Date neemt afstand ?
dinsdag 8 juni 2021 om 20:44
Hoi,
Ik heb nu een tijdje contact met een man ( ongeveer 2 weken ). We hebben app contact, 2 keer elkaar telefonisch gesproken en elkaar afgelopen vrijdag maar liefst xx uur gesproken via face time ( videobellen ). We hebben xx uur lang gebabbeld over van alles en nog wat, en het was een super leuk gesprek en leuke klik van mijn kant in ieder geval.
Nu had ik teveel gedronken ( was eerder op de avond uit met vriendinnen ) en flink aangeschoten.
De volgende ochtend appte hij mij met goedemorgen sms’je enz en daarna had ik het gevoel dat hij afstand nam.
Heb hem gister uit mezelf geappt hoe z’n dag was. Aan het eind appte hij slaap lekker, ik lig nu in bed helemaal naakt. Waarop ik reageerde of het kan kloppen dat hij een verkeerd beeld van mij heeft.
Vanochtend reactie : vorige week hebben wij nog gevideobeld en toen vroeg je mij dingen te laten zien, dus grapje was wel op zijn plaats. Jammer dan , fijne dag nog.
Ik reageerde met : oké als je er zo in staat duidelijk dan. En heb niks meer gehoord tot nu
We hadden volgende week afgesproken en wil wel weten hoe hij er nu in staat. Of het contact niet meer hoeft of wat.
Wat denken jullie? Laten gaan of nog even duidelijkheid vragen
Ik heb nu een tijdje contact met een man ( ongeveer 2 weken ). We hebben app contact, 2 keer elkaar telefonisch gesproken en elkaar afgelopen vrijdag maar liefst xx uur gesproken via face time ( videobellen ). We hebben xx uur lang gebabbeld over van alles en nog wat, en het was een super leuk gesprek en leuke klik van mijn kant in ieder geval.
Nu had ik teveel gedronken ( was eerder op de avond uit met vriendinnen ) en flink aangeschoten.
De volgende ochtend appte hij mij met goedemorgen sms’je enz en daarna had ik het gevoel dat hij afstand nam.
Heb hem gister uit mezelf geappt hoe z’n dag was. Aan het eind appte hij slaap lekker, ik lig nu in bed helemaal naakt. Waarop ik reageerde of het kan kloppen dat hij een verkeerd beeld van mij heeft.
Vanochtend reactie : vorige week hebben wij nog gevideobeld en toen vroeg je mij dingen te laten zien, dus grapje was wel op zijn plaats. Jammer dan , fijne dag nog.
Ik reageerde met : oké als je er zo in staat duidelijk dan. En heb niks meer gehoord tot nu
We hadden volgende week afgesproken en wil wel weten hoe hij er nu in staat. Of het contact niet meer hoeft of wat.
Wat denken jullie? Laten gaan of nog even duidelijkheid vragen
anoniem_648481e1deb69 wijzigde dit bericht op 09-06-2021 10:12
Reden: Herkenbaarheid
Reden: Herkenbaarheid
4.83% gewijzigd
dinsdag 8 juni 2021 om 22:20
Ja hoor, dat mag je zeker. Maar zie je niet in dat dat wel heel gek en hypocriet is als je dag dag ervoor zelf geile toespelingen loopt te maken?communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 22:15En ik misdraag me niet. Als een man appt
Dat hij volledig naakt in bed ligt hoef ik daar niet mee in te stemmen. Ik heb het recht dat respectloos te vinden.
dinsdag 8 juni 2021 om 22:21
Kwam door de drank en had ik achteraf spijt van. Als je dronken bent en seks hebt met een date omdat je grenzen vervagen kan je achteraf toch ook spijt hebben ? Betekent niet dat je op date 2 weer seks wil.minnimouse schreef: ↑08-06-2021 22:20Ja hoor, dat mag je zeker. Maar zie je niet in dat dat wel heel gek en hypocriet is als je dag dag ervoor zelf geile toespelingen loopt te maken?
dinsdag 8 juni 2021 om 22:23
Ja hoor, dat kan. Maar knap dan niet meteen af op iemand anders die precies hetzelfde doet.communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 22:21Kwam door de drank en had ik achteraf spijt van. Als je dronken bent en seks hebt met een date omdat je grenzen vervagen kan je achteraf toch ook spijt hebben ? Betekent niet dat je op date 2 weer seks wil.
dinsdag 8 juni 2021 om 22:24
Hij was niet dronken toen hij het deed.minnimouse schreef: ↑08-06-2021 22:23Ja hoor, dat kan. Maar knap dan niet meteen af op iemand anders die precies hetzelfde doet.
dinsdag 8 juni 2021 om 22:28
Ik denk dat het voor hem verstandiger is als jij hem blockt.
Nou dit dus. Jij begint toch? Dan is het toch logisch dat hij daar op inhaakt?
Waarom is dat per se respectloos? Wie weet slaapt hij altijd wel gewoon bloot, mijn (ex)man deed dat en date ook, die zei ook een keertje nog voordat ik hem in het echt gezien zo iets van nou ik lig nog op bed en kan nu dus niet direct uit bed stappen anders zie je me in me blootje, maar dit was uiteraard om een beetje te teasen en te grappen, vond er niks respectloos aan. jullie waren aan het appen en facetimen met het doel op een date, niet om een legpuzzel samen te gaan maken dus dan moet een flirtig grapje toch kunnen, zeker omdat jij begonnen was, drank of niet, Dit wil niet zeggen dat hij direct alleen maar op seks uit is hoor, dat maak jij er dan maar zelf in je hoofd van. En je hoeft niet (met hem) te daten hè, je kent elkaar ook nog amper, twee weken pas contact dus ik zou er niet van wakker liggen hoor of je nou wel of niet nog wat hoort.communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 22:15En ik misdraag me niet. Als een man appt
Dat hij volledig naakt in bed ligt hoef ik daar niet mee in te stemmen. Ik heb het recht dat respectloos te vinden.
dinsdag 8 juni 2021 om 22:32
Volgens mij heb je een verkeerd beeld van mij.
dinsdag 8 juni 2021 om 22:38
dinsdag 8 juni 2021 om 22:38
Kweenie, misschien heeft TO er iets aan. Je weet nooit hoe iemand leert.
dinsdag 8 juni 2021 om 22:42
Jij hebt terug gestuurd; oké duidelijk dan.
Dat is al meer dan genoeg. Duidelijk is duidelijk en dan niet later nog om toelichting of date vragen.
Sommige mensen communiceren statements in de vorm van stops...ze zeggen dingen als: laat maar, prima, afgelopen, dan blijft t hier bij enz.
Maar intussen willen ze helemaal niet dat het stopt en is het een statement om een reactie uit te lokken. Dat werkt vaak niet.
Ik vind t kinderachtig gedoe.
Dat is al meer dan genoeg. Duidelijk is duidelijk en dan niet later nog om toelichting of date vragen.
Sommige mensen communiceren statements in de vorm van stops...ze zeggen dingen als: laat maar, prima, afgelopen, dan blijft t hier bij enz.
Maar intussen willen ze helemaal niet dat het stopt en is het een statement om een reactie uit te lokken. Dat werkt vaak niet.
Ik vind t kinderachtig gedoe.
dinsdag 8 juni 2021 om 22:53
Fijne dag verder
dinsdag 8 juni 2021 om 23:03
Als je er zo instaat, duidelijk dan!
Hoe sta je in het contact? Wil je vrijdag nog afspreken?