Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

donderdag 25 juni 2020 om 05:57
Ligt eraan waar je spijt van hebt. Dat je betrapt bent of van de daad. Eigenlijk is spijt een nutteloze emotie, omdat achteraf je dingen altijd anders zou doen. Je hebt dan meer kennis.Billy_Mean schreef: ↑24-06-2020 22:43Niet om het voor Wesley op te nemen maar spijt kan wel oprecht zijn.
donderdag 25 juni 2020 om 06:03
tuuuuuuurlijk, en na de eerste keer nog best geloofwaardig. Na de tigste keer gewoon onzin.Billy_Mean schreef: ↑24-06-2020 22:43Niet om het voor Wesley op te nemen maar spijt kan wel oprecht zijn.
donderdag 25 juni 2020 om 08:09
Maar het komt altijd pas na de zonde.Billy_Mean schreef: ↑24-06-2020 22:43Niet om het voor Wesley op te nemen maar spijt kan wel oprecht zijn.
En soms is spijt niet genoeg. Wat ongelooflijk dom van hem.
Is er een BN-er koppel dat eigenlijk om andere redenen dan een jeukende pik of poes (excuses voor mijn platte taal) uit elkaar is gegaan?
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

donderdag 25 juni 2020 om 08:35
Ik snap natuurlijk wel dat het dom en stom is om vaker buiten de pot te kiezen en dan pas spijt te hebben.
Eigenlijk bedoel ik meer spijt van een periode en wereldje waar je je in hebt begeven . Denk dat de verleidingen enorm zijn en als je dan jong bent, je er sneller aan toegeeft.
Nee, ik praat niks goed
Eigenlijk bedoel ik meer spijt van een periode en wereldje waar je je in hebt begeven . Denk dat de verleidingen enorm zijn en als je dan jong bent, je er sneller aan toegeeft.
Nee, ik praat niks goed
donderdag 25 juni 2020 om 09:21
Eens.Maleficent schreef: ↑25-06-2020 08:36Ik vind het zielig voor Yo. En ook eigenlijk wel voor zijn kinderen dat dit zo openlijk wordt besproken in zijn boek en daarna in de media.
Yolanthe heeft altijd veel over zich heen gekregen, vooral ook toen ze die hormoonbehandelingen onderging en niet mocht zeggen dat het voor een kinderwens was. Ze is toen helemaal afgemaakt na de uitzending bij Humberto Tan.
Verder begrijp ik dus niet waarom je, als je zo'n leuke, mooie vrouw thuis hebt die overduidelijk veel van je houdt, dat je het buiten de deur zoekt.
Ik weet nog wel dat de man van Cheryl Cole vreemd ging. Cheryl is een prachtige vrouw en als je dan die types zag waarmee manlief vreemd ging.... het verbaasde mij echt.
Het verklaart wel het Instabericht dat hij ooit schreef: ik heb het verknald....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

donderdag 25 juni 2020 om 09:33
Monique en Rox hebben weer contact. Kleine Andrè en Fender hebben elkaar voor het eerst gezien. Er staan foto's van op insta. Andrè was er niet bij. Die was in België voor opnamens.
Ben benieuwd of Andrè en Rox ook contact hebben. Zo niet dan wordt het lastig met feestjes. Monique heeft ruzie met dat neefje en Rachel en Andrè met Rox.
Wel leuk dat Rox en Monique elkaar weer zien. Vooral voor de neefjes.
Ben benieuwd of Andrè en Rox ook contact hebben. Zo niet dan wordt het lastig met feestjes. Monique heeft ruzie met dat neefje en Rachel en Andrè met Rox.
donderdag 25 juni 2020 om 09:39
Volgens mij is Yo heel trouw. Dan heb je zo’n mooie vrouw en is het nog niet genoeg. Zou me niks verbazen als vreemdgaan ook de reden van zijn eerste scheiding was.koreana schreef: ↑25-06-2020 09:21Eens.
Yolanthe heeft altijd veel over zich heen gekregen, vooral ook toen ze die hormoonbehandelingen onderging en niet mocht zeggen dat het voor een kinderwens was. Ze is toen helemaal afgemaakt na de uitzending bij Humberto Tan.
Verder begrijp ik dus niet waarom je, als je zo'n leuke, mooie vrouw thuis hebt die overduidelijk veel van je houdt, dat je het buiten de deur zoekt.
Ik weet nog wel dat de man van Cheryl Cole vreemd ging. Cheryl is een prachtige vrouw en als je dan die types zag waarmee manlief vreemd ging.... het verbaasde mij echt.
Het verklaart wel het Instabericht dat hij ooit schreef: ik heb het verknald....
donderdag 25 juni 2020 om 09:40
Lijkt me niet dat Monique zonder Andre contact heeft gehad met Erik en Roxeanne. Mo en Rox hebben elkaar sowieso amper gezien voor die breuk.watdachtjehiervan schreef: ↑25-06-2020 09:33Monique en Rox hebben weer contact. Kleine Andrè en Fender hebben elkaar voor het eerst gezien. Er staan foto's van op insta. Andrè was er niet bij. Die was in België voor opnamens.

donderdag 25 juni 2020 om 09:43
[quote=minnimouse post_id=31565658 time=1593025742 user_id=184187]
Wesley Sneijder komt met een boek:
"Het ging mis. Door mij", citeert De Telegraaf Sneijder. "Er waren feesten en partijen, wanneer Yolanthe er niet was, met vrienden, foute vrienden, met vrouwen en drank. Het liep allemaal behoorlijk uit de hand. Mijn lichaam was daar, maar mijn hart altijd bij Yo", aldus de oud-speler van onder meer Ajax, Real Madrid en Internazionale.
Sneijder zegt dat hij "na veel leugens en gedraai" eerlijk tegen Yolanthe is geweest en alles heeft opgebiecht. Wat hij precies heeft opgebiecht wordt niet duidelijk. "Ik mis niks bij Yolanthe, er is niks mis met haar. Wat het wel is? Roem, ego, geld. Macht. Lust. En ja, de pijn komt achteraf."
[/quote]
De giftige cocktail. Die hebben we al eerder gehoord van Marco Borsato.
Wesley Sneijder komt met een boek:
"Het ging mis. Door mij", citeert De Telegraaf Sneijder. "Er waren feesten en partijen, wanneer Yolanthe er niet was, met vrienden, foute vrienden, met vrouwen en drank. Het liep allemaal behoorlijk uit de hand. Mijn lichaam was daar, maar mijn hart altijd bij Yo", aldus de oud-speler van onder meer Ajax, Real Madrid en Internazionale.
Sneijder zegt dat hij "na veel leugens en gedraai" eerlijk tegen Yolanthe is geweest en alles heeft opgebiecht. Wat hij precies heeft opgebiecht wordt niet duidelijk. "Ik mis niks bij Yolanthe, er is niks mis met haar. Wat het wel is? Roem, ego, geld. Macht. Lust. En ja, de pijn komt achteraf."
[/quote]
De giftige cocktail. Die hebben we al eerder gehoord van Marco Borsato.
donderdag 25 juni 2020 om 09:59
Misschien heeft het Dree het contact tussen de neefjes lekker overgelaten aan Mo. Zij was immers toch ook de bemiddelaar tussen moeder en zoon?minnimouse schreef: ↑25-06-2020 09:40Lijkt me niet dat Monique zonder Andre contact heeft gehad met Erik en Roxeanne. Mo en Rox hebben elkaar sowieso amper gezien voor die breuk.
Ik heb wel het idee dat die Rachel een moeilijk type is bij wie vaak ruzie ontstaat. Is het niet met d'r eigen familieleden, dan weer op zakelijk gebied. Nu staat in twee roddelbladen dat er een rechtzaak loopt tegen een oud medewerkster/vriendin ene Marieke, waar ze ook jarenlang close en vriendchapoelijk mee was. Het gaat over een of ander huurconflict van een woning van Rachel waar die Marieke gebruik van mocht maken. Die twee spelen het juridisch hoog en natuurlijk is hierdoor de vriendchap en de zakelijke samenwerken kapot. Wel opvallend dat dit continu terugkont in het leven van Rachel. Geld speelt een grote rol, en blijkbaar is het lastig om prive en zakelijk gescheiden te houden. Of zou Rachel snel het idee hebeen dat anderen financieel van haar profiteren? Zij bewaakt haar Hazes erfgoed als een leeuwin vanaf de dood van wijlen Andre Sr. T'is echt d'r levensdoel en ze is er maar druk mee.

donderdag 25 juni 2020 om 11:47
Denk ik ook inderdaad.minnimouse schreef: ↑25-06-2020 09:39Volgens mij is Yo heel trouw. Dan heb je zo’n mooie vrouw en is het nog niet genoeg. Zou me niks verbazen als vreemdgaan ook de reden van zijn eerste scheiding was.
donderdag 25 juni 2020 om 13:21
Nou, ik heb meer twijfels bij Gerda Smit dan bij Yolanthe. Misschien had Yolanthe die spullen zelf aangeschaft tijdens de relatie. Die moeder van Jan Smit heeft hem voor het leven belachelijk gemaakt met haar vuile was die ze met heel Nederland wilde delen.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

donderdag 25 juni 2020 om 13:35
Vreselijk he, Jan Smit was ineens weer Jantje Smit geworden.SweetFirefly schreef: ↑25-06-2020 13:21Nou, ik heb meer twijfels bij Gerda Smit dan bij Yolanthe. Misschien had Yolanthe die spullen zelf aangeschaft tijdens de relatie. Die moeder van Jan Smit heeft hem voor het leven belachelijk gemaakt met haar vuile was die ze met heel Nederland wilde delen.
donderdag 25 juni 2020 om 13:40
Mama.....
Everything you see I owe to spaghetti!
donderdag 25 juni 2020 om 13:49
Die Wesley Snijder als hij niet zo rijk was hadden vele vrouwen hem over het hoofd gezien. Ik vind hem verschrikkelijk onaantrekkelijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 25 juni 2020 om 13:51
He gelukkig nu mag kind wel volop in beeld op de foto een paar maanden terug mocht kind van Mo en Dre niet meer volop in beeld omdat hij straks naar school gaat.
Ze veranderen wel snel van mening.
Nog geen drie maanden terug
André Hazes en Monique halen zoontje van social media af
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... l-media-af
Ze veranderen wel snel van mening.
Nog geen drie maanden terug
André Hazes en Monique halen zoontje van social media af
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... l-media-af

donderdag 25 juni 2020 om 14:09
Ik keek altijd haar reallife soap. Mijn indruk is dat Yolanthe alles doet voor het ideale plaatje. Ik denk dat ze daardoor ook te veel heeft geslikt van Wesley. Want scheiden is falen in haar ogen.minnimouse schreef: ↑25-06-2020 09:39Volgens mij is Yo heel trouw. Dan heb je zo’n mooie vrouw en is het nog niet genoeg. Zou me niks verbazen als vreemdgaan ook de reden van zijn eerste scheiding was.
Ik heb altijd het idee dat Yolanthe heel eenzaam en ongelukkig is. En dat ze mensen niet makkelijk toe laat.
donderdag 25 juni 2020 om 14:45
Nou idd, zij had ook gewoon inkomen. Misschien heeft Yo die spullen zelf betaald of heeft Jan ze cadeau gedaan aan Yo.SweetFirefly schreef: ↑25-06-2020 13:21Nou, ik heb meer twijfels bij Gerda Smit dan bij Yolanthe. Misschien had Yolanthe die spullen zelf aangeschaft tijdens de relatie. Die moeder van Jan Smit heeft hem voor het leven belachelijk gemaakt met haar vuile was die ze met heel Nederland wilde delen.
donderdag 25 juni 2020 om 15:29
Of hij vond het gewoon niet erg dat zij het meenam.minnimouse schreef: ↑25-06-2020 14:45Nou idd, zij had ook gewoon inkomen. Misschien heeft Yo die spullen zelf betaald of heeft Jan ze cadeau gedaan aan Yo.