Fotospel Deel 7
dinsdag 30 juni 2009 om 20:13
dinsdag 30 juni 2009 om 20:22
dinsdag 30 juni 2009 om 20:23
dinsdag 30 juni 2009 om 21:01
Dank je Lunax.
Haha idd. De kerstman (mijn zus) kwam binnen. Iedereen had iets van zijn of haar eigen kerstcollectie meegenomen voor ons.
We zijn nogal kerstgek. Ons gastenboek was ook dat iedereen zijn of haar naam/tekst moest zetten op een kerstbal en op kon hangen in onze boom. Vandaar.
Haha idd. De kerstman (mijn zus) kwam binnen. Iedereen had iets van zijn of haar eigen kerstcollectie meegenomen voor ons.
We zijn nogal kerstgek. Ons gastenboek was ook dat iedereen zijn of haar naam/tekst moest zetten op een kerstbal en op kon hangen in onze boom. Vandaar.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 30 juni 2009 om 21:09
Ik heb hem ontworpen samen met degene die hem gemaakt heeft. We hebben echt samen gekeken wat mogelijk was en wat me mooi stond.
Dank je wel! Laat hem nog even staan en haal hem morgen weer weg.
De nieuwe cast dan
Dank je wel! Laat hem nog even staan en haal hem morgen weer weg.
De nieuwe cast dan
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 30 juni 2009 om 21:18
Genoeg nu idd. ga ervan blozen. Dag was idd. geweldig. Precies wat we wilde.
een draaiende wasmachine
dinsdag 30 juni 2009 om 22:14
dinsdag 30 juni 2009 om 23:45
vrijdag 3 juli 2009 om 16:17
Vaag hij stond er echt, nou ja hopelijk met deze meer succes.
Een schatkaart
vrijdag 3 juli 2009 om 18:29
zondag 5 juli 2009 om 21:31
zondag 5 juli 2009 om 21:36
zondag 5 juli 2009 om 21:43
Dank je wel! Was er ook wel erg blij mee.
Een keukenprinses
Een keukenprinses