De Bondgenoten sbs6
zondag 9 augustus 2026 om 16:42
Ja, en dan tegen Do zeggen: "ik ga hem straks ook met iemand anders zien"
Ja, natuurlijk!
Zij heeft toch geen alleenrecht op een relatie.
Ik ben zo benieuwd hoe dit zich na de loods gaat ontwikkelen.
Ik gok dat het toch uitraakt.
Senna is weer terug bij de vriend die ze voor de loods had. Ik mag toch hopen dat Max Anouk niet meer terug wil als het uit raakt tussen Anouk en Diederik.
Ja, natuurlijk!
Zij heeft toch geen alleenrecht op een relatie.
Ik ben zo benieuwd hoe dit zich na de loods gaat ontwikkelen.
Ik gok dat het toch uitraakt.
Senna is weer terug bij de vriend die ze voor de loods had. Ik mag toch hopen dat Max Anouk niet meer terug wil als het uit raakt tussen Anouk en Diederik.
dinsdag 11 augustus 2026 om 17:56
Het leek er wel op en dan die achtergrond muziek
dinsdag 11 augustus 2026 om 19:14
Denk het ook.
En ja, volgens mij hebben ze gewipt in de loods. Aan de bewegingen rond het laken/deken te zien. Tsja, er was "geen stoppen meer aan" en "je maakt me helemaal gek". Aldus Anouk.
Ik vind het treurig allemaal
Ik ben wel bang (of blij) dat ik ga
afhaken als alle irritanten eruit gaan nu. Ik kijk juist voor de psychische verwikkelingen en de ergernissen. Er komen vast weer nieuwe, maar dit is wel een kans om af te haken. Ik moet steeds enorm wennen aan nieuwe.
zondag 16 augustus 2026 om 13:51
Ik zag een filmpje waarin Diederik en Anouk lieten van welke programma's zij al berichten krijgen om deel te nemen, onder andere Expeditie Robinson. Dat zou ik echt niet zo leuk vinden geloof ik.
Ze staan er heel erg voor open om op tv te blijven in ieder geval.
Ik moet nu weer even wennen aan de nieuwe dynamiek in de groep merk ik.
Ze staan er heel erg voor open om op tv te blijven in ieder geval.
Ik moet nu weer even wennen aan de nieuwe dynamiek in de groep merk ik.
zondag 16 augustus 2026 om 15:18
Jij gelooft ook alles wat je online leest???
Sorry, ik had niet begrepen dat ze het zelf bevestigen
calvijn1 wijzigde dit bericht op 16-08-2026 15:52
9.36% gewijzigd
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 16 augustus 2026 om 15:22
Mercedes heeft dit bevestigd. Ze geeft aan dan het niet verder is gekomen dan 2 ontmoetingen. 1 bij een reünie en 1 bij ook iets waar ze met een groep waren. Verder waren het "alleen" berichten over en weer. Ze geeft niet duidelijk aan dat het over Diederik gaat maar dat is wel duidelijk. Salar noemt hem wel bij naam.
zondag 16 augustus 2026 om 20:08
De slippergate tussen Fabienne en Valentijne, het moet niet gekker worden! Het lijkt wel of Fatima en Joshlyn zo vals doen om in de gunst bij Fabienne te komen. Die indruk krijg ik, want als je haar tegen je hebt dan krijg je zowat heel de loods over je heen. Fabienne is echt heel manipulatief.
woensdag 26 augustus 2026 om 15:10
Ik las het ook. Ik keek toen nog niet en ken Jelle dus niet van de bondgenoten. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij in de bondgenoten was.ups1ded0wn schreef: ↑26-08-2026 15:00Die Jelle, uit de eerste 2 cycli, verdacht van betrokkenheid bij de dood van 2 bewoners van het zorgcentrum waar hij als verpleger werkt![]()
woensdag 26 augustus 2026 om 17:22
Een beetje zo een type als Milan. De meeste deelnemers van het eerste uur vond ik vrij sympathiek overkomen maar Jelle zat al vrij snel in de roddelmodus.
woensdag 26 augustus 2026 om 19:52
We kunnen stemmen op De Bondgenoten,voor de televizier ring.
Nou echt niet dat ik hier op stem.
SBS 6 mag wel zorgvuldiger zijn met kandidaten uitzoeken.
Ik vind het allemaal niet gewoon meer.
Dat drillkamp van nu is ook iets wat iedere keer terugkomt.
Dan hoeft SBS geen schoonmaakploeg er in te sturen.
Als het te vies wordt, sturen ze militairen met een missie de loods in.
Ik ben altijd slecht in onthouden van dingen van oud kandidaten. Of ze moeten echt iets heel vreselijks doen.
Jelle herken ik wel, maar hij heeft niet heel veel indruk gemaakt.
Nou echt niet dat ik hier op stem.
SBS 6 mag wel zorgvuldiger zijn met kandidaten uitzoeken.
Ik vind het allemaal niet gewoon meer.
Dat drillkamp van nu is ook iets wat iedere keer terugkomt.
Dan hoeft SBS geen schoonmaakploeg er in te sturen.
Als het te vies wordt, sturen ze militairen met een missie de loods in.
Ik ben altijd slecht in onthouden van dingen van oud kandidaten. Of ze moeten echt iets heel vreselijks doen.
Jelle herken ik wel, maar hij heeft niet heel veel indruk gemaakt.
donderdag 27 augustus 2026 om 12:58
Ja ik moest ook gelijk aan Milan denken. Op het eerste gezicht leuke jongen, maar hoe langer hij er was werd een zo'n irritant roddelend en klagende zeikerd.
donderdag 27 augustus 2026 om 23:36
Nou en? Ik vind het juist een fantastisch plan, een beetje wakker schudden, die luie donders daar. En dit is pas de 2e keer dat ik iets militairs zie daar, eens per jaar grote schoonmaak is prima toch?
MIlan... die heeft issues. Manman, wat heeft die jongen een zwaar leven!
En toch nog even tranen van Fabiënne toen Valentijne wegging. Toch mooi.
vrijdag 28 augustus 2026 om 12:45
Precies, dat zuchten puffen en geklaag als iemand een keer een extra bord moet afwassen. Beetje samen werken en iets voor een ander over hebben,of het nu je eigen bondje is of van een ander bondje, daar is niks mis mee.Sebedeüs schreef: ↑27-08-2026 23:36Nou en? Ik vind het juist een fantastisch plan, een beetje wakker schudden, die luie donders daar. En dit is pas de 2e keer dat ik iets militairs zie daar, eens per jaar grote schoonmaak is prima toch?
MIlan... die heeft issues. Manman, wat heeft die jongen een zwaar leven!
En toch nog even tranen van Fabiënne toen Valentijne wegging. Toch mooi.
Ik dacht in het begin dat Julia in haar voordeel wat veranderd was, maar wat zet zij haarzelf weer op de voorgrond om in de finale te staan. En bijna iedereen gaat erin mee, want ze heeft er toen een half jaar ingezeten en dit is haar laatste maand! Iedereen heeft het recht om in de finale te staan.
Ik vind Bregje zo sympathiek!
vrijdag 28 augustus 2026 om 13:57
Ja, die met dat Limburgse accent. Iets van Kimberly ofzo, geen idee eigenlijk. Ik heb nog helemaal niks van haar gezien.
vrijdag 28 augustus 2026 om 13:58
vrijdag 28 augustus 2026 om 14:58
Kimberly, van de Slangen, zij houdt zich aardig op de achtergrond. Misschien wel verstandig om een beetje rustig aan te doen want er zitten nogal wat bazige types in de loods.
Ik had echt niet verwacht dat de Gieren op de 4e plaats zouden komen. Ik vond hun samenwerking zo goed, geen gekibbel discussies of boze gezichten.
Trouwens, Anne Mae van de Vossen,vind ik ook heel sociaal overkomen. Haar reactie met het winnen was timide, omdat ze het erg voor de verliezers vond. Dat vind ik mooi om te zien.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in