Ben ik dan de enige die......
vrijdag 17 juli 2009 om 17:51
Deze vraag zo teringirritant vindt?
Waarom op zo'n manier bijval vragen?
Bijvoorbeeld 'Ben ik dan de enige die dat zo mooi vindt?'.
En altijd zijn er dan mensen die zeggen 'Ja, ik ook!'.
Waarom niet gewoon zeggen wat je er van vindt zonder op deze manier bijval te vragen?
Ach, een mens moet zich érgens aan ergeren.
Ben ik de enige die dit zo irritant vindt?
Waarom op zo'n manier bijval vragen?
Bijvoorbeeld 'Ben ik dan de enige die dat zo mooi vindt?'.
En altijd zijn er dan mensen die zeggen 'Ja, ik ook!'.
Waarom niet gewoon zeggen wat je er van vindt zonder op deze manier bijval te vragen?
Ach, een mens moet zich érgens aan ergeren.
Ben ik de enige die dit zo irritant vindt?
vrijdag 17 juli 2009 om 17:57
vrijdag 17 juli 2009 om 18:04
Oh ja Eleo, die vind ik wel met kop en schouders boven de rest uitsteken.
Maar wat zeg je als je vriendin met een nieuwe kerel thuiskomt? Ik vond dat vroeger heel moeilijk, ik wil vooral laten weten dat hij Heel Leuk is maar niet de indruk wekken dat ik hem zelf ook wel zie zitten. Dus ik heb me ook weleens schuldig gemaakt aan die tenenkrommende reactie!!!
Maar wat zeg je als je vriendin met een nieuwe kerel thuiskomt? Ik vond dat vroeger heel moeilijk, ik wil vooral laten weten dat hij Heel Leuk is maar niet de indruk wekken dat ik hem zelf ook wel zie zitten. Dus ik heb me ook weleens schuldig gemaakt aan die tenenkrommende reactie!!!
vrijdag 17 juli 2009 om 18:07
Ik vind dit soort dingen vooral erg:
'Ben ik dan de enige die nooit uitgaat zaterdagsavond?'.
Hoezo? Al gaat de hele wereld uit op zaterdagavond, als jij geen zin hebt, wat boeit het dan wat een ander daarvan vindt?.
Kortom, vragen om jeszelf minder dom te voelen ofzo. Ik heb dan ook vaak het idee dat het onzekere mensen zijn.
'Ben ik dan de enige die nooit uitgaat zaterdagsavond?'.
Hoezo? Al gaat de hele wereld uit op zaterdagavond, als jij geen zin hebt, wat boeit het dan wat een ander daarvan vindt?.
Kortom, vragen om jeszelf minder dom te voelen ofzo. Ik heb dan ook vaak het idee dat het onzekere mensen zijn.
vrijdag 17 juli 2009 om 18:24