Good Luck 2
vrijdag 12 juni 2009 om 10:19
He Bam! Joepie, je bent weer thuis!!!! Hoe gaat het? Veel last?
Haha Kokos, ren je rot, nou zoiets ja.
Oudste gisteren weer aanval van weet ik veel wat. Ik haal de kinderwagen uit de auto, ze zitten allebei in hun eigen autostoel en ineens begint het kleintje te brullen! Zo zielig. Hij leek wel de directeur van de Berliner Zoo, alleen zat zijn vinger er nog aan. Grote apekop had hem dus gebeten, keihard in zijn vinger. Zomaar uit het niets. Ik kon wel janken, was echt stom.
Oudste gisteren weer aanval van weet ik veel wat. Ik haal de kinderwagen uit de auto, ze zitten allebei in hun eigen autostoel en ineens begint het kleintje te brullen! Zo zielig. Hij leek wel de directeur van de Berliner Zoo, alleen zat zijn vinger er nog aan. Grote apekop had hem dus gebeten, keihard in zijn vinger. Zomaar uit het niets. Ik kon wel janken, was echt stom.
vrijdag 12 juni 2009 om 10:33
Het is me wel meegevallen. had de pijn vele malen erger verwacht, ik heb liever dit dan die heftige keelontsteking van laatst.
Het doet wel zeer, maar goed verder hoor je mij niet mopperen.
Ben ook weer lekker aan het werk......
dat rustig aan doen dat vindt ik maar niet in Bams woordenboek
Ohh Jinny, klein kanibaaltje zeg. Arme kleine jongen.
Hoe los je zoiets dan op, geef je hem dan straf?
Het doet wel zeer, maar goed verder hoor je mij niet mopperen.
Ben ook weer lekker aan het werk......
dat rustig aan doen dat vindt ik maar niet in Bams woordenboek
Ohh Jinny, klein kanibaaltje zeg. Arme kleine jongen.
Hoe los je zoiets dan op, geef je hem dan straf?
vrijdag 12 juni 2009 om 10:46
En nu lekker waterijsje eten de hele dag
arme kleine Simon! Dat is niet leuk Jinny. Is T nog steeds zo jaloers of gaat het wel wat beter? Waarschijnlijk gebeuren zulke dingen wel vaker hoor... ik heb ook zo'n strijd gehad met middelste zus: slaan, bijten, haren uittrekken, knijpen, stompen (echt grote blauwe plekken) en een keer 's nachts toen ik sliep een beuk in mijn gezicht gehad en ze heeft me een keer opgesloten in de kamer terwijl ik moest poepen (dus in broek gedaan) maar we houden nu wel heel veel van mekaar hoor. Het komt goed.
arme kleine Simon! Dat is niet leuk Jinny. Is T nog steeds zo jaloers of gaat het wel wat beter? Waarschijnlijk gebeuren zulke dingen wel vaker hoor... ik heb ook zo'n strijd gehad met middelste zus: slaan, bijten, haren uittrekken, knijpen, stompen (echt grote blauwe plekken) en een keer 's nachts toen ik sliep een beuk in mijn gezicht gehad en ze heeft me een keer opgesloten in de kamer terwijl ik moest poepen (dus in broek gedaan) maar we houden nu wel heel veel van mekaar hoor. Het komt goed.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 12 juni 2009 om 11:39
Jin, hier speelden ze vorige week voor krokodilletje, toen heeft Max Sam ook flink in z'n been gebeten. Je ziet het hele gebit nu nog staan. Volgens mij hoort het gewoon bij het opgroeien. Grenzen opzoeken enzo. Maar het is niet leuk
Bam, fijn dat je er weer bent!! Wat kan je eigen bankje dan lekker zitten hè?!
Bam, fijn dat je er weer bent!! Wat kan je eigen bankje dan lekker zitten hè?!
vrijdag 12 juni 2009 om 12:45
quote:Jinny schreef op 12 juni 2009 @ 10:19:
Oudste gisteren weer aanval van weet ik veel wat. Ik haal de kinderwagen uit de auto, ze zitten allebei in hun eigen autostoel en ineens begint het kleintje te brullen! Zo zielig. Hij leek wel de directeur van de Berliner Zoo, alleen zat zijn vinger er nog aan. Grote apekop had hem dus gebeten, keihard in zijn vinger. Zomaar uit het niets. Ik kon wel janken, was echt stom.Wat zielig (moet alleen wel om je directeuropmerking lachen ). Heb je aan Oudste gevraagd waarom hij het deed?
Oudste gisteren weer aanval van weet ik veel wat. Ik haal de kinderwagen uit de auto, ze zitten allebei in hun eigen autostoel en ineens begint het kleintje te brullen! Zo zielig. Hij leek wel de directeur van de Berliner Zoo, alleen zat zijn vinger er nog aan. Grote apekop had hem dus gebeten, keihard in zijn vinger. Zomaar uit het niets. Ik kon wel janken, was echt stom.Wat zielig (moet alleen wel om je directeuropmerking lachen ). Heb je aan Oudste gevraagd waarom hij het deed?
vrijdag 12 juni 2009 om 15:30
ooh Jin wat naar van oudste! Gebeurd hier ook wel eens, ben dan zo kwaad!
Ieks, zie nu pas die suffe Yolanthe hiernaast! Dikke benen zeg...
Kokos, B geen koorts meer, wel een snotterhoofdje.
Bam, fijn dat je er weer bent! Moesten nu je amandelen eruit? Ik moest een week blijven! Of heb je iets anders gedaan?
Star, goedzo, lekker shoppen. Ik C mee met hem?
Mal, arme J. Sterkte... en de kat weer okee?
Hel, ik doe mee met die prosecco hoor! Proost!
au au net bikinilijn laten harsen. Au. En het is ook nog scheef
Nooit eerder gedaan, maar als dit netjes uitpakt (even kijken hoe het bijtrekt ) is het wel handig voor vakanties en zwemlessen.
En dat was een leuk verhaal ha ha.
Doei!
Ieks, zie nu pas die suffe Yolanthe hiernaast! Dikke benen zeg...
Kokos, B geen koorts meer, wel een snotterhoofdje.
Bam, fijn dat je er weer bent! Moesten nu je amandelen eruit? Ik moest een week blijven! Of heb je iets anders gedaan?
Star, goedzo, lekker shoppen. Ik C mee met hem?
Mal, arme J. Sterkte... en de kat weer okee?
Hel, ik doe mee met die prosecco hoor! Proost!
au au net bikinilijn laten harsen. Au. En het is ook nog scheef
Nooit eerder gedaan, maar als dit netjes uitpakt (even kijken hoe het bijtrekt ) is het wel handig voor vakanties en zwemlessen.
En dat was een leuk verhaal ha ha.
Doei!
vrijdag 12 juni 2009 om 20:31
Dat geht nice here...
Mal: balen van de aanvallen... Hopelijk komt het door de krentenbaard en is dat heel snel over... Hoe is het met poes?
Amalia: dank voor je post! Erg leuk!!! Ga morgen meteen halen! (Vriend vroeg zich al af van wie ik spannende post kreeg haha!)
Star: hoe lang is starman weg? En wat heb je allemaal geshopt of ga je nog shoppen?
Bam weer lekker thuis! Jippie! Fijn dat het goed gaat. Nu opknappen en hopelijk blijft het gewoon goed!
Mal: balen van de aanvallen... Hopelijk komt het door de krentenbaard en is dat heel snel over... Hoe is het met poes?
Amalia: dank voor je post! Erg leuk!!! Ga morgen meteen halen! (Vriend vroeg zich al af van wie ik spannende post kreeg haha!)
Star: hoe lang is starman weg? En wat heb je allemaal geshopt of ga je nog shoppen?
Bam weer lekker thuis! Jippie! Fijn dat het goed gaat. Nu opknappen en hopelijk blijft het gewoon goed!
vrijdag 12 juni 2009 om 20:59