boos en geïrriteerd op date

09-01-2022 08:38 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik date nu met een man die wat verder weg woont waardoor het soms puzzelen is om elkaar te zien. Toch hebben we elkaar inmiddels 3x kunnen zien en dat was heel gezellig.
Gisterochtend zouden we elkaar weer zien.
Hij was toevallig met collega's in de stad die avond ervoor en dan zouden wij de volgende ochtend rond 8.30 afspreken en dan 2 uurtjes afspreken totdat hij weer moest werken. Niet heelveel, maar toch leuk om elkaar te zien.

Gisterochtend om 8.30 zat ik klaar en af te wachten tot hij iets van zich zou laten horen. Om 9.00 nog geen enkel bericht, om 9.15 wel :' ah het gaat me niet lukken, net wakker met een ontzettende kater en over een uurtje moet ik alweer aan het werk dus we vertrekken bijna weer'.

ik vind dit echt lullig richting mij, want ik had rekening gehouden met de afspraak. Tegelijkertijd denk ik ook: als hij me ECHT graag had willen zien dan had hij wel minder gedronken en was hij optijd zijn bed uitgegaan. Het lijkt op deze manier net of ik totaal geen prioriteit ben voor hem. Wat vinden jullie?
Jij had ook kunnen incalculeren dat die avond met collega’s in de stad wel eens zou kunnen betekenen dat het gezellig en laat zou worden, en om 8.30 afspreken misschien niet zo handig zou zijn.
Maar dat had hij ook kunnen bedenken, en lullig dat hij je niet eerder een berichtje stuurde.

Maar als je het moet hebben van een date van 8.30 tot 10.30, hoe leuk is het dan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
09-01-2022 08:42
Jij had ook kunnen incalculeren dat die avond met collega’s in de stad wel eens zou kunnen betekenen dat het gezellig en laat zou worden, en om 8.30 afspreken misschien niet zo handig zou zijn.
Maar dat had hij ook kunnen bedenken, en lullig dat hij je niet eerder een berichtje stuurde.

Maar als je het moet hebben van een date van 8.30 tot 10.30, hoe leuk is het dan?
nou het was niet drinken in de stad maar meer in het hotel geloof ik haha. Maar ik vind het niet aan mij om dat in te calculeren. Hij stelde het voor en dan ga ik er van uit dat dat ook lukt.En daarbij: je kunt momenteel niet eens echt 'stappen', dus hoe gezellig is dat dan?
himalaya schreef:
09-01-2022 08:42

Klinkt best karig. En een date met mij op zaterdag om 8.30 lijkt me voor niemand leuk. Volgende keer iets anders afspreken denk ik.
Ik zou terug sturen: oké jammer, succes!
En het verder even van hem laten afhangen. Sneue actie idd :)
Ik zou volgende keer om 6 uur in de ochtend afspreken op een zondag en dan met een pan onder zijn raam staan klapperen; wie zegt dat daten leuk moet zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Daar dient daten voor, elkaar leren kennen. Je leert hem nu kennen, wat vind je er van? Vind je hem nog leuk?
Maar deze 4e date maakte je geïrriteerd en boos.
En wat nu? Hij blijft verder weg wonen en zo te lezen hebben jullie wei if tijd voor elkaar (over).
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
viva-amber schreef:
09-01-2022 08:50
Ik zou volgende keer om 6 uur in de ochtend afspreken op een zondag en dan met een pan onder zijn raam staan klapperen; wie zegt dat daten leuk moet zijn.
:hihi:
viva-amber schreef:
09-01-2022 08:50
:rofl:
Ik zie de afspraak juist als een onrealistische en dus onhandige manier om een afspraak met jou er toch nog tussen te proppen. Ik herken dat wel, ik plan soms ook dingen te optimistisch in en kom er dan gaandeweg achter dat ik afspraken niet kan nakomen. (Ik zou dan in een vergelijkbare situatie wel al om half negen hebben laten weten dat het niet ging lukken.)
Ik kan verder niet in zijn hoofd kijken, maar het zou dus ook een teken kunnen zijn dat hij je wél graag wilde zien en daarom iets heeft afgesproken dat eigenlijk niet kon. Vraag is wel of je daarmee kunt en wilt leven, want het blijft een irritante eigenschap.
Ik zou er om half negen in de ochtend geen zin in hebben. Mij veels te vroeg voor een date.
Je moet wel gek op hem zijn om om rond zeven uur in de ochtend op te gaan staan fris en fruitig voor de dag te komen om om rond half negen in de ochtend te gaan daten,
Dit is geen normaal tijdstip in een stille stad waar niets open is.
Hij heeft geen tijd voor een normale date?
Op naar de volgende man.
Kliko schreef:
09-01-2022 09:03
Ik zou er om half negen in de ochtend geen zin in hebben. Mij veels te vroeg voor een date.
Je moet wel gek op hem zijn om om rond zeven uur in de ochtend op te gaan staan fris en fruitig voor de dag te komen om om rond half negen in de ochtend te gaan daten,
Dit is geen normaal tijdstip in een stille stad waar niets open is.
we zouden niet in de stad afspreken, hij zou even bij mij langskomen.
En zowel ik als hij staan voor het werk altijd wel redelijk op tijd op. Later kon niet, dan moest hij weer werken.
Iemand vroeg of ik hem nog steeds leuk vind, ik merk dat ik wel erg ben gaan twijfelen. Alleen al het feit dat een ruim volwassen man zo ontzettend veel drinkt dat hij zich met een kater verslaapt vind ik best sneu.
Inderdaad lullig, maar ik zou hem wel nog een kans geven. Dit zou voor mij niet meteen een dealbreaker zijn. Wel aangeven dat je rekening met hem had gehouden en baalt van zijn actie. Aan de hand van zijn reactie daarop kun je nog altijd je conclusies trekken. (Of hij excuses maakt of je bijvoorbeeld neerzet als een zeur, maakt nogal verschil vind ik)
Ja..

Of je accepteert dat het leven niet perfect is en ook niet altijd precies zo gaat als jij wil.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Kuikenspons schreef:
09-01-2022 09:10
Iemand vroeg of ik hem nog steeds leuk vind, ik merk dat ik wel erg ben gaan twijfelen. Alleen al het feit dat een ruim volwassen man zo ontzettend veel drinkt dat hij zich met een kater verslaapt vind ik best sneu.
Nou lekker niet meer mee daten dan. Hij is niet goed genoeg voor jou.
Kuikenspons schreef:
Ik ook. Zou ik een enorme afknapper vinder. Maar blijkbaar valt niemand anders er hier over en hebben ze het enkel over het 'ongemakkelijke uur van afspreken', niet over de reden waarom hij niet eens opdaagde.
Maar dat maakt niet uit, wat jij vindt is belangrijk en wat jij voelt. Je merkt vanzelf wel of je hem nog wil zien of niet.
Maar waar hebben ze zitten drinken als alles dicht is?
Attraverso schreef:
09-01-2022 09:20
Ik ook. Zou ik een enorme afknapper vinder. Maar blijkbaar valt niemand anders er hier over en hebben ze het enkel over het 'ongemakkelijke uur van afspreken', niet over de reden waarom hij niet eens opdaagde.
Maar dat maakt niet uit, wat jij vindt is belangrijk en wat jij voelt. Je merkt vanzelf wel of je hem nog wil zien of niet.
Er zijn genoeg mannen vrij voor to om te daten zo te zien aan haar date topics.
Next.
Attraverso schreef:
09-01-2022 09:20
precies.. niet eens opdaagde maar me ook 45 minuten liet wachten. Dat is toch niet hoe je omgaat met iemand die je echt leuk vindt?
Kuikenspons schreef:
09-01-2022 09:26
precies.. niet eens opdaagde maar me ook 45 minuten liet wachten. Dat is toch niet hoe je omgaat met iemand die je echt leuk vindt?
Nee maar als ik eerlijk mag zijn... Ik snap niet waarom je hier een topic over opent? Wat wil je van ons? Dit is toch niet zo'n moeilijke? Jullie zijn geen 25 jaar samen met 2 kinderen...
Kuikenspons schreef:

Alleen al het feit dat een ruim volwassen man zo ontzettend veel drinkt dat hij zich met een kater verslaapt vind ik best sneu.
Eens.

En blijkbaar gaan veel mensen ook nogal makkelijk met hun afspraken om.

Dat je maar had moeten incalculeren dat het mogelijk niet door zou gaan omdat half negen te vroeg zou zijn voor een date slaat natuurlijk nergens op.

Afspraak is afspraak ook als die om half negen s ochtends is.

Maar deze mensen zeggen vast ook ja als je om half negen s avonds afspreekt moet je incalculeren dat het ook wel eens niet door kan gaan omdat hij te moe is van zijn werk.

Je bent duidelijk geen prioriteit.

Als de afgelopen 3 dates echt heel leuk waren dan zou je hen eenmalig kunnen vergeven want niemand is perfect.

Maar dit hoefde hij mij geen tweede keer te flikken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven