liedje gaat niet echt over CANDY, het gaat over S-E-X. Doe jij dat ook, sex?”)

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

woensdag 8 april 2020 om 15:51
Why.

woensdag 8 april 2020 om 15:52
Tentmuren zijn niet zo isolerend als gewone.hondenmens schreef: ↑08-04-2020 15:51Ik zat eens samen met een vriendje (gewoon speelkameraatje) in een tentje bij hem in de tuin. We hadden het over allerlei viezigheid. Hij zei o.a. dat hij een potje had met zijn urine en scheet erin. Dat hij zijn zusje daarmee wilde drogeren. Zijn moeder had ons gehoord en zei toen ze even met hem alleen was: "Jee wat een taal slaan jullie uit!"

woensdag 8 april 2020 om 22:20
Ik herken dit heel erg. Ik word in oktober tante, mijn zus is zwanger van de eerste, terwijl ik zelf ook geen moeder zal worden. Eigen keus, ik denk niet dat ik er geschikt voor ben, maar toch doet het pijn.Madrid87 schreef: ↑08-04-2020 12:03Volgens mij heb ik last van een midlife crisis. Het feit dat mijn kleine broertje elk moment vader kan worden brengt heel wat los bij me. Ik voel me oud en het feit dat ik zelf nooit kinderen zal krijgen ( wil ik ook niet hoor ) komt ineens even hard binnen. Het is mijn eigen bewust keuze om geen moeder te willen worden, altijd al geweest maar toch, nu die kleine straks komt besef ik me echt dat ik dat nooit zal ervaren allemaal. Die onvoorwaardelijke liefde niet zal kennen.
Dat ik later maar mag hopen dat mijn neefje me op komt zoeken als ik oud ben want eigen kinderen of kleinkinderen komen er gewoon niet. Heel vreemd, maar ineens voelt dat als een soort leegte.
Ik denk dat ik gewoon teveel tijd aan mijn handen heb.![]()

donderdag 9 april 2020 om 08:25
Wat super leuk dat je ook voor het eerst tante wordt! Gefeliciteerd! Ik vind het echt een uniek gevoel, dat mijn broer een kind krijgt. Het is nu al super leuk en de kleine is er nog niet eens. Ik vind het wel jammer dat we hem nooit hebben voelen bewegen, telkens als ze bij ons waren weigerde hij te schoppen dus dat hebben we gemist. Nu kent mijn moeder dat natuurlijk wel maar ik dus niet.
Ach weet je, ik sta er gewoon achter om geen moeder te worden. 100%.
Ik ben er ook net als jij gewoon niet geschikt voor. Niet stabiel genoeg en niet onzelfzuchtig genoeg. En als ik dan mijn onderburen horen die nu al een jaar niet geslapen hebben omdat ze met een enorme huilbaby zitten en allerlei andere problemen dan ben ik echt zooo dolblij dat ik daar geen last van heb.
Dus het is goed zo, maar ineens kwam het besef dat ik ze echt niet zal krijgen voor het eerst even echt binnen. Ik krijg geen kinderen. En dat was ineens even een heel raar idee.
Mijn oom en tante zijn bewust kindloos maar mijn tante heeft dit gevoel ook wel eens gehad zei ze. Maar mijn oom wilde ze echt niet en zij stond daar zelf ook voor 90% achter. Het was goed en ze zijn dol op hun leven, maar bij mijn tante moest het ook even binnenkomen.
Ontopic: kom er nou eens uit baby. Martel je moeder niet zo. En laat je arme tante niet zo lang wachten.

donderdag 9 april 2020 om 08:29
Een vriendin zat een keer op een camping en ze had met haar vriendinnen wat leuke jongens ontmoet.hondenmens schreef: ↑08-04-2020 15:51Ik zat eens samen met een vriendje (gewoon speelkameraatje) in een tentje bij hem in de tuin. We hadden het over allerlei viezigheid. Hij zei o.a. dat hij een potje had met zijn urine en scheet erin. Dat hij zijn zusje daarmee wilde drogeren. Zijn moeder had ons gehoord en zei toen ze even met hem alleen was: "Jee wat een taal slaan jullie uit!"
Die gingen in een tent even apart zitten..
En luidkeels bespreken wie welke meid het leukst vond.
Mijn vriendin was redelijk populair en was 'verdeeld'.
Een jongen die haar 'niet kreeg' zei mokkend: 'ze heeft toch een kop als een lantaarnpaal'.
(dit waren allemaal echt leuke meisjes om te zien en ook geen gebrek aan zelfvertrouwen)
Een van die jongens had ook de bijnaam 'Remspoor' bleek, ook al niet sexy.
De dames zijn gierend weggelopen.
donderdag 9 april 2020 om 08:44

donderdag 9 april 2020 om 08:50
Jep, helaas wel.

Maar ja het eigenwijze mannetje heeft er nog geen zin in. Mijn moeder had ingezet op morgen en broer afgelopen weekend. Maar ik heb het gevoel dat het nog wel langer kan duren. Ik was als baby ook bijna twee weken te laat en mijn broer ook. We hadden trouwens om wat lekkers gewed en niet geld of iets dergelijks dus zoveel verlies ik er niet mee.