Mode & Beauty alle pijlers

Wollen hemdjes

19-10-2021 14:01 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer de verwarming nog even uit te laten maar heb het vandaag behoorlijk koud. Dus ik dacht laat ik het nuttige met het aangename verenigen en shoppen voor een wollen hemdje, alleen ik zie veel te veel opties. Wol, Marinowol, wol met zijde.. ik wil iets warms, niet zweterigs en het móet in de wasmachine kunnen. En het liefst onder de 40 euro. Iemand tips?
Ronja schreef:
20-10-2021 22:12
Er is denk ik de 25e een code nodig voor Dilling (van influencers op
Insta). Ik vermoed dat oa mamalotje en elisemilou die delen, maar als iemand me hier herinnert dan wil ik m hier wel even delen ook.
Heel graag!
Snif! Mijn wollen shirtje is in de was. Ik kan hem dus even niet aan.

Ik heb er maar eentje.

Ik hoor ook graag over die kortingscode.

Hoezo is eigenlijk al bekend dat Dilling op 25 oktober korting gaat geven? Even nieuwsgierig hoor!
Dat hebben ambassadeurs/ influencers het van het merk op insta aangekondigd.. geen idee waarom, meestal is dat ook niet zo ver tevoren.
Ronja schreef:
23-10-2021 16:28
Dat hebben ambassadeurs/ influencers het van het merk op insta aangekondigd.. geen idee waarom, meestal is dat ook niet zo ver tevoren.
Influencers voor wollen ondergoed ? :-D
Ik word echt oud
smulrol schreef:
23-10-2021 16:53
Influencers voor wollen ondergoed ? :-D
Ik word echt oud
Tja, het zijn gewoon influencers die ik volg die dezelfde soort producten kopen/ verkopen als ik (wasbare luiers, wol en andere geiten wollen sokken dingen). Ik denk dat zo’n beetje elke producent tegenwoordig wel een influencer inhuurt.. verkoopt veel beter dan gewone reclame.
Vallen de hemdjes van Dilling lang ?
Bij mij valt het shirt vrij lang , ik ben 1 m 72.
Ronja schreef:
20-10-2021 22:12
Er is denk ik de 25e een code nodig voor Dilling (van influencers op
Insta). Ik vermoed dat oa mamalotje en elisemilou die delen, maar als iemand me hier herinnert dan wil ik m hier wel even delen ook.
Graag!
Ozo.
Rudolftherednosereindeer schreef:
23-10-2021 22:21
Vallen de hemdjes van Dilling lang ?
Het verschilt wel wat per soort hemdje.. er staan wel maattabellen bij.
Ik vind Dilling nogal wijd en slobberig vallen.
De mouwen en het lijfje worden snel wijd.
Ik vind Joha veel mooier in model blijven.

Jammer alleen dat Dilling zoveel kleurtjes heeft en Joha niet.
Gekopbloemen schreef:
24-10-2021 11:11
Ik vind Dilling nogal wijd en slobberig vallen.
De mouwen en het lijfje worden snel wijd.
Ik vind Joha veel mooier in model blijven.

Jammer alleen dat Dilling zoveel kleurtjes heeft en Joha niet.
Van welk kledingstuk? Ik heb zowel ribhemdjes en ‘gewone’ en die rib die gaat na dragen wat slobberen, de gewone niet. Heb beide ook in longsleeve en T-shirt, die blijven bij mij goed in model.
mamalotje20
Ozo.
Elise20 (code alleen vandaag)
Ik vind mamalotje minder leuk 😄
allemaal 20% korting dus vandag.
Ik heb op de gok 3 dingen besteld, maar zag later pas dat het uit Denemarken moet komen dus ik hoop dat de retourkosten niet te hoog zijn :-D
Retourneren is gratis als je op de website even het retour label maakt, of als je gekozen hebt voor label direct erbij laten bezorgen. Ze hebben trouwens ook een hele fijne klantenservice, gewoon in het Nederlands. Alleen de productie ed is in Denemarken.
Ronja schreef:
25-10-2021 12:59
Retourneren is gratis als je op de website even het retour label maakt, of als je gekozen hebt voor label direct erbij laten bezorgen. Ze hebben trouwens ook een hele fijne klantenservice, gewoon in het Nederlands. Alleen de productie ed is in Denemarken.
:thumbsup:
Een coltrui en 2 leggings besteld. Nog geen ervaring met Dilling, ben benieuwd!
Fijn, die 20% korting
Niet iedereen die ronddwaalt is de weg kwijt
Ronja schreef:
25-10-2021 09:52
Is die korting voor Dilling?
Frizz schreef:
25-10-2021 13:35
Is die korting voor Dilling?
Ja
Ronja schreef:
25-10-2021 09:52
Dank je wel!! Ik heb besteld. Verheug me erop❤️❤️
@Ronja heel erg bedankt voor je informatie over de kortingscode van de influencers!
Vanmiddag heb ik er ook gebruik van gemaakt. Ik heb heel wat besteld. :$

Een legging, een coltrui, een shirt met lange mouw en nog 4 hemdjes en 4 slipjes.

Ik had al 1 shirt met lange mouw gekocht om eens te testen. Die bevalt zo goed dat ik er graag nog wat meer bij wilde. Met Dilling warm de winter door! :biggrin:
Ik heb ook weer veel besteld 😅 Helaas waren er helemaal geen maatje 56 truitjes meer voor onze winterbaby. Veel plezier met jullie wolletjes!
Bedankt voor de code!
Op de valreep toch ook maar weer besteld.
Hun collectie breidt zich ook snel uit zeg. Ben benieuwd naar de truien/shirts.
Ik zag ook een prachtig vest.. iets buiten m’n huidige budget, maar inderdaad, zitten steeds meer nieuwe/ andere kledingstukken bij. Ze hebben ook vrij regelmatig korting in tegenstelling tot de meeste andere wolmerken, zal wel helpen bij de populariteit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven