Napraattopic 131
vrijdag 26 juni 2020 om 20:32
Let op! De komende 2 weken is er een ander napraattopic overig/napraat-2-0/list_messages/465266 en is dit een kletstopic. Dus in dit topic alles over eten, drinken, slapen, films, tv etc.
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:08
20.00% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 9 juli 2020 om 10:18
donderdag 9 juli 2020 om 10:18
Ja nu, maar volgens mij heeft hij al héél vaak een maandban gehad.SombraOnline schreef: ↑09-07-2020 10:12Het oplopende bansysteem is er nu niet meer, dus hij heeft enorm veel geluk.![]()
Als ik vandaag een verloren momentje heb ga ik misschien even tellen in het bantopic
donderdag 9 juli 2020 om 10:22
donderdag 9 juli 2020 om 10:23
Is het de moeite waard?
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
(George Patton)
donderdag 9 juli 2020 om 10:25
Dit helpt ookLady*Voldemort schreef: ↑09-07-2020 09:08Ja, en dan liefst een stuk of vijftien tegelijk om dat praatgat mee dicht te proppen.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
(George Patton)
donderdag 9 juli 2020 om 10:28
Oh ja, dat zou kunnen natuurlijk.SombraOnline schreef: ↑09-07-2020 10:22Nee, klopt, maar als er genoeg tijd tussen die bans heeft gezeten (3 maanden was het, volgens mij), dan deed je een stap ''terug''. Dus gewoon 3 maanden gedragen en weer los gaan.
Ik lees over Pejeka heen dus geen idee of dat bij hem ook het geval is geweest.
donderdag 9 juli 2020 om 10:30
Nee, de mods hoeven geen perma te geven, ze kunnen tien maandbannen na elkaar geven bijvoorbeeld. Er volgde niet per se een perma op een maandban.Cookielover schreef: ↑09-07-2020 10:19Ik bedoel dus dat hij volgens het bansysteem vorig jaar al een perma zou hebben gekregen. Of eerder al.
Het is niet echt iets van de laatste tijd.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 9 juli 2020 om 10:34
LaFleurNoire schreef: ↑08-07-2020 21:47Joh, driekwart van wat jij schrijft is pertinent onwaar. Of je dat zelf verzint of niet begrijpend kunt lezen laat ik in het midden, maar ik ben klaar met je gezuig, je lijkt wel een wijf.
Je wordt in allerlei topics door allerlei mensen als vervelend ervaren, doe daar iets mee, of niet, maar blijf niet zo verongelijkt janken.
(sorry, ik had een hele dag napraat bij te lezen, dus ik reageer wat laat op een aantal dingen (en veel reageer ik niet eens op) Wat gek Nemain, dat je geen postzegels kon kopen)
Later is nu
donderdag 9 juli 2020 om 10:44
Eigenlijk maar goed ook. Pejeka kan dan soms een vervelende zuigerT zijn, het is natuurlijk geen trol of iemand die speciaal een nick aanmaakt om lekker over racisme te praten.doornroosje9 schreef: ↑09-07-2020 10:30Nee, de mods hoeven geen perma te geven, ze kunnen tien maandbannen na elkaar geven bijvoorbeeld. Er volgde niet per se een perma op een maandban.
En ik ben blij met het nieuwe bansysteem
donderdag 9 juli 2020 om 10:51
Ik kan Pejeka zeker waarderen, maar die laatste opmerking gaat echt te verCookielover schreef: ↑09-07-2020 10:44Eigenlijk maar goed ook. Pejeka kan dan soms een vervelende zuigerT zijn, het is natuurlijk geen trol of iemand die speciaal een nick aanmaakt om lekker over racisme te praten.
En ik ben blij met het nieuwe bansysteem![]()
en hij loopt hier lang genoeg mee, om precies te weten, wat hij schrijft
Wat mij betreft ban-waardig
donderdag 9 juli 2020 om 11:40
Hij is geen trol, maar persoonlijk vind ik hem wel een irritante, verzuurde relnicht die maar 2 meningen kent: Zijn mening en de foute mening.Cookielover schreef: ↑09-07-2020 10:44Pejeka kan dan soms een vervelende zuigerT zijn, het is natuurlijk geen trol of iemand die speciaal een nick aanmaakt om lekker over racisme te praten.
En dan heeft hij ook nog de behoefte om zijn mening keer op keer op keer op keer op keer op keer te verkondigen. Niet alleen over racisme, maar over zo goed als ieder onderwerp dat op het forum besproken wordt. Ik vermoed dat er in het echte leven slecht naar hem geluisterd wordt. Hij staat hoog genoteerd in mijn top 3 van meest irritante forummers.
donderdag 9 juli 2020 om 12:10
je bent aan het zuigen, als Solo je zo irriteert, zet haar dan onder de negeerknop
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 9 juli 2020 om 12:14
donderdag 9 juli 2020 om 12:31
Aandachttrekkerij.
donderdag 9 juli 2020 om 12:36
donderdag 9 juli 2020 om 12:38
Dat hoop ik wel, maar ik denk van niet.
donderdag 9 juli 2020 om 12:39
Zo dacht ik ook.