Singles Unite : deel 5!!! 😄

maandag 7 december 2020 om 14:39
Het wordt straks weer wennen voor alle poezebeesjes.
Viervoeter krijgt een nieuwe uitlaatster erbij. Ze heeft voor het eerst gelogeerd bij mijn vriendin en dat is erg goed bevallen.
Mijn rooster van januari is voor viervoeter rond. Ik mag echt in mijn handjes knijpen met al die hulp.
Zo nu even lekker niks doen.
Viervoeter krijgt een nieuwe uitlaatster erbij. Ze heeft voor het eerst gelogeerd bij mijn vriendin en dat is erg goed bevallen.
Mijn rooster van januari is voor viervoeter rond. Ik mag echt in mijn handjes knijpen met al die hulp.

maandag 7 december 2020 om 17:53
jeeej..alle lichten in mijn badkamer doen het eindelijk..boven de spiegel en in de douche heb ik nu ook licht..helemaal blij..had tot nu toe alleen maar de "hoofdverlichting" in de badkamer die het wel deed...echt zoveel mooier nu al het licht het doet er geen draden meer los in de lucht hangen enzo..het wordt nog een luxe huis
maandag 7 december 2020 om 20:34
Mijn kat werd echt chagrijnig van het thuiswerkenDatertje schreef: ↑07-12-2020 14:39Het wordt straks weer wennen voor alle poezebeesjes.
Gelukkig voor haar moest al snel weer gewoon naar het werk en kinderen naar school
( wij missen die tijd eerlijk gezegd soms wel eens, geen gejaag. Beetje uitslapen. Geen snel gesmeerde boterham maar uitgebreid lunchen)

maandag 7 december 2020 om 21:04
Goed plan. En luister goed naar jouw gevoel. En niet wat anderen verwachten of graag zouden willen.LaCasa schreef: ↑07-12-2020 00:45Zo, weer bij gelezen. Wat veel leuke dingen om te lezen en ook serieuze dingen. Jullie zijn geweldig!
Ik woon eigenlijk sinds een klein jaar alleen als single. Daarvoor vanaf mijn 20e in twee kortere en één lange relatie (met de moeder van mijn kinderen) gezeten.
Een niet zo fijn weekend achter de rug op één of andere manier. Sinterklaas met de kinderen was leuk. Vrienden die langs kwamen ook. Maar er is toch nog veel in mijn gedachte teruggekomen van de ex van afgelopen jaar (waar het voornamelijk op samenwonen botste) en ook van de date periode met de dame wat ik vorige week heb afgesloten. En de moeder van mijn kinderen zoekt toenadering (bijna drie jaar uit elkaar). Behoorlijk ingewikkeld in mijn hoofd. Ik zelf blijf voorlopig even bij mijzelf en de kinderen om mijn eigen gevoel te voelen.
Dat deze dames je bezighouden zegt misschien iets wat je juist niet wil of wat juist wel.
Misschien wil je eigelijk helemaal niets van een met hen.
Gewoon rust.
Maar wordt je in twijfel gebracht omdat je denk dat iets misschien iets zou oplossen wat je anderen gunt. Bijv dat gelukkige gezin met de kinderen en je ex. En je ex die ook nog toenadering zoekt.
Misschien zeg ik daarmee iets heel geks.

maandag 7 december 2020 om 21:29

maandag 7 december 2020 om 21:47
Ja bijzonder he. Iedereen vindt van alles van deze flat, maar de meeste mensen zijn zo onwijs vriendelijk. Ik voel mij zo op mijn gemak hier en mijn dochter gelukkig ook. Het is een super grote flat en echt van mijAttraverso schreef: ↑07-12-2020 14:48Leuk te lezen dat alles zo snel in de plooi is gevallen datertje

maandag 7 december 2020 om 22:11
Absoluut echt een warm sfeertje!
Jij mooi licht. Weer een klus gedaan. Lekker gevoel.
Ik wil nog planken in dochters slaapkamer en in de keuken. Gelukkig heb ik een jonge klussert gevonden die ik dan weer bel en hij komt dan op zijn fiets een vrouw in nood helpen!
maandag 7 december 2020 om 22:19
Geen Osdorp!alongwiththesunshine schreef: ↑07-12-2020 21:58Osdorp possuh ;p
Maar nee, lijkt me heel erg naar, fladder. Erg schrikken.