Napraattopic 131
vrijdag 26 juni 2020 om 20:32
Let op! De komende 2 weken is er een ander napraattopic overig/napraat-2-0/list_messages/465266 en is dit een kletstopic. Dus in dit topic alles over eten, drinken, slapen, films, tv etc.
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:08
20.00% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 9 juli 2020 om 12:50
Nee nog niet. Haar vorige boek vond ik tegenvallen en ben wat huiverig om deze te lezen.Maud*de*Braose schreef: ↑09-07-2020 12:48Elfje, heb je de nieuwe Karin Slaughter al gelezen? Ik ben erin begonnen, vind hem leuk.
donderdag 9 juli 2020 om 13:38
Ja dat mag je allemaal vinden, hij is niet altijd even tactvol enzovoorts maar om daarom even lekker te gaan lopen klikken, jakkes. De opmerking was niet fijntjes maar niet racistisch. Dit is nou echt een gevalletje banaannaaien.
Zet hem onder de negeer, anders.
Geen bijzonderheden
donderdag 9 juli 2020 om 13:48
Wat ik deed; het aankaarten van wat ik er van vond zodat anderen er ook wat van kunnen vinden is het doel van dat topic. Persoonlijk vind ik wat PJK zegt, zeker met PJK als context, bijzonder tenenkrommmend en distantieer ik me daar graag van, zeker ook omdat ik het wel racisme vind. Maar als jij je geroepen voelt om dat te verdedigen dan is dat weer jouw visie erbij. Ook prima. Daar is dat topic voor.
donderdag 9 juli 2020 om 13:49
Oh, ik dacht dat je basisschoolleerkracht was. Je weet wel: die mensen die 14 weken vakantie per jaar hebben en elke dag om drie uur klaar zijn, nadat ze de kinderen in de klas een beetje zelfstandig hebben laten werken, zodat ze konden forummen.
donderdag 9 juli 2020 om 13:50
donderdag 9 juli 2020 om 13:51
Ha
Ha
Ha
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 9 juli 2020 om 13:52
voor mij viel zijn opmerking wel degelijk onder racisme hoor
donderdag 9 juli 2020 om 13:53
Je vindt erg veel van een woordje wat ik uit het bantopic heb overgenomen. Wil je er over praten?
anoniem_393485 wijzigde dit bericht op 09-07-2020 13:53
0.15% gewijzigd
Ik verdedig niks. Ik vind het overdreven om dat als racisme te melden. Hij gaat erg vaak de rand over maar dit keer net niet.-Shifty- schreef: ↑09-07-2020 13:48Wat ik deed; het aankaarten van wat ik er van vond zodat anderen er ook wat van kunnen vinden is het doel van dat topic. Persoonlijk vind ik wat PJK zegt, zeker met PJK als context, bijzonder tenenkrommmend en distantieer ik me daar graag van, zeker ook omdat ik het wel racisme vind. Maar als jij je geroepen voelt om dat te verdedigen dan is dat weer jouw visie erbij. Ook prima. Daar is dat topic voor.
Geen bijzonderheden
donderdag 9 juli 2020 om 13:54
donderdag 9 juli 2020 om 13:55
Als hij erg vaak over de rand gaat, waarom moet het dit keer dan met hand en tand verdedigd worden? Omdat het volgens jou net onder het randje was en je hier zeer principieel in bent? Of omdat ik het zeg?
donderdag 9 juli 2020 om 13:56
Zeg gewoon dat je je laat onderhouden door je rijke cougar. Das heul geen schande hoor.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning