Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

quote:bambino schreef op 02 juni 2009 @ 09:13:

wat is er met die schilders?

Ja 3 jaar geleden hebben we het ook gedaan, zelfde plek idd.

Vorige keer hadden we korte route gedaan en nu de lange route, en onder weg gepicknickerd, echt helemaal leuk.

is een leuk meetingsuitje

Ja maar is in Timboektoe toch?

Die schilders zijn mijn huis aan het doen en dat begint om 7.15
Ja we gaan weer beginnen Suus. Lopen er allemaal strakke jonge schilders in mijn tuin, is het kind thuis. Het zit me ook niet mee
Aha, de schilders zijn duidelijk
Ha ha ha, Star. Lekkere mannen in witte broeken..... Jammie, jammie
Ruilen gaat niet lukken overigens Suus. Allemaal mensen met kinderen die woensdagmiddag vrij willen. En ach, 2,5 dag vind ik ook goed te doen
Kokos, wat leuk dat je bbq een succes was. Ben je nog verwend met leuke cadeautjes?? Heerlijk weer had je hoor! Zalig is het he??

Ja, dat vliegtuig is vreselijk. Arme achterblijvers, al die onzekerheid....
over ruilen gesproken; het is idd zonder bon gelukt bij de Hema om die romper terug te brengen, achterlijk eigenlijk dat dat kan.

Oh, ik heb zelf ook achteraf erg moeten lachen om het restaurantgebeuren hoor! Ik was alleen niet zo blij dat hun kinderen van bijna 6 en 7 naar pleintjes mochten die niet echt in het zicht waren en dat de ouders het eigenlijk maar raar vonden dat L niet mee mocht. Nee, hun zoon mocht dat wel toen hij 3 was en er oudere kinderen bij waren (not!).

Maar het was ook heel gezellig hoor, maar zodra ik poep aan mijn been krijg gemengd met appelsap en een kind met een blauw ei op z'n hoofd is de limit wel bereikt, een uur na bedtijd van de kinderen

Ik ga even koffie drinken en Berend aandacht geven. Zal vanavond jullie weer wat individuele aandacht brengen :-D
Star, ik heb medelijden met je

Suus, schoonzus en zwager kwamen met een bos bloemen (vind ik altijd leuk) en schoonouders gaven geld. Daar kan ik mezelf lekker van verwennen, ik denk dat ik mijn kennis opbel, voor een heerlijke massage

Amaal, poep, appelsap en een blauw ei. Zie het helemaal voor me.

De was zit in de wasmachine. Tim slaapt en Lianne zit in de zandbak. Ik ga lekker in de zon zitten.

Helemaal vergeten te vertellen: Tim begon zaterdag met duidelijke klanken (tot nu toe was het meer uuuuhhh en ggggg). Nu 'zegt' hij:"Blaaa blaaa blaaaa....... bla bla blaaaaa". Man al helemaal blij, want hij associeert het met 'pa pa pa'.

Tim pakt nu ook zijn voetjes vast, het is het toch wel erg lief om weer te zien
Aaaaargh schattig dat gebrabbel! Gelukkig is hij weer helemaal opgeknapt. Tandjes zijn rotdingen

Kon ik maar in de zon zitten. Schilders zijn nu in de achtertuin bezig en kan kind en hond niet in bedwang houden
Cute Kokos! Zo lief dat gebrabbel

Star, bankje in de voortuin? Of geen optie. Altijd gezellig die schilders. Enige voordeel: rond een uur of 4 zijn we meestal wel weer weg.
Ze zijn zowel voor als achter bezig

Volgens mij zijn ze om drie uur al weg, want om 7.15 al begonnen. Dan heb ik nog even zon iig.

Maar heel gezellig, versta ze alleen niet want Volendammers
Compu, balen van CG d'r tandje! Kan me voorstellen dat je even niet zo blij bent met oma.

Jin, schoonmoeder in spe is de bruid. Zou een beetje lullig zijn als ze niet mee mag . Voor de jongens leuke kleren gescoord op MP. En jij?

Bridge, zo, dat klinkt als een heftig vaaravontuur! Gelukkig liep het goed af!

Kokos, vorige jaar natuurlijk m'n GVB gehaald. Helaas komt het er niet zo vaak van om te gaan.

Gisteren hier ook bij Campina geweest. Was erg leuk. Wel druk, maar gezellig druk.
Grappig dat Campina zoveel mensen trok. Weet eigenlijk niet eens hoe ik op het idee kwam, maar in ieder geval hebben ze goed reclame gemaakt want het was alom bekend.

Ga B een wekken, die ligt al ruim 3 uur te slapen
Lekker! Slaapt hij dan 's avonds ook nog?

Ik had het wel ooit op een pak melk gelezen, maar was het eigenlijk al weer een beetje vergeten. We fietsten er toevallig langs en zijn even gaan kijken.
Nou, hij slaapt nu nog niet ha ha. Normaal slaapt hij zo'n 2 1/2 à 3 uur tussen de middag. Nu dus bijna 3 1/2 uur., ik had hem nog even laten liggen vanmiddag want hij sliep echt diep.

En omdat hij zo gevallen was zondag en vanmorgen ook al tot kwart over 8 (!, uur langer dan normaal) heeft geslapen dacht ik dat ie het wel even nodig zou hebben. Maar nu ligt hij nog te mopperen dus wellicht kom ik zo achter dat ik hem beter eerder wakker had kunnen maken.
Ja kan er eindelijk even op! Fijn!

Hel: fijne vakantie, ben zeer benieuwd naar het verslag want klinkt super! En in de bak haha! Kan snel gaan dan ja. Wij hebben hem nog overgeslagen, Ties taalde er ook nog niet naar. Die vond het autokarretje nog prima. (lui varkentje wilde niet eens lopen...)

Star: what's up met de schilders?
Ah was een pagina vergeten

Lees de schilders al...

Hoe laat waren ze weg? Strakke Volendammers... Hmmm klinkt niet mega aantrekkelijk hoor...

Amalia: zo! 3.5 uur, niet gek! Al is op tijd slapen 's avonds ook erg fijn lijkt me!

Mamax: alles goed?
Goedemorgen!!
Goedemorgen Bam en andere dames!

Wat is het hier stil. Iedereen druk met andere dingen?

Bridge, hier gaat het wel lekker. Mezelf weer een beetje teruggevonden. Deze mamax herken ik weer .
Gelukkig herken je jezelf weer Mamax :-)

Hier nog steeds geen akkoord voor 2.5 dag. Heb vanmorgen gevraagd waarom het dan zo lang duurt want het is toch gewoon een kwestie van ja/nee. Antwoord: 'Ze' zijn het er niet mee eens want 'ze' willen iemand voor vijf dagen in totaal (collega werkt er twee, ik drie)'. 'Ze' gaan er nu over in conclaaf.

Ik heb verzocht dat 'ze' een beetje opschieten, want moet ook plaats op kdv en NSO regelen natuurlijk.

Ben er wel een beetje klaar mee hier eerlijk gezegd.
Goedemorgen!

Bam, klaar met je werk (het invoeren bedoel ik)

Amaal, B. goed geslapen vannacht?

Mamax,

Star, #%#$%^$%#!! Snap helemaal dat je ermee klaar bent. Andere baan zoeken is geen optie?

Meisje is naar de psz. Een moeder (waarvan dochtertje voor het eerst op psz kwam) merkte op dat Lianne één van de grotere peuters is: ja, ze gaat over een half jaar al naar de basisschool . Tim was het zat; ligt te slapen.

Tijd voor mezelf met een bakkie koffie en een groot stuk speculaas.
Zo hier ben ik weer na 7 foutmeldingen.

Heb 3 pagina's doorgelezen, kijken wat ik er van onthouden hebt.

Compu wat vervelend van het tandje van CG! En het duurt ook nog zolang voordat ze een andere heeft! Balen!

Star, irritant dat de dagen op je werk niet willen lukken. Heb je al wel een plekje op de BSO? Hier zijn er gewoon wachtlijsten van 1.5 jaar!

Kokos, leuk dat gebrabbel hè? Ik word er ook helemaal vrolijk van. Nog gefeliciteerd trouwens!

Bam, leuk zeg met paard en wagen! Mn schoonzusje en man zijn met paard en wagen naar het gemeentehuis gereden, Tobias mocht meerijden, maar vond het helemaal niks. Beetje jammer.

Amalia, wat een naar verhaal zeg, gelukkig is het heel goed afgelopen!

Jinny hoe is het met je mannen? Zijn ze nog een beetje gezellig tegen elkaar?

Ehh.. ik weet het even niet meer, sorry.

Hier verder alles goed. Vanmiddag moet Tobias naar het cb, met ogentest enzo, ben benieuwd!

Het praten gaat steeds beter, ik hoop echt dat het ook goed genoeg is, als hij naar school gaat.

En hij is druk bezig met zn naam aan het schrijven..haha.. overal in de tuin staat er met stoepkrijt TOI. Dat zijn de letters die hij kan schrijven van zn naam

En Robin doet het ook helemaal leuk. Als ik weg ga uit zn gezichtsveld, dan begint hij een beetje te zeuren en zegt dan mammammam... echt heel schattig.

Ik zal op hyves even een foto van de 2 mannen neerzetten.

Ik was even in de stress, was vorige maand voor het eerst ongesteld geworden, maar ben nu 2.5 overtijd. Maar het zit er nu aan te komen, heb pijn in mn buik enzo...

Moet er even niet aan denken om zwanger te zijn.

Ik ben de bv ook een beetje zat, maar ik wil het graag tot een jaar nog volhouden, dus nog even

Zo dat was het weer even, ik ga even op hyves kijken.
Zeker wel een optie Kokos, staat ook al tijdje op mijn verlanglijstje. Alleen voor verlof gaat het me niet meer lukken, dus wordt na geboorte pas.
Nouhuououou Naat, die buikpijn zou ook iets anders kunnen zijn.... Hou ons op de hoogte!!!

Goed hoor een jaar bv!

Lekkere ventjes heb je zo te horen. Ik ga zo foto's kijken.
Naatie, hoe was het op het cb? Alles goed gegaan? Spannend zeg, van die buik.....

Star, jeetje wat stom zeg, dat het zo lang duurt. Wat ga je nu doen dan als ze echt bij drie dagen blijven? Fijn zeg, die schilders. Wordt het wel mooi?

Kokos, heerlijk zo´n momentje voor jezelf. Gebeurt niet vaak he? Fijn dat het tandje van Tim door is.

Oh Mamax, dat had ik niet begrepen, dat zij de bruid is. Oeps, inderdaad lullig als je niet op je eigen feestje mag komen .

Bam, leuk allemaal! Huifkartocht klinkt echt als een succes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven