Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes! Het is erg stil in huis, maar ze heeft een goed leven gehad bij ons. Het meest hartverscheurend vind ik het duidelijk intens rouwen van onze andere hond. Hij is al 11, dus hoop niet dat hij nu snel achteruit gaat...

Fijn he die momentjes voor jezelf Doggie! Even kunnen douchen en kijken naar Tim die lekker slaapt... Daisy heeft inderdaad ook veel lichamelijk contact nodig en begint dus ook te huilen als ik haar wegleg. Soms helpt het dan met haar te praten en haar aan te raken (wangetje, handje) dat ze weet dat je er ook bent als ze niet tegen je aan ligt.

Lang laten huilen lukt mij ook niet hoor.. En inderdaad huilen tot het heese aan toe. Daisy had vanmorgen trouwens haar eerste traantjes!!!! Wordt het nog zieliger van hihi

Over het vloeien; werd bij mij steeds minder tot afgelopen 1-2 weken bijna niks. Nu sinds gister lijk ik wel ongesteld! En dat terwijl ik anticonceptie gebruik... Zou ik moeten bellen? Kan ook 10 juni even vragen, dan moet ik toch op controle bij de gyn..

Zoals jij omschrijft begon het bij mij ook met de BV Sanne.. Heb je veel voeding? Misschien een keer kijken als je eerst wat afkolft of ze meer achtermelk ktijgt en daardoor langer verzadigd is?

Welkom Deerne! Als je ook op prive wilt komen hoor ik het wel, moet namelijk toestemming geven.

Dat gejaagde herken ik heel erg! Voel bij alles wat ik doe me gefocused op Daisy.Alles moet snel voordat ze weer wakker wordt of gaat huilen...

Over de kleding; Daisy lag met dat warme weer ook in romper met korte mouw, tshirtje en broekje in de wipper in de schaduw te slapen. Die slaapt buiten beter dan binnen.

De rest ben ik even kwijt...
Haha Doggie, zit niks bijzonders in mijn bv...maar het is de hoeveelheid denk ik.....begint al voor het eten, dan voed ik haar. Na het eten meteen meestal weer en zo gaat dat de hele avond zo'n beetje door om het uur of anderhalf uur...dus tegen de tijd dat het half 11 is, heeft madam wel genoeg voorraad aangelegd voor de hele nacht

Mijn moeder vind het ook zo raar dat ik blijf voeden...die denkt dat ik straks een obesitas kindje krijg

Tess heeft trouwens wel erg veel spuitluiers de laatste dagen...kan me voorstellen dat ze daarom misschien ook meer honger heeft...het is erin en eruit...

Ik gebruik meestal ook ff mijn pink als slapen niet lukt....meestal helpt dat wel...of ff over d'r wangetje wrijven...het gekke is dat ze overdag prima slaapt..alleen 's avonds is het hier bal. Miep is dan gewoon echt chagarijnig en zou slapen de beste oplossing zijn....maar hoe vertel je dat een kind van bijna 5 weken oud ?

Pfff, moet ook weer 3 mensen terugbellen die vanmorgen hebben gebeld...ze worden ook gewoon chagarijnig merk ik....zo van "nou, ik heb al een keer gebeld maar je bent zeker niet thuis..ik probeer het nog wel een andere keer...zucht"

Niet thuis ??? Hebben die mensen dan geen idee dat je misschien net je kind staat te badderen, schone luier staat om te doen of dat ze aan de borst ligt. Voor 12 uur ben ik alleen maar met Tess bezig hoor...meestal doet ze daarna wel een tukje van 2 of 3 uur en dan is het mijn tijd...

Mijn manager belde dus ook net...wil langskomen en belde dus om afspraak te maken..gatver !

Moet al moed verzamelen om hem terug te bellen.

Elza, bij mij is het vloeien nu ruim een week echt helemaal weg....dus zeg maar na 4 weken.

Na 2 weken werd het wel minder maar dan opeens een dag dat het weer terug was.

Nu verlies ik af en toe nog wel slijm.

Oh, en Doggie....baby's schijnen dus ook met hun ogen open te kunnen slapen...
welke kleur heben de spuitluiers Sanne?
Mosterdkleur Vwv !
Kijk dames, dit vond ik net....komt wel heel erg overeen met Tess d'r ritme...(ze zit dus gewoon in een ritme YOEHOE !)

3) Ritme

Een baby die op verzoek gevoed wordt ontwikkelt meestal in de eerste zes weken een ritme met:

’s morgens lange slaaprukken en grote voedingen;

’s middags kortere slaaprukken en kleinere voedingen;

’s avonds een periode met clustervoeden-> veel kleine voedingen met veel aandacht tussendoor en absoluut niet in bed willen;

daarna meestal een lange slaapruk.
klinkt goed Sanne..

Zodra er iets groen in zit kan het namelijk duiden op een snelle darmpassage en teveel voeding
Had het net ook even nagezocht voor de zekerheid vwv....en kom ook alleen maar tegen dat het wel normaal is zolang het inderdaad geel is.

Moet er dus wel om denken dat als ik ergens heenga, ook schone kleren meeneem want soms zit ze helemaal onder.
Elza: Vloeien is bij mij nu pas zo goed als over. Heb nog steeds een inlegkruisje maar eigenlijk niet echt nodig meer.

Ik heb begrepen dat kinderen pas na 6 maanden echt verband kunnen leggen tussen hun huilen en de reactie die erop komt. Nu huilen ze alleen maar als er echt iets is.

Hebben jullie ook nog steeds last van jullie bekken. Ik kan nog steeds maar weinig lopen. Ga ik even een half uurtje a uurtje de stad in dan moet ik alweer even plat....Nog meer mensen hier last van.

Sanne: Misschien is 's avonds zo'n draagdoek iets voor jullie. Heb je gewoon je handen vrij en madameke slaapt er heerlijk in. Met in bed leggen hebben wij nou besloten dat als hij in bed is gegaan hij er niet meer uit komt (of hij moet echt helemaal in paniek zijn). Wij blijven er om de beurt bij zitten met een pink of zachtjes kletsen. Doen dit nu twee dagen en hij is vanochtend gewoon zelf in slaap gevallen na 5 minuutjes beetje keuvelen. Echt een wonder hoe goed het hier gaat de afgelopen dagen. Misschien helpt het bij jullie ook.

Suzzel: Laten huilen doe ik hier eigenlijk bijna niet. Hebben het twee keer geprobeerd maar hij is dan meteen een halve dag van slag af...heel sneu. Mijn lactatiekundige zei ook dat het helemaal niet goed is gebleken om kinderen te laten huilen, dat ze een soort van onthechten. Je hebt natuurlijk een verschil in een beetje huilen om in slaap te komen en keihard in paniek schreeuwen....

VWV: Hoe gaat het nu bij jullie met Daisy?

Guusje: Hier is het vanzelf over gegaan dat onwijs wakkere 's nachts....Gewoon het verschil tussen overdag en 's nachts blijven maken, hebben ze het vanzelf door, maar ik weet er alles van dat je het 's nachts heel moeilijk hebt dan.....moe moe moe....

Hier echt een hele goede nacht gehad. Gisterenavond bezoek van mijn moeder en een vriend van me. Om half 10 hebben we hem in bed gelegd, een uur met de pink bijgezeten, maar hij was dan wel heel rustig en tevreden in bed. Half 11 sliep hij...tot...half 6!!!!!!! Echt heel fijn. Daarna na de voeding dus in bed gelegd en na 5 minuten zelf keuvelen is hij weer voor drie uur in slaap gevallen......Ik be helemaal fan van de draagdoek....Hij komt opeens tot slapen, en dat leidt tot beter slapen.........pfiew........en dat leidt tot een vrolijk mannetje.....

Vanochtend wel weer krampjes, maar omdat hij ook momenten tevreden is kunnen we dit veel beter hebben. Wel gelachen...hij heeft echt alles onder gepoept net. Zat lekker bij mama op schoot en was de hele tijd aan het reutelen. Wist dat zijn luier vol zat...Hij lag in zijn rompertje bij me....kijk ik beetje opzij.....poep op het kussen hahahaha.........Ik was blij dat het kussen ertussen zat want anders had hij mij onder gepoept....hihi...Hij is het maar kwijt zullen we maar zeggen...... . Nu ligt hij weer heerlijk bij zijn papa in de draagdoek te slapen......Hij slaapt wat af.......

O ja...borstontsteking bijna weg...werkt goed leegkolven en masseren. Vandaag nog 1 keer na de voeding helemaal leegkolven en dan geloven wij het wel weer.
Klinkt lekker Helemi! Super dus zo'n draagdoek. Ik heb wel een draagzak, maar geen doek. En fijn dat de borstontsteking zo goed als weg is. Lijkt snel bergopwaarts te gaan bij jullie of niet?

Met Daisy en mij gaat het erg goed. Ze komt nu veel minder voor voeding waardoor ze ook beter drinkt. Ik hou nog steeds aan dat ik minimaal 3 uur ertussen moet hebben en afkolven vooraf. Ze heeft nog wel wat krampjes, maar veel minder.

Wel vind ze het moeilijk om te slapen op een andere plek dan bij mij op de borst. Zodra ze ergens anders wakker wordt is het moeilijk haar rustig te houden.

Zal morgen eens vragen hoe nu verder. Door mijn voeden op de klok is het voor haar bijna onmogelijk haar eigen ritme te maken zoals Sanne omschreef. Ook hoelang ik de voeding moet laten duren vind ik moeilijk. Als ik haar laat ligt ze er meer als een uur aan...

Bovendien laat ik regeldagen en clustervoeden nu helemaal niet meer toe, lijkt me ook niet goed eerlijk gezegd..

Daisy krijgt trouwens pukkeltjes op haar kinnetje...

Mijn bekken heb ik helemaal geen last van, maar ik ben natuurlijk ook niet 'normaal' bevallen...
VWV> ik voed ook op de klok. Als je dat even volhoudt wordt dat vanzelf het ritme van je kindje. Ik voed doorgaans om 09.00, 12.00, 15.00, 18.00, 21.00, 03.00 en 06.00 uur. Ben daar wel flexibel in. Als het een keer een half uur eerder of later is maak ik daar natuurlijk geen probleem van. Maar ik laat er overdag nooit langer dan 4 uur tussen zitten. Dan maak ik haar wakker. Oh en ze heeft vannacht haar regeldag gekregen denk ik. Ze wilde om 02.00, 04.00, 08.00, 10.00 en 12.00. Ze zouden dit rond de zes weken kunnen hebben. Dus dat klopt precies. Ik ga er van uit dat dit snel weer over is en we weer terug kunnen naar het oude ritme. Als je goed naar je kindje blijft kijken en niet star met de tijden bent, kan het dus ook zo... Ik doe het zo omdat ze dit systeem al aardig in haar hoofd had zitten vanuit het ziekenhuis en de couveuse-afdeling. Daar voeden ze ook op tijd. En eigenlijk vind ik het wel heel handig; kan ik af en toe eens naar mijn paard of even winkelen enzo...

Wat betreft weinig behoefte aan sociale contacten: ik heb de eerste weken mijn telefoon aan mijn man gegeven. Ik heb nog een foto van mijn mobiel in de week na de bevalling: 42 gemiste oproepen. Haha. Ik werd ook gek van alle sms'jes en telefoontjes. En nu laten we soms nog de telefoon bewust overgaan. Lekker doen, de zin om lekker te ouwehoeren en verhalen van anderen aan te horen komt wel weer.

Doggie> wat rot dat het te strak voelt daar beneden. Dat is inderdaad weer het tegenovergestelde van wat ik voel. Maar misschien is het bij jou nog wat gezwollen allemaal? Ik heb ook nog steeds best wel last van mijn knip/hechtingen. De ene dag gaat beter dan de andere. En kan ook nog niet rennen zonder dat het voelt alsof ik een steen in mijn kruis hebt. Ben benieuwd wat de Gyn er straks van zegt... Maar wellicht moeten we gewoon geduldig afwachten. 9 maanden op, 9 maanden af zeggen ze he.

Helemi> heerlijk dat je mannetje het zo goed doet. Slaap doet wonderen he? Tirza kan echt bloedchagrijnig wakker worden (heeft ze niet van haar moeder hoor ) als ze niet goed uitgeslapen is. Is ze dat wel wordt ze lachend wakker... Dus in het eerste geval knal ik haar na de voeding gewoon weer terug in bed. Inderdaad even naast zitten, pink erin, over het hoofdje aaien en ze is vertrokken. (Duurde eerst ook een uur, nu max. 10 minuten.) En als het echt niet werkt gaan we wandelen, dan valt ze ook in slaap en dan laat ik haar in de wagenbak liggen als we thuiskomen.

Chicaa> ga inderdaad even kijken welke van de twee vitaminen het is. Maar wij zijn ook groot geworden zonder, dus ik maak me er eerlijk gezegd niet zo druk om. Vooral vitamine D niet. Wij komen dagelijks buiten, zeker wel een uur. Dus dat zal allemaal wel loslopen. Dat pak ik dan van de winter wel weer op. Ben zelf ook niet van de vitaminen. Heb tijdens mijn zwangerschap ook niets geslikt (behalve foliumzuur).

Zo en nu ga ik even 3 kwartier relaxen hoop ik. Zo'n regeldag hakt er in en ik moet straks ook nog fris en fruitig op de verjaardag van een vriendinnetje verschijnen.
Sanne, war heb je dat gevonden over ritme? Klinkt me heel bekend in de oren, pukkie heeft dit ook.

Net weer huilend uit bedje gevist en ze ligt nu lekker op mijn arm in slaap te vallen. Wippertje was geen succes. lekker bij mammie dus ;) had ik maar 4 armen!!

Ik heb vorige week haar nageltjes gevijld, ze krabte haar gezichtje. maar nu zijn ze alweer lang!

tjonge helemi, die draagdoek!! wat een geschenk uit de hemel!!

Vwv, waarom voeden op de klok?
Hee ladies!!\

Pffff wat herken ik dat zeg....dat GEEN zin hebben in terugbellen naar mensen...geen zin in allerlei sociaal gedoe en ga zo maar door....soms wordt ik er gwoon ongemakkelijk van. Had het al met einde zwangerschap en nu nog steeds...behoefte om op mezelf te zijn ..,.,...

Hier een huilende (jammerende) Binck.....valt ff lastig in slaap...wordt telkens wakker...Nou ja als dat het ergste is?

Rozerood voedt je om 21.00 uur en dan pas weer om 3.00 uur? waarom doe je geen laatste fles om 12 uur zodat je normale nacht hebt? Hier overigens ook nooit langer dan 4 uur tussen voeding.....
Helemi, wat heerlijk dat het zo goed gaat met Ishan en dat een draagdoek zo veel verbetering kan geven. Bij ons heeft het inbakeren veel geholpen.

Julius heeft ook ongeveer 2 weken lang 's avonds onwijs lopen miepen, maar gisteren is hij na de fles van 6 uur in slaap gevallen en hij werd pas om 10 uur weer wakker. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.

Elza, het vloeien stopte bij mij na onegveer 3,5 week.

Vw, ik zal me ook aanmelden op prive, ben erg benieuwd naar de foto's van jullie kindjes.

Snok, Binck had toch last van pukkeltjes. Waren dat heel veel kleine rode pukkeltjes op zijn gezicht en nekje. Heeft Julius namelijk nu last van.

Maike heeft nog niet gereageerd vandaag... Spannend
http://demolkfaam.nl/consult/observatiecriteria/

Elza, bovenstaand de link.....ik was geloof ik aan het zoeken op spuitluiers en toen kwam ik hierop.

Die lange nageltjes heeft Tess ook...ook allemaal velletjes eromheen...

Had Tess half 12 in bedje gelegd en meestal is ze dan wel een paar uur onder zeil....nu kwam ze ook alweer om 1 uur...was net lekker ff aan het bellen....pinkje erin en nog kwartier stil kunnen houden...daarna maar weer voeding gegeven.

Ze ligt nu in dat "sta in de weg" volgens mij begint ze het leuk te vinden...zit echt omhoog naar die mobiel te kijken en ligt erbij te brabbelen alsof ze aan het praten is.

Had dus net oud collega aan de lijn met 3 kids (belde om af te spreken) haar jongste is alweer 5...dus ervaring genoeg. Toen ik het haar vertelde van de avonden met Tess was dat voor haar zo herkenbaar....bij alledrie heeft ze 's avonds lopen zeulen met die kids...en zij is heel nuchter daarin hoor...maar volgens haar is het gewoon een periode die vanzelf overgaat.

Zij zegt ook gewoon je eigen gevoel volgen...als je het prettig vind je kindje op schoot te houden de hele avond dan moet je dat gewoon doen...wil je haar naar bed brengen en een uur een pink erin houden zodat ze slaapt dan moet je dat doen...

oh, ze vind het niet meer leuk.....helaas....
VW, ik heb me aangemeld

Ga nu hardlopen, de kilo's moeten er toch een keer af.
Elza; op aanraden van een verpleegkundige van Icare ben ik dit gaan doen. Daisy zat in een neerwaartse spiraal van voormelk, kort slapen (10 min) wakker worden door krampjes, weer trek hebben en dan weer kort slapen. Voeden op verzoek was daardoor soms 3x per uur! Moet nu minimaal 3 uur ertussen hebben, voormelk afkolven en 1 borst per keer.

Rozeroodl jij voed dus ook op de klok, maar als ze eerder komt voed je ook? Omdat ze nu elke 2 uur wilde? Ik voed dan dus niet omdat ik bang ben dat ze haar oude gewoonte weer oppakt..

Snok, kop op meis. Binck heeft zijn dagke niet..

Hier trouwens weer een spuitluier. Haar hele rug zit onder...Zo eerst maar even wassen hihi
heb je toegevoegd Deerne. Zo hardlopen! Mag dat al? Ik wacht met alle sporten tot na de controle.. En wat doe je met Julius in de tussentijd?
quote:FleurtjeFee schreef op 03 juni 2009 @ 10:00:

Juni-mama breekt even in.

Ik heb een vraag voor Potsiedikkie! Gefeliciteerd met je dochter!

Klopt het dat jij GBS-draagster bent?

Ik kan me vaag herinneren dat jij een keer hebt gereageerd op een topic hierover.

Ik ben zelf GBS-draagster.

Hoe is het bij jou gegaan? Of haal ik nu iets door elkaar.

Ik hoor het wel.Fleurtje: Ik ben bevallen met antibiotica infuus, bacterie dus niet doorgegeven en 24 uur na bevalling mochten we alle twee, goedgekeurd door de artsen, het ziekenhuis verlaten!
MELD!

Nog steeds rustig hier. Wel vanmiddag (een deel van) de slijmprop verloren.

Geweldig om jullie verhalen te lezen. Ik kan dus nog niet echt meepraten en veel reageren, maar ik wil even laten weten dat ik alles meelees en ervan geniet!
Vw, bedankt. Ik ben begonnen met hardlopen na 6 weken (Julius is nu 7 weken). Ik heb geen nacontrole gehad. Het ziekenhuis verwees me naar de verloskundige en de verloskundige naar het ziekenhuis...

Mijn man is vandaag vrij.

Maike, geen krampen meer?
Jemig!!! er is net een flesje smoothie ontploft in mijn handen, in de keuken... een plastic fles gelukkig, maar ALLES inclusief ikzelf en het plafond van de keuken en alles wat er tussen zit en er omheen zat onder de aarbeienprut!!!!

Grommmm plafond krijg ik niet eens schoon (stond net heel verantwoordelijk te balanceren op het aanrecht) dus dat wordt witten en mijn haar plakt nog... zo maar weer wassen weeeeeeeh!

Sanne, oh ja ik geloof ook dat het wel komt, een ritme. Joy-Anna ligt nu heerlijk te slapen in haar wieg, ik laat wel de gordijnen open, zodat het duidelijk overdag is voor haar. Zo lief gezicht ;) Ben ook een oelewapper, wilde een foto maken en had de flits uitgezet dacht ik, maar toch gaf die camera een peut licht.. arm meisje schrok bijna wakker.

Ga zo even op die site kijken.

Ben blij te horen dat jullie dat ook hebben met dat sociale. Was al bang dat ik contactgestoord begon te worden ;)

Vwv, ah ja vandaar... 3 x per uur is ook wel beetje vaak aan de borst he. Maar hou houd je Daisy stil als het nog geen tijd is??

Ik heb een voordeel van de keizersnede ontdekt! Geen steen in mijn kruis hihi... ;)
Elza, bij mij is het vloeien nu naar bijna 3 weken helemaal gestopt.

Guusje, de kleine meid slaapt op onze kamer op de 2de verdieping en zoon slaapt op de begane grond (1ste verd. is de woonkamer) dus die houden elkaar gelukkig niet wakker. Geen idee dus hoe anderen dit doen met meerdere kinderen.

Bij ons beginnen de mensen nu eindelijk te bellen. Zat er echt op te wachten. Vrienden zijn allemaal al wel geweest natuurlijk, maar nog niet echt veel familie. Vind het nu ook weer lastig om af te spreken want wij zijn toch al weer bezig met ons 'normale' leventje en gaan volgend weekend dan ook lekker een paar dagen weg. Vinden ze dan weer raar...

Vandaag is de eerste dag alleen met 2 kinderen, en tot nu toe loopt deze heel soepeltjes. Ben al heerlijk de stad in geweest en heb me even helemaal uitgeleefd met kleren kopen voor die 2. Voor mezelf nog maar even niet, zit al wel 4 kilo onder mijn gewone gewicht maar het zit duidelijk ergens anders dan eerst.

Maike, het einde is zicht hoor....spannend.
Over dat laten huilen en de buren (Doggie had het er over geloof ik)... had ik dus ook vannacht. Wilde haar eerst even laten huilen, soms is het nodig om in slaap te komen, maar had ook zoiets van, buren denken vast dat ik een slechte mama ben ... tjonge hoe bedoel je, je laat je leven!!!
Elza, de buurvrouw zei net dat hij in het weekend veel gehuild had. Was mooi weer, dus de schuifpui en ramen stonden open. Niet dat ik in de tuin blijf zitten met een krijsende baby, maar ze had het toch gehoord. Niet dat ze het erg vond, ze hebben zelf 2 kinderen, maar toch. Maar je moet er even doorheen, zei ze, komt echt wel weer goed. Pff gelukkig!

Wat erg van je smoothie!!!

Sanne, mij moeder zei gister ook al dat ik een sumoworsterlaar zou krijgen als ik blijf voeden op verzoek.

Vwv, 3 keer per uur voeden is ook erg veel, dat trek je gewoon niet. Ik voed ook op verzoek, maar er zit toch wel minimaal 2 uur tussen. Maar om de drie uur haal ik niet altijd.
elza, wat erg van je smoothie! je hebt wel pech. ik kan me ook wat herinneren van kattebakkorrels en een spiegel........ vreselijk. en dat balanceren..... uitkijken hoor! Hoor mij, ik stond gisteren ook te wankelen op een trapje.

Vloeien is bij mij nu (na bijna 3 weken) zo goed als klaar. De eerste 2 weken flink en opeens hield het op. Loop nog wel met maandverband, wel dun maar het zou denk ik best met een inlegkruisje kunnen. En dan.... kan ik mijn strings weer aan! yeah.

voeden op verzoek doe ik ook. ik probeer er ook 3 uur tussen te laten zitten maar dat lukt echt niet altijd! Tess krijgt ook echt al een onderkinnetje...!! Vannacht helaas was het 10, 2, 4 en half 7..... maar ik denk dat dat nog dooor die verkoudheid komt dat ze steeds wakker wordt. 's avonds wil ze ook vaak dan hou ik haar een beetje zoet met een speentje. Dan heeft ze ook wel krampjes dus teveel wil ik haar niet geven. Ze ligt dan ook wel bijna de hele avond bij me, maar ik vind het wel gezellig. Ik vind het zo heerlijk zo'n klein baby'tje. Dan kijk ik naar mijn andere 2 en ze groeien zo snel, echt ontzettend cliche maar zo waar!

guusje, mijn andere twee slapen samen op een kamer en vooral dochterlief slaapt echt overal doorheen. Tess huilt ook nooit echt lang maar wel altijd even als ze verschoond wordt. Maar ze worden er dus niet wakker van. (ze kunnen haar wel horen want de kamers zijn op dezelfde verdieping met de badkamer ertussen).

elza, ik heb ook al een paar keer de nageltjes gevijld. ze groeien zo hard!

ik hooor allerlei gegrom uit de box ikga haar pakken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven