Verkiezingen 2025

28-09-2025 10:25 283 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, wederom een topic over de aankomende verkiezingen, maar meer om te kijken wat mensen motiveert om op een bepaalde partij te stemmen, aangezien ikzelf er nog helemaal niet uit ben en eigenlijk de resultaten van het CPB afwacht over de betaalbaarheid van de programma's.

Ik heb inmiddels de meeste programma's wel doorgelezen en, eerlijk is eerlijk, ik kan me vinden in veel punten van veel partijen van links tot rechts, maar ook in veel punten van veel partijen niet. En mijn keuze lijkt nog 'zwevende' te zijn voor het eerst in mijn leven.

Ik vraag me af wat voor jullie echt de belangrijkste thema's zijn, en liever niet teveel over asiel/migratie, want dat onderwerp komt me onderhand mijn neus uit, daarnaast zijn er zoveel andere belangrijke thema's om je keuze op te baseren, en belangrijke zaken die in Nederland verbeterd moeten worden.

Wat zouden jullie veranderen, wat zouden jullie in willen voeren als je zelf kon kiezen en welke politieke partij komt dan het dichtst bij je eigen voorkeuren?
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
Pauw en de Wit is ook mat vanavond. Met Carolien van de Plas en Jimmy Dijk. Maar beiden worden de hele tijd de mond gesnoerd door Sylvana Simons die graag de aandacht wil en continu benoemt wat zij allemaal goed heeft gedaan tijdens de blauwe maandag die zij in de kamer zat. Pauw laat de mensen ook niet uitpraten en kapt lomp af. Goed een gesprek leiden is een vak.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
SweetFirefly schreef:
21-10-2025 22:55
Pauw laat de mensen ook niet uitpraten en kapt lomp af. Goed een gesprek leiden is een vak.
Inderdaad! Jeroen Pauw bakt er niets van en moet eens in de leer bij iemand die wel ervaring heeft.
MrsM schreef:
20-10-2025 19:41
Nou keigrappig, ik heb Rob Jetten via Instagram een berichtje gestuurd zondag met wat vragen. Krijg ik vandaag gewoon een super leuk en persoonlijk bericht terug met antwoorden. Okee, wel van iemand uit zijn campagneteam, maar dan nog.

Het feit dat iemand daar de moeite neemt om een onbekend iemand uit kleinklekkersdorp te beantwoorden met een persoonlijk bericht vind ik erg leuk em attent.

Nu weet ik het zeker, Jetten D66

Nou moet je eerst nog betere slagingskansen halen met je rijschool. Wij hadden beter. :)
Samar schreef:
22-10-2025 05:07
Nou moet je eerst nog betere slagingskansen halen met je rijschool. Wij hadden beter. :)

Huh? Wat is dit nu weer voor rare opmerking?
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
Samar schreef:
22-10-2025 05:07
Huh?????????
Pieremachochel
Zit bij jullie ook het hele forum vol met JA21 ads?
AnAppleADay schreef:
22-10-2025 11:26
Zit bij jullie ook het hele forum vol met JA21 ads?
Klopt, maar dat zijn "targeted ads" die hier worden getoond op basis van algoritmes. Ze worden getarget op jou en mij omdat het algoritme doorheeft dat we het over politiek hebben. Lang leve de cookies.
MrsM schreef:
22-10-2025 09:11
Huh? Wat is dit nu weer voor rare opmerking?
Ha-ha. Ik dacht hetzelfde toen ik het vanmorgen las. Dacht dat ik iets gemist had.

Contact met het thuisfront gehad: ook daar nog allerlei zwevende kiezers trouwens. Moeder was altijd zeer partij trouw, maar vermoed dat de vaste club geen stem krijgt.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven