Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
meid, zolang de ergernis van onderzoeken en artsbezoekjes niet opweegt tegen de last die je hebt, weet je waarschijnlijk prima wat je doen moet!

Meave, heb je een mooi kado gekregen vandaag? Weet nog goed dat jij eens geen kadootje kreeg, gewoon omdat hij het vergeten was, dat vond ik zo erg voor je! Hoop dat er nu voldoende momenten zijn deze dag die je laten voelen dat het jouw verjaardag is en dat het daarom een bijzondere dag is!!
wow Bentetje.. 41 euro??

Dat is nog eens low low budget! Goed man!

Balen is dat Alex.. steeds dokterbezoek en nog geen uitslag ook

Ik heb trouwens ineens, vrij standaard, een cyclus van 6 weken.. ofzo.. Niet erg, maar ik zit er nu al een week op te wachten, menstruatie dus, en het komt maar niet. En als ik er dan op reken, zoals een tijdje terug, dan ineens een dag te vroeg .. Geen logica in.

maar ook verder geen last van dan praktisch, dus ik ga maar met de flow.. (haha, dat klinkt niet)

Lil, ik doe met je mee. En met Chip, denk ik. Heb koortslip juist nu ik aan 't ontspannen ben en gezond bezig.. waar is de drank en de stress, zullen we maar zeggen
Later is nu
3m het is go with the flow of ga met de vla
waar zijn jullie toch allemaal?? Allemaal een leven elders?

Pff, ik probeer er achter te komen waarom er hier al circa 3 kwartier een helikopter over onze buurt cirkelt. Hij hing even doodstil, maar te ver om iets te kunnen zien (achter de huizen). Nu cirkelt hij nog steeds, al zie ik hem niet, vrrrrrreemd.
Ik ben voor het eerst in anderhalf jaar mijn balkon aan het opruimen, lieve Bent. Heb al 5 vuilniszakken rotzooi naar beneden gesjouwd!

~is even luid vloekend weg gelopen~

Shit!!!

Heb dus ook mijn balkontafel wit gespoten.

Zie ik net Malley erover heen paraderen.

Nu heb ik dus donkere kattenpootjes op mijn witte, nog niet droge, tafel en witte verfkattepootjes op mijn vloer.

Kijk, dat is dus mijn leven naast het forum.

(oh, en heb gisteren een date gehad..mijn eerste in een triljoen jaar!!! Was doodeng, spannend, gezellig en leuk)
Wat wilde ik nou toch typen?
O wow Mims. Tell me more.
Ja hállo Mims! Doe vertellen, ja: doe NU vertellen, en rapfluks wat! Ons een beetje lekker maken in grijstinten en dan niks echt vertellen.

Even beetjegeknipplakt: Dot is stil, die heeft tot zeker een kwartier geleden een eindeloze medley door de bbfoon ten gehore gegeven. Ik hoorde liedjes voorbij komen die ik niet eens ken, laat staan dat ik wist dat zij ze kent. Geen idee waarom zo laat nog zo zanglustig - ik hoop wel dat dit betekent dat ze morgen uitslaapt (ik ben de sjaak, want GG heeft optreden tot diep in de nacht). Gisteren heeft ze na thuiskomst uit de Kjongresidentie ook al nog minstens een uur in bed after party gehouden, compleet met welgemeend Langsallieléééven, op volle sterkte.

Andere kinders ook weer in da house, was wel weer tijd. En wat is het drúk met 3 kinders, die alle3 weer moeten wennen aan hier zijn en samen zijn en ouderlijke aandacht delen en spullen delen... Niks idyllisch herenigen, meteen strak met grenzen (naast gul met liefde) en stief in de opvoeding. Ben er moe van.

Dochter is dus met GG,Toet en Meis naar High School Musical geweest, en ze hebben het zo geweldig gehad: dank Toet!!! GG is verliefd op 1 van de navel piercings en Dochter was helemaal bakvis-achtig onder de indruk, zo leuk.

Kusje voor Meave! (Ik moest ook nog aan het cadeau-incident denken, dat zal je nu wel bespaard blijven denk ik zo )
Wauw Bent, hoe doe je dat, 41 euro? Goed zeg en fijn er even tussen uit!

Meave, meisje van harte!!!

Trouwens, mijn kado was niet zo erg als niets krijgen, maar mijn romantische wederhelft, heeft het besteld via Albert.nl. tegelijk met de boodschappen

Kjong, leuke dag gehad, gisteren?

En Alex balen, van gyn. Kutzooi letterlijk en figuurlijk

Hier grote opruiming en verbouwing, met als resultaat dat babykamer zo goed als klaar is ! ~haartjes omhoog~
Ah Lil, wat lief een zingende Dot

En Mims, vertel!!!!!!
Mims, vertellllll!!!!

En ik denk dus eigenlijk dat jij een zeer originele tafel op 't balkon hebt! Er zijn mensen die hier speciaal stickers voor aanschaffen, of zo'n patroon, waarmee je kunt schilderen (Bent.. help ff wil je ) en jij.. jij hebt gewoon een kát, die meedenkt én figureert.. Geweldig!

Nu nog Mopseypootjes ernaast.. beelderig

Ely.. de babykamer al klaar.. Goed hoor!
Later is nu
Sorry, kon niet vertellen, want hing met Date-heerschap aan de telefoon.

Tja, en er valt ook niet zo heel veel te vertellen. Het was leuk, het was gezellig, het was grappig, het was raar en het was pijnlijk. Leuke vent, dat wel. En hij vind mij erg leuk, dat helpt natuurlijk ook wel mee,

Iets gedronken in een bosrestaurant, en nog iets gedronken, en nog iets gedronken, toen naar het strand gegaan, gewandeld en gekletst, en toen terug naar de auto en naar huis, allebei naar ons eigen huis wel te verstaan....

Oh ja, op de parkeerplaats hebbben we nog gezoend, maar dat is natuurlijk een detail..
Wat wilde ik nou toch typen?
Gisteren zo druk in de weer geweest dat ik geen tijd (hersenen) heb gehad alsnog Lil te knijpen of met Meave bij te klesten. En ben gewoon straalvergeten haar vast te feliciteren met eigen verjaardag

~geselt zichzelf met kat-met-7-staarten ~

Dus:

Meave, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Mims, hebbie gebekt?

Wauw Ely, een kamer! Nu nog een baby.

Alex, schrijf eens een dagboek met lijf dingen.

Het was gezelligst.

Kjongen die gelijk een DSi kon kopen en dat ook gedaan heeft met opa.

Supra die na veel bier mijn ideale hulp bleek: ze past op, ze wast af, en ze geeft voetmassages.

Lil die zelfs nog vroeger was dan gebruikelijke lastminute douche en heeel goed soep kan koken als dat juist is wat niet mag. Dot die grote jongens tv kijkt binnen,plastic venkel bakt en iedereen minimaal driemaal heeft verteld waar zij precies een moedervlek heeft zitten...

Meave die het openbaar vervoer in alle kleuren getrotseerd is met d'r knuffelkontje en braaf voor haar urenlang heeft stilgezeten aan het water.

Voor de rest relaxte familie, en lieve onverwachte helpende gezellige vriendinnen.

Na de grote drukte werd de afwas weggewerkt en stonden er in bioscoop opstelling luie stoelen klaar in de tuin, met drank ingeschonken. Waarna we nog hebben gejuigd voor Xfactorzangers, en een fik heb gestoken in de schutting van de buren vuurkorf, en we een logeetje kregen.

Kjongen ging met een dikke blije zucht slapen.

Ik zit alleen wel met Chip. Want die bloed nu regelmatig uit haar mond (aften die kapot gaan?), en we zijn nu zowat een week verder. De koorts is wel gezakt, maar echt eten doet ze niet. Doet zeer. Ze drinkt anderhalve papfles per dag, eet een half potje Olvarit 6mnd, slurpt wat drinkbare appelmoes in knijpverpakking, knabbelt een uur aan een klein plakje kaas, maar dat is het dan wel.

Er zitten wel nog plooien in die dijen, maar eigenlijk nergens meer vet. En een volle pisluier is ver te zoeken.

Morgen maar (weer) naar een weekendarts.

Ben stuk. Nu maar weer naast wormpje liggen in de hoop dat ik wat slapen kan.
ach arme chip, weekendarts lijkt me het enige juiste.

Mims, wat spannend!!! WAs het een van die twee ??

Sjabloneren heet dat dream (beats me waarom ik dat weet en waarom jij denkt dat ik dat weet, maar goed).

Ely, via vakantieveiling en dan wat geluk, vandaar zo`n goedkope vakantie. Is wel verslavend, om te proberen het goedkoopste te krijgen, zag gisteren iemand die had iets vergelijkbaars voor 17 euro!

Lil, zingende dot klinkt geweldig! p[fff, hele huis nog in diepe rust (en terecht op dit tijdstip op zondagochtend), ik werd wakker van bentos die moets plassen, vandaar nu op. GA genieten van een boek en een kop thee in stil huis.
Dat klinkt al als vakantie: een boek en rust.

Mag ik naast je komen zitten? Ik zal niks zeggen, alleen nog een keertje inschenken.

Het wordt morgen husiarts voor check, tenzij het vanmiddag als gisteren wordt, maar het ziet er allemaal iets minder gezwollen uit. Ik bedoel, ik zie weer witte pareltandjes tussen het paarse tandvlees verschijnen.

Jammer dat die sirene (omdat ze niet aan stekkers trekken mag, van stomme mama) niet uitgezet kan worden.

Ik geloof niet dat we vandaag wat gaan doen.

Da tkan toch ook best een doel van dagbesteding zijn?
Twee knuisjes in mijn nek.

Een stevig wangetje tegen de mijne.

In mijn oor, Liefieliefie, Aai laffoeoeoeoeoe...

Tranen in mijn ogen.
zelfs tranen in mijn ogen kjong!! Kruip jij maar lekker naast me met dat boek en geef dat lekkere wijffie eens hier. Gaan wij wandelen kan jij uitrusten!

Hier is inmiddels de rust verdwenen namelijk...

Pim, ben je er al en heeft je poes al geworpen??
Goeimorgen!

Wat een drukte al, zo in de vroegte.

Bentetje, als jij weet van gaan met de vla, dan weet je ook van sjabloneren.. lijkt me helder En normaliter weetik het ook hoor (niet van die vla, trouwens, was nieuw) maar zo af en toe (meerdere keren per dag) zakt er wat weg.

hier nog steeds rust, maar kinderen komen vanavond terug en ik ga vanmiddag vrijwilligen. Morgen hele dag op stap.

Klinkt inderdaad lekker en gezellig, Kjong, die verjaardag van Kjongen
Later is nu
van mij voor jullie.

Druk met leuke en niet leuke dingen.

Later meer forumtijd.

Hoop dat Chippie gauw beter gaat. Arme hump en arme mamma. Fijn dat Kjongen feessie fijn was.

Vrijdagavond alle ins en outs van Mims date al gehoord. Ik werd er plaatsvervangend blij van en vond het van te voren bijna net zo spannend als Mims zelf

Goed geveild Bent!

Alles precies bijhouden en dan voor een second opinion lijkt me goed plan Alex.

Nu uitzoeken hoe we in hemelsnaam bij vakantielocatie van schoonmoeder kunnen komen om daar haar verjaardag te vieren. Vogens 9292 kunnen we daar namelijk niet naar toe....
ik wil eigenlijk een frisse neus en wat lichaamsbeweging halen vandaag, als in boswandeling. Kinderen zien echter dat het af en toe regent en dus willen die niet. We moeten zo bentos naar zijn werk brengen (laatste dagje werken, dan heeft hij ook vakantie) en dan wilde ik gelijk door. Verrassing voor de kinderen .

Wat ga je dan morgen de hele dag doen dream? Iets leuks?
oeps, met zijn vieren vanaf het dichstbijzijnde station op je vouwfiets is zeker ook geen optie?
quote:bentetje73 schreef op 03 mei 2009 @ 10:37:

oeps, met zijn vieren vanaf het dichstbijzijnde station op je vouwfiets is zeker ook geen optie?

Dat is dan vanaf huis Bent. Het is 20 km hier vandaan. We zouden gaan fietsen. Maar buienradar bracht mij er toe om te gaan kijken hoe het met het OV gesteld was.

Bedenk me nu ook dat als het de hele dag gaat regenen (zoals het er nu uitziet) we ook vanjelangzalzeleven niet met iedereen (alle kinderen en kleinkinderen) in hun chalet zullen passen......
Moet ik het nu gaan hebben over die kindjes die in jullie huis logeerden en wel 175 km fietsten?

Hier spettert het alleen af en toe, inmiddels is het droog en komt er voorzichtig een zonnetje in beeld. Hoop bij jou ook toet! Bos was leuk, erg stil natuurlijk en van heel dichtbij (ongeveer 5 meter) hebben we 4 herten gezien. Kinderen helemaal blij, die waren op zoek naar een afgeworpen gewei, maar dat is niet gelukt helaas.
Wow, kwam je de Bambi-family tegen????

Meave, dikke smakkerds! Heb je de film van Dries al gezien?

~stalt de tapashapjes uit op de bar en begint biertjes te tappen op het nep-strand in de hoek van de kroeg~
Oeps, Toet... da's nie handig.... Een auto lenen van iemand gene optie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven