Bah, wat warm!
maandag 29 juni 2009 om 10:21
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
woensdag 1 juli 2009 om 08:54
Gelukkig vandaag vrij. Zit nu alleen met een t-shirt aan achter de pc. Alle ramen en de balkondeur tegen elkaar open, lekker een beetje frisse lucht. Vanmiddag doe ik lekker niks. Donderdag is mijn vriend vrij, dan hoef ik tenminste niet in een snikhete bus te zitten, maar in een auto met airco. Vrijdag helaas wel weer met de bus.
woensdag 1 juli 2009 om 08:59
Ik kan wel op je bank Leo, of heb je een leren bank? Dan maar liever met een luchtbedje op de grond, leer is vooral met deze hitte zoo plakkerig!
Het schijnt vandaag ook weer zo warm te worden, gelukkig valt het hier nu nog mee, nog geen zonnetje te zien, terwijl die gister al op volle toeren aan het schijnen was!
Het schijnt vandaag ook weer zo warm te worden, gelukkig valt het hier nu nog mee, nog geen zonnetje te zien, terwijl die gister al op volle toeren aan het schijnen was!
woensdag 1 juli 2009 om 09:26
quote:eleonora schreef op 30 juni 2009 @ 23:50:
Kook nie....
Wie komen er hier allemaal wonen deze zomer?
Dat ik daar even rekening mee kan gaan houden, slaapplaatsgewijs en zo....
Ikke!
Ik heb zo'n tweepersoonszelfinflatebelluchtbed, kan er nog iemand naast me liggen. Paar voorwaarden: niet snurken, niet zweten en niet scheten
Kook nie....
Wie komen er hier allemaal wonen deze zomer?
Dat ik daar even rekening mee kan gaan houden, slaapplaatsgewijs en zo....
Ikke!
Ik heb zo'n tweepersoonszelfinflatebelluchtbed, kan er nog iemand naast me liggen. Paar voorwaarden: niet snurken, niet zweten en niet scheten
woensdag 1 juli 2009 om 17:14
woensdag 1 juli 2009 om 17:15
Volgens mij staat de teller op 4, Leo. Wat een relaxte zomer ga jij hebben dan
Alles wordt voor je gedaan en dan zit je ook nog eens in een ge-aircood huis. En ik wil ook nog wel boodschappen doen, mits je een ge-aircoode auto hebt, want die heb ik ook al nie
Tis hier nu 25 graden binnen en ik sterf het af, heb al 3 dagen barstende pijn in mn hoofd, 3 stappen en ik val zowat flauw en mijn alleraardigste buurman heeft nu ook al uuuuuren zijn eigenstecultuurmuziek opstaan, een soort kruising van hiphop-house-moskeegebral, op volume 1000
Oooh wat haat ik de zomer!
Alles wordt voor je gedaan en dan zit je ook nog eens in een ge-aircood huis. En ik wil ook nog wel boodschappen doen, mits je een ge-aircoode auto hebt, want die heb ik ook al nie
Tis hier nu 25 graden binnen en ik sterf het af, heb al 3 dagen barstende pijn in mn hoofd, 3 stappen en ik val zowat flauw en mijn alleraardigste buurman heeft nu ook al uuuuuren zijn eigenstecultuurmuziek opstaan, een soort kruising van hiphop-house-moskeegebral, op volume 1000
Oooh wat haat ik de zomer!
woensdag 1 juli 2009 om 18:51
quote:lammy schreef op 01 juli 2009 @ 08:30:
[..]
In een volgend leven willen we allebei een kantoorbaan en dan wel op zo'n luxe kantoor met airco natuurlijk.
[..]
Hm. Ik werk in zo'n modern kantoorpand, waar ze geen airco hebben maar een klimaatbeheersingssysteem (leuk woord voor scrabble). Het nadeel van het systeem: het is altijd kapot. Maar, om het ding fatsoenlijk de kans te geven om heel heel heel misschien toch aan te slaan, moeten alle ramen dicht blijven. Resultaat: alles potdicht en een benauwde bedompte lucht... verschrikkelijk. Dus iedereen krijgt hoofdpijn, wordt duf, kan zich niet meer concentreren. Grrr...
En na zo'n fijne dag stap ik dan in de bus, die bij dit weer de verwarming op volle toeren heeft branden!
Waarna ik dan in mijn huis kom, waar de zon de hele dag op het platte dak heeft staan branden en het dus inmiddels 29 graden is.
Vandaag heb ik letterlijk en figuurlijk de smoor in!
[..]
In een volgend leven willen we allebei een kantoorbaan en dan wel op zo'n luxe kantoor met airco natuurlijk.
[..]
Hm. Ik werk in zo'n modern kantoorpand, waar ze geen airco hebben maar een klimaatbeheersingssysteem (leuk woord voor scrabble). Het nadeel van het systeem: het is altijd kapot. Maar, om het ding fatsoenlijk de kans te geven om heel heel heel misschien toch aan te slaan, moeten alle ramen dicht blijven. Resultaat: alles potdicht en een benauwde bedompte lucht... verschrikkelijk. Dus iedereen krijgt hoofdpijn, wordt duf, kan zich niet meer concentreren. Grrr...
En na zo'n fijne dag stap ik dan in de bus, die bij dit weer de verwarming op volle toeren heeft branden!
Waarna ik dan in mijn huis kom, waar de zon de hele dag op het platte dak heeft staan branden en het dus inmiddels 29 graden is.
Vandaag heb ik letterlijk en figuurlijk de smoor in!
woensdag 1 juli 2009 om 20:20
Teringtyfusweer vind ik het. Ik baal dat het pas zondag een beetje gaat afkoelen..... bah bah bah en nog eens bah!
Shining, hebben wij een paar jaar geleden ook al niet een keer lekker op dit forum gefulmineerd over dit teringtyfuspestpokkeweer? Ik voel opnieuw met je mee meid...
Klerezomers altijd hier in NL.
Nog twee maanden, ik tel af. Nog twee maanden, dan is het bijna weer herfst. Nog twee maanden. Twee nog maar......
Shining, hebben wij een paar jaar geleden ook al niet een keer lekker op dit forum gefulmineerd over dit teringtyfuspestpokkeweer? Ik voel opnieuw met je mee meid...
Nog twee maanden, ik tel af. Nog twee maanden, dan is het bijna weer herfst. Nog twee maanden. Twee nog maar......
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
woensdag 1 juli 2009 om 20:25
Volgens mij gaat het zaterdag al afkoelen, scheelt toch weer een dag.
Volgens mij is er elke zomer zo'n topic ('s winters ook trouwens, maar dan niet over de hitte). Blijft leuk.
Volgens mij is er elke zomer zo'n topic ('s winters ook trouwens, maar dan niet over de hitte). Blijft leuk.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 1 juli 2009 om 20:32
Vind het best lekker eigenlijk,maar je moet niet teveel doen merk ik want volgens mij is het ook erg vochtig in de lucht,ik transpireer nooit maar afgelopen dagen.............pfffff,mag nu wel ff iets minder van mij..
Maar kinderen hebben genoten vandmiddag in het grote bad in de tuin,dat vind ik wel weer een voordeel van dit weer,lekker buiten zwemmen,opdrogen in de zon,bakje aardbeitjes erbij,savonds lekker lezen in de tuin met de kaarsjes aan en een koele gin tonic....of 6
Het gaat toch niet echt slecht worden hoop ik?
Heb nog geen weerbericht gezien eigenlijk..
Maar kinderen hebben genoten vandmiddag in het grote bad in de tuin,dat vind ik wel weer een voordeel van dit weer,lekker buiten zwemmen,opdrogen in de zon,bakje aardbeitjes erbij,savonds lekker lezen in de tuin met de kaarsjes aan en een koele gin tonic....of 6
Het gaat toch niet echt slecht worden hoop ik?
Heb nog geen weerbericht gezien eigenlijk..
woensdag 1 juli 2009 om 20:39
quote:setter schreef op 01 juli 2009 @ 20:20:
Teringtyfusweer vind ik het. Ik baal dat het pas zondag een beetje gaat afkoelen..... bah bah bah en nog eens bah!
woensdag 1 juli 2009 om 21:42
quote:setter schreef op 01 juli 2009 @ 20:20:
Ja, klopt inderdaad! Ik vind hety ook vreselijk weer.
En dan zeggen sommigen ook nog 'Jij klaagt altijd, is het warm, is het w''eér niet goed'.
????
Ik klaag niet in de winter, in de herfst en als het koel zomerweer is. Maar als het dit snerwee is, dan klaag ik WEL!
Bah. En vrijdag wordt het 32 graden. Twee-en-der-tig!Gatverdergatverdegatver!
Ja, klopt inderdaad! Ik vind hety ook vreselijk weer.
En dan zeggen sommigen ook nog 'Jij klaagt altijd, is het warm, is het w''eér niet goed'.
????
Ik klaag niet in de winter, in de herfst en als het koel zomerweer is. Maar als het dit snerwee is, dan klaag ik WEL!
Bah. En vrijdag wordt het 32 graden. Twee-en-der-tig!Gatverdergatverdegatver!
woensdag 1 juli 2009 om 22:20
quote:setter schreef op 01 juli 2009 @ 20:34:
Bijna herfst Solomio.
Maar ik zeur in de herfst ook. Ik heb namelijk wel veel licht nodig, dus dat zit momenteel wel goed en dat wordt in de herfst weer een probleem.
Je hebt zeikerds en zeikerds en ik ben er daar 1 van.
Bijna herfst Solomio.
Maar ik zeur in de herfst ook. Ik heb namelijk wel veel licht nodig, dus dat zit momenteel wel goed en dat wordt in de herfst weer een probleem.
Je hebt zeikerds en zeikerds en ik ben er daar 1 van.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
donderdag 2 juli 2009 om 05:54
Lieve kijkbuisforummertjes, het belooft weer een prachtige dag te worden @#$($&^#$(&*^%@$@%@$%^*%@, geniet ervan !
Puur voor het idee heb ik lekker nog eventjes alle ramen en deuren tegen elkaar open gezet, maar heb niet de illusie dat het in de namiddag nog heeeeeeeerlijk koel is in huis.
Oh oh oh wat ben ik toch intens zielig, zucht, en de dag moet nog beginnen ............ nogmaals, ik ben echt reuze reuze zielig, zo, maar nog net niet chagerijnig, zucht.
Iedereen weer een hele fijne zomerse dag toegewenst in een vreugdevolle stemming !!!
Puur voor het idee heb ik lekker nog eventjes alle ramen en deuren tegen elkaar open gezet, maar heb niet de illusie dat het in de namiddag nog heeeeeeeerlijk koel is in huis.
Oh oh oh wat ben ik toch intens zielig, zucht, en de dag moet nog beginnen ............ nogmaals, ik ben echt reuze reuze zielig, zo, maar nog net niet chagerijnig, zucht.
Iedereen weer een hele fijne zomerse dag toegewenst in een vreugdevolle stemming !!!