Nieuw begin

20-08-2019 21:37 890 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de lange en turbulente strijd voor onze dochter begint het nu echt weer te kriebelen... we gaan voor een tweede. Dit keer met PGS, in België.

Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.

Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)

Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Drieëntwintig weken, de tijd vliegt. Fijn, zo'n topvoetballer in spé. Ze heeft natuurlijk nu lekker veel ruimte, die heeft haar zus al gemaakt.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Wat heerlijk Flipje! Voel jij je ook goed? Kun je er van genieten of blijft t spannend? Kan me zo voorstellen na alles wat jullie meegemaakt hebben.

En nog leuke spulletjes gekocht? Of heb je alles al? Wij kregen 2 dochtertjes met 4 jaar er tussen (laatste in maart) en ik dacht dat ik alles had, maar de seizoen kloppen niet. Dus af en toe moet ik toch nog wat halen. Maar t meeste gebruiken we nog eens. Komt het bij jullie wel uit qua seizoen of ook heel verschillend?
November en januari, dus ik verwacht dat ze alles van dr zus wel aan kan. :)

Gaat goed hoor! Maar vooral na wat m'n zus is overkomen blijft het wel spannend tot het einde. Dat maakt je zwangerschap dan toch wel anders, wat minder leuk en onbezorgd.
Maar ik geniet er evengoed wel erg van hoor!
Ik kon niet slapen en ik moest ineens aan je denken Flip. Het begint nu toch aardig op te schieten, denk ik? Ik hoop in ieder geval dat alles goed gaat en dat jullie binnenkort jullie tweede dochtertje in jullie armen mogen houden.
defyinggravity schreef:
16-01-2021 00:46
Ik kon niet slapen en ik moest ineens aan je denken Flip. Het begint nu toch aardig op te schieten, denk ik? Ik hoop in ieder geval dat alles goed gaat en dat jullie binnenkort jullie tweede dochtertje in jullie armen mogen houden.
Wat lief, dan lagen we vast samen wakker. ;-D

Het schiet inderdaad heel erg op, ik ben al voorbij 38 weken! Die dikke buik zit me intussen erg in de weg, maar de aanstaande bevalling vind ik ook nog niet zo'n aantrekkelijke gedachte... :D Voorlopig is het in elk geval nog rustig.
Flip succes met de laatste loodjes. Hopelijk n mooie en goede bevalling!
Succes Flipje :heart:
We tellen af... vorige keer braken mijn vliezen bij 41 wk, en ik ben nu 39+1.
Getting close!

Net even een klein baal momentje hoor... ik ben gezegend met een werkelijk prachtige buik, mooi bolletje, geen kilo teveel. En nu ben ik al zó ver, bijna uitgerekend, en schiet er vanavond toch nog wat striae in m'n vel! Shit zeg... ik voelde het ook gewoon gebeuren (ik rekte kennelijk net wat te ver uit...). :(
Gelukkig nu nog maar een klein plekje, maar wel op een heel zichtbare plaats. Hopelijk blijft het hierbij en trekt het weer een beetje weg straks.
He Flipje, ik zag je topic en vroeg me al af hoe het was. De allerlaatste loodjes dus!
En natuurlijk is het lullig voor je hoor, maar eigenlijk vind ik het prachtig dat je je gewoon druk maakt om striae, en niet allerlei vreselijk nare dingen. Veel beter! En dat mag ook hoor, natuurlijk heb je het ervoor over enz enz, maar daarom hoef je het nog niet leuk te vinden.

Succes nog (en pssst mini-Flip: 39 weken is ook prima om mee geboren te worden hoor!)!
Succes Flip! Ik moest een beetje lachen om je striae :-D Zie het gewoon voor me, hoe je uit je vel scheurt!

Ik heb net mn eerste corona vaccinatie gehad en zit nog ff 15 minuten te wachten... ben niet zwanger maar zit toch een beetje op een wolk! Blij!
nausicaa schreef:
24-01-2021 00:53
He Flipje, ik zag je topic en vroeg me al af hoe het was. De allerlaatste loodjes dus!
En natuurlijk is het lullig voor je hoor, maar eigenlijk vind ik het prachtig dat je je gewoon druk maakt om striae, en niet allerlei vreselijk nare dingen. Veel beter! En dat mag ook hoor, natuurlijk heb je het ervoor over enz enz, maar daarom hoef je het nog niet leuk te vinden.

Succes nog (en pssst mini-Flip: 39 weken is ook prima om mee geboren te worden hoor!)!
.
Dat staat natuurlijk voorop! :D
Mieremuis schreef:
24-01-2021 15:08
Succes Flip! Ik moest een beetje lachen om je striae :-D Zie het gewoon voor me, hoe je uit je vel scheurt!

Ik heb net mn eerste corona vaccinatie gehad en zit nog ff 15 minuten te wachten... ben niet zwanger maar zit toch een beetje op een wolk! Blij!
Ah wat goed! Ik denk dat ik als aller aller allerlaatste in aanmerking kom, helaas.

Geen risicogroep, en ik wás werkzaam in de zorg maar ben nu werkzoekend. :)
Inderdaad fijn dat je je druk mag maken om een streep in je vel. Ik heb er heel veel. Bij mijn eerste kreeg ik die al en ik schrok ook toen ik het zag. Vooral ook fijn dat mijn schoonmoeder er iets van zei toen ze mee ging naar een echo🤦‍♀️

Succes met de laatste loodjes❤
flipje2 schreef:
24-01-2021 21:06
Ah wat goed! Ik denk dat ik als aller aller allerlaatste in aanmerking kom, helaas.

Geen risicogroep, en ik wás werkzaam in de zorg maar ben nu werkzoekend. :)
Onze beroepsgroep in de zorg is ook nog lang niet aan de beurt Flip (wij zijn bijna-collega’s :) ). Tegen die tijd heb je misschien alweer werk!
Heel veel succes met de laatste loodjes!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Spannend Flipje!
Succes met de laatste loodjes.
CaroMamaVanMaik schreef:
25-01-2021 07:21
Onze beroepsgroep in de zorg is ook nog lang niet aan de beurt Flip (wij zijn bijna-collega’s :) ). Tegen die tijd heb je misschien alweer werk!
Heel veel succes met de laatste loodjes!
Ik hoop het van harte, maar er zijn helaas geen vacatures (en wel concurrentie ;-) )... Dus mijn verlof nu komt qua timing eigenijk wel goed uit!

Ik vind het zo spannend, ik hou er rekening mee om tot 41wk te wachten, maar vandaag 39+3..... het kan ook zomaar elk moment los barsten!
Spannend hè, die laatste weken. Ik weet nog dat ik dan elke avond ging slapen en me bedacht dat de baby er de volgende dag wel eens zou kunnen zijn. Sterkte met die laatste loodjes en hopelijk hebben jullie jullie dame snel in de armen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
flipje2 schreef:
25-01-2021 10:01
Ik hoop het van harte, maar er zijn helaas geen vacatures (en wel concurrentie ;-) )... Dus mijn verlof nu komt qua timing eigenijk wel goed uit!
We hebben hier een leuke vacature maar het hoge noorden is een beetje ver voor jou ;) .

Hup Miniflip, je mag eruit hoor!!! :cheer2:
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Uitgerekend...... maar nog geen baby!
Nu maar afwachten.

Wie kijkt er even in z'n glazen bol en voorspelt de geboortedatum?
Oh ja, voorspel dan meteen ook even of het een bevalling wordt of een keizersnede, en hoe ze gaat heten. :)

Dan heb ik weer even wat vermaak.
Je had gisteren moeten bevallen, toen was het volle maan!!
Maandag 1 februari komt ze. Het wordt een 'gewone' bevalling van in totaal een uurtje of 8.

Ik weet niet wat de naam van de grote zus is, maar ik denk dat ze Sophie gaat heten (top-10-naam, dus goeie kans dacht ik zo 😅).
3 februari gok ik op. Natuurlijke bevalling waar je na de hand best positief op terug kijkt.
Naam: Ik gok op Eva.

Ben je er al klaar mee? Met het zwanger zijn?
Dinsdag 2/2 natuurlijk, hup hup veel ananasharten knagen!
En ik denk een vaginale bevalling, een snelle.
Een zebra is geen paard met strepen
4-2-2021 gok ik. Naam heb ik echt geen idee dat is zo persoonlijk. Ik denk dat het een voorspoedige bevalling gaat zijn.
Ik vind 1-2-21 wel een mooie datum.
Van mij mag je haar Loes noemen. Het maakt niet uit hoe ze eruit komt, als ze er maar snel en goed uit komt. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven