Napraattopic 131

26-06-2020 20:32 3625 berichten
Alle reacties Link kopieren
Let op! De komende 2 weken is er een ander napraattopic overig/napraat-2-0/list_messages/465266 en is dit een kletstopic. Dus in dit topic alles over eten, drinken, slapen, films, tv etc.

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:08
20.00% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wel een eer voor Pejeka, als eerste genoemd worden in het nieuwe bantopic.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Marana schreef:
09-07-2020 19:10
Shifty kon dat ook prima, maar ik denk dat vele andere forummers daar geen behoefte aan hebben. En dus fijn blijven staffen ipv openbaar melden. Dankzij deze discussie. Jammer.
Ik hoop juist dat het voorbeeld van vandaag stimuleert om te komen uitleggen waarom je iets ‘stafwaardig’ vindt. Volgens mij is dat ook de insteek van de mods. En de zgn veelstaffers zouden juist worden aangepakt.
Dat is althans wat ik begrepen heb. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
    Wilhetnietweten schreef:
    09-07-2020 19:14
    Ik hoop juist dat het voorbeeld van vandaag stimuleert om te komen uitleggen waarom je iets ‘stafwaardig’ vindt. Volgens mij is dat ook de insteek van de mods. En de zgn veelstaffers zouden juist worden aangepakt.
    Zo begreep ik het wel. En ik hoop met je mee.
    Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
    Uitleggen die je toch in het venster van het stafje?
    Wilhetnietweten schreef:
    Deze opmerking was wat mij betreft ver over de rand hoor, ik kan met de beste wil van de wereld geen context bedenken waarin het niet racistisch zou kunnen zijn. Voor de rest helemaal eens met jouw bericht.

Mee eens, vandaar het woord 'wellicht', ik vond het ook over het randje.

Wilhetnietweten schreef:
    09-07-2020 19:14

Ik hoop ook op meer openbare uitleg waarom je iets stafwaardig vindt. En daar mag dan best discussie over komen met anderen. Maar dan wel met een andere toon dan die van vandaag. Niet erin vliegen met 'banaannaaien' en klikken en jakkes en zo.
    Marana schreef:
    09-07-2020 19:27
    Mee eens, vandaar het woord 'wellicht', ik vond het ook over het randje.

Ik hoop ook op meer openbare uitleg waarom je iets stafwaardig vindt. En daar mag dan best discussie over komen met anderen. Maar dan wel met een andere toon dan die van vandaag. Niet erin vliegen met 'banaannaaien' en klikken en jakkes en zo.
    Ik vind eigenlijk dat Shifty en ik-zei-de-gek best ons best hebben gedaan op dit punt. Alleen jammer van die andere die alleen maar een beetje kwam rellen :proud:
    Solomio schreef:
    Wel een eer voor Pejeka, als eerste genoemd worden in het nieuwe bantopic.
    Ja mooi he :D

En ook wel een beetje jammer, want als ie niet zo'n verstokte racist/islamofoob/stigmatiseur was zou ik best met hem door een deur kunnen. Vooral als het over koken gaat en het huishouden en zo, en het weer. Met dat soort onderwerpen kan ie best heel gezellig zijn.
    Lady*Voldemort schreef:
    09-07-2020 19:49

En ook wel een beetje jammer, want als ie niet zo'n verstokte racist/islamofoob/stigmatiseur was zou ik best met hem door een deur kunnen. Vooral als het over koken gaat en het huishouden en zo, en het weer. Met dat soort onderwerpen kan ie best heel gezellig zijn.
    Ik heb em de laatste tijd (tot zijn vorige ban) voornamelijk op de coronapijler gezien.

'Heel gezellig' is dan niet het eerste wat er in me opkomt.
    When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
    Corona topic is dan ook niet het topic dat gezellig kletsen uitstraalt..
    Lady*Voldemort schreef:
    09-07-2020 19:49

Nu ben ik het alweer met jou eens :proud:
    I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
    En dat alle vrouwen zoals zijn moeder zouden moeten zijn.
    Ja, gezellig over het huishouden hebben met hem.

Alsof er iets gezellig is aan het huishouden, zeker aan zijn kijk erop. :rofl: :lol: :lol: :lol:
    VANTA schreef:
    09-07-2020 20:48
    En dat alle vrouwen zoals zijn moeder zouden moeten zijn.
    Ik weet natuurlijk niet hoe zijn moeder is. Maar mijn moeder is de allerliefste, leukste en beste daar kan mamma Pejeka vast niet aan tippen :nope:
    I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
    Eens ff kijken....over welk interessant topic ik wél iets heb na te praten.... :P
    broekrok schreef:
    09-07-2020 21:53
    Eens ff kijken....over welk interessant topic ik wél iets heb na te praten.... :P
    Wat heb je gekookt en gegeten vanavond?
    broekrok schreef:
    Meld het de mods? :proud:
    charlottew88 schreef:
    09-07-2020 21:11
    Ik weet natuurlijk niet hoe zijn moeder is. Maar mijn moeder is de allerliefste, leukste en beste daar kan mamma Pejeka vast niet aan tippen :nope:
    Eens.
    “Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
    charlottew88 schreef:
    09-07-2020 21:11
    Heee, ben jij mijn zus?
    broekrok schreef:
    Het familiebed bij 'thuis': echt of nep?
    Wilhetnietweten schreef:
    09-07-2020 21:54
    :proud:
    Wilhetnietweten schreef:
    09-07-2020 21:54
    Nou! Dat is me wat.
    Geen idee of men mij ook onder de onaardige napraters schaart, maar sorry hoor, jongens.
    Maud*de*Braose schreef:
    09-07-2020 21:57
    Heee, ben jij mijn zus?
    :yes:
    Phineas schreef:
    09-07-2020 22:02
    Het familiebed bij 'thuis': echt of nep?
    Oww jammer, ook Thuis zit bij mij onder de geblokkeerde pijlers :jump:
    Betty_Slocombe schreef:
    09-07-2020 22:03
    Nou! Dat is me wat.
    Geen idee of men mij ook onder de onaardige napraters schaart, maar sorry hoor, jongens.
    Dat denk ik wel. Alleen je avatar al!
    Betty_Slocombe schreef:
    09-07-2020 22:03
    Nou! Dat is me wat.
    Ja, echt hè

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
    Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven