Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 27 september 2020 om 10:56
Lessandmore schreef: ↑27-09-2020 10:53De relaties die ik had waren van die mannen die dat wisten....
Verder geen succes maar in dit soort gevallen![]()
Dat bedoel ik dus met man-vrouw-verschillen

Later is nu

zondag 27 september 2020 om 10:56
Nou ja,
Ik zit op de bank.. Want ff online kijken..
Slaat wasmachine aan....
Huh?
Waterkraan heb ik niet aangezeten dus die zat niet dicht. Heb wat aan toevoer en afvoerslang getrokken.
Kut wasmachine geroepen en daarna, please... Doe nou gewoon waarvoor je bent aangenomen... En hij doet het.
Blijft wel raar, maar voor nu ben ik blij.
Ik zit op de bank.. Want ff online kijken..
Slaat wasmachine aan....
Huh?
Waterkraan heb ik niet aangezeten dus die zat niet dicht. Heb wat aan toevoer en afvoerslang getrokken.
Kut wasmachine geroepen en daarna, please... Doe nou gewoon waarvoor je bent aangenomen... En hij doet het.
Blijft wel raar, maar voor nu ben ik blij.

zondag 27 september 2020 om 11:01

zondag 27 september 2020 om 11:02
Hahaha, ik ken Idd vrouwen die 10 keer handiger en inzicht hebben dan mannen.
En mannen die veel beter strijken dan ik. ( dat is ook snel zo maar dan nog)
Ik denk dat de man-vrouw verschillen steeds kleiner worden. Iig minder klassiek dan 50 jaar terug.
Qua technisch inzicht voldoe ik aan jaren 50 standaard. Kabels en knopjes zijn jiet mijn ding.
Breien en haken ook niet trouwens.

zondag 27 september 2020 om 11:02
Hamer erop.VANTA schreef: ↑27-09-2020 11:01Wordt het een soort Tweakers hier?
In dat geval.. gisteren is mijn stofzuiger ermee gestopt. En gestart en gestopt en gestart en gestopt en gestart en gestopt... Hij doet een beetje raar dus. Iemand enig idee of ik dit nog kan repareren of is het tijd voor een nieuwe?
En ik hartje Tweakers.

zondag 27 september 2020 om 11:03
Helpt dat ja? En moet ik die hamer er dan gewoon bovenop leggen?

zondag 27 september 2020 om 11:05
Dat is morsecode voor: tijd voor een robotstofzuiger.VANTA schreef: ↑27-09-2020 11:01Wordt het een soort Tweakers hier?
In dat geval.. gisteren is mijn stofzuiger ermee gestopt. En gestart en gestopt en gestart en gestopt en gestart en gestopt... Hij doet een beetje raar dus. Iemand enig idee of ik dit nog kan repareren of is het tijd voor een nieuwe?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 27 september 2020 om 11:05

zondag 27 september 2020 om 11:06
Ik vertelde ff mijn frustratie enzo met aan het einde of iemand hier misschien iets wist.VANTA schreef: ↑27-09-2020 11:01Wordt het een soort Tweakers hier?
Napraat en klets.
Sorry als het niet oké was voor jou...
En ja wasmachine stuk is hier wel ff een dingetje. Sorry.
Hoop dat je stofzuiger de volgende ronde gewoon doet wat het moet doen.
En mij negeren is ook een optie.

zondag 27 september 2020 om 11:07
Brute kracht beukenLuci_Morgenster schreef: ↑27-09-2020 11:04Met brute kracht beuken.
Hielp hier van de week.
Voor mijn gemoed.

Wat heb jij met brute kracht kapot gebeukt dan?
zondag 27 september 2020 om 11:09
Ligt eraan hoe oud ie is hè.VANTA schreef: ↑27-09-2020 11:01Wordt het een soort Tweakers hier?
Ik zou een nieuwe kopen.
Life is short. Eat dessert first.

zondag 27 september 2020 om 11:09
Lessandmore schreef: ↑27-09-2020 11:06Ik vertelde ff mijn frustratie enzo met aan het einde of iemand hier misschien iets wist.
Napraat en klets.

zondag 27 september 2020 om 11:12
Nou ja, dit dus.
Zo'n opmerking middenin de discussie over de onzin van topics over 'alle mannen'.
Best interessant.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

Denk dat ik dat ga doen inderdaad. Het ding is 8 jaar oud.
Een robotstofzuiger hebben wij trouwens ergens liggen. Ik vind het een onding..

Kletsen is wat anders dan een vraag plaatsen die ook in een topic had gekund. DMM mag dat ook niet blijkt tekens weer, dus jij ook niet. Had prima in een topic gekund.Lessandmore schreef: ↑27-09-2020 11:06Ik vertelde ff mijn frustratie enzo met aan het einde of iemand hier misschien iets wist.
Napraat en klets.

zondag 27 september 2020 om 11:15
Helaas wrsch wel terwijl de stekker nog in het stopcontact zit, want zo zijn ze natuurlijk wel, die mannen: eerst doen, nooit denken.AeonOfWinter schreef: ↑27-09-2020 11:05![]()
Ik zou alvast gaan kijken naar een nieuwe, man is techneut en die zou hem open trekken (al dan niet voor bruikbare onderdelen)

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning