Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.
vrijdag 16 april 2021 om 20:05
Jammer hoor, stond hij er hetzelfde in of moest je hem teleurstellen?Rubberlaars schreef: ↑16-04-2021 19:18Wat heerlijk genieten is de natuur nu hè! Vooral op zo'n dag als vandaag met de zon erbij.
Mijn wandeling was wel aardig, maar voelde geen bijzondere klik. Dus laat het hierbij.
Fwb doe ik ook niet aan. Dat lukt mij niet.
Dat lijkt me ook lastig namelijk..
vrijdag 16 april 2021 om 20:07
Nou wat leuk, zo onverwachts!moeras schreef: ↑16-04-2021 19:21Ow ik heb wat leuks te vertellen.
Ik was met mijn hond gaan wandelen en toen zag ik een beschut plekje in het zonnetje en ben daar gaan zitten met mijn hond aan mijn voeten. Genietend van het zonnetje, komt er toch een leuke man naast me zitten aan de andere kant van het bankje. We raakte aan de praat en ik denk dat ik zeker een uur heb gepraat met deze man. Helemaal mijn type.
En ik denk dat hij er het zelfde over denkt, we hebben morgen een wandeldate![]()
Zit hem vast in het voorjaar hoor maar heb wel wat vlindertjes vliegen in mijn buik![]()
Het bestaat dus nog haha
Veel plezier morgen..

vrijdag 16 april 2021 om 20:50

vrijdag 16 april 2021 om 20:55
Dank je, ja het wordt heel mooi weer. Wel spannend vind ik

vrijdag 16 april 2021 om 20:59
Ik heb geen zenuwen meer alleen maar verschrikkelijke kriebels en die komen instant als we zoenen.
De eerste date was hel, maar toen ik hem zag was het weg. De tweede date was ook nog erg maar toen wisten we dat het een wilde avond zou worden. Derde date was hier dat was ook even onwennig daarna alleen nog maar zin om elkaar te zien.
Wij zeggen tegen elkaar dat we magneetjes zijn die in elkaar klikken op het moment dat we samen zijn. Dan gaan de poorten open en zijn we niet meer te stoppen. We hebben nog helemaal niet de behoefte om langs vrienden fam te gaan. Niet langer dan nodig verwijderd van bed te zijn.
Eten en drinken en samen op de bank kroelen en filmpjes kijken is voor nu nog steeds wat we willen.
Komt vast wel een keer, maar we hebben nu nog vooral genoeg aan elkaar en verliefd zijn.

vrijdag 16 april 2021 om 21:01
Het klinkt echt of jullie voor elkaar gemaakt zijn.Datertje schreef: ↑16-04-2021 20:59Ik heb geen zenuwen meer alleen maar verschrikkelijke kriebels en die komen instant als we zoenen.
De eerste date was hel, maar toen ik hem zag was het weg. De tweede date was ook nog erg maar toen wisten we dat het een wilde avond zou worden. Derde date was hier dat was ook even onwennig daarna alleen nog maar zin om elkaar te zien.
Wij zeggen tegen elkaar dat we magneetjes zijn die in elkaar klikken op het moment dat we samen zijn. Dan gaan de poorten open en zijn we niet meer te stoppen. We hebben nog helemaal niet de behoefte om langs vrienden fam te gaan. Niet langer dan nodig verwijderd van bed te zijn.
Eten en drinken en samen op de bank kroelen en filmpjes kijken is voor nu nog steeds wat we willen.
Komt vast wel een keer, maar we hebben nu nog vooral genoeg aan elkaar en verliefd zijn.
Heerlijk dat jullie zo van en met elkaar kunnen genieten. Familie en vrienden komen tzt wel, geniet eerst maar lekker van elkaar.

vrijdag 16 april 2021 om 21:03
Dat is idd waar, vind het ook heel bijzonder en onverwachts om iemand zo tegen te komen.
vrijdag 16 april 2021 om 21:48
Wat jammer, @Rubberlaars.. Heb jij aangegeven dat het niks zal worden? Lijkt me zo lastig ergens..
@Moeras, oohhh wat leukkk!!!! Heel veel plezier alvast morgen! Laat je weten hoe het gegaan is?
Hier toch maar Tinder geïnstalleerd. Ik was zo door m'n lijstje heen op Bumble
Maar heb meteen wat bekende gezien uit de buurt, en meteen al diverse likes. En lopen nu 2 leuke gesprekjes! Ben al de hele avond aan het chatten. Dit is nog eens leuk. Heerlijk weekend zo, kind is bij papa, kan mama lekker op de bank swipen en chatten
@Moeras, oohhh wat leukkk!!!! Heel veel plezier alvast morgen! Laat je weten hoe het gegaan is?
Hier toch maar Tinder geïnstalleerd. Ik was zo door m'n lijstje heen op Bumble

vrijdag 16 april 2021 om 21:52
Veel plezier met tinder swipenLovelylady89 schreef: ↑16-04-2021 21:48Wat jammer, @Rubberlaars.. Heb jij aangegeven dat het niks zal worden? Lijkt me zo lastig ergens..
Hier toch maar Tinder geïnstalleerd. Ik was zo door m'n lijstje heen op BumbleMaar heb meteen wat bekende gezien uit de buurt, en meteen al diverse likes. En lopen nu 2 leuke gesprekjes! Ben al de hele avond aan het chatten. Dit is nog eens leuk. Heerlijk weekend zo, kind is bij papa, kan mama lekker op de bank swipen en chatten
![]()

Ik laat het jullie morgen wel weten hoe het gegaan is
vrijdag 16 april 2021 om 21:56
Ik heb dit ook wel een beetje hoor! Ik swipe ook alleen maar als iemand mij echt aanspreekt en kan weleens balen als er geen goed gesprek uitkomt. Dat gevoel vervliegt dan wel weer, maar jammer is het wel. Ook na een date, maar ik denk dat de teleurstelling ook menselijk is. Ga me ook niet groter voordoen dan dat ik ben.. Nog wel iets van je match gehoord?Mimali schreef: ↑15-04-2021 14:33Daar ben ik het niet mee eens hoor, ik sta met een doel op een site en like heel kieskeurig..
Dus ik heb weinig matches en van mijn kant is die match dus oprecht .
Niet reageren omdat ik nog met anderen in gesprek ben herken ik niet en als dat wel zo zou zijn dan zou ik toch een berichtje sturen van sorry maar ben nog met iemand in gesprek en wil dat eerst aankijken of zoiets..
Ik ga toch niet matches verzamelen voor de lol?
Het gaat toch om echte mensen, en we zijn toch ook geen pubers meer ofzo..
@rubberlaars leuk een wandeldate, veel plezier alvast!
En super leuk verhaal Moeras! Erg fijn dat het dus nog wel gewoon in het wild gebeurd

vrijdag 16 april 2021 om 22:04
Gelukkig ben ik niet de enigeVivi3338 schreef: ↑16-04-2021 21:56Ik heb dit ook wel een beetje hoor! Ik swipe ook alleen maar als iemand mij echt aanspreekt en kan weleens balen als er geen goed gesprek uitkomt. Dat gevoel vervliegt dan wel weer, maar jammer is het wel. Ook na een date, maar ik denk dat de teleurstelling ook menselijk is. Ga me ook niet groter voordoen dan dat ik ben.. Nog wel iets van je match gehoord?
En super leuk verhaal Moeras! Erg fijn dat het dus nog wel gewoon in het wild gebeurdEn goed dat jullie morgen gaan wandelen, dan weet je gelijk meer.
Dat zou toch ook niet eerlijk zijn tegenover degene..
Nee helaas niks meer gehoord..

vrijdag 16 april 2021 om 22:18
Er zijn in korte tijd al meerdere succesverhalen. Datertje, Dido, Limo en deze van Moeras vind ik ook hoopvol klinken. En Attra had ook al 2x een relatie.
Op de 1 of andere manier is dit de goede tijd, lijkt wel.
Ik had ook 2x achter elkaar dates met leuke mannen, dat gebeurt ook niet elke maand.
We blijven positief
Op de 1 of andere manier is dit de goede tijd, lijkt wel.
Ik had ook 2x achter elkaar dates met leuke mannen, dat gebeurt ook niet elke maand.
We blijven positief
vrijdag 16 april 2021 om 22:44
Oh echt niet? Maar hoe neem je dan afscheid? Gewoon even benieuwd, lijkt me zo akward en sollicitatie achtig, u hoort nog van mijRubberlaars schreef: ↑16-04-2021 22:13Ik heb het hem nog niet laten weten. Vriendin was hier, die is nu net weg. Zit nu te broeden op wat ik zal zeggen. Blijft lastig.
Leuke verhalen om te lezen van datertje en moeras. Hopelijk komen er snel meer van zulke verhalen.

vrijdag 16 april 2021 om 22:55
Zo gaat het bij mij ook vaak. Je bedankt elkaar en wenst elkaar nog een fijne avond verder. Maar als het zo eindigt weet je eigenlijk al dat het niet verder gaat. Want het is beleefdheid en vrij lauw voor een date.
Als je op het einde het al hebt over nog een date, ( of hij zegt: ik wil je graag nog eens zien) is het een ander verhaal.
Dit moet dan wel gepaard gaan met oprecht enthousiasme natuurlijk. Het is woorden en daden.
Aan de manier van afscheid nemen kun je al goed zien of het een go of no go wordt, is mijn ervaring.
Als je op het einde het al hebt over nog een date, ( of hij zegt: ik wil je graag nog eens zien) is het een ander verhaal.
Dit moet dan wel gepaard gaan met oprecht enthousiasme natuurlijk. Het is woorden en daden.
Aan de manier van afscheid nemen kun je al goed zien of het een go of no go wordt, is mijn ervaring.

vrijdag 16 april 2021 om 23:02
Precies dit inderdaad!Julus schreef: ↑16-04-2021 22:55Zo gaat het bij mij ook vaak. Je bedankt elkaar en wenst elkaar nog een fijne avond verder. Maar als het zo eindigt weet je eigenlijk al dat het niet verder gaat. Want het is beleefdheid en vrij lauw voor een date.

zaterdag 17 april 2021 om 07:56
Het ding is dat je dat onmogelijk kan zien aan een Tinder profiel. Tussen diegenen die jij zo kritisch beoordeelt en links swipet kan de perfecte match zitten mocht je het een kans geven... en er een beetje losser in staan.