Entertainment alle pijlers

MAFS Australia 2026

03-03-2026 20:33 290 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Yeahhhh een nieuw seizoen MAFS Australia! Heerlijk weer al die drama.

Te zien op Videoland! Elke vrijdag komen er vier nieuwe afleveringen online.

Alissa and David
Rachel and Steven
Gia and Scott
Mel and Luke
Bec and Danny
Brook and Chris
Rebecca and Steve
Julia and Grayson
Stella and Filip
Sam & Chris
Stephanie & Tyson
Juliette & Joel
teeejamo wijzigde dit bericht op 20-03-2026 11:05
Reden: toevoegen nieuwe koppels
79.30% gewijzigd
Yildizlar2 schreef:
24-03-2026 12:58
Ahh Mel is overleden wat verschrikkelijk zo jong

https://www.bbc.com/news/articles/c8ejk0z430jo

Ach neee...... wat erg.
Och nee wat is dat snel gegaan :'(
Wat verdrietig 🥺
RIP Mel :rose:
Ik lees het net ook. Ik ga het lastig vinden om weer te kijken. Wetende dat ze er niet meer is.
Neeeee, wat afschuwelijk zeg. En inderdaad: wat snel! En ja zeker lastig om dan vrijdag weer te kijken. Ik vond haar zo'n warme en scherpe vrouw, zo goed in haar vak!
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
Veel te jong en inderdaad erg snel. Hoewel ik haar nog niet zo goed kende, ben ik ook wel geschrokken van dit bericht.
Heeft niemand nog gekeken?
Ik zie er een beetje tegenop merk ik.
De drama en het gekat valt bij mij totaal niet te combineren op het scherm met de laatste beelden die we van die lieve charmante deskundige Mel zullen gaan zien.
Het was al niet fijn om naar te kijken maar nu kan ik het al helemaal niet meer hebben.
Teeejamo schreef:
27-03-2026 16:03
De drama en het gekat valt bij mij totaal niet te combineren op het scherm met de laatste beelden die we van die lieve charmante deskundige Mel zullen gaan zien.
Het was al niet fijn om naar te kijken maar nu kan ik het al helemaal niet meer hebben.
Ik ben aan het kijken. Bec en Gia zijn aangesproken en er is nu alleen nog even drama binnen sommige koppels zelf. In één geval was de aanleiding het etentje met familie en vrienden.
Teeejamo schreef:
Dat heb ik ook. Ik wil het nog gaan kijken maar ik moet even zien of ik er nog plezier aan beleef.
Laatste aflevering moet ik nog zien, maar ik ben ook erg benieuwd wat ee binnen Bec gebeurt. Ze weet zelf ook niet waarom ze zo de aanval in gaat. Wel heel goed dat Damny zoch eindelijk uitgesproken heeft over dit gedrag. Maar ik kreeg ook het idee dat ze het nog niet helemaal op zichzelf betrekt...

Oh en Juliette lijkt wwl een nieuwe Brooke te worden. Irrationeel boos op iets kleins en dan daarin blijven hangen? Wat is dat toch?
Teeejamo schreef:
Ik had het voordat Mel overleed. Zat terug te kijken via 9now. Staat het hele seizoen op. Heb tot het koppelsweekend volgehouden. Ik weet niet of dat al op videoland staat?
Het wordt er echt niet beter op, het is zoveel nare ruzies. Ik ging met stress naar bed merkte ik.

Vreselijk seizoen. Dus ik zou het hierbij houden als ik jou was.
Intens is het. Hoe die vrouwen zich moeten voelen van binnen... wil het niet weten.
DrMcNinja schreef:
28-03-2026 07:58
Laatste aflevering moet ik nog zien, maar ik ben ook erg benieuwd wat ee binnen Bec gebeurt. Ze weet zelf ook niet waarom ze zo de aanval in gaat. Wel heel goed dat Damny zoch eindelijk uitgesproken heeft over dit gedrag. Maar ik kreeg ook het idee dat ze het nog niet helemaal op zichzelf betrekt...

Oh en Juliette lijkt wwl een nieuwe Brooke te worden. Irrationeel boos op iets kleins en dan daarin blijven hangen? Wat is dat toch?
Bec heeft geen zelfreflectie. Ze weet niet waarom het gebeurt omdat ze niet naar zichzelf kijkt. Het enige dat ze weet is dat ze boos is op Gia. Waarom ze zo boos is en dat ze door haar eigen onzekerheid zo de neiging heeft om anderen naar beneden te trappen, dat beseft ze niet.
Rachel zei "Bec is niet slecht, maar ze doet wel slechte dingen." Hmm, ik snap ook dat ze eigenlijk heel kwetsbaar en onzeker is, maar daardoor wordt ze wel echt heel naar en vals.
Ik begrijp dat David haar zo kritisch aansprak en haar niet vertrouwt. Er bleek toch al eerder dat ze met mensen uit Adelaide over Alissa sprak? Dat stond ook in de 'receipts' van Gia. Natuurlijk heeft ze lopen graven. Ze is zo jaloers en vals dat ze in mijn ogen ook steeds lelijker wordt. Ik kan bijna niet meer naar haar kijken, zo'n vreselijk mens vind ik het.

En Juliette.. die lijkt ook wel bipolair (sorry voor de diagnose). Het ene moment maakt ze Joel met de grond gelijk en de dag van de dinner party doet ze opeens alsof ze helemaal op de goede weg zijn en alles goed gaat. Om vervolgens weer helemaal uit haar plaat te gaan tijdens het diner.
Wat ik niet begreep is, dat Joel maar bleef volhouden dat hij "dat helemaal niet had gezegd", terwijl het in mijn ogen geloofwaardiger was geweest om gewoon het misverstand uit te leggen.
Het was wel een beetje een ongelukkige metafoor natuurlijk, aangezien Juliette juist door zijn theatrale gedrag niets van hem moet hebben, maar hij bedoelde het niet zo als zij nu rondbazuint.
En iets met "devil eyes"??? Ze keek zeker in de spiegel. Wat een eng mens is dit ook weer.
Poeh, nu houdt Bec zich gedeisd, krijgen we Juliette..
Waar is zij mee bezig? Ik houd ook niet van dat theatrale, maar verder is hij gewoon vriendelijk tegen haar. Wil samen dingen ondernemen. Zij wil de opdrachten niet eens doen, kleineert hem. En vlak voor de dinner party wil ze het goed maken en samen binnen komen, wie speelt er dan toneel? Niet hij. Ik snap ook niet waarom hij niet gewoon uitlegt hoe het gesprek is gegaan. Ach, iedereen gaat het terug zien. En zien hoe zij zich gedragen heeft en degene is die zijn woorden verdraait. Gia heeft er wel een houtje van om achter de verkeerde persoon te gaan staan.

Ik kijk nog wel, omdat ik wil zien hoe het verder gaat met de leuke koppels. Alissa en David, Stella en Filip, Chris en Sam. Ik geloof niet echt in Steven en Rachel als koppel.
Qiya schreef:
28-03-2026 09:07
Ik had het voordat Mel overleed. Zat terug te kijken via 9now. Staat het hele seizoen op. Heb tot het koppelsweekend volgehouden. Ik weet niet of dat al op videoland staat?
Het wordt er echt niet beter op, het is zoveel nare ruzies. Ik ging met stress naar bed merkte ik.

Vreselijk seizoen. Dus ik zou het hierbij houden als ik jou was.
Intens is het. Hoe die vrouwen zich moeten voelen van binnen... wil het niet weten.
Op Videoland zijn we bij de vierde dinner party. Waar Juliette zich gedraagt als een Brook 2.0.
Er is nog niet eens gesproken over een koppelsweekend.
Pelle schreef:
29-03-2026 08:14

Ik kijk nog wel, omdat ik wil zien hoe het verder gaat met de leuke koppels. Alissa en David, Stella en Filip, Chris en Sam. Ik geloof niet echt in Steven en Rachel als koppel.
Ik zeg heel eerlijk, voor Stella en Filip kijk ik niet. Leuk stel en heel fijn dat ze elkaar gevonden hebben, maar er 'gebeurt' natuurlijk nog weinig.
Ik kijk wel degelijk voor het drama. Hoewel het venijn van mij ook wel een tandje minder mag, hoor. Maar als iedereen zo lovey-dovey was als Stella en Filip, was er weinig te analyseren voor ons, thuispsychologen.
Ik kijk niet voor de drama onderling maar voor de veranderende dynamiek tussen de stellen.
Zo ben ik bijvoorbeeld heel benieuwd of die bazige kant van Alissa nog bovenkomt zoals we die zagen bij de bruiloft.
En ik ben benieuwd of Rachel en Steven écht een vonk krijgen of dat het meer vriendschap is. En ik vind de adviezen tijdens de bankceremonie ook altijd interessant. Ik vind als thuispsycholoog leuk om te zien of ze daar dan iets mee doen. Niet de drama.

Oja en ik vind het ook altijd smullen als mensen er met iemand van een ander koppel vandoor gaan 🙈 Zoals die Jonno met Ellie en Jacqui en Clint eerder.
En dat laatste noem jij geen drama? Haha.
Jawel maar dat is een ander soort drama haha.
Teeejamo schreef:
29-03-2026 19:25
Jawel maar dat is een ander soort drama haha.
Ik denk dat we het over hetzelfde drama hebben, hoor. Dynamiek binnen de stellen en eventueel onderling, maar niet het pesten en dat intense, venijnige gekrijs dat we nu een aantal keer hebben gezien.
Maar als het alleen maar gezellig is, is er weinig om je over te verbazen natuurlijk 😉
Ja we snappen elkaar 😊.

Ik kijk nu de laatste aflevering en ze zijn onderweg naar de dinerparty.

Wat wisselt iedereen snel van stemming zeg. Gia weg en daarna weer terug en alles koek en ei.
Tyson en Steph schieten alle kanten op.
Juliette doet ineens weer poeslief.
Teeejamo schreef:
29-03-2026 20:42
Ja we snappen elkaar 😊.

Ik kijk nu de laatste aflevering en ze zijn onderweg naar de dinerparty.

Wat wisselt iedereen snel van stemming zeg. Gia weg en daarna weer terug en alles koek en ei.
Tyson en Steph schieten alle kanten op.
Juliette doet ineens weer poeslief.
Er staat je nog wat te wachten.. 😉
Pfffff ja ik zie het. Wat een draak die Juliette.
Ben net pas begonnen met kijken en pas in aflevering 3. Leuk om mee te lezen en schrijven.
Gia heet eigenlijk Cassandra. Ze zag er ooit heel anders uit. Ze had ook nog een andere naam, een rapnaam . Ze wil al heel lang bekend worden en heeft al vanalles geprobeerd.
Ik kwam een artikel tegen met allerlei foto's en uitleg.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven