Waar werd je vandaag blij van?

18-06-2024 19:12 132 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb wel even behoefte aan een positief topic.

Ik ben blij met mijn lieve man die uitgebreid kookte en de kinderen die schaterden van het lachen tijdens het spelen.
Ik heb op m'n werk een pakje aangetroffen met een briefje erop: "Donderdag openmaken, als dat lukt." ;)
(Dan ben ik jarig).

Gister van een andere collega (uit een ander filiaal) een doosje bonbons gekregen, ook alvast voor m'n verjaardag.

Zo lief allemaal. :mrgreen:
lexeflex wijzigde dit bericht op 25-02-2025 17:16
1.67% gewijzigd
Ik werd vandaag blij van mijn cliënten. Altijd in voor een geintje.. 😁

En ik word blij als ik vanavond mijn zoon ga bezoeken op zijn woongroep. ❤️
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik ben blij dat ik op vakantie ben en vandaag een hele gezellige dag met het gezin was.
Ik was vandaag even heel gelukkig met een kind dat tegen mij aan in slaap viel. :love:

En met wat Vinted verkopen. Wordt er zo blij van als iemand nog blij wordt van wat wij niet meer nodig hebben.
Ik heb een hotel geboekt in Innsbruck waar ik heel blij van word, en als we deze zomer in Wenen zijn is er een soort spellenbeurs en ik ben gek op spellen dus dat ik dat per toeval zag vind ik echt heel erg leuk. En ik ben blij omdat de fysio goed meedacht vandaag.
Ik heb sinds december een nieuwe baan na een jaar thuis zitten waar ik nog steeds heel erg blij van word.

Ook blij met mijn nieuwe bril die ik gister gehaald heb, en vooral eigenlijk dat ik na weken twijfelen een paar weken geleden naar de opticiën gegaan ben voor een nieuwe meting nadat ik al een paar weken merkte dat ik minder goed ging lezen. (Ik heb al twee afwijkingen en dacht dat die niet meer goed waren maar die waren goed, ik heb nu alleen dus ook +..., ik word oud.. :nut:)
Heb sinds gister dus een varivocale bril, moet ik nog even aan wennen maar ik ben er toch heel erg blij mee want het leest natuurlijk veel prettiger. (En in een aparte leesbril heb ik echt geen zin, dat is zoveel gedoe...)
Up!

Misschien door het einde van de zomer of misschien ook door andere zaken. Voel mij in ieder geval niet zo vrolijk, maar hopelijk kan ik meeliften op jullie blijdschap.

Waar werden jullie blij van vandaag?
Dat ik mijn hele to do lijstje gisteren heb afgewerkt
Dat ik mijn man kon helpen op de zaak omdat hij net wat handen te kort kwam.
Dat het hondje weer helemaal fris en fruitig terug kwam van de trimmer.
Ennnn dat het nog 7 dagen is totdat ik op vakantie ga!
Una noche loca
De spinazie omelet wrap die ik meeheb als lunch is echt heeeel lekker, dus daar word ik blij van. :mrgreen:
ChicaHolandesa schreef:
23-09-2025 06:26
Ennnn dat het nog 7 dagen is totdat ik op vakantie ga!
Oooeeeh lekker vooruitzicht :lol:

@lex zelfgemaakt?
Ik werd blij van het feit dat alle verkeerslichten op groen stonden, mijn trein gewoon reed en ik net mijn krappe aansluiting haalde. Daarnaast ook nog een paar munten op straat gevonden. Best wel eens leuk om mee te maken.
Blij dat de uitvaart achter de rug is, was verdrietig maar ook warm.
Blij dat de hond lekker meewandelde vandaag, het wandelen zonder trekken gaat steeds beter.
Blij dat ik mijn agenda voor vandaag heb afgekregen
En blij dat het nu nog 6 dagen tot de vakantie is :lol:
Una noche loca
Jij zelf nog iets waar je blij van werd Birdie?
Una noche loca
Lief dat je het vraagt :heart:

Denk dat er wel dingen zullen zijn waar ik blij van zou moeten zijn, maar het blij voelen is even lastig. En op één of andere manier lukt het mij op dit moment vooral te bedenken wat er allemaal mis gaat/is.

Daarom lees ik graag wat jullie blij maakt en bedenk dan dat dat misschien ook dingen zijn die mij blij zouden (moeten) maken.
Dat mijn extra werkdag deze week ingetrokken is omdat er een parttimer zich meldde die tijd over heeft die dag en graag uren wil maken :cheer2:
Blij van het weer en straks met mijn koptelefoon op naar de sportschool. Blij dat er wat dingen van de to-do-lijst af zijn gegaan. En ik wordt iedere dag blij van muziek. 😊
Je pense donc je suis
Vandaag ook enorm blij van mijn Bijenkorf-bestelling geworden,50% korting,mooie dingen die nog eens lekker zitten. 😊 Ben erg tevreden. 🤗
Je pense donc je suis
Blij van de zon, en iets gedaan waar ik al een half jaar tegenop zag.
Sowieso dat ik mijn huishouden eindelijk wat onder controle heb.
Dat ik even niet ziek ben en naar buiten kan om ergens te lunchen met mijn vriend.
Dat ik vandaag nieuwe schoenen krijg die ik besteld heb. Dag ik even genoeg geld heb en niet rood sta.
@birdie, zeker!
Recept van Simone van der Koelen (Foodquotes op Insta).

Nu blij van goed nieuws van een vriendin over een ziek huisdier van haar wat lijkt op te krabbelen. :heart:
Leuk dat dit topic weer loopt :lol:
Dat mijn jongste zoon supertrots is op zichzelf omdat het hem gelukt is toch een les op school te volgen ondanks een enorme strijd/error in zijn hoofd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dat mijn bijna 17 jarige zoon zich heerlijk door mij liet knuffelen, terwijl hij verwachtte dat ik ergens boos/teleurgesteld over zou zijn.
Frankly my dear, I don"t give a damn
BiRdiE schreef:
23-09-2025 23:38
Lief dat je het vraagt :heart:

Denk dat er wel dingen zullen zijn waar ik blij van zou moeten zijn, maar het blij voelen is even lastig. En op één of andere manier lukt het mij op dit moment vooral te bedenken wat er allemaal mis gaat/is.

Daarom lees ik graag wat jullie blij maakt en bedenk dan dat dat misschien ook dingen zijn die mij blij zouden (moeten) maken.
Hee wat naar voor je.
Ik hoop dat het snel wat zonniger voor je wordt.
En mss iets met vooral de kleine dingen; een lekkere boterham, iets grappigs van een huisdier oid, de was opgevouwen
Una noche loca
Ik ben heel blij met mijn nieuwe lamp in de keuken. Er hing al jaren een armoedige plafonnière. Maar de keuken is verbouwd en nu was het dus al helemaal geen gezicht meer. Eindelijk heb ik een hele hippe lamp.
Loren schreef:
24-09-2025 14:38
Ik ben heel blij met mijn nieuwe lamp in de keuken. Er hing al jaren een armoedige plafonnière. Maar de keuken is verbouwd en nu was het dus al helemaal geen gezicht meer. Eindelijk heb ik een hele hippe lamp.
Jeuj!
Una noche loca

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven