A perfect day again...
maandag 11 mei 2009 om 13:36
Gefeliciteerd met je zoon Dream!
Hier schijnt de zon nog, bij jullie ook allemaal (nog)??
Wat een leuke outfit heeft dat meisje hiernaast aan, en gave schoenen!! Als ik ooit zou gaan trouwen dan lijkt zo'n outfit me wel iets (maar ik ga nooit trouwen hoor, dus don't hold your breath )
Hier schijnt de zon nog, bij jullie ook allemaal (nog)??
Wat een leuke outfit heeft dat meisje hiernaast aan, en gave schoenen!! Als ik ooit zou gaan trouwen dan lijkt zo'n outfit me wel iets (maar ik ga nooit trouwen hoor, dus don't hold your breath )
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
maandag 11 mei 2009 om 22:39
maandag 11 mei 2009 om 23:59
Tssss, heb ook net Firefox geinstalleerd! Hier word je toch echt gek van, die foutmeldingen steeds. Ik denk dat ik nog wel even opnieuw moet opstarten om in FF ipv IE te forummen, maar dat doe ik morgen dan wel. Op werk heb ik ook FF en eigenlijk nooit problemen.
Lekker bezig geweest Dreamer!
Trusten, kom later weer terug, met FF hopelijk...... zelfs de smileys doen het nu niet...
Lekker bezig geweest Dreamer!
Trusten, kom later weer terug, met FF hopelijk...... zelfs de smileys doen het nu niet...
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
dinsdag 12 mei 2009 om 18:24
Zon? Warm? Ja oké, wel wat zon, maar smerig koude wind!
Verder, ik weiger GC of FF te installeren, dus weinig posten (niet ingelogd lezen gaat wel). Bovendien, wat ik WIL posten, KAN ik hier niet posten qua herkenbaarheid.
Sorry, ff dipje (het ging best goed) en tranen vanwege dingen die nu (ongewild) toch wel definitief gaan worden.... Ondanks dat 'mag' ik geloof ik qua regeling nog wel soort van 'blij' zijn.
Hoop op betrekkelijke korte termijn (als in met zo'n week of 2) naar 'mijn' vakantieadres te gaan. Ff rust en ff afstand nemen van wat precies vandaag al half jaar duurt. Zowel qua huis als qua werk (en dus ook privé) Bah. Wil m'n leven en m'n huis terug!
Zo, dat ben ik ff kwijt......
En ja Jas, dit staat nogal haaks op wat ik vorige week mailde, maar enkele (werk)dingen zijn nu concreter en die maken me (ondanks misschien beter) toch wel verdrietig. Ik zal niet precies omschrijven hoe/wat want wil geen mensen tegen het hoofd stoten, maar het is ff lastig.
Jas, hoop wel dat 'het' bij jullie goed gegaan is en die update over 'dat andere' volgt nog wel.
Nou, na een posting word ik er toch weer uitgegooid, ga dus maar ff liggen (grin, goed excuus hè!)
groetjes aan iedereen verder hier en sorry voor egoposting.
Verder, ik weiger GC of FF te installeren, dus weinig posten (niet ingelogd lezen gaat wel). Bovendien, wat ik WIL posten, KAN ik hier niet posten qua herkenbaarheid.
Sorry, ff dipje (het ging best goed) en tranen vanwege dingen die nu (ongewild) toch wel definitief gaan worden.... Ondanks dat 'mag' ik geloof ik qua regeling nog wel soort van 'blij' zijn.
Hoop op betrekkelijke korte termijn (als in met zo'n week of 2) naar 'mijn' vakantieadres te gaan. Ff rust en ff afstand nemen van wat precies vandaag al half jaar duurt. Zowel qua huis als qua werk (en dus ook privé) Bah. Wil m'n leven en m'n huis terug!
Zo, dat ben ik ff kwijt......
En ja Jas, dit staat nogal haaks op wat ik vorige week mailde, maar enkele (werk)dingen zijn nu concreter en die maken me (ondanks misschien beter) toch wel verdrietig. Ik zal niet precies omschrijven hoe/wat want wil geen mensen tegen het hoofd stoten, maar het is ff lastig.
Jas, hoop wel dat 'het' bij jullie goed gegaan is en die update over 'dat andere' volgt nog wel.
Nou, na een posting word ik er toch weer uitgegooid, ga dus maar ff liggen (grin, goed excuus hè!)
groetjes aan iedereen verder hier en sorry voor egoposting.
woensdag 13 mei 2009 om 09:45
Ja, maar van zon word ik al blij, Thee.. het idee is warm
Balen dat werk en privé allebei even zo tegenzitten. En dat je nog in die verbouwing zit! Ongelooflijk, wat is dat stom!
Ik heb vandaag kinderfeestje van LE en ik heb er geen zin in.. de voorbereidingen vooral niet. Dat is het meeste werk. Ga leuk dat ballonnen-idee van Carlien combinern met hints/pictionary, maar moet dus wel allemaal dingen verzinnen én ballonnen opblazen enzo. EN dan ook nog eerst boodschappen..
Ik heb nog een restje wijn staan, voor vanavond bij het eten
Balen dat werk en privé allebei even zo tegenzitten. En dat je nog in die verbouwing zit! Ongelooflijk, wat is dat stom!
Ik heb vandaag kinderfeestje van LE en ik heb er geen zin in.. de voorbereidingen vooral niet. Dat is het meeste werk. Ga leuk dat ballonnen-idee van Carlien combinern met hints/pictionary, maar moet dus wel allemaal dingen verzinnen én ballonnen opblazen enzo. EN dan ook nog eerst boodschappen..
Ik heb nog een restje wijn staan, voor vanavond bij het eten
Later is nu
woensdag 13 mei 2009 om 10:01
Oh, haha, ik dacht dat je ging zeggen dat je die NU even achterover ging slaan, dat restje wijn
Succes met de voorbereidingen!
K.u.t. Thee. Ik hoop dat je snel naar je vakantieadres kunt, fijn vooruitzicht! En dat ze nog steeds bezig zijn in je huis, daar zou ik gillend gek van worden. Wat zijn ze in godesvredesnaam nog allemaal aan het doen dan? Wegwezen met die lui!
Succes met de voorbereidingen!
K.u.t. Thee. Ik hoop dat je snel naar je vakantieadres kunt, fijn vooruitzicht! En dat ze nog steeds bezig zijn in je huis, daar zou ik gillend gek van worden. Wat zijn ze in godesvredesnaam nog allemaal aan het doen dan? Wegwezen met die lui!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
woensdag 13 mei 2009 om 10:14
Hai meiden...
Hier is het lekkere weer helaas alweer verdwenen en is het KOUD!!!!
en Thee dikke knuffel voor jou... ik hoop dat je vanavond kunt!?!?!?
En verder wens ik dreamer alsnog gefeliciteerd toe en veel succes met feestje!
Bye allen ik ga naar mijn werk!
Hier is het lekkere weer helaas alweer verdwenen en is het KOUD!!!!
en Thee dikke knuffel voor jou... ik hoop dat je vanavond kunt!?!?!?
En verder wens ik dreamer alsnog gefeliciteerd toe en veel succes met feestje!
Bye allen ik ga naar mijn werk!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
woensdag 13 mei 2009 om 10:53
Goedemorgen!
Ja de verbouwing duurt echt dramatisch lang. Al maanden elke dag rond 7 uur wakker geboord/gefreesd/gezaagd worden is niet leuk! Bij normale omstandigheden (naar je werk gaan etc.) merk je er natuurlijk minder van. Tja, net de pech dus dat ik juist deze tijd thuis zit/zat.
Gelukkig vertrek ik straks weer voor 2 dagen naar mijn 'uitvaladres/PTL' en heb ik even renovatieherrie-rust !
Freak, ik kom dus idd niet vanavond. Daar naartoe is geloof ik even dringend nodig, maar dat had je al begrepen.
Hoop dat het lukt met de voorbereidingen Dreamer en toch veel plezier met feestje van LE. Iets waar je geen zin in hebt, pakt vaak goed/leuk uit. En grijns, anders sla je dat wijntje maar achterover voor je ballonnen gaat opblazen
Even kijken of posten lukt
Ja de verbouwing duurt echt dramatisch lang. Al maanden elke dag rond 7 uur wakker geboord/gefreesd/gezaagd worden is niet leuk! Bij normale omstandigheden (naar je werk gaan etc.) merk je er natuurlijk minder van. Tja, net de pech dus dat ik juist deze tijd thuis zit/zat.
Gelukkig vertrek ik straks weer voor 2 dagen naar mijn 'uitvaladres/PTL' en heb ik even renovatieherrie-rust !
Freak, ik kom dus idd niet vanavond. Daar naartoe is geloof ik even dringend nodig, maar dat had je al begrepen.
Hoop dat het lukt met de voorbereidingen Dreamer en toch veel plezier met feestje van LE. Iets waar je geen zin in hebt, pakt vaak goed/leuk uit. En grijns, anders sla je dat wijntje maar achterover voor je ballonnen gaat opblazen
Even kijken of posten lukt
woensdag 13 mei 2009 om 11:08
woensdag 13 mei 2009 om 22:02
Ik heb feestje overleefd!!!
En alle kinderen ook Ik was wel heel blij dat Elvis eerder thuiskwam en de jongens meenam te voetballen.. wát een rust
met de meiden (LD en vriendinnetje van LE) nog gesjoeld. Erg leuk.
Nu nog bedankcadeautjes maken voor leiding BSO, want morgen hebben ze hun laatste dag daar!
En alle kinderen ook Ik was wel heel blij dat Elvis eerder thuiskwam en de jongens meenam te voetballen.. wát een rust
met de meiden (LD en vriendinnetje van LE) nog gesjoeld. Erg leuk.
Nu nog bedankcadeautjes maken voor leiding BSO, want morgen hebben ze hun laatste dag daar!
Later is nu