Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND

15-07-2026 20:52 1094 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk

Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

AUB geen spoilers over het verloop van het programma
pelle wijzigde dit bericht op 14-08-2026 15:20
68.90% gewijzigd
Ook gekeken. Als je ze zo allemaal bij elkaar ziet hebben toch aardig wat de liefde gevonden. Magda en Eugene vond ik aandoenlijk.
Sabine schreef:
16-07-2026 15:16
Zo werkt dat niet als ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwd voor 2018. Dan is de erfenis voor de helft van hem.
Nee hoor. Ik weet het omdat mijn schoonzus uitgesloten was van erfenis bij de grootouders van mijn zwager.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
OhMellie schreef:
16-07-2026 17:31
Ben eigenlijk het meest geschokt door de emigratie van Astrid en Harmjan. Hoe kunnen zij nu Oostenrijk verruilen met Spanje? Zij was zo Oostenrijks ingesteld en nog best jonge kinderen waarvan de vader toch ook in Oostenrijk woont?
Dit viel mij inderdaad ook op. Ik vroeg me dan ook af waar de kinderen zijn.
himalaya schreef:
16-07-2026 16:53
Misschien woont zijn schoonmoeder in Kroatië / is ze Kroatisch en werkt het daar net wat anders?
Volgens Google zijn schoonkinderen in Kroatië automatisch mede erfgenaam en moet je ze specifiek in een restaurant onterven.
Joppie schreef:
16-07-2026 18:57
Volgens Google zijn schoonkinderen in Kroatië automatisch mede erfgenaam en moet je ze specifiek in een restaurant onterven.
In een restaurant?
OhMellie schreef:
16-07-2026 19:31
In een restaurant?
Ooooo :facepalm: :facepalm: testament natuurlijk.
Joppie schreef:
16-07-2026 20:28
Ooooo :facepalm: :facepalm: testament natuurlijk.
:mrgreen:

Ik dacht al, die cultuur ken ik niet :mrgreen: :mrgreen:
Hahaha ik zie het al voor me.
Zal wel een gezellig restaurant zijn.
Dubbel
Raar dat zo veel mensen toch weer gaan verhuizen of terug gaan naar Nederland.
Waarom ineens, na zoveel jaar?

Alsof ze mee doen om een betere kans te hebben om hun B en B te verkopen.

Ik vind Ilya en Sylwia nog steeds gekkig. Ik dacht dat het een act was toen :-) nog steeds eigenlijk een beetje :-D
Kreeg wel samengeknepen billen van (weet zijn naam even niet meer) het verhaal van die kettingzaag die door zijn voet ging. Godsamme zeg, je zult het meemaken.
SunShine35 schreef:
17-07-2026 07:27
Raar dat zo veel mensen toch weer gaan verhuizen of terug gaan naar Nederland.
Waarom ineens, na zoveel jaar?

Alsof ze mee doen om een betere kans te hebben om hun B en B te verkopen.

Ik vind Ilya en Sylwia nog steeds gekkig. Ik dacht dat het een act was toen :-) nog steeds eigenlijk een beetje :-D
Zoveel? 3 toch maar?
Zo raar vind ik het niet. Sommigen zijn al op leeftijd, je gaat meer zorg nodig hebben. Er komen kleinkinderen. Het werk voor de B&B valt zwaarder. Petri deed 3 jaar geleden mee, dan had ze de boel wel eerder verkocht.

Ik vraag me af of er tussen de kijkers nu echt zoveel potentiële kopers zitten. Van Joy dacht men ook altijd dat hij meedeed om zijn B&B te kunnen verkopen. Maar hij en Dani krijgen nu een kindje.
apiejapie schreef:
17-07-2026 08:31
Kreeg wel samengeknepen billen van (weet zijn naam even niet meer) het verhaal van die kettingzaag die door zijn voet ging. Godsamme zeg, je zult het meemaken.
Bram.
Pelle schreef:
17-07-2026 08:42
Zoveel? 3 toch maar?
Zo raar vind ik het niet. Sommigen zijn al op leeftijd, je gaat meer zorg nodig hebben. Er komen kleinkinderen. Het werk voor de B&B valt zwaarder. Petri deed 3 jaar geleden mee, dan had ze de boel wel eerder verkocht.

Ik vraag me af of er tussen de kijkers nu echt zoveel potentiële kopers zitten. Van Joy dacht men ook altijd dat hij meedeed om zijn B&B te kunnen verkopen. Maar hij en Dani krijgen nu een kindje.
Ja sommige roddels blijken achteraf toch wat genuanceerder gelukkig.
Voorgaande jaren was er De aftrap. Op Videoland vind ik die van 2023, 2024 en 2025.
Is er dit seizoen geen aftrap, geen voorstelrondje?

Oh laat maar. De aftrap 2025 hoort bij seizoen 6/2026. Die ga ik dit weekend even bekijken.
Nico heeft het programma niet gehaald. https://www.flair.nl/news/benb-vol-lie ... gle.com%2F
Van de twaalf singles waar we in december al kennis mee mochten maken, zijn er helaas vier afgevallen. We nemen afscheid van Nico (Portugal), Mireille (Frankrijk) en het vriendinnenduo Bertica en Karen (Italië).
Vandaag begint het toch op videoland? ik zie het nog niet staan dus mss later op de dag?

Edit: Ik zie het er nu op staan :D
Die Ceciel (‘mijn leeftijd is het best bewaarde geheim van Amersfoort’) die als eerste bij Fred komt, is de oudere versie van ‘realityster! Louise 😁
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En Caroline is een controlefreak.. geen blaadjes op het plastic gazon, de mannen moeten minstens hun bed recht trekken ‘s ochtends en ze moeten een mooi gebit hebben.

Dat belooft wat.. 🤪
Ik vind Fred een erg vervelende man. Of ligt dat aan mij?
Paul vind ik heel leuk.
Nee hoor, dat ligt niet aan jou.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
vivapimpelmees schreef:
20-07-2026 14:20
De vrouw zei ‘je hebt de conditie van een 40-jarige’. Hij was beledigd. Hij was een 29-jarige jonge god.

Brrr.
Het ligt niet aan jou.
vivapimpelmees schreef:
20-07-2026 14:20
Paul vind ik heel leuk.
Ik vind Fred een engerd.
Ik vind Paul na het zien van aflevering 1 de meest sympathieke.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven