Het Bezemtopic
dinsdag 21 april 2009 om 15:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.

maandag 20 juli 2009 om 07:57
Goeiemorgen!
Hier ook geen zin om te gaan werken. Nog 9 dagen werken en dan heb ik een maand vakantie, het telt dus al aardig af.
Volgens mij heeft mallotige collega vanaf dinsdag vakantie, dat telt ook een beetje als vakantie voor mij
Vandaag toch een paar dingen gaan regelen:
- werken
- vakantiedagen uitzoeken (hoe zat het met kerst?)
- boze brief naar Telfort
- pakketje op de bus
- opruimen!
- stofzuigen
- spullen naar berging
- telefoonabonnement verlengen
Hier ook geen zin om te gaan werken. Nog 9 dagen werken en dan heb ik een maand vakantie, het telt dus al aardig af.
Volgens mij heeft mallotige collega vanaf dinsdag vakantie, dat telt ook een beetje als vakantie voor mij
Vandaag toch een paar dingen gaan regelen:
- werken
- vakantiedagen uitzoeken (hoe zat het met kerst?)
- boze brief naar Telfort
- pakketje op de bus
- opruimen!
- stofzuigen
- spullen naar berging
- telefoonabonnement verlengen
maandag 20 juli 2009 om 08:46
Mogguh meiden.
Ja Nik. Lekker geslapen. Gedeeltelijk op de bank en verder in bed. Dus geen boek nodig gehad.
Moet ook gaan werken maar heb geen zin. Blugh, Bah.
En dan hoef ik maar anderhalf uur. Zelfs daar zit ik tegenaan te hikken.
Ik wil eigenlijk wachten op het telefoontje van de opname.
Dat is belangrijker nu,
Ik besluit dus ter plekke dat ik eerst dat telefoontje afwacht.
Verder moet ik vandaag mijn lijst afkrijgen, maar iedere keer als ik daar fanatiek aan begin, komt er wat tussen.
Het moet lukken vandaag want morgen ben ik jarig.
Doe maar weer een poging.
Stoffen, stofzuigen en dweilen.
Keuken opruimen en ook dweilen
Koelkast schoonmaken.
Gang en trap stofzuigen en dweilen.
Boodschappen doen.
Ja Nik. Lekker geslapen. Gedeeltelijk op de bank en verder in bed. Dus geen boek nodig gehad.
Moet ook gaan werken maar heb geen zin. Blugh, Bah.
En dan hoef ik maar anderhalf uur. Zelfs daar zit ik tegenaan te hikken.
Ik wil eigenlijk wachten op het telefoontje van de opname.
Dat is belangrijker nu,
Ik besluit dus ter plekke dat ik eerst dat telefoontje afwacht.
Verder moet ik vandaag mijn lijst afkrijgen, maar iedere keer als ik daar fanatiek aan begin, komt er wat tussen.
Het moet lukken vandaag want morgen ben ik jarig.
Doe maar weer een poging.
Stoffen, stofzuigen en dweilen.
Keuken opruimen en ook dweilen
Koelkast schoonmaken.
Gang en trap stofzuigen en dweilen.
Boodschappen doen.
maandag 20 juli 2009 om 09:00
maandag 20 juli 2009 om 09:13
Mogguh.
Ik voel nu ook nog even niet de passie voor mijn werk. Zal wel zijn omdat het nog zo lang duurt voordat het tegen zeven uur is en al mijn schaapkens plus mezelf weer thuis zijn.
Pip, een hele dikke knuffel
MissM, succes met de hele boze brief aan Telfort. Volgens mij helpt een leeg vel met alleen de adresgegevens van Telfort erop even veel, maar goed.
Zoebie, hoop dat ze je snel bellen.
Nikki, fijn feest, al dan niet op fiets.
Goldie, samen een bakske leut?
Ik voel nu ook nog even niet de passie voor mijn werk. Zal wel zijn omdat het nog zo lang duurt voordat het tegen zeven uur is en al mijn schaapkens plus mezelf weer thuis zijn.
Pip, een hele dikke knuffel
MissM, succes met de hele boze brief aan Telfort. Volgens mij helpt een leeg vel met alleen de adresgegevens van Telfort erop even veel, maar goed.
Zoebie, hoop dat ze je snel bellen.
Nikki, fijn feest, al dan niet op fiets.
Goldie, samen een bakske leut?
maandag 20 juli 2009 om 10:05
maandag 20 juli 2009 om 10:12
Ik heb al was gevouwen. Goed he?
Grr..ik moet de stad in, want net brak mijn zwembad-schepnet in tweeën en het is niet meer te maken. En natuurlijk brak het precies op het moment dat ik het vol had met van die akelige berk-snippetjes die er afgelopen weekend ingewaaid waren.
Tot later Mamz.
Ik durf niet te zeggen dat ik aan vakantie toe ben...(maar ik kijk er wel naar uit )
Grr..ik moet de stad in, want net brak mijn zwembad-schepnet in tweeën en het is niet meer te maken. En natuurlijk brak het precies op het moment dat ik het vol had met van die akelige berk-snippetjes die er afgelopen weekend ingewaaid waren.
Tot later Mamz.
Ik durf niet te zeggen dat ik aan vakantie toe ben...(maar ik kijk er wel naar uit )
maandag 20 juli 2009 om 10:15
goedemorgen
ik ben er ook weer, ben niet helemaal lekker maar denk dat het de nasleep is van de lange autorit van Hongarije terug naar huis.
Vandaag weer aan het werk, heb er eigenlijk geen zin in maar het zal wel wennen als ik er eenmaal ben
mijn lijstje voor de rest
was vouwen
stofzuigen
de laatste vakantiespullen weg ruimen
HPL een dikke knuffel voor jouw en eigenlijk voor iedereen hier een dikke knuffel
ik ben er ook weer, ben niet helemaal lekker maar denk dat het de nasleep is van de lange autorit van Hongarije terug naar huis.
Vandaag weer aan het werk, heb er eigenlijk geen zin in maar het zal wel wennen als ik er eenmaal ben
mijn lijstje voor de rest
was vouwen
stofzuigen
de laatste vakantiespullen weg ruimen
HPL een dikke knuffel voor jouw en eigenlijk voor iedereen hier een dikke knuffel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 20 juli 2009 om 10:25