Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Attraverso schreef:
22-04-2021 07:01
Vivi dat klinkt wel goed!
Dat pilletje zou voor mij een no go zijn maar ik ben van een andere generatie.

Moeras is dat met die man die bij je op een bank kwam zitten toen je op wandel was? Leuk!
Ivm je collega, een man gaat een vrouw zelden uitnodigen voor een drankje en complimenteren zonder interesse...
Ja dat is idd die zelfde man, heb er nu al zin in :-D

Jullie hebben gelijk, collega heeft vandaag gezegd uit te zien naar onze date, maar in mijn beleving is het geen date maar gewoon een drankje doen op een terrasje. Hij overrompelde me hiermee, ik heb dus niet gezegd dat het geen date is. Dom, ik weet het
RedRoseThorn schreef:
22-04-2021 19:45
Ik heb zondag date :yes:
:cheer2: Wat gaan jullie doen?
wij slapen nooit.
Aurelius schreef:
22-04-2021 11:53
Ik was best leuk in gesprek op Tinder, ze wilde graag videobellen dus dat zouden we gaan doen. Ben ik even 2 dagen uit de lucht omdat ik het druk had en dan ben ik ontmatched..schiet mij maar lek..zeker een andere match die eerder tijd had om te videobellen
Ik had je niet ontmatched, had gewoon even gewacht en aangekeken wat de reden was.

Zelf heb ik soms ook dat ik even uit de lucht ben voor een paar dagen, dan heb ik het druk of wil ik even een adempauze. Ik merk wel dat de mannen waar ik mee in gesprek ben dat niet zo kunnen waarderen.

Dus dat zal bij jou ook het geval zijn geweest, deze dame kon het denk ik niet waarderen deze radiostilte.
RedRoseThorn schreef:
:cheer: :cheer:

Wat ga je doen?
RedRoseThorn schreef:
Leuk! Met die zelfde jongen waarmee je al aan het daten was of? Wat gaan jullie doen?
Redrose, wie, wat, waar?

Attra, leuk! Beetje experimenteren en iets nieuws. Verandering van spijs doet eten en ik merk dat ik me er heel zelfverzekerd bij voel.
Julus schreef:
22-04-2021 19:58
Redrose, wie, wat, waar?

Attra, leuk! Beetje experimenteren en iets nieuws. Verandering van spijs doet eten en ik merk dat ik me er heel zelfverzekerd bij voel.
Zelfverzekerdheid is erg aantrekkelijk, vind ik
Met een "nieuwe"! Van ergens anders dan tinder. We gaan ergens wat drinken op een bankje (in de zon hopelijk). Veel zin in!
RedRoseThorn schreef:
22-04-2021 20:16
Met een "nieuwe"! Van ergens anders dan tinder. We gaan ergens wat drinken op een bankje (in de zon hopelijk). Veel zin in!
Klinkt goed, veel plezier alvast.

Volgens mij wordt het wel zonnig, beetje fris misschien maar dat is niet zo erg. In de zon is het al gauw lekker in deze tijd.
moeras schreef:
22-04-2021 19:51
Ja dat is idd die zelfde man, heb er nu al zin in :-D

Jullie hebben gelijk, collega heeft vandaag gezegd uit te zien naar onze date, maar in mijn beleving is het geen date maar gewoon een drankje doen op een terrasje. Hij overrompelde me hiermee, ik heb dus niet gezegd dat het geen date is. Dom, ik weet het
Dan zou ik dat wel nog zeggen, om verdere misverstanden te voorkomen.
wij slapen nooit.
Shiverrr schreef:
22-04-2021 19:57
Leuk! Met die zelfde jongen waarmee je al aan het daten was of? Wat gaan jullie doen?
Nee nee zeker niet. Die heeft na zijn drukte ondanks de geplande date niks meer laten horen.
alongwiththesunshine schreef:
22-04-2021 20:21
Dan zou ik dat wel nog zeggen, om verdere misverstanden te voorkomen.
Ja ga ik ook doen, moet alleen even goed bedenken hoe ik dit misverstand het beste kan rechtzetten.
Oei dat is niet leuk om te moeten zeggen moeras. Maar het kan maar beter duidelijk zijn voor hem.

Redrosethorn wat leuk een date. Ik hoop op heerlijk zonnig weer voor je.

Als ik 2 dagen niks hoor (zonder dat de ander dat even meldt), terwijl we leuk aan het kletsen waren, zou ik ook afhaken. Omdat ik dan toch weer denk dat de ander het af laat weten. Net zoals de man waar ik vorige week mee zou daten en die ineens niks meer liet horen. Dat is helaas toch de negatieve kant van daten die gaat spreken.
moeras schreef:
22-04-2021 20:23
Ja ga ik ook doen, moet alleen even goed bedenken hoe ik dit misverstand het beste kan rechtzetten.
"Hoi *naam collega*, nog even over het drankje op het terras: dat is vanuit mij gezien vriendschappelijk en ik wil dat toch nog even aangeven om misverstanden te voorkomen. Tot *datum*, ik heb er zin in!"

Klaar.
wij slapen nooit.
22-04-2021 20:38
"Hoi *naam collega*, nog even over het drankje op het terras: dat is vanuit mij gezien vriendschappelijk en ik wil dat toch nog even aangeven om misverstanden te voorkomen. Tot *datum*, ik heb er zin in!"

Klaar.
Ja goed idee, gewoon luchtig houden. Bedankt voor het meedenken :)
Ik kijk een hele leuke en grappige film. Yesterday. Over een singer songwriter die niet doorbreekt en een ongeluk krijgt. Daarna blijkt niemand ooit van the Beatles gehoord te hebben (ze hebben nooit bestaan) en hij krijgt het idee om al hun nummers zelf uit te brengen. Echt een grappige film.
moeras schreef:
22-04-2021 19:46
Klinkt goed.
Een beetje verschil in levensstijl is geen probleem, denk ik.

Hoop dat er een leuke date volgt, nu alleen nog een datum afspreken :)
Zeker waar! Zolang het geen onoverkomelijke dingen zijn dat kan het ook weer wat reuring geven. Gaat er uiteindelijk om hoe iemand mij behandeld, vaak genoeg dates gehad waarbij alles leek te kloppen maar uiteindelijk sukkels waren 🙈 Hij heeft vandaag zelf contact opgenomen, we gaan het zien :)
Julus schreef:
22-04-2021 20:52
Ik kijk een hele leuke en grappige film. Yesterday. Over een singer songwriter die niet doorbreekt en een ongeluk krijgt. Daarna blijkt niemand ooit van the Beatles gehoord te hebben (ze hebben nooit bestaan) en hij krijgt het idee om al hun nummers zelf uit te brengen. Echt een grappige film.
Klinkt leuk, veel kijk plezier :)
Vivi3338 schreef:
22-04-2021 21:04
Zeker waar! Zolang het geen onoverkomelijke dingen zijn dat kan het ook weer wat reuring geven. Gaat er uiteindelijk om hoe iemand mij behandeld, vaak genoeg dates gehad waarbij alles leek te kloppen maar uiteindelijk sukkels waren 🙈 Hij heeft vandaag zelf contact opgenomen, we gaan het zien :)
Zeker waar.

Het is veel belangrijker hoe je behandeld wordt. Hij klinkt wel echt als een leuke man
RedRoseThorn schreef:
22-04-2021 20:22
Nee nee zeker niet. Die heeft na zijn drukte ondanks de geplande date niks meer laten horen.
Pff wat een sukkel zeg! Goed dat je lekker door bent gegaan en date in vooruitzicht hebt :) Heb je het gevoel dat het ook beetje je type is en een match?
Shiverrr schreef:
22-04-2021 19:22
@vivi: vind je het goed dat ik je even PM?
Tuurlijk!
22-04-2021 20:38

Klaar.
De kans bestaat dat hij als reactie gaat geven: ik was ook niet gelijk van plan om je ten huwelijk te vragen of iets in die trant.

Maar is toch beter hoor om het vantevoren te zeggen. Heb paar keer achteraf soort "verwijt" gekregen. Terwijl ik dacht: ik zie het wel...gewoon gezellig wat drinken of iets doen. Mannen hopen dan op meer.
dido68 schreef:
22-04-2021 21:16
De kans bestaat dat hij als reactie gaat geven: ik was ook niet gelijk van plan om je ten huwelijk te vragen of iets in die trant.

Maar is toch beter hoor om het vantevoren te zeggen. Heb paar keer achteraf soort "verwijt" gekregen. Terwijl ik dacht: ik zie het wel...gewoon gezellig wat drinken of iets doen. Mannen hopen dan op meer.
Ik denk ook dat eerlijkheid beter is.

Heb nog wel eens de neiging om iets op z'n beloop te laten. Maar daar moet ik mee stoppen.
Breng mezelf in de problemen daardoor.
Vivi3338 schreef:
22-04-2021 21:10
Pff wat een sukkel zeg! Goed dat je lekker door bent gegaan en date in vooruitzicht hebt :) Heb je het gevoel dat het ook beetje je type is en een match?
Jawel! In ieder geval kwa humor!
Kan me voorstellen dat wel lastige positie is Moeras! Maar beter om maar gewoon netjes en direct te zijn, want achteraf verwijten is niks.

Nou het wordt date weekend, hij heeft net wat voorgesteld voor zaterdag :) Hopelijk hebben we allemaal een succesvol weekend! Jij ging weee wandelen toch Moeras, voel je meer spanning of juist relaxter nu? Ik vind een 2e date soms spannender, dan leer je elkaar echt wat meer kennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven