BH's
zaterdag 6 augustus 2022 om 17:37
zaterdag 6 augustus 2022 om 20:23
boerinnetje-van-buuten schreef: ↑06-08-2022 20:08
Eigenlijk wil ik geen minimizer maar een bh met sterke halogeen lampen. Elke collega die zijn ogen durft te laten zakken. wordt acuut verblind.
Ik heb van alles liggen. Veel dat hierboven al genoemd is. Maar als aanvulling heb ik nog bonprix. Daar ga je geen modeshow mee lopen, en ik heb ook nog nooit een model gehad waarbij ik dacht dat'ie goed genoeg was voor onder mijn werk outfit. Maarrr voor weinig blijft alles wel lekker op z'n plaats. Dus voor wandelen, sporten, je huishouden een slinger geven etcetera kan je er daar rustig een paar van in je la hebben liggen. Gaan je dure setjes 2x zo lang mee. (Ik draag E/F dus ze doen echt een hoop maten)
zaterdag 6 augustus 2022 om 20:40
Ligt niet aan jou. Ik had steeds beugels die door de stof heen kwamen na een paar maanden, de cups verfrommelden, bandjes lubberden etc.vivapimpelmees schreef: ↑06-08-2022 19:25Oh dat ligt dus niet aan mij.
Ik heb 1 stokoude bh van MD die nog steeds prima is, maar recentere modellen behouden hun pasvorm niet. En de keuze in F cup is daar tegenwoordig zeer beperkt.
zaterdag 6 augustus 2022 om 21:30
De resencies geven aan dat de maten niet kloppen. Wat is jouw ervaring Sprankelend?sprankelend schreef: ↑06-08-2022 20:23
Ik heb van alles liggen. Veel dat hierboven al genoemd is. Maar als aanvulling heb ik nog bonprix. Daar ga je geen modeshow mee lopen, en ik heb ook nog nooit een model gehad waarbij ik dacht dat'ie goed genoeg was voor onder mijn werk outfit. Maarrr voor weinig blijft alles wel lekker op z'n plaats. Dus voor wandelen, sporten, je huishouden een slinger geven etcetera kan je er daar rustig een paar van in je la hebben liggen. Gaan je dure setjes 2x zo lang mee. (Ik draag E/F dus ze doen echt een hoop maten)
zaterdag 6 augustus 2022 om 21:51
BoosBoosBoos schreef: ↑06-08-2022 20:07Ik ‘moet’ dus padded omdat anders mijn tepels continu erdoor prikken. Vraag me af hoe andere vrouwen dat dan doen. Heb je dat niet of vind het het niet erg als je tepels erdoor ziet?
On topic: Marie Jo
Nee, gelukkig geen last van maar in een minimizer zitten ze wel strak in het harnas
zaterdag 6 augustus 2022 om 22:04
De Nederlandse merken (Hunkemöller/livera) passen mij niet. De Amerikaanse (calvin klein / Victoria’s Secret) perfect. Gek vind ik dat.
Hier 80B dus ik wil graag maximizers. Nu heb ik een hele dure maximizer en die maximeert fantastisch, maar is keihard dus dat voelt weinig natuurlijk. Calvin Klein’s padded t-shirt bh heeft prettige kussentjes die niet vervelend voelen, maar krijgt wel snel deuken. Ik heb al 20 jaar een (strapless) bh van de H&M (die ik alleen af en toe draag) maar die nog perfect is en dus al 20 jaar deukvrij, dus ik stoor me wel een beetje aan CK.
Hier 80B dus ik wil graag maximizers. Nu heb ik een hele dure maximizer en die maximeert fantastisch, maar is keihard dus dat voelt weinig natuurlijk. Calvin Klein’s padded t-shirt bh heeft prettige kussentjes die niet vervelend voelen, maar krijgt wel snel deuken. Ik heb al 20 jaar een (strapless) bh van de H&M (die ik alleen af en toe draag) maar die nog perfect is en dus al 20 jaar deukvrij, dus ik stoor me wel een beetje aan CK.
zaterdag 6 augustus 2022 om 22:09
PogingTwee schreef: ↑06-08-2022 18:58Ik vind je reactie gewoon al geweldig, maar helemaal in combi met je username![]()
.
Haha, ja, mijn dank is groot! Al zie ik nu wel dat minimizers gewoon beugelbh's zijn zonder vulling of padding. Of mis is iets waardoor ze toch bijzonder zijn?
Zelf draag ik trouwens vooral t-shirtbh's van Victoria Secret. Erg comfi. Maar wel padded. En met mijn maat (80 E/F) zou ik ze liever kleiner tonen dan iets opdikken met een extra laag.
zaterdag 6 augustus 2022 om 22:14
b-haatje schreef: ↑06-08-2022 22:09![]()
.
Haha, ja, mijn dank is groot! Al zie ik nu wel dat minimizers gewoon beugelbh's zijn zonder vulling of padding. Of mis is iets waardoor ze toch bijzonder zijn?
Zelf draag ik trouwens vooral t-shirtbh's van Victoria Secret. Erg comfi. Maar wel padded. En met mijn maat (80 E/F) zou ik ze liever kleiner tonen dan iets opdikken met een extra laag.
Ik heb ze zonder beugel, bredere bandjes en ook de zijpanden zijn wat breder en de cups hebben meer stof zodat er opzij, achter en voor niets 'uitpuilt'. Kijk maar eens hoe een H&M'tje aan de zijkant zit, vaak zit dat niet mooi, bij een minimizer wel.
zaterdag 6 augustus 2022 om 22:27
Dat ze groter lijken heeft niet alleen te maken met padding of niet, sommige bh's (ook zonder padding) duwen je borsten echt naar voren.b-haatje schreef: ↑06-08-2022 22:09![]()
.
zaterdag 6 augustus 2022 om 22:29
Vind ik inderdaad niet erg, dat hoort gewoon bij mijn lijf. Vroeger hadden ze dat toch ook niet?BoosBoosBoos schreef: ↑06-08-2022 20:07Ik ‘moet’ dus padded omdat anders mijn tepels continu erdoor prikken. Vraag me af hoe andere vrouwen dat dan doen. Heb je dat niet of vind het het niet erg als je tepels erdoor ziet?
On topic: Marie Jo
zaterdag 6 augustus 2022 om 22:33
Minimizers duwen de boel ook meer naar binnen. Ze verdelen/verspreiden de borst meer, zeg maar. Op een soortgelijke manier als push-ups de boel naar boven duwen.
anoniem_64099e414652c wijzigde dit bericht op 06-08-2022 22:34
6.46% gewijzigd
zaterdag 6 augustus 2022 om 22:34
Vroeger hadden ze zoveel niet, dat vind ik geen argument. Ik vind padded ook fijner, niet vanwege de tepels maar meer vanwege de vorm. Ik vind het mooier, maar dat is allemaal persoonlijk natuurlijk.Ladida1981 schreef: ↑06-08-2022 22:29Vind ik inderdaad niet erg, dat hoort gewoon bij mijn lijf. Vroeger hadden ze dat toch ook niet?
zaterdag 6 augustus 2022 om 22:36
Ja, da’s heel persoonlijk. Ben zelf juist alweer een hele tijd volledig van padded afgestapt, na jaren padded te hebben gedragen. Niet-padded sluit zoveel mooier aan. Geeft de borst een mooiere vorm, vind ik. Moet wel zeggen dat ik zelf geen last heb van zichtbare tepels, maar het zou me niet uitmaken.
zaterdag 6 augustus 2022 om 23:56
Ik ben zelf ook niet zo maat vast
De allergoedkoopste (denk ik, zo'n setje van drie dezelfde in jersey) valt goed op maat bij mij. Een ander model dat ik in dezelfde maat heb besteld was inderdaad een ruime maat groter. Dus het is even zoeken naar wat werkt voor jou.
zondag 7 augustus 2022 om 06:13
zondag 7 augustus 2022 om 06:34
Ik bedoel met padded niet eens persé zo’n uitneembaar kussentje, ik bedoel ook de bh’s die van dat dikkere materiaal zijn.It-is-joysjuhhh schreef: ↑07-08-2022 06:13Bedoelen jullie met padded 'voorgevormd'?
Ik was altijd onder de indruk dat een 'padded' beha niet alleen voorgevormd is maar ook extra stof heeft voor push up effect, in de vorm van een uitneembaar kussentje of onuitneembare verdikking in de cups.
zondag 7 augustus 2022 om 06:50
It-is-joysjuhhh schreef: ↑07-08-2022 06:13Bedoelen jullie met padded 'voorgevormd'?
Ik was altijd onder de indruk dat een 'padded' beha niet alleen voorgevormd is maar ook extra stof heeft voor push up effect, in de vorm van een uitneembaar kussentje of onuitneembare verdikking in de cups.
Padded is een BH voorgevormd en wat dikker materiaal. Als er een extra verdikking of kussentje in zit dan is het push up.
zondag 7 augustus 2022 om 08:46
zondag 7 augustus 2022 om 09:05
Weer wat geleerd hier. Ik draag wel hoofdzakelijk padded/voorgevormd met beugels, juist omdat ik geen priktepels wil en het dan in kleding beter uitkomt. Liever geen super push up, voelt ook alsof je een stootkussen hebt. Naakt zijn ze wel zichtbaar, maar 65B valt onder kleding snel weg. (Vergelijkbaar met 70A/75AA, maar dan smallere bandwijdte)
Ik kom hoofdzakelijk bij Calvin Klein en Livera.
Ik kom hoofdzakelijk bij Calvin Klein en Livera.
it-is-joysjuhhh wijzigde dit bericht op 07-08-2022 09:07
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
8.34% gewijzigd
zondag 7 augustus 2022 om 12:59
Calvin Klein had ik vroeger toen ik jonger was ook, maar die heeft vaak wel echt enorme kussen erin, daar ben ik nu dus vanaf gestapt. Toen ik jong was, was ik ook meer bezig om het wat meer te laten lijken, en nu juist niet.
Ik snap wel dat mensen geen zichtbare tepels willen, maar mij persoonlijk maakt het niet uit. Ik kan ook prima zonder bh op pad, bij bepaalde kleding (bijvoorbeeld iets met een blote rug.
Ik snap wel dat mensen geen zichtbare tepels willen, maar mij persoonlijk maakt het niet uit. Ik kan ook prima zonder bh op pad, bij bepaalde kleding (bijvoorbeeld iets met een blote rug.
zondag 7 augustus 2022 om 13:56
Henk-und-Roelie schreef: ↑06-08-2022 21:50Zien er goed uit, ik heb al een donkerblauwe gespot maar helaas wel prijzig.
het is niet goedkoop inderdaad, maar het ligt er een beetje aan wat je normaal gesproken koopt denk ik. ze zijn goedkoper dan de primadonna's die ik altijd draag...
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in