Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
kantlijn schreef:
11-10-2020 00:46
Je heel erg willen profileren als vallend binnen een bepaald kringetje van grootstedelijke kosmopolitische sociaal-culturele elite, met een facade van onbezorgde hippie-lifestyle en een geveinsde culturele geinteresseerdheid . Ik geloof het allemaal niet zo, ik zie teveel van precies hetzelfde.

Vandaar dat ik destijds geen Tindermatches had. Die app had het er gewoon moeilijk mee met dit soort teksten.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Vivi3338 schreef:
11-10-2020 00:42
😂

Maskros lamp!

‘’Je bent een goedzak. Soms zelfs een beetje te. Maar niemand die jou dat kwalijk neemt, want je uitstraling? Je geeft bijna licht zo sprankelend ben je’’.

Ik denk m’n nieuwe tinder bio
Lack bijzettafeltje gang where are you at:
"Simpel, doch stijlvol. Zo zou menig vriend jou omschrijven. Het leven hoeft niet moeilijk te zijn om ervan te genieten, toch?"
:bonk:
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
11-10-2020 00:51
"Simpel, doch stijlvol. Zo zou menig vriend jou omschrijven. Het leven hoeft niet moeilijk te zijn om ervan te genieten, toch?"

Zegzeg, er is een speciaal 'connectie' topic he 🤣
iceteapeach schreef:
11-10-2020 00:55
Zegzeg, er is een speciaal 'connectie' topic he 🤣
Haha. Lekker tafelen met z'n allen
wij slapen nooit.
kantlijn schreef:
11-10-2020 00:46
Je heel erg willen profileren als vallend binnen een bepaald kringetje van grootstedelijke kosmopolitische sociaal-culturele elite, met een facade van onbezorgde hippie-lifestyle en een geveinsde culturele geinteresseerdheid . Ik geloof het allemaal niet zo, ik zie teveel van precies hetzelfde.
Oh, juist, ligt het dan misschien aan jouw kringen? Ik zie dat dus echt nooit🤔
Dat klinkt anders hartstikke sympathiek hoor!
iceteapeach schreef:
Vandaar dat ik destijds geen Tindermatches had. Die app had het er gewoon moeilijk mee met dit soort teksten.
:hihi:
Die was ik ook!!
Antoon69 schreef:
11-10-2020 01:03
Die was ik ook!!
Wij begrijpen elkaar!!!
wij slapen nooit.
Sabbieehhhh schreef:
11-10-2020 01:00
Aan mijn Tinderkringen misschien, maar dat kan liggen aan het feit dat ik in de relatieve nabijheid van Amsterdam woon, daarbuiten neem ik dat type al een stuk minder frequent waar, en zoals ik al schreef viel het me op dat vrouwen boven de 45 veel 'menselijker' en 'relateerbaarder' overkomen.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Vivi3338 schreef:
11-10-2020 01:01
Dat klinkt anders hartstikke sympathiek hoor!
Echt iets wat een Maskros zou zeggen :p
:bigkiss:
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 11-10-2020 01:07
2.56% gewijzigd
wij slapen nooit.
Antoon69 schreef:
11-10-2020 01:03
Die was ik ook!!
Haal je maar niets in je hoofd want die was ik dus ook gewoon.
kantlijn schreef:
11-10-2020 01:06
Aan mijn Tinderkringen misschien, maar dat kan liggen aan het feit dat ik in de relatieve nabijheid van Amsterdam woon, daarbuiten neem ik dat type al een stuk minder frequent waar, en zoals ik al schreef viel het me op dat vrouwen boven de 45 veel 'menselijker' en 'relateerbaarder' overkomen.
Mensen onder de 45:
https://youtu.be/rv9zEcispCU
wij slapen nooit.
Sabbieehhhh schreef:
11-10-2020 01:00

Dat zijn types die hun profiel in Word typen maar waarvan je eerst de wijzigingen in de Kantlijn moet accepteren. Kan per zin of in 1x trouwens.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 11-10-2020 01:17
4.26% gewijzigd
kantlijn schreef:
Ik woon ook in de regio Amsterdam, dus daar zal het hem niet in zitten. Qua leeftijd ook jonger dan de 'menselijkere' classificering, toch eens anders selecteren op Tinder?
iceteapeach schreef:
11-10-2020 01:14
Dat zijn types die hun profiel in Word schrijven, maar waarvan je eerst de wijzigingen moet accepteren. Kan per zin of in 1x trouwens.
Ik ben te lang niet op een datingapp geweest geloof ik :rofl:
kantlijn schreef:
Misschien woon je te dicht bij een Ikea
wij slapen nooit.
Sabbieehhhh schreef:
11-10-2020 01:15
Ik woon ook in de regio Amsterdam, dus daar zal het hem niet in zitten. Qua leeftijd ook jonger dan de 'menselijkere' classificering, toch eens anders selecteren op Tinder?
Uiteraard had ik het over de modus, er zijn ook zat dertigers die me wel aanspreken. Ik date ook eigenlijk liever met een midden/eind dertiger, over het algemeen is bij leeftijdsgenoten het referentiekader gelijker.
Ikenee lijkt me beter op het moment.
11-10-2020 01:21
Misschien woon je te dicht bij een Ikea
Was het maar zo'n feest. Bij de leenbakker hier om de hoek hebben ze niet van die lekkere gehaktballetjes, laat staan frisdrank met refill.
Áls ik weer zou willen daten, dan graag rondom eigen leeftijd. Ik heb werkelijk geen zin in hoe iemand zijn pensioen heeft uitgestippeld of eentje die net zijn rijbewijs heeft gehaald. Dat had niks met mijn aangegeven leeftijdsvoorkeur te maken. Ik ging niet verder dan -5 tot +5 jaar nl.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 11-10-2020 01:39
21.94% gewijzigd
kantlijn schreef:
11-10-2020 01:28
Was het maar zo'n feest. Bij de leenbakker hier om de hoek hebben ze niet van die lekkere gehaktballetjes, laat staan frisdrank met refill.
Ik heb een Bakker Bart in de buurt en alleen maar leuke matches. Just saying
wij slapen nooit.
kantlijn schreef:
11-10-2020 01:07
Haal je maar niets in je hoofd want die was ik dus ook gewoon.
Oeh, da viel tegen zeker ;) ?
Antoon69 schreef:
11-10-2020 01:42
Oeh, da viel tegen zeker ;) ?
Uiteraard, mijn robuustheid is immers niet van spaanplaat.
kantlijn schreef:
11-10-2020 01:52
Uiteraard, mijn robuustheid is immers niet van spaanplaat.
Tijd voor een personal rebranding
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven