Twee liefdes..... deel 2
donderdag 7 mei 2009 om 11:53
Ik ben getrouwd en heb een vriend,(open relatie) mijn vriend heeft bipolaire stoornis 1 ,hij heeft ook een vriendin ,zij is na een aantal jaren samen te hebben gewoond weggaan zonder overleg met hem .Ze hadden nog wel contact ,maar dat was maar twee dagen in de week ,en de rest van de week zat mijn vriend alleen .Hij werd emotioneel ernstig verwaarloosd door haar .Mijn vriend en ik hebben nu 8 maanden een relatie en we houden veel van elkaar .Maar nu hoorden mijn vriend, dat zij een andere man zocht, en hij is er heel wanhopig door geworden ,zo ernstig dat ik heb gezegd dat ik hem los zou laten ,zodat hij terug kon naar haar .Ik hou van hem, en kan het niet aan zien, dat hij zo lijd.Zij had al eerder aangegeven dat ze hem terug wilden ,maar het is haar volgens mij meer te doen om financiéle redenen.Mijn vriend en ik hebben met veel verdriet afscheid genomen van elkaar .Hij zei dat hij heel graag verder met mij wilden ,maar dat hij niet los kan komen van haar dat ze hem in de tang heeft .
Ik ben er zo verdrietig over en het doet zo,n pijn .
Ik ben er zo verdrietig over en het doet zo,n pijn .
vrijdag 8 mei 2009 om 09:45
Lenneke, herken ook heel erg wat jij zegt over die jaloersheid. Heel typisch is dat, ben tov nr 1 helemaal niet jaloers, maar bij nummer 2 af en toe tot in het onredelijke, herken mezelf dan ook niet terug. En dan niet tov zijn vriendin, maar wel als ik iets hoor over andere vrouwen. Weet dat er weleens wat gebeurd is afgelopen jaren, alleen heb ik dat helaas niet van hem, maar van een ander en heb ik beloofd dat niet te laten weten aan hem. Kan hem dat natuurlijk niet verbieden en vind het ook niet zo erg als het periode gebeurde waar wij wat minder intensief met elkaar omgingen. Dus verstandelijk gezien kan ik het allemaal wel handelen, maar toch, deed het behoorlijk pijn toen ik het net hoorde. Vind ook jammer dat ik het er niet met hem over kan hebben, maar ja weet eigenlijk ook niets, en als ik het ga relativeren dan heb ik ook helemaal geen recht van spreken. Maar denk wel te weten, zeker ook door de laatste tijd die echt heel leuk, heftig en bijzonder was, dat wij delen hij niet met anderen heeft, al blijf ik wel regelmatig die bevestiging nodig hebben.
Succes in elk geval met de juiste balans vinden!
Knipoogje, nog even als toelichting, die teleurstelling over een paar dagen niets horen, was dan wel in een heftige periode zeg maar. We gaan eigenlijk al jaren met elkaar om, waarbij er maanden voorbij gaan waar het wat neutraler is en er dan ook ineens weer hele heftige weken, of zelfs maanden voorbijkomen. Nu is het ook wat rustiger en moet zeggen dat ik daar ook wel van kan genieten. Al komt dit ook door die bevestiging van de laatste maanden waar ik het hierboven over had. Leuk dat je de laatste tijd weer veel contact hebt!
Vrouwtje, je zegt dat jullie beide nr1's weten dat jullie goed met elkaar kunnen praten, maar neem aan dat ze de rest niet weten toch? Vermoeden ze ook niets?
Groetjes weer!
Succes in elk geval met de juiste balans vinden!
Knipoogje, nog even als toelichting, die teleurstelling over een paar dagen niets horen, was dan wel in een heftige periode zeg maar. We gaan eigenlijk al jaren met elkaar om, waarbij er maanden voorbij gaan waar het wat neutraler is en er dan ook ineens weer hele heftige weken, of zelfs maanden voorbijkomen. Nu is het ook wat rustiger en moet zeggen dat ik daar ook wel van kan genieten. Al komt dit ook door die bevestiging van de laatste maanden waar ik het hierboven over had. Leuk dat je de laatste tijd weer veel contact hebt!
Vrouwtje, je zegt dat jullie beide nr1's weten dat jullie goed met elkaar kunnen praten, maar neem aan dat ze de rest niet weten toch? Vermoeden ze ook niets?
Groetjes weer!
vrijdag 8 mei 2009 om 10:14
Hier ben ik weer...ik kan niet zonder dit praatje dat heel erg belangrijk voor me is. Het is zo moeilijk als je er met niemand over kan praten.... Emotioneel gaat het weer beter gelukkig. Het is toch iets waar je je niet helemaal voor kan geven. Als ik hem nodig heb, heeft hij soms geen tijd. Of kan hij niet reageren, en dat is zo moeilijk. Idd die balans is soms moeilijk te vinden. Maar ja het is me overkomen en zit nu zo diep dat ik er ook niet mee zou kunnen stoppen. Maar in mijn achterhoofd hou ik er toch rekening mee dat het niet voor eeuwig is... Het is maar goed dat ik nu nog niet weet hoe het allemaal gaat lopen in de toekomst. Ik zeg altijd tegen hem jij krijg meer voor elkaar bij mij dan mijn man.... Gek eigenlijk mijn man en ik kennen elkaar al 23 jaar... Maar het gaat ook niet zo goed dan het zou moeten gaan. Aan scheiden zou ik niet moeten denken, ben ik het vertrouwde kwijt wat ik nu heb. Ik zou het mijn kinderen niet aan kunnen doen. Maar stiekem wil ik meer bij nr 2 zijn maar ook dat kan niet. Hij is ook getrouwd en heeft een zoon. Maar ik hou echt van 2 mannen en daar moet je mee om kunnen gaan...hihi. Stiekem iets waar niemand iets vanaf weet.... Maar ook heel erg moeilijk.....
Iedereen een hele dikke knuffel....
Groetjes Lenneke
Iedereen een hele dikke knuffel....
Groetjes Lenneke
vrijdag 8 mei 2009 om 15:18
Vrouwtje, zo herkenbaar, die enorme klap waarmee je van je rose wolkje af kan vallen. Ik ben er ongeveer een jaar geleden op dezelfde manier vanaf gevallen. Plat op mijn gezicht, op het hoogtepunt van samen met mijn nr.2 nog wel.
Ook omdat hij min of meer betrapt werd door zijn vrouw, die natuurlijk (heel begrijpelijk overigens) helemaal over de rooie ging. Weg rose wolk.
Ik kan je alleen maar een virtuele sturen en je veel sterkte wensen.
Ook omdat hij min of meer betrapt werd door zijn vrouw, die natuurlijk (heel begrijpelijk overigens) helemaal over de rooie ging. Weg rose wolk.
Ik kan je alleen maar een virtuele sturen en je veel sterkte wensen.
vrijdag 8 mei 2009 om 17:05
Sorry dat ik zo binnen val. Ben al een tijdje meelezer en herken uiteraard erg veel van jullie ups en downs.
Al jaren een 2e liefde die (alweer een paar jaar terug) van het een op andere moment stopte met smsen. Het werd te gevaarlijk en hij had uiteraard gelijk. Dat allemaal te boven gekomen.
In de loop der tijd even het kontakt weg geweest omdat hij door omstandigheden (kan niet teveel uitleggen) geen kontakt kon hebben.
Nu dus weer zo'n moment aangebroken. Op vakantie geweest met z'n gezin en zou al dagen geleden terug moeten zijn. Tot op de dag van vandaag nog niets gehoord.
Ik herken de paniek die je dan voelt. Is het nu echt over?! Is er iets gebeurt?! Dikke kans dat ie van de week er weer is maar tot die tijd voel ik me zo klote. Er komt gewoon niets uit m'n handen . Ik baal als een stekker dat ik me dit laat overkomen trouwens.
Enfin veel sterkte allemaal.
Al jaren een 2e liefde die (alweer een paar jaar terug) van het een op andere moment stopte met smsen. Het werd te gevaarlijk en hij had uiteraard gelijk. Dat allemaal te boven gekomen.
In de loop der tijd even het kontakt weg geweest omdat hij door omstandigheden (kan niet teveel uitleggen) geen kontakt kon hebben.
Nu dus weer zo'n moment aangebroken. Op vakantie geweest met z'n gezin en zou al dagen geleden terug moeten zijn. Tot op de dag van vandaag nog niets gehoord.
Ik herken de paniek die je dan voelt. Is het nu echt over?! Is er iets gebeurt?! Dikke kans dat ie van de week er weer is maar tot die tijd voel ik me zo klote. Er komt gewoon niets uit m'n handen . Ik baal als een stekker dat ik me dit laat overkomen trouwens.
Enfin veel sterkte allemaal.
vrijdag 8 mei 2009 om 19:16
Vrouwtje en Watikwil, ook ik herken de paniek als je niets hoort. Ik heb eigenlijk geen recht van spreken want ik hoor heel regelmatig iets van hem maar toch kan de paniek af en toe toeslaan. Ik kan dan geen hap eten meer door mijn keel krijgen en kan nergens meer van genieten. Gelukkig komen deze momenten steeds minder voor. Vrouwtje en Watikwil, ik hoop echt dat er op zeer korte termijn duidelijkheid komt van jullie nr. 2.
woensdag 13 mei 2009 om 12:57
Hoi lieve allemaal,
Na 4 nagels minder en een omgekeerde maag, kreeg ik een berichtje. Ik hoefde me geen zorgen te maken. Hij kan niet zonder mij en ik geef hem juist veel energie, zei hij. Een punt erachter zetten kan hij niet.
Een paar dagen later hebben we het er over gehad en was ik gerustgesteld.
Dikke knuffel voor jullie
Na 4 nagels minder en een omgekeerde maag, kreeg ik een berichtje. Ik hoefde me geen zorgen te maken. Hij kan niet zonder mij en ik geef hem juist veel energie, zei hij. Een punt erachter zetten kan hij niet.
Een paar dagen later hebben we het er over gehad en was ik gerustgesteld.
Dikke knuffel voor jullie
donderdag 14 mei 2009 om 11:58
jeetje vrouwtje,wat is jou leven in korte tijd veranderd!
Begrijp ik het nou goed dat nr2 zijn vrouw op de hoogte is dat jij zijn nr2 bent?
Gaat het nog wel allemaal tussen die twee of is het einde daar in zicht?
Voel je je toch niet op de een of andere manier schuldig dat er misschien een huwelijk naar de knoppen gaat?
Bij mij is alles rustig,ben echt heel druk met werk.
nr 2 en ik sms-en of mailen/bellen elkaar zo af en toe,van mij hoeft ook niet meer,ben heel druk bezig mijn leven op te bouwen zodat ik straks onafhankelijk kan zijn.
Mis nr2 wel heel erg,toch als ik aan hem denk wordt ik rustig en blij,hij wacht op me en geeft me de tijd en ruimte om me los te maken,hij is ook altijd zo heerlijk vrolijk,een rasechte optimist,dat zal later wel wennen zijn ,ik heb al die jaren opgescheept gezeten met een vreselijke zwartkijker.
Over een poosje zien we elkaar weer,wel met anderen erbij maar ik ben al blij met een praatje en een glimlach.
vrienden weten dat we het goed met elkaar kunnen vinden,we hopen dat het niet opvalt dat het meer dan dat is.
Nou meiden,ik ga nu weer verder met opruimen,ben eindelijk een dagje vrij en het is hier een bende.
Begrijp ik het nou goed dat nr2 zijn vrouw op de hoogte is dat jij zijn nr2 bent?
Gaat het nog wel allemaal tussen die twee of is het einde daar in zicht?
Voel je je toch niet op de een of andere manier schuldig dat er misschien een huwelijk naar de knoppen gaat?
Bij mij is alles rustig,ben echt heel druk met werk.
nr 2 en ik sms-en of mailen/bellen elkaar zo af en toe,van mij hoeft ook niet meer,ben heel druk bezig mijn leven op te bouwen zodat ik straks onafhankelijk kan zijn.
Mis nr2 wel heel erg,toch als ik aan hem denk wordt ik rustig en blij,hij wacht op me en geeft me de tijd en ruimte om me los te maken,hij is ook altijd zo heerlijk vrolijk,een rasechte optimist,dat zal later wel wennen zijn ,ik heb al die jaren opgescheept gezeten met een vreselijke zwartkijker.
Over een poosje zien we elkaar weer,wel met anderen erbij maar ik ben al blij met een praatje en een glimlach.
vrienden weten dat we het goed met elkaar kunnen vinden,we hopen dat het niet opvalt dat het meer dan dat is.
Nou meiden,ik ga nu weer verder met opruimen,ben eindelijk een dagje vrij en het is hier een bende.
donderdag 14 mei 2009 om 17:07
quote:vrouwtje29 schreef op 14 mei 2009 @ 17:00:
Hoi Dames,
Katara, wat een lieve, geduldige no.2! Ik vind het echt ontzettend knap dat je zo de tijd neemt en niet overhaaste beslissingen neemt. Er wacht een mooie toekomst op je te wachten!
Zijn vrouw weet inderdaad dat ik zijn no.2 ben. Geloof het of niet; zij hebben een heel mooi huwelijk. Leuk stel, leuke kinderen,maar hij heeft dit nodig om het mooi te houden en zijn vrouw is veel te bang hem te verliezen, en geeft hem die vrijheid waar hij om vraagt. Zou ze dat niet doen, of al zou ze het verklappen tegen mijn man bijv. dan is het tussen hun over. Dat heeft hij haar beloofd.
Heel apart dus allemaal...
:puke:
Dat jij jezelf aan kunt kijken iedere ochtend.
Jullie zijn twee loten uit de loterij.
Als je je bek niet houdt tegen de man van mijn neukie dan gaan we scheiden. En jij vindt dat goed geregeld.
Echt heel apart.
Hoi Dames,
Katara, wat een lieve, geduldige no.2! Ik vind het echt ontzettend knap dat je zo de tijd neemt en niet overhaaste beslissingen neemt. Er wacht een mooie toekomst op je te wachten!
Zijn vrouw weet inderdaad dat ik zijn no.2 ben. Geloof het of niet; zij hebben een heel mooi huwelijk. Leuk stel, leuke kinderen,maar hij heeft dit nodig om het mooi te houden en zijn vrouw is veel te bang hem te verliezen, en geeft hem die vrijheid waar hij om vraagt. Zou ze dat niet doen, of al zou ze het verklappen tegen mijn man bijv. dan is het tussen hun over. Dat heeft hij haar beloofd.
Heel apart dus allemaal...
:puke:
Dat jij jezelf aan kunt kijken iedere ochtend.
Jullie zijn twee loten uit de loterij.
Als je je bek niet houdt tegen de man van mijn neukie dan gaan we scheiden. En jij vindt dat goed geregeld.
Echt heel apart.
donderdag 14 mei 2009 om 17:19
Vrouwtje, ben jij nu echt zo een naieve kip ? Meen je dat zijn vrouw het nodig heeft om zelf persoonlijk jouw man in gaan te lichten? Dat klusje gaan anderen in haar omgeving perfect voor haar opknappen want ik garandeer je dat ze dit gebeuren echt niet voor zich alleen gaat houden.
Verder mag je heel trots zijn op het rommelen met een vent die via pure manipulatie en machtsmisbruik zijn vrouw in het gareel schijnt te kunnen en willen houden. En dat allemaal uit "echte liefde" voor jou. Ik onderschrijf, zelfs als man, dubbelvetgedrukt en onderstreept de eerste opmerking van alba.
Inderdaad heel apart ..... tal van vrouwen zitten nu jaloers te smachten dat jij zo een achterbaks sujet van een vent hebt mogen treffen en zelf ook nog eens aan het heel aparte "spelletje" mee mag doen.
Ben er nu nog even blij mee want het kan verdomd snel ook voor jou anders gaan lopen.
Verder mag je heel trots zijn op het rommelen met een vent die via pure manipulatie en machtsmisbruik zijn vrouw in het gareel schijnt te kunnen en willen houden. En dat allemaal uit "echte liefde" voor jou. Ik onderschrijf, zelfs als man, dubbelvetgedrukt en onderstreept de eerste opmerking van alba.
Inderdaad heel apart ..... tal van vrouwen zitten nu jaloers te smachten dat jij zo een achterbaks sujet van een vent hebt mogen treffen en zelf ook nog eens aan het heel aparte "spelletje" mee mag doen.
Ben er nu nog even blij mee want het kan verdomd snel ook voor jou anders gaan lopen.
donderdag 14 mei 2009 om 19:27
Heel apart inderdaad en een heel mooi huwelijk en gezin, dat bestaat bij de gratie van dreigementen.
Dat huwelijk en gezin van jou is vast ook zo mooi. Kijk je kinderen nog eens goed aan, Vrouwtje, nu zijn ze nog onschuldig, gelukkig en tevreden, heel binnenkort niet meer. Ze gaan een levenslang lidteken oplopen en dat gaan ze jou verwijten.
Als jij dit niet gelooft, of een van die andere zweefteven hier, dan mag je tussen het genieten en knuffelen door een van mijn dochters eens bellen.
Dat huwelijk en gezin van jou is vast ook zo mooi. Kijk je kinderen nog eens goed aan, Vrouwtje, nu zijn ze nog onschuldig, gelukkig en tevreden, heel binnenkort niet meer. Ze gaan een levenslang lidteken oplopen en dat gaan ze jou verwijten.
Als jij dit niet gelooft, of een van die andere zweefteven hier, dan mag je tussen het genieten en knuffelen door een van mijn dochters eens bellen.
donderdag 14 mei 2009 om 20:25
Vrouwtje (dom doosje?) wij zijn hier met wat mannen bij elkaar bij ikkezelf om weer eens bij te kletsen. Net als 2 andere vrouwen die hier al een bericht neergezet hebben zijn wij hier stomverbaasd over jouw complete naiviteit in deze. Het lijkt haast of jij, samen met die oetlul van een " vent", trots bent op die oelewapper die zijn echtgenote zo compleet achterlijk en ontzettend vernederend behandeld en neerzet.
Nota bene de moeder van zijn eigen kinderen.
Dan durf jij ook nog eens te praten over een goed huwelijk, leuk stel etc. etc.
Hier zegt men in zo een geval " ben jij nu echt compleet van de ratten besnuffeld?".
Wij zijn echt geen engeltjes, onze partners ook niet en dat hoeven ze van ons niet te zijn. Maar als die sukkel die jij nu aan je kruis hebt hangen al jaren bij onze vriendenclub zou hebben gehoord en op dit moment hier zou zijn en ons zijn zeer vernederende en vrouwonvriendelijke aktie zou vertellen dan schopten wij hem er op dit moment gezamenlijk letterlijk en figuurlijk uit en zouden wij hem nooit en te never meer willen zien.
Wij hebben nu zoiets van " dit moet je echt aan het verzinnen zijn want daar trapt een enigzins normaal gevoelsmatig onderlegd mens toch niet met haar maatje 36 in".
Als jij dit gebeuren toch normaal blijft vinden dan adviseren wij jou om nu nog de crisisdienst GZZ op te bellen of minimaal maandag contact op te nemen met een goede psychiater.
Die oelewapper verdient een officiele aanklacht wegens ernstige mishandeling want onder dat kopje valt ook geestelijke mishandeling.
Nota bene de moeder van zijn eigen kinderen.
Dan durf jij ook nog eens te praten over een goed huwelijk, leuk stel etc. etc.
Hier zegt men in zo een geval " ben jij nu echt compleet van de ratten besnuffeld?".
Wij zijn echt geen engeltjes, onze partners ook niet en dat hoeven ze van ons niet te zijn. Maar als die sukkel die jij nu aan je kruis hebt hangen al jaren bij onze vriendenclub zou hebben gehoord en op dit moment hier zou zijn en ons zijn zeer vernederende en vrouwonvriendelijke aktie zou vertellen dan schopten wij hem er op dit moment gezamenlijk letterlijk en figuurlijk uit en zouden wij hem nooit en te never meer willen zien.
Wij hebben nu zoiets van " dit moet je echt aan het verzinnen zijn want daar trapt een enigzins normaal gevoelsmatig onderlegd mens toch niet met haar maatje 36 in".
Als jij dit gebeuren toch normaal blijft vinden dan adviseren wij jou om nu nog de crisisdienst GZZ op te bellen of minimaal maandag contact op te nemen met een goede psychiater.
Die oelewapper verdient een officiele aanklacht wegens ernstige mishandeling want onder dat kopje valt ook geestelijke mishandeling.
donderdag 14 mei 2009 om 20:32
katara, ons petje af voor jou. In veel gevallen verdient op een bepaalde manier omgaan met gevoelens van anderen niet de schoonheidsprijs. Jij doet ten minste je uiterste je best om hem toch nog met vlag en wimpel te gaan behalen. Je spiegel was misschien tijdelijk beslagen. Momenteel schijn jij je echte ik daar toch weer in te willen zien.
donderdag 14 mei 2009 om 20:37
Vrouwtje, nu ik ook nog even. Verkoop jij soms wiet(plantjes), geteeld op zolder met illegaal afgetapte stroom ? Die je stiekum aan dat figuur levert waarna hij de echte centen op strijkt?
Het is algemeen bekend dat de dampen daarvan je flink naar het hoofd kunnen stijgen en je langdurig in een roes kunnen houden.
Het is algemeen bekend dat de dampen daarvan je flink naar het hoofd kunnen stijgen en je langdurig in een roes kunnen houden.
donderdag 14 mei 2009 om 20:59
Vrouwtje, ik ben misschien nog de minst aardige van het stel hier. Zeker degene die er beroepsmatig het minste van af weet. Ik geef het eerlijk toe dat ik op mijn langdurige zakenreizen naar allerlei landen best wel eens een scheve schaats gereden heb. Daarbij ben ik nooit en te never op zoek gegaan om mijn lusten te botvieren op een goedkope leuk uitziende meid wiens pooier haar gewoon dwong om de hoer te spelen want anders ......
Jouw nummer 2 behandeld zijn vrouw zoals een ordinaire pooier of loverboy dat zou doen. Inderdaad de vrouw waarmee hij kinderen heeft gemaakt en gebaard. En jij schijnt het ook nog als een gebaar van liefde naar jou te zien dat hij andere mensen die van hem houden zo bewust zo mishandeld.....
Wat denk jij nu echt dat jij voor zo een vent bent ? 2 tieten en een k.t en echt niet meer ook al hoop je uit zijn woorden ietsanders te horen.
zuchttttt hij kan mij niet missen moet je eens even kijken wat ie toch vanuit liefde voor mij doet ... hij naait andere mensen die echt om hem geven compleet onderuit om mij af en toe te kunnen naaien.
veel plezier met het maandelijks spreiden van je benen
Jouw nummer 2 behandeld zijn vrouw zoals een ordinaire pooier of loverboy dat zou doen. Inderdaad de vrouw waarmee hij kinderen heeft gemaakt en gebaard. En jij schijnt het ook nog als een gebaar van liefde naar jou te zien dat hij andere mensen die van hem houden zo bewust zo mishandeld.....
Wat denk jij nu echt dat jij voor zo een vent bent ? 2 tieten en een k.t en echt niet meer ook al hoop je uit zijn woorden ietsanders te horen.
zuchttttt hij kan mij niet missen moet je eens even kijken wat ie toch vanuit liefde voor mij doet ... hij naait andere mensen die echt om hem geven compleet onderuit om mij af en toe te kunnen naaien.
donderdag 14 mei 2009 om 21:01
Vrouwtje, ik ben misschien nog de minst aardige van het stel hier. Zeker degene die er beroepsmatig het minste van af weet. Ik geef het eerlijk toe dat ik op mijn langdurige zakenreizen naar allerlei landen best wel eens een scheve schaats gereden heb. Daarbij ben ik nooit en te never op zoek gegaan om mijn lusten te botvieren op een goedkope leuk uitziende meid wiens pooier haar gewoon dwong om de hoer te spelen want anders ......
donderdag 14 mei 2009 om 23:01
ach knip, pak ons manne even aan. Vanwaar je frustatie op Alba en opkomen voor vrouwtje meid ? Ben je het volledig met haar en die droplul eens die zijn vrouw en de mams van zijn kids de grond in boort? ben jij van hetzelfde type die ook zo over lijken zou gaan ? Voel je je de mamma van de vreemdgangsters of zoiets? Lul je je eigen gedrag hiermee goed op grond van andere zaken die je niet voor elkaar krijgt zoals je zou willen omdat je op die gebieden gewoon iets te kort komt?
Makkelijk he, moraalridders noemen omdat je verder geen enkel fatsoenlijk argument hebt om je eigen gedrag te verklaren terwijl je verdomd goed weet en het dagelijks beseft dat je o zo fout zit. Alleen : ik hou van 2 mannen en daarom .....". en meer komt er niet uit. Lieve schat, we waarderen jou best hoor en je hebt zelfs veel kediet bij ons, denk eens na hoe zielig zoiets klinkt om een andere vrouw te beschuldigen dat jij het recht hebt om haar man te neuken terwijl je zelf verneukt wordt waar je bij staat. Het echte probleem zit dan toch echt bij jou en bij zo een zielepooot die het blijkbaar thuis niet aan kan. Dat laatste staat compleet los van elkaar en deel jij conmpleet niet met hem.
Makkelijk he, moraalridders noemen omdat je verder geen enkel fatsoenlijk argument hebt om je eigen gedrag te verklaren terwijl je verdomd goed weet en het dagelijks beseft dat je o zo fout zit. Alleen : ik hou van 2 mannen en daarom .....". en meer komt er niet uit. Lieve schat, we waarderen jou best hoor en je hebt zelfs veel kediet bij ons, denk eens na hoe zielig zoiets klinkt om een andere vrouw te beschuldigen dat jij het recht hebt om haar man te neuken terwijl je zelf verneukt wordt waar je bij staat. Het echte probleem zit dan toch echt bij jou en bij zo een zielepooot die het blijkbaar thuis niet aan kan. Dat laatste staat compleet los van elkaar en deel jij conmpleet niet met hem.