Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
fladder schreef:
02-05-2021 14:31
De wintertuin, over een eeuw in Duitsland, gebaseerd op brieven van een heel gewone Duitse familie. Echt prachtig.
Bedankt, heb inmiddels een ander boek besteld. Een "filosofische beschouwing over de invloed van internet, algoritmen en big data op de menselijke leefwereld, gezien als een bedreiging voor de geest, met een pleidooi voor een houding waarin ruimte is voor de menselijke subjectiviteit." Niet luchtig, maar leek me wel interessant. Van Rob van Gerwen.
wij slapen nooit.
Leuk vivi!
Leuk Vivi, dat het zo goed voelt en dat je over het appen hebt kunnen praten..
Is die onzekerheid ook weer weg..
@vivi: Klinkt goed! En fijn dat jullie op 1 lijn liggen wat betreft thuis afspreken en dat je nu weet dat hij geen apper is. Dan weet je iig wel dat er niks is als hij niet zoveel appt. Vind je het vervelend dat hij minder wil appen of is dat voor jou geen probleem? Maar gelukkig heeft het gesprek wel je onzekerheid kunnen wegnemen.
Heerlijk urenlang gewandeld in een groot park. Helemaal rozig nu, want er was een zonnetje.
Verder geen actie op de datingapp. Heb er ook weinig zin in eigenlijk.
Ik was net aan het kijken bij wat traditionele datingsites, maar die weten hun prijzen wel te maken zeg..wat idioot die bedragen. Je gaat toch geen 40 euro per maand geven voor een datingsite..of 20 euro maar dan moet je meteen een jaar of meer tegelijk kopen..hallo..doe even normaal..

maar tegelijk, zie je wel dat er toch op een andere manier mee om wordt gegaan, uitgebreidere teksten, serieuzer, met ook wel de gangbare tinderteksten maar dat is echt zo slap en kansloos op zulke sites.

Dus, ik heb mijn tekst van die site op tinder gezet..eens kijken hoe tekst gevoelig de dames op tinder zijn.
fladder schreef:
02-05-2021 22:42
Vond de avondklok ook wel een raar (onvrij) idee hoor. Alleen mis ik nu de rust die het meebracht! Stilte op straat.

Nu de cafés nog dicht zijn, hangt men graag voor mijn deur, met scooter
Of erger, in mijn trappenhuis.
Kom bij mij een wijntje doen, lekker rustig hier.
Shiverrr schreef:
03-05-2021 11:41
@vivi: Klinkt goed! En fijn dat jullie op 1 lijn liggen wat betreft thuis afspreken en dat je nu weet dat hij geen apper is. Dan weet je iig wel dat er niks is als hij niet zoveel appt. Vind je het vervelend dat hij minder wil appen of is dat voor jou geen probleem? Maar gelukkig heeft het gesprek wel je onzekerheid kunnen wegnemen.
Het is even wennen! Maar ik ben nooit iemand geweest die echt behoefte heeft aan ‘goedemorgen’ en ‘slaap lekker’ appjes etc, ik reageer vaak ook pas uren later haha. Maar normaal wat meer contact gewend, andere kant is ook wel fijn idee dat hij niet veel waarde hecht aan telefoon en geen social media ook. Als ik wat stuur reageert hij gelukkig altijd wel enthousiast. Na mijn vorige ervaringen heb ik gemerkt dat het wel echt om de daden gaat. Ookal stuurt iemand veel lieve appjes, het zegt in feite vrij weinig als er geen moeite wordt gedaan..
Hier een oud-contact die begint met:

"Best raar, op de een of andere manier wil je niet uit mijn hoofd verdwijnen."
Nee echt ontzettend raar inderdaad :').

(Dit was iemand waarmee ik nauwelijks had gepraat en na twee weken opeens weer begon met praten. Toen ik zei dat mijn enthousiasme daardoor was afgenomen, mede omdat hij ook nog eens "geen zin" had om te bellen, vond hij mij egoïstisch. Zijn moeder bleek in de tussentijd overleden te zijn en hij was druk bezig geweest met het verhuizen van spullen. Iets wat ik blijkbaar had moeten ruiken volgens hem.
Vervolgens kwam er een heel ongenoegen over Millennials uit: het was altijd hetzelfde liedje met hen, ze dachten het altijd beter te weten en dat de wereld om hen draaide. Met een kots-smiley erachter. En nee hij bleef ook absoluut niet hangen want hij had zelfrespect. Ik heb hem nog gecondoleerd en dat was het voor de rest.)

Nu schrijft hij dat hij de drang voelt om mij alsnog ervan te overtuigen dat hij oprecht, eerlijk en respectvol is. :")
wij slapen nooit.
Waar wacht je op Sunshine :P
Alongwiththesunshine; wat een wanhopige poging...

Heb je gereageerd en zo ja, hoe?
Antoon69 schreef:
03-05-2021 21:04
Waar wacht je op Sunshine :P
(6)
wij slapen nooit.
Shug schreef:
03-05-2021 21:04
Alongwiththesunshine; wat een wanhopige poging...

Heb je gereageerd en zo ja, hoe?
Ik weet ook niet meer wat ik ervan moet denken. Ik heb gezegd dat ik weleens had gelezen dat mannen terugkomen als je ze negeert, maar dat ik het daar niet om deed.
Hij zei ook dat hij zich benauwd had gevoeld toen ik had voorgesteld om te bellen dus hij klinkt echt als de ideale man.
wij slapen nooit.
Ja, jij hebt ‘m gevonden: dé ideale man... :P

Dattie lekker even gaat wieberen.
Omg deze slaat echt alles! What a catch ( volgens hem zelf dan).
Als zijn moeder al is overleden, want ik vraag het me af eerlijk gezegd. Er worden vaak genoeg ziektes en overlijdens als smoes gebruikt.

Ik zou er geen seconde aandacht meer aan geven. Het is lente en het jeukt. Toedels!
Shug schreef:
03-05-2021 21:22
Ja, jij hebt ‘m gevonden: dé ideale man... :P

Dattie lekker even gaat wieberen.
Heeft jouw spookdate zich nog geopenbaard? En zo ja, met welke smoes?😁
Waar halen de daters nog de zin en kracht vandaan? Dat vraag ik me echt af. Het lijkt wel of alle sneuhazen ineens weer wakker worden om ons alle dateplezier af te nemen.
Julus schreef:
03-05-2021 21:51
Het is lente en het jeukt.
Eczeemuitslag :lol:
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
03-05-2021 22:13
Eczeemuitslag :lol:
Moet ie lekker krabben!
RedRoseThorn schreef:
02-05-2021 23:13
Leuk vivi!
Jij nog iets gehoord eigenlijk?
03-05-2021 20:57

(Dit was iemand waarmee ik nauwelijks had gepraat en na twee weken opeens weer begon met praten. Toen ik zei dat mijn enthousiasme daardoor was afgenomen, mede omdat hij ook nog eens "geen zin" had om te bellen, vond hij mij egoïstisch. Zijn moeder bleek in de tussentijd overleden te zijn en hij was druk bezig geweest met het verhuizen van spullen. Iets wat ik blijkbaar had moeten ruiken volgens hem.
Vervolgens kwam er een heel ongenoegen over Millennials uit: het was altijd hetzelfde liedje met hen, ze dachten het altijd beter te weten en dat de wereld om hen draaide. Met een kots-smiley erachter. En nee hij bleef ook absoluut niet hangen want hij had zelfrespect. Ik heb hem nog gecondoleerd en dat was het voor de rest.)

Nu schrijft hij dat hij de drang voelt om mij alsnog ervan te overtuigen dat hij oprecht, eerlijk en respectvol is. :")
He’s a keeper!

En zijn uitspattingen over Millennials, hij is dus ook wat ouder neem ik dan aan? En dan niet eens durven te bellen..
03-05-2021 20:57

Nu al een moeizame false start, geen aandacht meer aan geven.
Vivi3338 schreef:
03-05-2021 22:30
He’s a keeper!

En zijn uitspattingen over Millennials, hij is dus ook wat ouder neem ik dan aan? En dan niet eens durven te bellen..
Ja, onze generatie wordt helaas wel vaker weggezet als een kutgeneratie :')
wij slapen nooit.
Aurelius schreef:
03-05-2021 18:18
Kom bij mij een wijntje doen, lekker rustig hier.
Ik vlucht morgen naar een rustige plek voor een paar dagen.
Maar zal het in gedachten houden :)
Julus schreef:
03-05-2021 21:54
Waar halen de daters nog de zin en kracht vandaan? Dat vraag ik me echt af. Het lijkt wel of alle sneuhazen ineens weer wakker worden om ons alle dateplezier af te nemen.
Ik zit net weer op Tinder, en schrik inderdaad van het aanbod.
Mooi verwoord trouwens :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven