Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Rubberlaars schreef:
16-04-2021 19:18
Wat heerlijk genieten is de natuur nu hè! Vooral op zo'n dag als vandaag met de zon erbij.

Mijn wandeling was wel aardig, maar voelde geen bijzondere klik. Dus laat het hierbij.

Fwb doe ik ook niet aan. Dat lukt mij niet.
Jammer hoor, stond hij er hetzelfde in of moest je hem teleurstellen?
Dat lijkt me ook lastig namelijk..
moeras schreef:
16-04-2021 19:21
Ow ik heb wat leuks te vertellen.

Ik was met mijn hond gaan wandelen en toen zag ik een beschut plekje in het zonnetje en ben daar gaan zitten met mijn hond aan mijn voeten. Genietend van het zonnetje, komt er toch een leuke man naast me zitten aan de andere kant van het bankje. We raakte aan de praat en ik denk dat ik zeker een uur heb gepraat met deze man. Helemaal mijn type.

En ik denk dat hij er het zelfde over denkt, we hebben morgen een wandeldate :loveys:

Zit hem vast in het voorjaar hoor maar heb wel wat vlindertjes vliegen in mijn buik :-O$
Nou wat leuk, zo onverwachts!
Het bestaat dus nog haha

Veel plezier morgen..
Mimali schreef:
16-04-2021 20:07
Nou wat leuk, zo onverwachts!
Het bestaat dus nog haha

Veel plezier morgen..
Dank je :)
Julus schreef:
16-04-2021 18:09
Leuk hoor. Het gevoel dat je leeeeeft.
Zie je je lief weer snel?
Dinsdag de hele dag!
En dan vrijdag voor een hele week en we gaan zaterdag onze eerste nachtje weg. Mooi Wellness hotel met groot bed, en een bad wat wil je nog meer.
Datertje schreef:
16-04-2021 20:26
Dinsdag de hele dag!
En dan vrijdag voor een hele week en we gaan zaterdag onze eerste nachtje weg. Mooi Wellness hotel met groot bed, en een bad wat wil je nog meer.
Oooo dat klinkt goed.

Alvast heel veel plezier
Moeras wat lees ik nu... Gewoon zo op je bankje gevallen. Wat klinkt dat goedddd en zenuwen horen erbij i know. Heerlijk genieten morgen!!!
Datertje schreef:
16-04-2021 20:31
Moeras wat lees ik nu... Gewoon zo op je bankje gevallen. Wat klinkt dat goedddd en zenuwen horen erbij i know. Heerlijk genieten morgen!!!
Ja zomaar op een bankje :-D

Ja erg he? Die zenuwen, word dat bij jou al minder?
Wauw wat leuk moeras om zo iemand te leren kennen!
Heel veel plezier morgen en je treft het met het weer, wordt echt lekker weer.

En bedankt voor degene die gereageerd hebben. Het is dus heel verschillend en zo te lezen hoe je het zelf invult.
Shiverrr schreef:
16-04-2021 20:50
Wauw wat leuk moeras om zo iemand te leren kennen!
Heel veel plezier morgen en je treft het met het weer, wordt echt lekker weer.

En bedankt voor degene die gereageerd hebben. Het is dus heel verschillend en zo te lezen hoe je het zelf invult.
Dank je, ja het wordt heel mooi weer. Wel spannend vind ik
moeras schreef:
16-04-2021 20:33
Ja zomaar op een bankje :-D

Ja erg he? Die zenuwen, word dat bij jou al minder?
Ik heb geen zenuwen meer alleen maar verschrikkelijke kriebels en die komen instant als we zoenen.

De eerste date was hel, maar toen ik hem zag was het weg. De tweede date was ook nog erg maar toen wisten we dat het een wilde avond zou worden. Derde date was hier dat was ook even onwennig daarna alleen nog maar zin om elkaar te zien.

Wij zeggen tegen elkaar dat we magneetjes zijn die in elkaar klikken op het moment dat we samen zijn. Dan gaan de poorten open en zijn we niet meer te stoppen. We hebben nog helemaal niet de behoefte om langs vrienden fam te gaan. Niet langer dan nodig verwijderd van bed te zijn.
Eten en drinken en samen op de bank kroelen en filmpjes kijken is voor nu nog steeds wat we willen.

Komt vast wel een keer, maar we hebben nu nog vooral genoeg aan elkaar en verliefd zijn.
Snap ik, maar jullie hebben elkaar natuurlijk al een keer gezien en het klikt. Wel echt super leuk hoor zo iemand ontmoeten. Hoe jij die man bent tegengekomen hoor je ook niet vaak hoor!
Datertje schreef:
16-04-2021 20:59
Ik heb geen zenuwen meer alleen maar verschrikkelijke kriebels en die komen instant als we zoenen.

De eerste date was hel, maar toen ik hem zag was het weg. De tweede date was ook nog erg maar toen wisten we dat het een wilde avond zou worden. Derde date was hier dat was ook even onwennig daarna alleen nog maar zin om elkaar te zien.

Wij zeggen tegen elkaar dat we magneetjes zijn die in elkaar klikken op het moment dat we samen zijn. Dan gaan de poorten open en zijn we niet meer te stoppen. We hebben nog helemaal niet de behoefte om langs vrienden fam te gaan. Niet langer dan nodig verwijderd van bed te zijn.
Eten en drinken en samen op de bank kroelen en filmpjes kijken is voor nu nog steeds wat we willen.

Komt vast wel een keer, maar we hebben nu nog vooral genoeg aan elkaar en verliefd zijn.
Het klinkt echt of jullie voor elkaar gemaakt zijn.

Heerlijk dat jullie zo van en met elkaar kunnen genieten. Familie en vrienden komen tzt wel, geniet eerst maar lekker van elkaar.
Shiverrr schreef:
16-04-2021 21:00
Snap ik, maar jullie hebben elkaar natuurlijk al een keer gezien en het klikt. Wel echt super leuk hoor zo iemand ontmoeten. Hoe jij die man bent tegengekomen hoor je ook niet vaak hoor!
Dat is idd waar, vind het ook heel bijzonder en onverwachts om iemand zo tegen te komen.
Wat jammer, @Rubberlaars.. Heb jij aangegeven dat het niks zal worden? Lijkt me zo lastig ergens..

@Moeras, oohhh wat leukkk!!!! Heel veel plezier alvast morgen! Laat je weten hoe het gegaan is?

Hier toch maar Tinder geïnstalleerd. Ik was zo door m'n lijstje heen op Bumble :proud: Maar heb meteen wat bekende gezien uit de buurt, en meteen al diverse likes. En lopen nu 2 leuke gesprekjes! Ben al de hele avond aan het chatten. Dit is nog eens leuk. Heerlijk weekend zo, kind is bij papa, kan mama lekker op de bank swipen en chatten :applause:
Lovelylady89 schreef:
16-04-2021 21:48
Wat jammer, @Rubberlaars.. Heb jij aangegeven dat het niks zal worden? Lijkt me zo lastig ergens..

@Moeras, oohhh wat leukkk!!!! Heel veel plezier alvast morgen! Laat je weten hoe het gegaan is?

Hier toch maar Tinder geïnstalleerd. Ik was zo door m'n lijstje heen op Bumble :proud: Maar heb meteen wat bekende gezien uit de buurt, en meteen al diverse likes. En lopen nu 2 leuke gesprekjes! Ben al de hele avond aan het chatten. Dit is nog eens leuk. Heerlijk weekend zo, kind is bij papa, kan mama lekker op de bank swipen en chatten :applause:
Veel plezier met tinder swipen :proud:

Ik laat het jullie morgen wel weten hoe het gegaan is
Mimali schreef:
15-04-2021 14:33
Daar ben ik het niet mee eens hoor, ik sta met een doel op een site en like heel kieskeurig..
Dus ik heb weinig matches en van mijn kant is die match dus oprecht .
Niet reageren omdat ik nog met anderen in gesprek ben herken ik niet en als dat wel zo zou zijn dan zou ik toch een berichtje sturen van sorry maar ben nog met iemand in gesprek en wil dat eerst aankijken of zoiets..

Ik ga toch niet matches verzamelen voor de lol?
Het gaat toch om echte mensen, en we zijn toch ook geen pubers meer ofzo..

@rubberlaars leuk een wandeldate, veel plezier alvast!
Ik heb dit ook wel een beetje hoor! Ik swipe ook alleen maar als iemand mij echt aanspreekt en kan weleens balen als er geen goed gesprek uitkomt. Dat gevoel vervliegt dan wel weer, maar jammer is het wel. Ook na een date, maar ik denk dat de teleurstelling ook menselijk is. Ga me ook niet groter voordoen dan dat ik ben.. Nog wel iets van je match gehoord?

En super leuk verhaal Moeras! Erg fijn dat het dus nog wel gewoon in het wild gebeurd :) En goed dat jullie morgen gaan wandelen, dan weet je gelijk meer.
Vivi3338 schreef:
16-04-2021 21:56
Ik heb dit ook wel een beetje hoor! Ik swipe ook alleen maar als iemand mij echt aanspreekt en kan weleens balen als er geen goed gesprek uitkomt. Dat gevoel vervliegt dan wel weer, maar jammer is het wel. Ook na een date, maar ik denk dat de teleurstelling ook menselijk is. Ga me ook niet groter voordoen dan dat ik ben.. Nog wel iets van je match gehoord?

En super leuk verhaal Moeras! Erg fijn dat het dus nog wel gewoon in het wild gebeurd :) En goed dat jullie morgen gaan wandelen, dan weet je gelijk meer.
Gelukkig ben ik niet de enige 😉.. En ik heb ook geen zin(klinkt misschien beetje arrogant) om energie in iets te steken waarvan ik vantevoren al denk mwah...
Dat zou toch ook niet eerlijk zijn tegenover degene..
Nee helaas niks meer gehoord..
Ik heb het hem nog niet laten weten. Vriendin was hier, die is nu net weg. Zit nu te broeden op wat ik zal zeggen. Blijft lastig.

Leuke verhalen om te lezen van datertje en moeras. Hopelijk komen er snel meer van zulke verhalen.
Er zijn in korte tijd al meerdere succesverhalen. Datertje, Dido, Limo en deze van Moeras vind ik ook hoopvol klinken. En Attra had ook al 2x een relatie.
Op de 1 of andere manier is dit de goede tijd, lijkt wel.

Ik had ook 2x achter elkaar dates met leuke mannen, dat gebeurt ook niet elke maand.

We blijven positief😃
Rubberlaars schreef:
16-04-2021 22:13
Ik heb het hem nog niet laten weten. Vriendin was hier, die is nu net weg. Zit nu te broeden op wat ik zal zeggen. Blijft lastig.

Leuke verhalen om te lezen van datertje en moeras. Hopelijk komen er snel meer van zulke verhalen.
Oh echt niet? Maar hoe neem je dan afscheid? Gewoon even benieuwd, lijkt me zo akward en sollicitatie achtig, u hoort nog van mij 🙈
Haha ja dat lijkt erop inderdaad. Ging eigenlijk helemaal niet raar, nu ik er bij stil sta. Gewoon nog fijne dag gewenst. Misschien is het voor hem hetzelfde en was het daarom niet raar. We hebben wel gewoon leuk gekletst, maar meer ook niet.
Zo gaat het bij mij ook vaak. Je bedankt elkaar en wenst elkaar nog een fijne avond verder. Maar als het zo eindigt weet je eigenlijk al dat het niet verder gaat. Want het is beleefdheid en vrij lauw voor een date.

Als je op het einde het al hebt over nog een date, ( of hij zegt: ik wil je graag nog eens zien) is het een ander verhaal.
Dit moet dan wel gepaard gaan met oprecht enthousiasme natuurlijk. Het is woorden en daden.
Aan de manier van afscheid nemen kun je al goed zien of het een go of no go wordt, is mijn ervaring.
Julus schreef:
16-04-2021 22:55
Zo gaat het bij mij ook vaak. Je bedankt elkaar en wenst elkaar nog een fijne avond verder. Maar als het zo eindigt weet je eigenlijk al dat het niet verder gaat. Want het is beleefdheid en vrij lauw voor een date.

Als je op het einde het al hebt over nog een date, ( of hij zegt: ik wil je graag nog eens zien) is het een ander verhaal.
Dit moet dan wel gepaard gaan met oprecht enthousiasme natuurlijk. Het is woorden en daden.
Aan de manier van afscheid nemen kun je al goed zien of het een go of no go wordt, is mijn ervaring.
Precies dit inderdaad!
moeras schreef:
16-04-2021 21:52
Veel plezier met tinder swipen :proud:

Ik laat het jullie morgen wel weten hoe het gegaan is
Ja graag. Ik ben stand- by😃
Mimali schreef:
16-04-2021 15:01
Denk dat de kans sowieso klein is als ik het hier zo lees.. En misschien ben ik te kritisch, maar er moet wel iets zijn wat me aanspreekt..
Het ding is dat je dat onmogelijk kan zien aan een Tinder profiel. Tussen diegenen die jij zo kritisch beoordeelt en links swipet kan de perfecte match zitten mocht je het een kans geven... en er een beetje losser in staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven