Napraattopic 131
vrijdag 26 juni 2020 om 20:32
Let op! De komende 2 weken is er een ander napraattopic overig/napraat-2-0/list_messages/465266 en is dit een kletstopic. Dus in dit topic alles over eten, drinken, slapen, films, tv etc.
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:08
20.00% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 9 juli 2020 om 15:46
Welles nietus welles nietus wellus nietus.
donderdag 9 juli 2020 om 15:47
donderdag 9 juli 2020 om 15:56
Lady*Voldemort schreef: ↑09-07-2020 15:05Dat doe ik ook, dat heb ik al meerdere malen aangegeven zowel hier als in het meld-topic.
Als jij dit had geschreven had ik me ook wel even achter de oren gekrabd, maar dan had ik nog best uit willen gaan van een beetje onhandig formuleren van een op zich geen malle gedachte. Maar dit is geschreven door iemand die al vele malen blijk heeft gegeven van onfrisse sentimenten omtrent de multiculturele samenleving, en ik zie geen enkele reden te veronderstellen dat hij het nu ineens allemaal heel anders bedoelt.
En bovendien: als het voor hem geen kleurending is hoeft ie die kleuren er ook niet bij te halen.
donderdag 9 juli 2020 om 18:34
Cookielover schreef: ↑09-07-2020 17:33Oh, de reactie van Pejeka is weer te staffen, er staat niet meer dat het onderwerp al gemeld is.
Niet gelijk mauwen. Ze waren er mee bezig en het is nu gewist.
donderdag 9 juli 2020 om 18:38
donderdag 9 juli 2020 om 18:44
Kan ik me voorstellen hoor. Zo'n Nieuw Beleid is even wennenCookielover schreef: ↑09-07-2020 18:38Sorry![]()
Ik heb alleen vaker gezien dat je weer kon staffen, en dat betekende dan dat er niks mee werd gedaan.
Maar ik trok gewoon te vroeg een conclusie![]()
donderdag 9 juli 2020 om 19:02
Toch jammer dat het experiment met openbaar melden ipv anoniem staffen nu al om zeep gebracht lijkt te worden. Ik denk dat Shifty deze discussie wel kan hebben, maar veel andere forummers zullen hier geen trek in hebben en dus veel liever anoniem blijven staffen dan iets openbaar te gaan melden zodat ze zich moeten verdedigen.
Fijn dat de mods iets met de melding gedaan hebben. Ik ben heel verbaasd dat mensen er geen racisme in zagen. Vooral wonderlijk omdat er altijd veel commentaar was op het niet ingrijpen door moderators op soortgelijke opmerkingen eerder. Opmerkingen dus die wellicht op het randje waren, die op zichzelf staand te verdedigen zouden zijn als 'geen racisme' maar in context van de discussie en de betreffende forummer wel degelijk racistisch bedoeld waren.
Fijn dat de mods iets met de melding gedaan hebben. Ik ben heel verbaasd dat mensen er geen racisme in zagen. Vooral wonderlijk omdat er altijd veel commentaar was op het niet ingrijpen door moderators op soortgelijke opmerkingen eerder. Opmerkingen dus die wellicht op het randje waren, die op zichzelf staand te verdedigen zouden zijn als 'geen racisme' maar in context van de discussie en de betreffende forummer wel degelijk racistisch bedoeld waren.
donderdag 9 juli 2020 om 19:08
Als je zo flink bent om iemand te staffen mag je het ook best kunnen verdedigen hoor..
Als het knip en klaar is hoef je het bijna niet te verdedigen.
donderdag 9 juli 2020 om 19:10
Shifty kon dat ook prima, maar ik denk dat vele andere forummers daar geen behoefte aan hebben. En dus fijn blijven staffen ipv openbaar melden. Dankzij deze discussie. Jammer.
donderdag 9 juli 2020 om 19:10
Deze opmerking was wat mij betreft ver over de rand hoor, ik kan met de beste wil van de wereld geen context bedenken waarin het niet racistisch zou kunnen zijn. Voor de rest helemaal eens met jouw bericht.Marana schreef: ↑09-07-2020 19:02Toch jammer dat het experiment met openbaar melden ipv anoniem staffen nu al om zeep gebracht lijkt te worden. Ik denk dat Shifty deze discussie wel kan hebben, maar veel andere forummers zullen hier geen trek in hebben en dus veel liever anoniem blijven staffen dan iets openbaar te gaan melden zodat ze zich moeten verdedigen.