Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
quote:Skytje schreef op 25 juni 2009 @ 21:44:

probeer anders eens f5 of ctrl f5, van morgen kon ik het ook niet namelijk.Verandert niets.
quote:Miffy schreef op 25 juni 2009 @ 14:07:

Grappig, "klik hier voor meer informatie over de foutmelding [blabla]" bovenaan de overzichtslijst per pijler, en er dan niet op kunnen klikken!Die melding heb ik ook staan. Enkel alleen als ik in het overzicht zit van een pijler zie ik die melding staan. Wanneer ik in een topic zelf zit verdwijnt die melding. Ik forum via FF.
eeerrhm, ja die ene regel had ik nou net niet gelezen, overzicht wel en op pijler idd niet

en in de topic is het helemaal verdwenen inderdaad, mooie downgrading
Mannen!

zucht...

Start ik daar helemaal mijn Chrome voor op.
inkoppertje hoor
Details he, vrouwen letten daar iets meer op dan mannen. Het is je vergeven hoor Sky
quote:Jaschenca schreef op 25 juni 2009 @ 21:31:

[...]

De link is "dood", het is dus alleen een stukje rode tekst.Bij mij niet...
quote:Sarah Scott schreef op 25 juni 2009 @ 22:17:

[...]

Bij mij niet...Op de pijler zelf doet hij het ook?
Zeg...ik kreeg vanmiddag een update naar IE8....ik zit foutloos te forummen!
Oh laat maar....ik kreeg net een pop up of ik het script wil stoppen...bummer!
Ik kom er nog even op terug. In IE8 krijg je dus niet die "bewerking afgebroken", tenminste, ik was hem nog niet tegengekomen.

Maar ik kreeg een andere, of ik een script wilde stoppen, ja of nee.

Ik kreeg dus in ieder geval nog een keuze, dat is al meer dan bij die andere

Nadat ik op ja drukte kon ik ook nog verder forummen.
Hoi allemaal,

Vandaag is mijn laatste werkdag voor 3 weken vakantie! Ik heb hier: http://www.viva.nl/2009/06/25/vakantie-vivamod/ aangekondigd dat collega Wendy het bugstopic in de gaten gaat houden en jullie ook gaat inlichten over de status van 'bewerking afgebroken'.

@Misschicken: ik heb inderdaad meer meldingen gehad over IE8 met update, dat de foutmelding dan of weg is, of 'vervangen' wordt door een andere melding die wegklikbaar is. Maar dat lijkt ook weer niet bij iedereen zo te zijn. Ik heb bijv. op een van m'n computers ook IE8 staan met recente update, en daar blijf ik die melding gewoon houden...

@Miffy en IvyRosa: de link is bij mij in I.E. wel klikbaar (ook boven pijleroverzicht) maar in Safari niet. We gaan hiermee aan de slag.

grtjs, Naomi
Fijne vakantie!
quote:Vivamod schreef op 26 juni 2009 @ 09:15:

@Miffy en IvyRosa: de link is bij mij in I.E. wel klikbaar (ook boven pijleroverzicht) maar in Safari niet. We gaan hiermee aan de slag.

Bij mij precies hetzelfde als bij Dushi: in een topic is dat hele zinnetje weg (dus klikbaar is het al helemaal niet ). In het pijleroverzicht is en blijft het een interessant rood zinnetje, maar geen link.

Browser: FF
quote:misschicken schreef op 26 juni 2009 @ 06:19:

Ik kom er nog even op terug. In IE8 krijg je dus niet die "bewerking afgebroken", tenminste, ik was hem nog niet tegengekomen.

Maar ik kreeg een andere, of ik een script wilde stoppen, ja of nee.

Ik kreeg dus in ieder geval nog een keuze, dat is al meer dan bij die andere

Nadat ik op ja drukte kon ik ook nog verder forummen.Leuk he. Die melding heb ik ook, maar goed je kan tenminste doorforummen. Heb jij overigens ook dat als je na die melding naar een andere site wil, je dan vast zit op viva?
[
gizz wijzigde dit bericht op 26-06-2009 14:16
Reden: 1 is genoeg
% gewijzigd
hmm als ik die melding van het script stoppen krijg en ik klik op stoppen dan verdwijnt de reclame. En maar zeggen dat de reclame niet het probleem is. Maar goed Naomi is op vakantie, dus de kans dat iets dat hier wordt neergezet door gaat naar React is vrijwel 0
Als je weet dat Naomi op vakantie is, dan heb je in die melding vast ook dit gelezen:

en last but not least: Wendy! Wendy is hoofd web development & technische projecten. Zij heeft dus contact met alle technische partijen, is volledig op de hoogte van de issues die spelen en zal jullie op werkdagen inlichten over de status van de melding ‘bewerking afgebroken’. Ze houdt in de gaten of er nieuwe bugs worden gemeld en zal daarop actie ondernemen.
*ga morgen eerst langs de brillenboer voor een leesbril*
quote:gizz schreef op 26 juni 2009 @ 21:22:

*ga morgen eerst langs de brillenboer voor een leesbril*

Neem een rode, staat leuk bij je wangen

Maarre... als het goed is wordt er dus bijgelezen, dus spui alsjeblieft gewoon je bugs!!

foutje
Mijn berichten verdwijnen....

Ik post wat, het is geplaatst en dan ineens is het weg....

En vlg mij gaat er bij Meds ook iets fout
Haha Meds, ik dacht al
quote:Vinyl schreef op 26 juni 2009 @ 21:23:

[...]

Neem een rode, staat leuk bij je wangen

Maarre... als het goed is wordt er dus bijgelezen, dus spui alsjeblieft gewoon je bugs!!

Zeg, wat lees ik over jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven