Napraattopic 132

11-07-2020 08:59 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
DerryGirl schreef:
13-07-2020 09:55
Je hoeft niet uit te leggen waarom je hier leest en post en niet daar. Mag niks uitmaken. Allebei is goed toch?
Precies.
Life is short. Eat dessert first.
DerryGirl schreef:
13-07-2020 09:55
Je hoeft niet uit te leggen waarom je hier leest en post en niet daar. Mag niks uitmaken. Allebei is goed toch?
De mensen die moeite hebben dat er 2 Napraten zouden blijven, moeten juist gaan meeschrijven in 2.0. Dan blijkt dat er met de zogenaamde Napraat-kliek prima na te praten valt door iedereen en dat 2.0 dus overbodig is.
En verder helemaal eens dat iedereen vooral overal moet meelezen en -schrijven waar hij/zij dat leuk vindt.

Fijne vakantie Griebus!
Fijn dat het beter gaat en dat het toch de hooikoorts lijkt te zijn. Slim dat jullie voor de zekerheid gaan testen. Je moet er niet aan denken wat de gevolgen kunnen zijn wanneer je op zo'n recreatieplek de verspreider van het virus blijkt te zijn.

EDIT:
Lees nu dat er in het Modsvraag-topic een andere uitleg wordt gegeven vanmorgen. Ben wel benieuwd of de Mod van gisteren het dan niet zo goed begrepen heeft of dat die zijn mond voorbij gepraat heeft wat de werkelijke reden is. We zullen er nooit achter komen denk ik :proud:
*Pauze* schreef:
13-07-2020 10:09
De mensen die moeite hebben dat er 2 Napraten zouden blijven, moeten juist gaan meeschrijven in 2.0. Dan blijkt dat er met de zogenaamde Napraat-kliek prima na te praten valt door iedereen en dat 2.0 dus overbodig is.
En verder helemaal eens dat iedereen vooral overal moet meelezen en -schrijven waar hij/zij dat leuk vindt.

Maar ik heb helemaal die behoefte niet om dat te bewijzen. Ik vind dat echt de omgekeerde wereld.
Peixe schreef:
13-07-2020 10:52
Maar ik heb helemaal die behoefte niet om dat te bewijzen. Ik vind dat echt de omgekeerde wereld.
Mee eens. Waarom zou ik aan anderen moeten bewijzen dat ik geen nare forummer ben? Omdat ik hier regelmatig schrijf? En dus per definitie niet deug?
Waarom kunnen beide topics niet naast elkaar bestaan? Ik snap dit echt niet. En waarom moet iemand laten zien dat hij/zij prima okee is? Het is een forum. Wat valt er te bewijzen dan?
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
DerryGirl schreef:
13-07-2020 10:57
Waarom kunnen beide topics niet naast elkaar bestaan? Ik snap dit echt niet. En waarom moet iemand laten zien dat hij/zij prima okee is? Het is een forum. Wat valt er te bewijzen dan?
Volgens mij kunnen beide topics prima naast elkaar bestaan.
Maud*de*Braose schreef:
13-07-2020 10:58
Volgens mij kunnen beide topics prima naast elkaar bestaan.
Mijn kwartje aangaande jou is gevallen daarom moet ik even een linkje plakken waar ik normaliter een hekel aan heb.
https://www.youtube.com/watch?v=7I0JsaAtM5E

:P
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
13-07-2020 10:59
Mijn kwartje aangaande jou is gevallen daarom moet ik even een linkje plakken waar ik normaliter een hekel aan heb.

Ik heb hem zien liggen. Het was een Willemientje uit 1948 :D
yasmijn schreef:
13-07-2020 10:59

Haha, heerlijk ome Roberto.
DerryGirl schreef:
13-07-2020 10:57
Kan prima hoor.

Ik kan me wel voorstellen dat als je altijd geviseerd wordt als lid van een 'gemeen groepje', je het ook fijn zou vinden als zou blijken dat dat ontzettend overdreven is.

Zelf absoluut geen problemen mee en geen bewijsdrang, maar ik snap het wel.
Maud*de*Braose schreef:
13-07-2020 11:04
Haha, heerlijk ome Roberto.
Zat helemaal mee te bléren :proud:
Geen bijzonderheden
Lady*Voldemort schreef:
13-07-2020 11:00
Ik heb hem zien liggen. Het was een Willemientje uit 1948 :D
:rofl:
Geen bijzonderheden
Ik heb ineens een deja vu.

overig/wie-wil-er-een-extra-topic-met-s ... w=viewpoll
yasmijn schreef:
13-07-2020 11:06
Zat helemaal mee te bléren :proud:
Ja ik ook, en dan al die blije mensen die meeklappen.
Ik ben van 69 en heb goede herinneringen aan de jaren 70. Ook omdat dat in het leven van mijn ouders een leuke tijd was. Dit soort clips nemen me mee naar een gevoel dat op zich eigenlijk weinig met hem te maken heeft.
Lady*Voldemort schreef:
13-07-2020 11:09

't Is dus een traditie!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Lady*Voldemort schreef:

:biggrin:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Maud*de*Braose schreef:
13-07-2020 11:10
Ja ik ook, en dan al die blije mensen die meeklappen.
Ik ben van 69 en heb goede herinneringen aan de jaren 70. Ook omdat dat in het leven van mijn ouders een leuke tijd was. Dit soort clips nemen me mee naar een gevoel dat op zich eigenlijk weinig met hem te maken heeft.
Ik ben van iets eerder maar zo ervaar ik dat ook. Mijn oma was dol op Roberto en die had altijd de Duitse zenders erop voor de schlagerprogramma's dus dat kreeg je altijd mee. Ik ben bang dat ik alle beroemde Duitse schlagers uit mijn hoofd ken :$
Geen bijzonderheden
doornroosje9 schreef:
13-07-2020 11:05
Kan prima hoor.

Ik kan me wel voorstellen dat als je altijd geviseerd wordt als lid van een 'gemeen groepje', je het ook fijn zou vinden als zou blijken dat dat ontzettend overdreven is.

Zelf absoluut geen problemen mee en geen bewijsdrang, maar ik snap het wel.
Ik heb die bewijsdrang ook niet. Dat ligt ook aan degenen die nu het hardst roepen over napraat en hoe ze dat doen.
Als bijv iemand als Enn of Nummerzoveel ons zou aanspreken en die verwijten zou uiten, dan zou ik me daar veel meer van aantrekken. Maar dat zijn mensen die hier (in mijn ogen) altijd redelijk en vooral ook beschaafd zijn. Dan zou zo'n mening meer gewicht in de schaal leggen.
Lady*Voldemort schreef:

Heeft die to eindelijk haar wens gekregen.
Peixe schreef:
13-07-2020 10:52
Dat was ook niet mijn insteek. En inmiddels geven de Mods aan dat dit toch niet de reden was.
yasmijn schreef:
13-07-2020 11:13
Ik ben van iets eerder maar zo ervaar ik dat ook. Mijn oma was dol op Roberto en die had altijd de Duitse zenders erop voor de schlagerprogramma's dus dat kreeg je altijd mee. Ik ben bang dat ik alle beroemde Duitse schlagers uit mijn hoofd ken :$
Ik vind het moedig dat je dat durft toe te geven. :-D
Maud*de*Braose schreef:
13-07-2020 11:17
Ik vind het moedig dat je dat durft toe te geven. :-D
Op mijn leeftijd durf je dat, dan boeit echt niets meer wat anderen denken. :proud:
Geen bijzonderheden
Lady*Voldemort schreef:

Ik was voor! Napraat blijft zoals het nu is en een extra topic met puur napraten voor mensen die snel willen weten wat en hoe.

Zie je, als ze mij nu eerst even gewaarschuwd hadden met een poll en een topic hierover, ben ik veel meegaander. :proud:
Lady*Voldemort schreef:

Goeie oude tijd :biggrin:

Daar heette ik nog Bieb en TAM was er ook.
Ik hou ook van schlagers hoor. Toen ik honderd jaar geleden op Pinkpop was stonden we met ons tentje naast een groep Limburgers die de hele nacht schlagers draaiden. Vooral Heino was favoriet. Ik ken Blau Blut der Enzian nog steeds uit mijn hoofd.
Man heeft een paar jaar in Duitsland gewerkt en heeft er ook een tik van overgehouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven