Grote kampeertopic
zaterdag 9 augustus 2025 om 18:42
zaterdag 16 augustus 2025 om 20:58
De aanwezigheid van een toilet in de ruimte waar ik ook eet en slaap. Met daarbij het risico dat ik er tegenaan stoot en de tent vol pis ligt. Of dat een van de kinderen net wat te enthousiast naar binnen dendert en alles om gaat.Dolfijn911 schreef: ↑13-08-2025 13:33Wat is dan precies je weerstand? De geur? Want dat herken ik maar verhelp ik door hem 1/3 te vullen met sop en water. Ik ben de enige die erop plast, en idd net als jou in de nacht of vroeg in de ochtend. Als ik hem leeggooi ruik ik echt alleen sop.
Emmertje met die inlay zakken is wel een goed overweging trouwens.
zaterdag 16 augustus 2025 om 21:30
Je kinderen rennen toch ‘s nachts niet heen en weer neem ik aan?La_Galette schreef: ↑16-08-2025 20:58De aanwezigheid van een toilet in de ruimte waar ik ook eet en slaap. Met daarbij het risico dat ik er tegenaan stoot en de tent vol pis ligt. Of dat een van de kinderen net wat te enthousiast naar binnen dendert en alles om gaat.
Emmertje met die inlay zakken is wel een goed overweging trouwens.
Maar als je het niet wil ook oké toch?
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
zaterdag 16 augustus 2025 om 21:54
zondag 17 augustus 2025 om 07:47
Ik zie steeds vaker op campings dat mensen een apart tentje naast hun caravan/tent hebben staan voor de porta potti: https://www.baxrecreatieshop.nl/bo-cam ... -tent.html
zondag 17 augustus 2025 om 10:56
Hahaha dat is echt iets van vroeger. Kan je vintage piesen.Procne schreef: ↑17-08-2025 07:47Ik zie steeds vaker op campings dat mensen een apart tentje naast hun caravan/tent hebben staan voor de porta potti: https://www.baxrecreatieshop.nl/bo-cam ... -tent.html
Lijkt me niets, moet je alsnog je tent uit. Maar ik ga dan ook 3-4x per nacht.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in