Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
PhiIae schreef:
24-12-2020 14:09
Ik ben ook in chill modus. Heb mijn vrienden Ben & Jerry uit de vriezer gehaald en de slechte kerstfilm-marathon kan van start gaan.
Heerlijke combi!
Ik ben ineens weer van de smoothies. Vraag me niet waarom :-D
PhiIae schreef:
24-12-2020 14:09
Ik ben ook in chill modus. Heb mijn vrienden Ben & Jerry uit de vriezer gehaald en de slechte kerstfilm-marathon kan van start gaan.
Die vrienden zijn ook hier welkom!
Qiyara schreef:
24-12-2020 14:11
Die vrienden zijn ook hier welkom!
Stellen nooit teleur en je kunt er geen genoeg van krijgen!
Julus schreef:
24-12-2020 14:11
Heerlijke combi!
Ik ben ineens weer van de smoothies. Vraag me niet waarom :-D
Ik normaal ook, maar nu ben ik ongesteld én alleen met kerst dus in een ijs/chocolade/chips humeur.
Julus schreef:
24-12-2020 14:12
Stellen nooit teleur en je kunt er geen genoeg van krijgen!
En ze zijn er altijd als je ze nodig hebt!
PhiIae schreef:
24-12-2020 14:13
Ik normaal ook, maar nu ben ik ongesteld én alleen met kerst dus in een ijs/chocolade/chips humeur.
Comfortfood.. Hoop dat het je eigen keuze is, alleen te zijn met kerst omdat je het fijn vindt?
Anders een :hug:
Qiyara schreef:
24-12-2020 14:19
Comfortfood.. Hoop dat het je eigen keuze is, alleen te zijn met kerst omdat je het fijn vindt?
Anders een :hug:
Niet helemaal. Reizen is nu geen optie vanwege de pandemie, dus zit vast in het buitenland.
Het kan altijd erger. Ik ben gezond en heb een warm huis. Er zijn ook mensen die hun gezondheid, baan of huis hebben verloren door covid.
Julus schreef:
24-12-2020 14:05
Best bizar dat het al zover is. Vanavond Kerstavond en over een week is het 2021. Ik kijk altijd terug op het afgelopen jaar en dit jaar was gewoon bizar. Wat dat betreft vind ik het fijn dat alles terug te lezen is op dit forum. Hoe we dit jaar hebben ervaren ( coronajaar) en hoeveel impact dat had.
Hoeveel we hier geschreven hebben, met veel lol en enthousiasme.

Ik doe verder niks aan Kerst, behalve het verder kijken van mijn serie en wandelen. Leuk om te lezen wat jullie plannen zijn en ik hoop dat het fijne dagen worden :)
Het was inderdaad een bijzonder jaar. Mindere, maar ook zeker leuke momenten.
Hier en in real life.
Anders dan anders.

Laten we eens zien wat 2021 ons gaat brengen.

🤗
Wat balen Philae. En natuurlijk kan alles altijd erger, dat neemt niet weg dat je je eigen situatie ronduit kut mag vinden.
Een hele fijne kerst gewenst voor iedereen !
Bedankt voor jullie luisterend oor :heart:
Jongens, ik val even binnen om jullie allen hele fijne kerstdagen te wensen ( voor zover mogelijk) en jullie allemaal een dikke knuffel te geven :hug:
Sabbieehhhh schreef:
24-12-2020 17:46
Jongens, ik val even binnen om jullie allen hele fijne kerstdagen te wensen ( voor zover mogelijk) en jullie allemaal een dikke knuffel te geven :hug:

Oeehhh lekker!

:hug: terug

Fijne dagen Sabbieehhhh.
Kerstgevoel is er hier wel redelijk..weer zo'n ding waar het hebben van kinderen bij helpt.

Dat zo'n ventje van 9 zegt dat ie kerst het leukste van het jaar vind en zo dol is op kerstliedjes.. en dat er heel veel cadeautjes onder de boom liggen.. en uiteraard allemaal lichtjes en de hele dag sky radio.

net een groentetaart in de over gezet, straks achter de tv met een kerstfilm met de kinderen opeten.

Fijen dagen allemaal..maar ik ben hier ook gewoon denk ik tussendoor ;-D
Van mij ook superfijne kerst gewenst aan iedereen! Hier staat het eten ook in de oven en nu nog even wat LLDLs kijken met mijn dochter. Ik kom denk ik ook nog wel even langs vanavond. Fijne avond allemaal!
Jullie ook allemaal fijne kerstdagen 😘 Wat anders dan andere jaren, maar hopelijk maakt iedereen er toch wat gezelligs van! Ik ben vooral bij m’n ouders, maar zie morgen ook m’n zus en grootouders. En natuurlijk ouderwets gourmetten!
Hele gezellige en fijne dagen gewenst ! Alleen, of samen. Maak er iets leuks van :) :love:
Ik moet denken aan precies 1 jaar geleden: toen had ik een eerste date op Kerstavond en dat had wel iets. Kan niet geloven dat dat alweer een jaar geleden is.
Sabbieehhhh schreef:
24-12-2020 17:46
Dank je wel! Ben jij samen met je liefje?
Hele fijne dagen ook voor jou en de jouwen!
Fijne dagen en eet smakelijk voor zo.
Met kids, zonder kids...

Mijn flesje gaat zo open. Eerst de kaasjes op temperatuur laten komen.

Ben thuis dus zal regelmatig ook hier langskomen.

:hug:
Fijne avond kinders
wij slapen nooit.
Tnx voor de knuffels terug!

@Julus, nee ik ben vanavond en morgen avond aan het werk en 2e kerstdag met vriendinnen dus zie hem zondag weer. :-)
Fijne dagen lieve singles❤️
Jullie ook allemaal fijne dagen toegewenst.

Ik hierzelf toch nog beetje kerst gevonden, in mijn database van 100 Gig aan muziek een kerst album gevonden. Heb nu wacht maar die staat zachtjes mee te pruttelen via mijn JBL Boombox.
fietsen varen vrouwelijk doen
Fijne dagen allemaal!
Fijne dagen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven