Napraattopic 132
zaterdag 11 juli 2020 om 08:59
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 18 juli 2020 om 15:15
TMIRosabella1 schreef: ↑18-07-2020 14:38Och hemeltje en de piemel van Willem ook nog gekrompen het is me allemaal wat![]()

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 18 juli 2020 om 15:26
Over de piemel van Willem kunnen we nooit teveel informatie hebben.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 18 juli 2020 om 15:30
Nergens heb ik dat letterlijk zo geschreven. En al helemaal niet zo bedoeld. Maar goed, als jij dat zo interpreteert en eroverheen leest dat ik zeg dat ze niks MOET (zelfs met hoofdletters geschreven), dan kan ik van alles zeggen, zoals dat ik er gewoon van baal dat forummers die ik zeer waardeer om onduidelijke redenen met elkaar in de clinch liggen, het zal me niet helpen.
Misschien heb ik het dan wel verkeerd verwoord. Sorry dan maar.
Ontopic: spaghetti con fungi.

zaterdag 18 juli 2020 om 15:35
Geen sorry joh. Ik vond het gewoon een duidelijke post.Wilhetnietweten schreef: ↑18-07-2020 15:30Nergens heb ik dat letterlijk zo geschreven. En al helemaal niet zo bedoeld. Maar goed, als jij dat zo interpreteert en eroverheen leest dat ik zeg dat ze niks MOET (zelfs met hoofdletters geschreven), dan kan ik van alles zeggen, zoals dat ik er gewoon van baal dat forummers die ik zeer waardeer om onduidelijke redenen met elkaar in de clinch liggen, het zal me niet helpen.
Misschien heb ik het dan wel verkeerd verwoord. Sorry dan maar.
Ontopic: spaghetti con fungi.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 18 juli 2020 om 15:36
Nee nog niet! Bewust pas na 16u ivm mogelijke drukte.VANTA schreef: ↑18-07-2020 14:44Roosje, ben je al in het dierenpark en hoe is het daar? Wij waren vorig weekend naar een dierenpark. Hebben een abo dat bijna afloopt dus wilden graag nog een keer. Dachten van te voren dat alles goed geregeld zou zijn qua drukte, maar dat was dus niet zo! Het was knetterdruk.![]()
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 18 juli 2020 om 16:03

zaterdag 18 juli 2020 om 16:24
Cookielover schreef: ↑18-07-2020 16:07Roos, veel plezier in het dierenpark![]()
Ik zit op een terras, bij het hotel. In de schaduw met witte wijn, krant en boek.

zaterdag 18 juli 2020 om 17:05
Op de sekspijler.
seks/gekrompen/list_messages/465572
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

zaterdag 18 juli 2020 om 18:23
Veel plezier lieve Cookie het is je van harte gegund.Cookielover schreef: ↑18-07-2020 16:07Roos, veel plezier in het dierenpark![]()
Ik zit op een terras, bij het hotel. In de schaduw met witte wijn, krant en boek.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zaterdag 18 juli 2020 om 19:20