Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Antoon69 schreef:
11-05-2021 14:41
ik heb er de laatste dagen nog wel eens over nagedacht waarom mannen vanaf een bepaalde leeftijd in hun communicatie op dating sites zo ongegeneerd op seks gericht zijn. Dat ze dat in gedachte altijd al zijn geweest daar twijfel ik niet aan, maar waarom ze op een gegeven moment meteen in een gesprek al alle gevoel voor decorum laten vallen en de meest smakeloze opmerkingen gaan maken. Uit de reacties hier blijkt toch wel dat de meeste dames hier niet gecharmeerd door zijn en dat de kansen op een een leuk gesprek eigenlijk verpest worden.

Misschien komen de meeste wel uit een lange monogame relatie waarbij hun ex al lange tijd niet meer te porren was. En dat ze nu persee willen voorkomen weer in zo'n situatie te raken. Dus dat ze expres een alles-of-niets communicatie gaan voeren, waarin ze alle dates met enige terughoudendheid op seksgebied er meteen uit willen filteren. Resultaat is alleen dat ze het bij bijna iedereen meteen verprutsen.
Spijker op zijn kop. Ik heb het meerdere keren gewoon gevraagd. En het is wat jij zegt. Ze willen vooraf weten of er een klik in bed zal zijn.
Ik denk ook dat de meeste mannen van 40+ en zeker na lange relatie, een hele tijd de markt willen verkennen. Lekker veel seks zonder verplichting. De meesten willen fwb in mijn ervaring. Geen gedoe. Vooral dat hoor je heeeel vaak. Er staat vaak in profielen " geen drama ".
Julus schreef:
11-05-2021 14:43
Ik vind het al een afknapper als een man zo over vrouwen praat. Dan weet je dat hij uiterlijk of postuur vrij belangrijk vindt. Je wordt onzeker gemaakt door zo'n man.

Hij is je niet waard als hij moeilijk doet over je postuur, terwijl hij zelf notabene ook niet superslank is.
Het komt misschien zo op dit forum anders over als dat het tijdens het gesprek was hoor. Ik kort het even gauw samen. Hij deed namelijk helemaal niet lullig of wat dan ook. En ik ben blij dat hij daar eerlijk in is, want ik hou ook niet van forse mannen. En ik zie graag op foto's van zo'n Tinder app ook graag het hele lichaam als alleen een hoofd. Dus in die zin, snapte ik zijn opmerking wel. En de gesprekken zijn verder super relaxed, helemaal niet sex gerelateerd of iets in de zin. Het lijkt me meer een goedzak.

De date is verschoven naar vrijdag. Nu nog hopen op mooi weer. Hij gaf al aan dat ik evt ook naar hem kan komen als het weer niet mee zit. Maar dat lijkt me nogal akward als 1e date..
Julus schreef:
11-05-2021 14:54
Spijker op zijn kop. Ik heb het meerdere keren gewoon gevraagd. En het is wat jij zegt. Ze willen vooraf weten of er een klik in bed zal zijn.
Ik denk ook dat de meeste mannen van 40+ en zeker na lange relatie, een hele tijd de markt willen verkennen. Lekker veel seks zonder verplichting. De meesten willen fwb in mijn ervaring. Geen gedoe. Vooral dat hoor je heeeel vaak. Er staat vaak in profielen " geen drama ".

Maar ik denk dat ze in de praktijk alleen maar positieve antwoorden van werkloze sekswerkers zullen krijgen. Meeste vrouwen zullen denken dat zo'n man niet goed bij zijn hoofd is. Mannen hebben kennelijk niet door hoe ze overkomen en hebben kennelijk nooit leren communiceren.
Als wel of geen seks zo'n issue is, kun je ook op een wat nettere dicretere manier ook achter proberen te komen hoe belangrijk seks voor je date is. Door het gewoon netjes te vragen bijvoorbeeld.
Julus schreef:
11-05-2021 14:54
Of nog erger! 'Geen gezeik' zie ik ook vaak staan.
Antoon69 schreef:
11-05-2021 15:22
Maar ik denk dat ze in de praktijk alleen maar positieve antwoorden van werkloze sekswerkers zullen krijgen. Meeste vrouwen zullen denken dat zo'n man niet goed bij zijn hoofd is. Mannen hebben kennelijk niet door hoe ze overkomen en hebben kennelijk nooit leren communiceren.
Als wel of geen seks zo'n issue is, kun je ook op een wat nettere dicretere manier ook achter proberen te komen hoe belangrijk seks voor je date is. Door het gewoon netjes te vragen bijvoorbeeld.
Zoals laatst eentje aan mij vroeg of ik al in de overgang ben :facepalm:
Rubberlaars schreef:
11-05-2021 15:24

Had hij al last van zijn prostaat?
Antoon69 schreef:
11-05-2021 15:27
Haha, zo bijdehand ben ik pas een uur later!
Antoon69 schreef:
11-05-2021 15:27
:rofl:
Rubberlaars schreef:
11-05-2021 15:31
Haha, zo bijdehand ben ik pas een uur later!
Volgende keer meteen een 'middle aged' man voor de geest toveren. In al zijn facetten: dikke buik, kaal/grijs haar, bruine/geen tanden, mamil aspiraties, zijn 1.60m/11cm lengte... Laat je zo inspireren tot een gezellig gesprek!
Rubberlaars schreef:
Omg, het is toch niet te geloven haha.
Je vraagt je toch af of er geen leuke mannen meer bestaan..
..
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 11-05-2021 16:01
0.00% gewijzigd
Antoon69 schreef:
11-05-2021 15:37
Volgende keer meteen een 'middle aged' man voor de geest toveren. In al zijn facetten: dikke buik, kaal/grijs haar, bruine/geen tanden, mamil aspiraties, zijn 1.60m/11cm lengte... Laat je zo inspireren tot een gezellig gesprek!
Dit ga ik zeker doen. Vooral die bruine/geen tanden....jakkes.
Het komt echt gefrustreerd over.
En er is niets mis met eerst even losgaan na een relatie die niet meer zo lekker liep.

Ik was ook gefrustreerd hoor na mijn lange relatie, maar liet dat niet merken :)
En de meeste vrouwen win je toch echt met charme, humor, interesse tonen etc
En dat bozige, of passief-agressieve als je zo iemand dan afwijst vind ik nog het allerergste.
Neem dan tenminste nog netjes je verlies
Rubberlaars schreef:
Ik durf het bijna niet te typen, maar die ene man van laatst vroeg op een gegeven moment of ik een mooie *** had. Hij wilde checken hoe 'open & eerlijk' de communicatie mocht zijn.

Inmiddels zijn we alweer een week gelukkig samen. Nee grapje. He's dead now.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
11-05-2021 15:54
Ik durf het bijna niet te typen, maar die ene man van laatst vroeg op een gegeven moment of ik een mooie *** had. Hij wilde checken hoe 'open & eerlijk' de communicatie mocht zijn.

OMG!!! X 2

En good riddance

😱🙈..
Wat was jouw reactie?
Antoon69 schreef:
11-05-2021 15:41
Zijn zak hangt nog altijd dieper dan jouw tieten :D
Als jij nou gewoon stand-by blijft, kan ik jouw de volgende keer om hulp vragen!

Jeetje het kan nog erger!
Wat een figuren bestaan er toch inderdaad.. Ook wel eens rare berichten gehad, maar vervelendste vond ik wel van die mannen die tijdens het appen en eerste date poeslief doen en dan vervolgens ineens super handtastelijk worden en over grenzen willen gaan zodra je ingaat op een ‘onschuldig drankje thuis’. Heb soms wel eens huilend in auto teruggereden, vreselijk hoe sommigen denken dat ze maar alles kunnen maken. Gelukkig kan ik op dat moment m’n mannetje staan en is nee ook gewoon nee. Sindsdien stel ik het thuis afspreken uit, al zijn er dan ook nog gasten die het zolang spelen totdat er seks is geweest 😅

@Lovely, leuk dat je vrijdag gaat afspreken! Ik vind zijn opmerkingen ook wel erg uiterlijk gericht, maar wellicht wil hij gewoon eerlijk zijn. Het verzoek om dan maar bij hem af te spreken.. Inmiddels (zoals hierboven aangegeven) heb ik wel ervaringen dat het bepaalde typjes zijn die mensen wel heel makkelijk thuis uitnodigen. Je bent gewoon nog vreemden van elkaar, wees dus op je hoede! Hoe lief hij ook kan zijn via de app.
11-05-2021 14:34
O_o
Ben je inmiddels al van Paiq af?
Dat was niet Paiq, maar Lexa. Daar zaten echt de grootste engerds.
Ik zou dan ook echt niet weten wat ik er op zou moeten reageren geloof ik, maar hier komen toch wel wat inspirerende voorbeelden voorbij! Gelukkig heb ik zulke gesprekken nog niet gehad.

@Vivi, thuis afspreken doe ik ook liever niet inderdaad. Zo'n ervaring wat jij hebt meegemaakt, wil ik dus niet nee. Heb ik ook aangegeven. Ik weet gewoon dat ik dan niet op mijn gemak ben. Dan stel ik het liever een dagje uit, zodat het weer misschien dan wel beter is zodat we buiten kunnen gaan wandelen bijv..
Lovelylady89 schreef:
11-05-2021 16:19

@Vivi, thuis afspreken doe ik ook liever niet inderdaad. Zo'n ervaring wat jij hebt meegemaakt, wil ik dus niet nee. Heb ik ook aangegeven. Ik weet gewoon dat ik dan niet op mijn gemak ben. Dan stel ik het liever een dagje uit, zodat het weer misschien dan wel beter is zodat we buiten kunnen gaan wandelen bijv..
Hoe reageert hij daar op dan?
Vivi3338 schreef:
11-05-2021 16:06
(...) eerste date poeslief doen en dan vervolgens ineens super handtastelijk worden en over grenzen willen gaan zodra je ingaat op een ‘onschuldig drankje thuis’. Heb soms wel eens huilend in auto teruggereden, vreselijk hoe sommigen denken dat ze maar alles kunnen maken.
Oké dit is echt niet oké. En wat vreselijk naar. Heb je die gasten wel gelijk gerapporteerd op de datingsapp?
Ik weet niet wat ze precies hebben gedaan maar volgens mij mag je hier gewoon aangifte voor doen bij de politie.
wij slapen nooit.
Vivi3338 schreef:
11-05-2021 16:06
Heb soms wel eens huilend in auto teruggereden, vreselijk hoe sommigen denken dat ze maar alles kunnen maken.
Vivi, ... heb je hier met iemand over kunnen praten? Wat Sunshine zegt, hier kan je aangifte van doen. Rapporteren. Wat dan ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven